Hallo Crackje.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:10 schreef Crack_ het volgende:
Vandaag opstarten gaat niet echt goed zeg, tering.
Paxcon zeker.quote:
Heb ik iedere dag last vanquote:Op maandag 9 januari 2017 16:10 schreef Crack_ het volgende:
Vandaag opstarten gaat niet echt goed zeg, tering.
Heb niet het idee dat de feestdagen zijn geweestquote:Op maandag 9 januari 2017 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo Crackje.
Hoe waren je feestdagen?
[..]
Paxcon zeker.
ja maar jijquote:
vreemd maar waar, van niks doen kan je ook behoorlijk moe wordenquote:Op maandag 9 januari 2017 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ben wakker hoor, maar doe gewoon niks. Zo'n dag
tenger is geen indicatie van fysieke omvang cq botbouw?quote:Op maandag 9 januari 2017 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. snap je me nou niet of wil je me niet snappen?
Ik vraag echt best vaak wat dun of dik (en dus ook tenger zijn) te maken heeft met je botopbouw, en waarom ik dus geen grote kut kut zou kunnen hebben omdat ik dun ben. Van mijn botopbouw weet je niks, dus kun je wel blijven zeggen dat je ziet dat ik tenger ben en dan blijf ik vragen 'ja wat heeft dat met mn botten te maken'
als er 1 volk is die niet lui is, zijn het de Jappen wel hoorquote:
Plsquote:Op maandag 9 januari 2017 16:13 schreef wise het volgende:
[..]
als er 1 volk is die niet lui is, zijn het de Jappen wel hoor
Ja hoor. Best lekker.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat de feestdagen zijn geweest. Jij dan?
![]()
En hoe is het verder met je?
quote:
Nee, tenger zijn geeft geen indicatie van je botbouw. Echt absoluut niet zelfsquote:Op maandag 9 januari 2017 16:13 schreef zeer het volgende:
[..]
tenger is geen indicatie van fysieke omvang cq botbouw?
oehh dat is chillquote:Op maandag 9 januari 2017 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor. Best lekker.
Schoonouders zijn voor het eerst bij mij geweest. Was wel spannend.
Verder van het weekend gezien dat mijn financiėn er lekker voorstonden. Dus ga lekker nieuwe schoenen kopen komend weekend.
Zit niet zo te zeuren joh geel kutkind.quote:
dat ligt er maar net aan wie het hanteet, als een dokter tegen een smal en rank gebouwd persoon zegt je hebt een tengere bouw klopt dat gewoon.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, tenger zijn geeft geen indicatie van je botbouw. Echt absoluut niet zelfsantropometrie alles.
dat zie je verkeerd hoor, je moet je ogen open doen chineesquote:
Ik heb dat bijna de hele week altijdquote:Op maandag 9 januari 2017 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ben wakker hoor, maar doe gewoon niks. Zo'n dag
?!quote:Op maandag 9 januari 2017 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ligt er maar net aan wie het hanteet, als een dokter tegen een smal en rank gebouwd persoon zegt je hebt een tengere bouw klopt dat gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |