Je hebt het nu weer over twee dingen.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:40 schreef zeer het volgende:
[..]
op je pics was je aardig anders tenger meisje
stamppotquote:Op maandag 9 januari 2017 15:47 schreef Crack_ het volgende:
Ben echt al uren aan het nadenken wat ik moet eten en weet niks.
https://www.ah.nl/allerha(...)urgettesoep-met-zalmquote:Op maandag 9 januari 2017 15:47 schreef Crack_ het volgende:
Ben echt al uren aan het nadenken wat ik moet eten en weet niks.
Zeer is acteurquote:Op maandag 9 januari 2017 15:44 schreef Yiha3 het volgende:
vind dat zeer vrouwen wel als een stuk vlees ziet
toch wel vreemd voor een veganist
hm ja opzich wel zin in hippe andijvie stamppot. Thanksquote:
nee heb echt al te veel soep op afgelopen tijdquote:Op maandag 9 januari 2017 15:49 schreef wise het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/allerha(...)urgettesoep-met-zalm
Top. Ik ook. gifjes guru is het.quote:
Ja, kort even een frisse neus is wel oke idd.quote:
mja, te veel is soep is indd niet zo lekker.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hm ja opzich wel zin in hippe andijvie stamppot. Thanks
[..]
nee heb echt al te veel soep op afgelopen tijdmaar thanks anyways!
Een niet zo hele goeie acteur zelfs.quote:
quote:
quote:
Zijn ogen staan echt raar. Valt mij op alle foto's op bij hemquote:
Nee, acteur.quote:
denk dat wij een andere perceptie van wat tenger is hebbenquote:Op maandag 9 januari 2017 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt het nu weer over twee dingen.
Wat heeft tenger eruit zien te maken met mn bottenbouw?![]()
als je maar geneog afvalt wordt iedereen tenger, met kleine of grote kutten
Een niet zo heel goeie zelfs.quote:
oh tof, heb je al een handtekening?quote:
Dat zei je net ook alquote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ben ik weer hoor. Uit mijn narcose, ik heb een tampon in mijn oor en ik ben fucking gaar en duf
quote:
Een niet zo heel goeie zelfs.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ben ik weer hoor. Uit mijn narcose, ik heb een tampon in mijn oor en ik ben fucking gaar en duf
Sterkte?quote:Op maandag 9 januari 2017 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
ja hoor zeerquote:Op maandag 9 januari 2017 15:56 schreef zeer het volgende:
Ik kan toch veganist zijn en tegelijkertijd ideeën hebben over de vrouwelijke fysiek?
Dat was mijn vraag dan net toch ook?quote:Op maandag 9 januari 2017 15:55 schreef zeer het volgende:
[..]
denk dat wij een andere perceptie van wat tenger is hebben
Ahhh sterktequote:Op maandag 9 januari 2017 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
Natuurlijk kan dat.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:56 schreef zeer het volgende:
Ik kan toch veganist zijn en tegelijkertijd ideeën hebben over de vrouwelijke fysiek?
quote:
ik zie toch op je foto dat je petit bent, is dit gevoelig onderwerp of zo jeetjequote:Op maandag 9 januari 2017 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag dan net toch ook?
Wat bedoel je met tenger als je het niet bedoeld als 'dun' want het enige wat je ziet is een foto en niks van mn botten en shit weet je dus niks af.
raak behoorlijk onzeker van je nuquote:Op maandag 9 januari 2017 15:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat.
Je kan ook veganist, ideeën hebben over vrouwelijke fysiek en tegelijkertijd acteur zijn
Welneequote:
Hoi Tong69quote:Op maandag 9 januari 2017 16:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen
.. snap je me nou niet of wil je me niet snappen?quote:Op maandag 9 januari 2017 16:01 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zie toch op je foto dat je petit bent, is dit gevoelig onderwerp of zo jeetje
Zal eens in je mond plassenquote:Op maandag 9 januari 2017 16:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen
Denk je?quote:Op maandag 9 januari 2017 16:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pls die 1 cm van jou komt niet eens over
Natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2017 16:03 schreef zeer het volgende:
[..]
ga zelf wel altijd van jouw oprechtheid uit
Waarom weet jij altijd alles over iedereen zijn piemel, maar claim je niet gay te zijn?quote:Op maandag 9 januari 2017 16:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pls die 1 cm van jou komt niet eens over
Ik heb gewoon betrouwbare bronnen.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom weet jij altijd alles over iedereen zijn piemel, maar claim je niet gay te zijn?
quote:
koffiequote:Op maandag 9 januari 2017 16:10 schreef Crack_ het volgende:
Vandaag opstarten gaat niet echt goed zeg, tering.
Hallo Crackje.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:10 schreef Crack_ het volgende:
Paxcon zeker.quote:
Heb ik iedere dag last vanquote:Op maandag 9 januari 2017 16:10 schreef Crack_ het volgende:
Heb niet het idee dat de feestdagen zijn geweestquote:Op maandag 9 januari 2017 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo Crackje.
Hoe waren je feestdagen?
[..]
Paxcon zeker.
ja maar jijquote:
vreemd maar waar, van niks doen kan je ook behoorlijk moe wordenquote:Op maandag 9 januari 2017 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ben wakker hoor, maar doe gewoon niks. Zo'n dag
tenger is geen indicatie van fysieke omvang cq botbouw?quote:Op maandag 9 januari 2017 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. snap je me nou niet of wil je me niet snappen?
Ik vraag echt best vaak wat dun of dik (en dus ook tenger zijn) te maken heeft met je botopbouw, en waarom ik dus geen grote kut kut zou kunnen hebben omdat ik dun ben. Van mijn botopbouw weet je niks, dus kun je wel blijven zeggen dat je ziet dat ik tenger ben en dan blijf ik vragen 'ja wat heeft dat met mn botten te maken'
als er 1 volk is die niet lui is, zijn het de Jappen wel hoorquote:
Plsquote:Op maandag 9 januari 2017 16:13 schreef wise het volgende:
[..]
als er 1 volk is die niet lui is, zijn het de Jappen wel hoor
Ja hoor. Best lekker.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat de feestdagen zijn geweest. Jij dan?
![]()
En hoe is het verder met je?
quote:
Nee, tenger zijn geeft geen indicatie van je botbouw. Echt absoluut niet zelfsquote:Op maandag 9 januari 2017 16:13 schreef zeer het volgende:
[..]
tenger is geen indicatie van fysieke omvang cq botbouw?
oehh dat is chillquote:Op maandag 9 januari 2017 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor. Best lekker.
Schoonouders zijn voor het eerst bij mij geweest. Was wel spannend.
Verder van het weekend gezien dat mijn financiën er lekker voorstonden. Dus ga lekker nieuwe schoenen kopen komend weekend.
Zit niet zo te zeuren joh geel kutkind.quote:
dat ligt er maar net aan wie het hanteet, als een dokter tegen een smal en rank gebouwd persoon zegt je hebt een tengere bouw klopt dat gewoon.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, tenger zijn geeft geen indicatie van je botbouw. Echt absoluut niet zelfsantropometrie alles.
dat zie je verkeerd hoor, je moet je ogen open doen chineesquote:
Ik heb dat bijna de hele week altijdquote:Op maandag 9 januari 2017 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ben wakker hoor, maar doe gewoon niks. Zo'n dag
?!quote:Op maandag 9 januari 2017 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ligt er maar net aan wie het hanteet, als een dokter tegen een smal en rank gebouwd persoon zegt je hebt een tengere bouw klopt dat gewoon.
2nutz werkt als toiletjuffrouwquote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
Raar dat ze na een operatie die niks met je oor te maken heeft een tampon in je oor doen btw :S wtf
Soms wou ik dat wel.. lekker simpel werk en gelijk resultaatquote:
Oh dat heeft wel wat met je oor te maken, waarom dacht ik van niet?quote:Op maandag 9 januari 2017 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ze hebben in mijn trommelvlies gekloot
Ja, prima.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oehh dat is chill. Ging het goed met schoonouders wel?
Mijn baas vind het wel wat minder.quote:
Deed het pijn?quote:Op maandag 9 januari 2017 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ze hebben in mijn trommelvlies gekloot
Doe normaal.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit niet zo te zeuren joh geel kutkind.
quote:Op maandag 9 januari 2017 16:20 schreef wise het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd hoor, je moet je ogen open doen chinees
Doe zelf normaal.quote:
Lol, maar vind je vast niet zo erg denk ik?quote:Op maandag 9 januari 2017 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, prima.
Heb ze geloof ik afgelopen jaar vaker gezien dan mijn eigen ouders.
Alles goed met Rodin?
en als je je verveeld ga je gewoon op je knieen bij de gloryhole zitten.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms wou ik dat wel.. lekker simpel werk en gelijk resultaat
quote:
Je bent zelf een gloryhole!quote:Op maandag 9 januari 2017 16:23 schreef wise het volgende:
[..]
en als je je verveeld ga je gewoon op je knieen bij de gloryhole zitten.
Vinden ze lekker met die pratende kut in je bek
Sommige wel iddquote:
Moest lachenquote:Op maandag 9 januari 2017 16:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met die plaatjes van cachet.
sowquote:
Vond inderdaad wel altijd mooi de vruchten plukken om poepwc's schoon te boenen. Mooi schoon resultaatquote:Op maandag 9 januari 2017 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms wou ik dat wel.. lekker simpel werk en gelijk resultaat
Zit nu soms uren dagen in iets te steken waar je geen vruchten van kan plukken
ehehhequote:Op maandag 9 januari 2017 16:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met die plaatjes van cachet.
Nee, al is het wel een eind weg.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol, maar vind je vast niet zo erg denk ik?
Ja goedlief bolletjeee, gaf echt geen reet om vuurwerk behalve soms meer van 'ja wat moet dat allemaal, wil slapen'
Weenie, misschien omdat ik ook darmproblemen heb.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat heeft wel wat met je oor te maken, waarom dacht ik van niet?
waarom btw?
At je ze ook op?quote:Op maandag 9 januari 2017 16:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vond inderdaad wel altijd mooi de vruchten plukken om poepwc's schoon te boenen. Mooi schoon resultaat
huil maar niet vriendjequote:
Oja, denk dat ik dat door elkaar haalde.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie, misschien omdat ik ook darmproblemen heb.
Mijn trommelvlies is geperforeerd en dat gat moest dichtgemaakt worden. EN NEE DAT GAT KWAM NIET DOOR HOINK NOEL
waarom care je zoveel om noelquote:Op maandag 9 januari 2017 16:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn trommelvlies is geperforeerd en dat gat moest dichtgemaakt worden. EN NEE DAT GAT KWAM NIET DOOR HOINK NOEL
hahah ja he het deed pijn.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zeg ik niet want dan ga je weer onaardig doen
Oh, waar kwamen die ook al weer vandaan?quote:Op maandag 9 januari 2017 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, al is het wel een eind weg.
En soms zo moeilijk te verstaan. Raar accent.
Lief.Bogie vond het vuurwerk niet zo leuk. Was vrij bang. Kreeg ook kalmerend middeltje.
jaaa, direct resultaatquote:Op maandag 9 januari 2017 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
At je ze ook op?
Maar ik vind serieus schoonmaken echt heel voldoenend(is dit een woord eigenlijk?) werk
Nee.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
At je ze ook op?
Maar ik vind serieus schoonmaken echt heel voldoenend(is dit een woord eigenlijk?) werk
Die darmproblemen wel hequote:Op maandag 9 januari 2017 16:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kan ik helpen?quote:Op maandag 9 januari 2017 16:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik moet wel vaak huilen de laatste tijd.
Veluwe.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, waar kwamen die ook al weer vandaan?
ahww, arme Bogie. Verder wel leuke oud en nieuw gehad? En kerst?
[..]
jaaa, direct resultaat
Je behoudt je coole imago door daar geen aandacht aan te gevenquote:Op maandag 9 januari 2017 16:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij verstoort mijn coole imago door mij te pesten.
Huilebalken gonna huilebalkquote:Op maandag 9 januari 2017 16:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Je behoudt je coole imago door daar geen aandacht aan te geven
Waarom doe je dat nooit dan?quote:
Wat niet?quote:
Pls.. jij bent viezer dan mijquote:
Oorontstekingen of buisjes ofzoquote:Op maandag 9 januari 2017 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja, denk dat ik dat door elkaar haalde.
Fucked up, hoe krijg je dat voor elkaar dan?
zou wel eens in de Van Dale willen kijkenquote:Op maandag 9 januari 2017 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, tenger zijn geeft geen indicatie van je botbouw. Echt absoluut niet zelfsantropometrie alles.
http://www.vandale.nl/ :squote:Op maandag 9 januari 2017 16:46 schreef zeer het volgende:
[..]
zou wel eens in de Van Dale willen kijken
Ik weet wat ik weet.quote:
dan ga je je vies dik voelenquote:Op maandag 9 januari 2017 16:50 schreef supersof het volgende:
ik heb echt heel erg veel zin in chips
jaquote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 16:54 schreef Catkiller het volgende:
Ik kom even om 2NutZ gedag te zeggen.
Tot morgen 2NutZ.
Tot morgen 2NutZ.
Tot morgen 2NutZ.
Tot morgen 2NutZ.
hallo super vrouwquote:Op maandag 9 januari 2017 16:59 schreef Crip het volgende:
Gelukkig komt er een leuk iemand voor terug in de plaats, hoi it's me.
??quote:Op maandag 9 januari 2017 17:03 schreef zeer het volgende:
[..]
sommige bedrijven geven goede relatie geschenken
klinkt nie zo lkkr ;squote:Op maandag 9 januari 2017 17:05 schreef zeer het volgende:
[..]
had doos stoofperenkoekjes gekregen van een klant
als ik aan drug denk gaat m'n mond altijd beetje open uit opwindingquote:Op maandag 9 januari 2017 17:12 schreef Crip het volgende:
was vandaag aan het praten tegen iemand en toen moest ik denken aan dat drug zei dt ik veel praat en toen hield ik mn mond
ohquote:Op maandag 9 januari 2017 17:12 schreef Crip het volgende:
[..]
betekend je moeder in het marokkaans/arabisch
mijn "mond" ookquote:Op maandag 9 januari 2017 17:13 schreef zeer het volgende:
[..]
als ik aan drug denk gaat m'n mond altijd beetje open uit opwinding
jupquote:Op maandag 9 januari 2017 17:17 schreef zeer het volgende:
[..]
geen tanden meer wel lekker in m'n reet geneukt
ik moest ook aan je denken maar dan andersquote:Op maandag 9 januari 2017 17:12 schreef Crip het volgende:
was vandaag aan het praten tegen iemand en toen moest ik denken aan dat drug zei dt ik veel praat en toen hield ik mn mond
ik wou vragen, wat kost pijpen?quote:Op maandag 9 januari 2017 17:17 schreef zeer het volgende:
[..]
geen tanden meer wel lekker in m'n reet geneukt
geen ideequote:Op maandag 9 januari 2017 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wou vragen, wat kost pijpen?
23,30quote:Op maandag 9 januari 2017 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
roequote:Op maandag 9 januari 2017 17:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je een beetje aan de standaard eenheden, barbaar
Hok hok tjokquote:
voor jou 0quote:Op maandag 9 januari 2017 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
KRIJG DE TIEVUSquote:Op maandag 9 januari 2017 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
NWS / Seksassistenten voor dementen.......
diepvriesquote:Op maandag 9 januari 2017 17:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog pizza in de diepvries. 1x raden wat ik ga eten.
Wie ben jij?quote:Op maandag 9 januari 2017 17:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
KRIJG DE TIEVUS
hoe heet je ook alweer?
boogers and cumquote:Op maandag 9 januari 2017 17:24 schreef Amarantha het volgende:
freonquote:Op maandag 9 januari 2017 17:24 schreef Amarantha het volgende:
Ikquote:
de deurbel?9quote:Op maandag 9 januari 2017 17:24 schreef Amarantha het volgende:
quote:
Waarom?quote:Op maandag 9 januari 2017 17:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga weg ik ben bang voor jou
Dit is te hoog gegrepen voor mij. Dubbele lucht op lage druk?quote:Op maandag 9 januari 2017 17:23 schreef zeer het volgende:
[..]
wil ook alleen maar grote sloffe op lage druk snap je
Dankjequote:
staat je broekje bol?quote:
Kijk je hebt natuurlijk wel verschillende niveaus van duidelijkheid he.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet wederzijds, wil zeer
en zeer wil drugquote:Op maandag 9 januari 2017 17:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet wederzijds, wil zeer
NELISquote:[b]Op maandag 9 januari 2017 17:29
*grote stapel bier en verder geen boodschappen, waarschijnlijk single maar ook een alcoholist.
ik ga nu koken, gek, ik ben keukenprinsquote:Op maandag 9 januari 2017 17:30 schreef Toto69 het volgende:
*kaal, met allemaal diepvriespizza's en blikken tonijn, waarschijnlijk getrouwd en WCH.
hoerenprins*quote:Op maandag 9 januari 2017 17:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ga nu koken, gek, ik ben keukenprins
dan likken we elkaars tranenquote:Op maandag 9 januari 2017 17:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik settle voor jou dan maar
Ik voer mezelf op jouw angst en walgingquote:Op maandag 9 januari 2017 17:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kweenie, vreemde gevoelens, angst, lust, walging
ooh ben je een leraar duits en geen duitse leraarquote:Op maandag 9 januari 2017 17:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Volgens mij verwar jij mij met iemand anders.
wat is je referentie jaar?quote:Op maandag 9 januari 2017 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is te hoog gegrepen voor mij. Dubbele lucht op lage druk?
Geeft niet, ik vind zure matten lekker. Wel die rode.quote:
ik ookquote:Op maandag 9 januari 2017 17:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Geeft niet, ik vind zure matten lekker. Wel die rode.
hjbquote:Op maandag 9 januari 2017 17:38 schreef Kurovski het volgende:
Aardappelen, kroketjes, salade.Jullie?
Brood en pijn aan mijn oorquote:Op maandag 9 januari 2017 17:38 schreef Kurovski het volgende:
Aardappelpuree, sperzieboontjes & rookworstquote:Op maandag 9 januari 2017 17:38 schreef Kurovski het volgende:
Pizza. Bijna klaar. Nomnom.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:38 schreef Kurovski het volgende:
Breaking Bad ingevuld.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:38 schreef supersof het volgende:
https://help.netflix.com/nl/titlerequest
willen jullie allemaal hier Suits invullen?
dankje
Haha nee doe ik lekker nietquote:Op maandag 9 januari 2017 17:38 schreef supersof het volgende:
dankje
Vraag jij dan even House M.D. aan? Oh en Harry Potter!quote:Op maandag 9 januari 2017 17:38 schreef supersof het volgende:
dankje
Suits staat op Netflix tochquote:Op maandag 9 januari 2017 17:38 schreef supersof het volgende:
dankje
ja maar ze willen hem verwijderenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 17:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aardappelpuree, sperzieboontjes & rookworst
oke is goedquote:Op maandag 9 januari 2017 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vraag jij dan even House M.D. aan? Oh en Harry Potter!
Rookworst met dit weerquote:Op maandag 9 januari 2017 17:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]![]()
Ik zag net een erwtensoeppakket liggen bij Jumbo en ik heb nog rookworst liggen. Morgen maar 'ns proberen. Nog nooit zelf gemaakt erwtensoep.
nee ben verliefd op harveyquote:
ANTWOORD EENS PAARDENLULquote:Op maandag 9 januari 2017 17:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gevalletje rechten. Doe je niets aan. Snel alles afkijken of een piraat zijn als ik.
ze wilden het eind december al verwijderen, maar toen heb ik al suggestie ingediend en nu wordt ie pas eind januari verwijderdquote:Op maandag 9 januari 2017 17:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gevalletje rechten. Doe je niets aan. Snel alles afkijken of een piraat zijn als ik.
aiii nachtjes in het ziekenhuis zijn altijd ellendigquote:Op maandag 9 januari 2017 17:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag morgen naar huis en ben te gaat om leuke verpleegsters te erkennen
quote:Op maandag 9 januari 2017 17:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HarveySpecter is 'r ook een van WCH.
Vast niet om één suggestie.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ze wilden het eind december al verwijderen, maar toen heb ik al suggestie ingediend en nu wordt ie pas eind januari verwijderd
ja oke, zo'n site zei dat we allemaal moesten insturenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |