23 mooimeid hoor, bijna net zo mooi als jij.quote:
wat is dat?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:14 schreef Neverknown het volgende:
hier vind ik haar niet knap though.
tenminste mensen beweren et is haar.
[ afbeelding ]
Nee er moet echt een godswonder gebeuren wil er nu iemand een ritje op de TARDIS.trein maken zo beroerd zie ik eruit.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat doeee je daar? Verpleegstertjes regelen of ..?
echt zon tactisch goed antwoord kan ik jou inhuren als vrind van mequote:Op maandag 9 januari 2017 19:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
23 mooimeid hoor, bijna net zo mooi als jij.
k dacht is weer eens iets anders en t ziet er niet verkeerd uit. Maar smaakt zo sober.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:16 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Klinkt smerig, waarom maak je dat nou
stuur eens een selfiequote:Op maandag 9 januari 2017 19:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee er moet echt een godswonder gebeuren wil er nu iemand een ritje op de TARDIS.trein maken zo beroerd zie ik eruit.
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:02 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Miss NL, ze lijkt zo on tatta.
quote:
sterktequote:Op maandag 9 januari 2017 19:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee er moet echt een godswonder gebeuren wil er nu iemand een ritje op de TARDIS.trein maken zo beroerd zie ik eruit.
bietje zout erop?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k dacht is weer eens iets anders en t ziet er niet verkeerd uit. Maar smaakt zo sober.
ik zeg jeetje jij zegt mineetjequote:Op maandag 9 januari 2017 18:59 schreef Drug het volgende:
dineetje voor tweetje bij restaurant t spleetje
juistquote:Op maandag 9 januari 2017 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik zeg jeetje jij zegt mineetje
lekkerquote:Op maandag 9 januari 2017 19:16 schreef HRC2020 het volgende:
Ik had spaghetti met zongedroogde tomaatjes en knoflook en rode ui en balsamicoazijn en basilicum
Dat is haar voorgangster.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik zeg jeetje jij zegt mineetje
hoezo is dat ergquote:
14 keer geweest, nee ik zal India niet kennen.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:13 schreef zeer het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig ook al India kenner?
terechtquote:Op maandag 9 januari 2017 19:19 schreef TARDIS. het volgende:
Heb m'n laptop meegenomen naar het ziekenhuis zodat ik kon FOK!ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |