Zolang ze niet gedwongen wordt; prima toch. Als ze dat wel wordt is het weer een ander verhaal.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:28 schreef possetje het volgende:
Ja ik ben nogal pessimistisch ingesteld, ik stel me dan gelijk het meest slechte scenario voor me, en dat is :
Meisje in toen ze 5 was dood papa misbruikt, dus tsja heeft een deuk opgelopen ( is psychisch geworden ) , en heeft geen eigenwaarde meer, dus tsja als je toch maar een vies ding bent? kan je ook maar gelijk beter een hoer worden want daar hoor je dan "thuis"
Ergo, slachtoffer ( meisje ) word hoer voor demente vieze bejaarden
We?quote:Op zondag 8 januari 2017 18:37 schreef detaris het volgende:
Financieren we dit soort onzin ook al vanuit overheidsgeld joh?
Dat zei ik ook al tegen je ouders toen de kinderbijslag binnenkwam, maar ja...quote:Op zondag 8 januari 2017 18:37 schreef detaris het volgende:
Financieren we dit soort onzin ook al vanuit overheidsgeld joh?
En wat hebben jij en ik daar precies voor last van? Zo erg zelfs dat het jou doet kotsen?quote:Op zondag 8 januari 2017 18:39 schreef detaris het volgende:
We, als in Nederlandse belastingbetaler. In Nederland heb je dit dus al.
Dus als jij mag kiezen tussen douchen of seks kies jij voor een douche?quote:Op zondag 8 januari 2017 18:23 schreef Hamzoef het volgende:
Zorg eerst maar eens voor goede betaalde ouderenzorg voor iedereen, in plaats van dit soort vunzigheid.
In denk dat de gemiddelde jaren liever elke dag kan douchen, dan een hoer bezoeken. Bovendien, als ze dat wel willen kunnen ze dit zelf betalen.
Het is naast ethische bezwaren, a: gewoon zonde van het geld, zoveel mensen hebben geen seks, b: prostitutie is een vak waar veel mensen gedwongen in werken, en dat is iets waar je geen gebruik van zou moeten maken, laat staan dat de overheid dat zou faciliteren.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat hebben jij en ik daar precies voor last van? Zo erg zelfs dat het jou doet kotsen?
Alleen mensen met een verstandelijke beperking kunnen agressief raken zonder seks. Opgebouwde frustratie enzo...quote:Op zondag 8 januari 2017 18:57 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het is naast ethische bezwaren, a: gewoon zonde van het geld, zoveel mensen hebben geen seks, b: prostitutie is een vak waar veel mensen gedwongen in werken, en dat is iets waar je geen gebruik van zou moeten maken, laat staan dat de overheid dat zou faciliteren.
Jij verwacht dat aan dit soort projecten doorsnee raamhoertjes uit het Oostblok meedoen?quote:Op zondag 8 januari 2017 18:57 schreef Arnold_fan het volgende:
Het is naast ethische bezwaren, a: gewoon zonde van het geld, zoveel mensen hebben geen seks, b: prostitutie is een vak waar veel mensen gedwongen in werken, en dat is iets waar je geen gebruik van zou moeten maken, laat staan dat de overheid dat zou faciliteren.
In welke dimensie is dit precies een argument?quote:Op zondag 8 januari 2017 18:57 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
a: gewoon zonde van het geld, zoveel mensen hebben geen seks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |