23 mooimeid hoor, bijna net zo mooi als jij.quote:
wat is dat?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:14 schreef Neverknown het volgende:
hier vind ik haar niet knap though.
tenminste mensen beweren et is haar.
[ afbeelding ]
Nee er moet echt een godswonder gebeuren wil er nu iemand een ritje op de TARDIS.trein maken zo beroerd zie ik eruit.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat doeee je daar? Verpleegstertjes regelen of ..?
echt zon tactisch goed antwoord kan ik jou inhuren als vrind van mequote:Op maandag 9 januari 2017 19:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
23 mooimeid hoor, bijna net zo mooi als jij.
k dacht is weer eens iets anders en t ziet er niet verkeerd uit. Maar smaakt zo sober.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:16 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Klinkt smerig, waarom maak je dat nou
stuur eens een selfiequote:Op maandag 9 januari 2017 19:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee er moet echt een godswonder gebeuren wil er nu iemand een ritje op de TARDIS.trein maken zo beroerd zie ik eruit.
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:02 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Miss NL, ze lijkt zo on tatta.
quote:
sterktequote:Op maandag 9 januari 2017 19:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee er moet echt een godswonder gebeuren wil er nu iemand een ritje op de TARDIS.trein maken zo beroerd zie ik eruit.
bietje zout erop?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k dacht is weer eens iets anders en t ziet er niet verkeerd uit. Maar smaakt zo sober.
ik zeg jeetje jij zegt mineetjequote:Op maandag 9 januari 2017 18:59 schreef Drug het volgende:
dineetje voor tweetje bij restaurant t spleetje
juistquote:Op maandag 9 januari 2017 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik zeg jeetje jij zegt mineetje
lekkerquote:Op maandag 9 januari 2017 19:16 schreef HRC2020 het volgende:
Ik had spaghetti met zongedroogde tomaatjes en knoflook en rode ui en balsamicoazijn en basilicum
Dat is haar voorgangster.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik zeg jeetje jij zegt mineetje
hoezo is dat ergquote:
14 keer geweest, nee ik zal India niet kennen.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:13 schreef zeer het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig ook al India kenner?
terechtquote:Op maandag 9 januari 2017 19:19 schreef TARDIS. het volgende:
Heb m'n laptop meegenomen naar het ziekenhuis zodat ik kon FOK!ken
oneensquote:
omdat ik nu honger krijgquote:
was haar zusje die in haar schaduw wilquote:
geef het altijd aan mijn cavia'squote:Op maandag 9 januari 2017 19:21 schreef Chai het volgende:
Heb nog rauwe broccoli stronk. Had ik nog net van het groenafval gered, want mijn moeder weet niet dat het eetbaar is.
lekkerste van de broccoliquote:Op maandag 9 januari 2017 19:21 schreef Chai het volgende:
Heb nog rauwe broccoli stronk. Had ik nog net van het groenafval gered, want mijn moeder weet niet dat het eetbaar is.
bah alleen die stronk zonder die kooltjes armoedig sjaaiquote:Op maandag 9 januari 2017 19:21 schreef Chai het volgende:
quote:
Ik vind het gekkenhuisgehalte wel wat hebben daar.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sommige culturen moet je klein houden
o yeahquote:Op maandag 9 januari 2017 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja dat jij jouw dagelijkse portie nou inhaleert
hoquote:Op maandag 9 januari 2017 19:24 schreef Neverknown het volgende:
die zus van haar is akelig
[ [url=
https://lh3.googleusercon(...)photo.jpg]afbeelding[/url] ]
net zo als yolanthe en der zussen yolanthe near perfect en die zusjes lijken ook btje op muizen
is die foto nu zo raar gecropt of studeert ze voor havle maan?quote:
iets aan gebit ookquote:Op maandag 9 januari 2017 19:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet echt een mooie hoofdvorm nee.
Sow fokkop, maar na 3 baco zie je die neus echt niet meer hoor.quote:
Wat een spookquote:
Mijn kind is ook bijzonder knapquote:Op maandag 9 januari 2017 19:29 schreef Neverknown het volgende:
is soms echt de mix. Je kan de knapste vader en moeder hebben en nog lellek worden..
Yolanthe vs haar zussen
deze zoey en der zus. bewijzen et weer
Misschien hebben de zussen van Yolanthe wel inhoudquote:Op maandag 9 januari 2017 19:29 schreef Neverknown het volgende:
is soms echt de mix. Je kan de knapste vader en moeder hebben en nog lellek worden..
Yolanthe vs haar zussen
deze zoey en der zus. bewijzen et weer
Neem 'n voorbeeld aan Niels, die heeft ten minste nog wel een volle haardos en hij is nog drie jaar ouder ook.quote:
De verhoudingen zijn zoek. mr echt lelijk is ze ook nietquote:Op maandag 9 januari 2017 19:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ben ik nou de enige die dit gewoon best een mooie meid vindt
godtievus jouw Nederlands is echt beroerdquote:Op maandag 9 januari 2017 19:30 schreef Kurovski het volgende:
Maar gisteren m'n horeca schort teruggevonden, even omgedaan ivm koken.![]()
Die sporttassen zitten vol met verrassingen en het is alweer bijna een jaar geleden dat ik ben verhuist.
vind ik wel meevallenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
De verhoudingen zijn zoek. mr echt lelijk is ze ook niet
ligt eraan of ze gevuld wordenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:31 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Misschien hebben de zussen van Yolanthe wel inhoud
op fok mag je gwn en held zn met groten mond soms.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:32 schreef Crip het volgende:
wat lopen jullie haar af te kraken, alsof jullie supermodellen zijn.
is anders gwn cute meisje
Dat is Xelly toch?quote:
Niet zo beroerd als jouw harses gelukkig.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
godtievus jouw Nederlands is echt beroerd
ja die lijkt btje op een muisjequote:
het spant eromquote:Op maandag 9 januari 2017 19:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet zo beroerd als jouw harses gelukkig.
ja meende dat echt keihardquote:Op maandag 9 januari 2017 19:33 schreef Neverknown het volgende:
[..]
op fok mag je gwn en held zn met groten mond soms.
jij zei zelf dat je meiden afwees voor je make up omdat je d8 dat hun gezicht niet te redden was.
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet zo beroerd als jouw harses gelukkig.
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn kind is ook bijzonder knap
ja, denk dat (bijna) iedereen dat hier wel beetje doet.quote:
nee noem mensn alleen lelijk als ze zich te veel wanenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja, denk dat (bijna) iedereen dat hier wel beetje doet.
en in elk grapje zit en waarheid vaak.
Weet niet waar ze last van hebbenquote:
er zit helemaal een gaat in zijn oor hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 19:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind wel kut voor je dat je ziekenhuis ligt hoor.
Komt allemaal goed huilebalk
ja me too.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:36 schreef Crip het volgende:
[..]
nee noem mensn alleen lelijk als ze zich te veel wanen
haar kort geknipt?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:38 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja me too.
vandaag ben ik lekker gek.
Heb je ook een pittig kapsel?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:38 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja me too.
vandaag ben ik lekker gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |