Je hebt het nu weer over twee dingen.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:40 schreef zeer het volgende:
[..]
op je pics was je aardig anders tenger meisje
stamppotquote:Op maandag 9 januari 2017 15:47 schreef Crack_ het volgende:
Ben echt al uren aan het nadenken wat ik moet eten en weet niks.
https://www.ah.nl/allerha(...)urgettesoep-met-zalmquote:Op maandag 9 januari 2017 15:47 schreef Crack_ het volgende:
Ben echt al uren aan het nadenken wat ik moet eten en weet niks.
Zeer is acteurquote:Op maandag 9 januari 2017 15:44 schreef Yiha3 het volgende:
vind dat zeer vrouwen wel als een stuk vlees ziet
toch wel vreemd voor een veganist
hm ja opzich wel zin in hippe andijvie stamppot. Thanksquote:
nee heb echt al te veel soep op afgelopen tijdquote:Op maandag 9 januari 2017 15:49 schreef wise het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/allerha(...)urgettesoep-met-zalm
Top. Ik ook. gifjes guru is het.quote:
Ja, kort even een frisse neus is wel oke idd.quote:
mja, te veel is soep is indd niet zo lekker.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hm ja opzich wel zin in hippe andijvie stamppot. Thanks
[..]
nee heb echt al te veel soep op afgelopen tijdmaar thanks anyways!
Een niet zo hele goeie acteur zelfs.quote:
quote:
quote:
Zijn ogen staan echt raar. Valt mij op alle foto's op bij hemquote:
Nee, acteur.quote:
denk dat wij een andere perceptie van wat tenger is hebbenquote:Op maandag 9 januari 2017 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt het nu weer over twee dingen.
Wat heeft tenger eruit zien te maken met mn bottenbouw?![]()
als je maar geneog afvalt wordt iedereen tenger, met kleine of grote kutten
Een niet zo heel goeie zelfs.quote:
oh tof, heb je al een handtekening?quote:
Dat zei je net ook alquote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ben ik weer hoor. Uit mijn narcose, ik heb een tampon in mijn oor en ik ben fucking gaar en duf
quote:
Een niet zo heel goeie zelfs.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ben ik weer hoor. Uit mijn narcose, ik heb een tampon in mijn oor en ik ben fucking gaar en duf
Sterkte?quote:Op maandag 9 januari 2017 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
ja hoor zeerquote:Op maandag 9 januari 2017 15:56 schreef zeer het volgende:
Ik kan toch veganist zijn en tegelijkertijd ideeėn hebben over de vrouwelijke fysiek?
Dat was mijn vraag dan net toch ook?quote:Op maandag 9 januari 2017 15:55 schreef zeer het volgende:
[..]
denk dat wij een andere perceptie van wat tenger is hebben
Ahhh sterktequote:Op maandag 9 januari 2017 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
Natuurlijk kan dat.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:56 schreef zeer het volgende:
Ik kan toch veganist zijn en tegelijkertijd ideeėn hebben over de vrouwelijke fysiek?
quote:
ik zie toch op je foto dat je petit bent, is dit gevoelig onderwerp of zo jeetjequote:Op maandag 9 januari 2017 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag dan net toch ook?
Wat bedoel je met tenger als je het niet bedoeld als 'dun' want het enige wat je ziet is een foto en niks van mn botten en shit weet je dus niks af.
raak behoorlijk onzeker van je nuquote:Op maandag 9 januari 2017 15:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat.
Je kan ook veganist, ideeėn hebben over vrouwelijke fysiek en tegelijkertijd acteur zijn
Welneequote:
Hoi Tong69quote:Op maandag 9 januari 2017 16:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen
.. snap je me nou niet of wil je me niet snappen?quote:Op maandag 9 januari 2017 16:01 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zie toch op je foto dat je petit bent, is dit gevoelig onderwerp of zo jeetje
Zal eens in je mond plassenquote:Op maandag 9 januari 2017 16:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen
Denk je?quote:Op maandag 9 januari 2017 16:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pls die 1 cm van jou komt niet eens over
Natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2017 16:03 schreef zeer het volgende:
[..]
ga zelf wel altijd van jouw oprechtheid uit
Waarom weet jij altijd alles over iedereen zijn piemel, maar claim je niet gay te zijn?quote:Op maandag 9 januari 2017 16:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pls die 1 cm van jou komt niet eens over
Ik heb gewoon betrouwbare bronnen.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom weet jij altijd alles over iedereen zijn piemel, maar claim je niet gay te zijn?
quote:
koffiequote:Op maandag 9 januari 2017 16:10 schreef Crack_ het volgende:
Vandaag opstarten gaat niet echt goed zeg, tering.
Hallo Crackje.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:10 schreef Crack_ het volgende:
Paxcon zeker.quote:
Heb ik iedere dag last vanquote:Op maandag 9 januari 2017 16:10 schreef Crack_ het volgende:
Heb niet het idee dat de feestdagen zijn geweestquote:Op maandag 9 januari 2017 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo Crackje.
Hoe waren je feestdagen?
[..]
Paxcon zeker.
ja maar jijquote:
vreemd maar waar, van niks doen kan je ook behoorlijk moe wordenquote:Op maandag 9 januari 2017 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ben wakker hoor, maar doe gewoon niks. Zo'n dag
tenger is geen indicatie van fysieke omvang cq botbouw?quote:Op maandag 9 januari 2017 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. snap je me nou niet of wil je me niet snappen?
Ik vraag echt best vaak wat dun of dik (en dus ook tenger zijn) te maken heeft met je botopbouw, en waarom ik dus geen grote kut kut zou kunnen hebben omdat ik dun ben. Van mijn botopbouw weet je niks, dus kun je wel blijven zeggen dat je ziet dat ik tenger ben en dan blijf ik vragen 'ja wat heeft dat met mn botten te maken'
als er 1 volk is die niet lui is, zijn het de Jappen wel hoorquote:
Plsquote:Op maandag 9 januari 2017 16:13 schreef wise het volgende:
[..]
als er 1 volk is die niet lui is, zijn het de Jappen wel hoor
Ja hoor. Best lekker.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat de feestdagen zijn geweest. Jij dan?
![]()
En hoe is het verder met je?
quote:
Nee, tenger zijn geeft geen indicatie van je botbouw. Echt absoluut niet zelfsquote:Op maandag 9 januari 2017 16:13 schreef zeer het volgende:
[..]
tenger is geen indicatie van fysieke omvang cq botbouw?
oehh dat is chillquote:Op maandag 9 januari 2017 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor. Best lekker.
Schoonouders zijn voor het eerst bij mij geweest. Was wel spannend.
Verder van het weekend gezien dat mijn financiėn er lekker voorstonden. Dus ga lekker nieuwe schoenen kopen komend weekend.
Zit niet zo te zeuren joh geel kutkind.quote:
dat ligt er maar net aan wie het hanteet, als een dokter tegen een smal en rank gebouwd persoon zegt je hebt een tengere bouw klopt dat gewoon.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, tenger zijn geeft geen indicatie van je botbouw. Echt absoluut niet zelfsantropometrie alles.
dat zie je verkeerd hoor, je moet je ogen open doen chineesquote:
Ik heb dat bijna de hele week altijdquote:Op maandag 9 januari 2017 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ben wakker hoor, maar doe gewoon niks. Zo'n dag
?!quote:Op maandag 9 januari 2017 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ligt er maar net aan wie het hanteet, als een dokter tegen een smal en rank gebouwd persoon zegt je hebt een tengere bouw klopt dat gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |