mag ik anders wat plantjes bij jou neerzetten. Hebben warmtelampen nodigquote:Op maandag 9 januari 2017 15:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja kut is dat, heb ik hier ook wel. Maar gelukkig kan ik onbeperkt stoken
mond gesloten houden danquote:Op maandag 9 januari 2017 15:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik haat tocht echtkou kan nog wel, maar tocht
bah
nee doe ik niet aan sorryquote:Op maandag 9 januari 2017 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mag ik anders wat plantjes bij jou neerzetten. Hebben warmtelampen nodig
door hitte en straling, kan je teelbalkanker krijgen als je een laptop (zonder bescherming) op je schoot houdt.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:19 schreef Yiha3 het volgende:
laptop op m'n schoot geeft me ook nog wat warmte
volgens mij is ze echt dirrty in bedquote:Op maandag 9 januari 2017 15:22 schreef zeer het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat zon tenger meisje een grote kut heeft
Vanaf donderdag weer de kou in.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
Zaterdag was koud, guur weer met veel sneeuw en wind... zo lekker met je booboo onder dekentje op de bank in de warmte![]()
Weer zin in nu. Kopje thee er bij en een koekje. Hmmmm
Ja vraag me af of dat iets met elkaar te maken heeftquote:Op maandag 9 januari 2017 15:22 schreef zeer het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat zon tenger meisje een grote kut heeft
ja, maar niet zulke goede vrienden dat je planten bij mij mag neer zettenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 15:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wise, ga van nootjes zijn account af
Wow wat een dissquote:Op maandag 9 januari 2017 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar niet zulke goede vrienden dat je planten bij mij mag neer zetten
No more champagnequote:
verschrikkelijke muziekquote:
En als je ballen altijd warm zijn?quote:Op maandag 9 januari 2017 15:22 schreef wise het volgende:
[..]
door hitte en straling, kan je teelbalkanker krijgen als je een laptop (zonder bescherming) op je schoot houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |