Ach man pijnboompit.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wise, ga van nootjes zijn account af
Ah bah moet ik ook nog door die kouquote:Op maandag 9 januari 2017 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanaf donderdag weer de kou in.
irritant hequote:Op maandag 9 januari 2017 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan het wat minder met je plaatjes/gifs elke keer weer wise?
je komt op gegeven moment toch gewoon op een punt dat je kutspier fysiek niet verder kan oprekken omdat je heupbot daar te klein voor is? Hele smalle vrouwen hebben daarom soms ook problemen met bevallen toch?quote:Op maandag 9 januari 2017 15:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dus hoezo zouden tengere meisjes kleine kutten hebben en dikke nie
of, waarom kun je je dat niet voorstellen
natuurlijk, geen probleemquote:Op maandag 9 januari 2017 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan het wat minder met je plaatjes/gifs elke keer weer wise?
Kuroi?quote:Op maandag 9 januari 2017 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Had ik maar iemand om even te knuffelen.
Oh, ja dat is zo. Heb wel zin in seks.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet ik veel, we hadden t over seks. Niet over seks met random chicks.
moet je Remqo maar niet afwijzenquote:Op maandag 9 januari 2017 15:35 schreef Amarantha het volgende:
ik stap NU de auto inquote:Op maandag 9 januari 2017 15:35 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2017 15:35 schreef Amarantha het volgende:
dit inderdaadquote:
ja maar heeft dus niks met dik of dun te maken. Een tenger lichaam qua botopbouw heeft niks te maken met dik of dun zijn namelijk?quote:Op maandag 9 januari 2017 15:34 schreef zeer het volgende:
[..]
je komt op gegeven moment toch gewoon op een punt dat je kutspier fysiek niet verder kan oprekken omdat je heupbot daar te klein voor is? Hele smalle vrouwen hebben daarom soms ook problemen met bevallen toch?
ik zei op de eerste plaats ook niks over dik of dun eigenlijkquote:Op maandag 9 januari 2017 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar heeft dus niks met dik of dun te maken. Een tenger lichaam qua botopbouw heeft niks te maken met dik of dun zijn namelijk?
je kent mn bottenbouw niet, dus wat bedoel je anders met 'smal' of tenger of whatever wat je zeiquote:Op maandag 9 januari 2017 15:39 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zei op de eerste plaats ook niks over dik of dun eigenlijk
op je pics was je aardig anders tenger meisjequote:Op maandag 9 januari 2017 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je kent mn bottenbouw niet, dus wat bedoel je anders met 'smal' of tenger of whatever wat je zei
kut wordt niet groter door uitwonenquote:Op maandag 9 januari 2017 15:39 schreef zeer het volgende:
Dacht alleen dat je kleine kut had maar begrijp dat je aardig uitgewoond bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |