Bij mij staat dat ding de hele week op 16.5, alleen van 17.30 t/m 18.30 op 18quote:Op maandag 9 januari 2017 15:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb weinig moneys dus had dit jaar mn verwarming zo goed als uit of heeeel laag. 300 euro krijg ik terug whoopwhoop
Tegenvaller dit.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jeetje, Crack.Ga toch geen random chicks zonder condoom neuken.
misschien ga ik achter je aan lopen om te checkenquote:
Ja kan, wat wil je nu zeggen?quote:Op maandag 9 januari 2017 15:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij mij staat dat ding de hele week op 16.5, alleen van 17.30 t/m 18.30 op 18![]()
Ik krijg mijn jaarfactuur pas in week 16.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb weinig moneys dus had dit jaar mn verwarming zo goed als uit of heeeel laag. 300 euro krijg ik terug whoopwhoop
hier staat de verwarming altijd op 23-24,5quote:Op maandag 9 januari 2017 15:12 schreef Crack_ het volgende:
Wie heeft t over random chicks neuken danquote:Op maandag 9 januari 2017 15:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jeetje, Crack.Ga toch geen random chicks zonder condoom neuken.
Dat ik dat voor mijn gevoel ook doe, heel laag zetten.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja kan, wat wil je nu zeggen?
Ik heb geen idee wat je betaald en hoe groot alles is dus ook niet of jij veel betaald?![]()
Overigens haalde ik 16,5 echt niet. Was max 13 - 14 graden
Ook eneco? Kreeg meteeeen mn jaarnota online na het invullen van de meterstandenquote:Op maandag 9 januari 2017 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik krijg mijn jaarfactuur pas in week 16.
jeetje, ja ik vind warm ook lekkerquote:Op maandag 9 januari 2017 15:15 schreef supersof het volgende:
[..]
hier staat de verwarming altijd op 23-24,5
lekker man
Wie moet ik anders neuken?quote:Op maandag 9 januari 2017 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie heeft t over random chicks neuken dan
Weet ik veel, we hadden t over seks. Niet over seks met random chicks.quote:
bij 40+ is het meestal geen probleemquote:
ik moet bijbetalen denk ik. Verwarming moet altijd maximaal om het beetje warm te krijgen. En dan voel je bij kozijnen zo die koude lucht naar binnen stromenquote:Op maandag 9 januari 2017 15:15 schreef supersof het volgende:
[..]
hier staat de verwarming altijd op 23-24,5
lekker man
Yup.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook eneco? Kreeg meteeeen mn jaarnota online na het invullen van de meterstanden
[..]
jeetje, ja ik vind warm ook lekkermaar geld
ik huur all inclusivequote:Op maandag 9 januari 2017 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook eneco? Kreeg meteeeen mn jaarnota online na het invullen van de meterstanden
[..]
jeetje, ja ik vind warm ook lekkermaar geld
ohja nice, lekker stoken lichten aanlaten allesquote:Op maandag 9 januari 2017 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ik huur all inclusive
maar heb nooit het idee dat het hier echt zo warm is eigenlijk
Ja kut is dat, heb ik hier ook wel. Maar gelukkig kan ik onbeperkt stokenquote:Op maandag 9 januari 2017 15:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik moet bijbetalen denk ik. Verwarming moet altijd maximaal om het beetje warm te krijgen. En dan voel je bij kozijnen zo die koude lucht naar binnen stromen
mag ik anders wat plantjes bij jou neerzetten. Hebben warmtelampen nodigquote:Op maandag 9 januari 2017 15:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja kut is dat, heb ik hier ook wel. Maar gelukkig kan ik onbeperkt stoken
mond gesloten houden danquote:Op maandag 9 januari 2017 15:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik haat tocht echtkou kan nog wel, maar tocht
bah
nee doe ik niet aan sorryquote:Op maandag 9 januari 2017 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mag ik anders wat plantjes bij jou neerzetten. Hebben warmtelampen nodig
door hitte en straling, kan je teelbalkanker krijgen als je een laptop (zonder bescherming) op je schoot houdt.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:19 schreef Yiha3 het volgende:
laptop op m'n schoot geeft me ook nog wat warmte
volgens mij is ze echt dirrty in bedquote:Op maandag 9 januari 2017 15:22 schreef zeer het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat zon tenger meisje een grote kut heeft
Vanaf donderdag weer de kou in.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
Zaterdag was koud, guur weer met veel sneeuw en wind... zo lekker met je booboo onder dekentje op de bank in de warmte![]()
Weer zin in nu. Kopje thee er bij en een koekje. Hmmmm
Ja vraag me af of dat iets met elkaar te maken heeftquote:Op maandag 9 januari 2017 15:22 schreef zeer het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat zon tenger meisje een grote kut heeft
ja, maar niet zulke goede vrienden dat je planten bij mij mag neer zettenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 15:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wise, ga van nootjes zijn account af
Wow wat een dissquote:Op maandag 9 januari 2017 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar niet zulke goede vrienden dat je planten bij mij mag neer zetten
No more champagnequote:
verschrikkelijke muziekquote:
En als je ballen altijd warm zijn?quote:Op maandag 9 januari 2017 15:22 schreef wise het volgende:
[..]
door hitte en straling, kan je teelbalkanker krijgen als je een laptop (zonder bescherming) op je schoot houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |