ja als de popo in week 10 komt helemaalquote:
nooit gehad gelukkigquote:Op maandag 9 januari 2017 18:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als de popo in week 10 komt helemaal
nee hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 18:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
probeer je je nou aan niels te verkopen?
hnnnnngquote:
Teun op de achtergrond gewoon gewoon z'n huiswerk maken.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nooit gehad gelukkig
wel dat ik thuis kwam en het hele huis naar joint rook... top tegen lampen alles
en mijn vrouw.. ja ik rook al wat
kun jij Morti's foto even doorsturen?quote:Op maandag 9 januari 2017 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hoor
ben te oud voor hem
[..]
hnnnnng
was ver voor teun man, ben al zo lang gestoptquote:Op maandag 9 januari 2017 18:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Teun op de achtergrond gewoon gewoon z'n huiswerk maken.
hoeveel verdiendquote:Op maandag 9 januari 2017 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nooit gehad gelukkig
wel dat ik thuis kwam en het hele huis naar joint rook... top tegen lampen alles
waarom gebruik je geen medi wietquote:Op maandag 9 januari 2017 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was ver voor teun man, ben al zo lang gestopt
ghehequote:Op maandag 9 januari 2017 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hoor
ben te oud voor hem
[..]
hnnnnng
bespaardquote:Op maandag 9 januari 2017 18:51 schreef Neverknown het volgende:
ik ben hotter dan
[..]
hoeveel verdiend
ik gebruik alleen tramadol en cortisol, sporadisch...quote:Op maandag 9 januari 2017 18:51 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom gebruik je geen medi wiet
beter dan al die chemische harrel
whehehequote:Op maandag 9 januari 2017 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nooit gehad gelukkig
jaquote:Op maandag 9 januari 2017 18:46 schreef zeer het volgende:
[..]
vind je leuker als je nuchter bent tho
o lekker man.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:45 schreef zeer het volgende:
[..]
had halverwege m'n vakantie werkmail gechecked
sindsdien gespannen to the max, licht en kort slapen
gisteren nergens last van, en goed geslapen
hoeveelquote:
echt strijder ben jequote:Op maandag 9 januari 2017 18:52 schreef Drug het volgende:
ik begin eindelijk ook een beetje in een normale flow te komen
pfff. op een gegeven moment rookten mijn vrouw en ik voor 30 euro per dag... een oogst gaf ons een maand of 2quote:
dan nog lijkt bio wiet me wel beter dan die shitquote:Op maandag 9 januari 2017 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik gebruik alleen tramadol en cortisol, sporadisch...
that trama buzzquote:Op maandag 9 januari 2017 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik gebruik alleen tramadol en cortisol, sporadisch...
nee te veel moeitequote:
stuur me wat opquote:Op maandag 9 januari 2017 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pfff. op een gegeven moment rookten mijn vrouw en ik voor 30 euro per dag... een oogst gaf ons een maand of 2
ja maar jongen, de werking van tramadol tegen mijn pijn is onvergelijkbaar met wiet, wiet neemt de harde randjes weg, tramadol is blissquote:Op maandag 9 januari 2017 18:53 schreef zeer het volgende:
[..]
dan nog lijkt bio wiet me wel beter dan die shit
weet je sws ook hoe vertieft India geworden is door de pharma industrie dan?
India is vertieft door de onafhankelijkheidquote:Op maandag 9 januari 2017 18:53 schreef zeer het volgende:
[..]
dan nog lijkt bio wiet me wel beter dan die shit
weet je sws ook hoe vertieft India geworden is door de pharma industrie dan?
hou je bek nerdquote:Op maandag 9 januari 2017 18:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
India is vertieft door de onafhankelijkheid
moet ik helemaal op insta of fb een screenshot maken en die uploaden man manquote:
echt he... staat op dat pakje... 1 per 8 uur... als ik het dan toch doe, wel twee, heb ik in ieder geval lol, ja tochquote:
hjb tegen insoquote:
Tijd dat het Britse koninkrijk in ere wordt hersteldquote:
wie ben jijquote:Op maandag 9 januari 2017 18:55 schreef supersof het volgende:
[..]
hjb tegen inso
zo praat je niet tegen mijn bff
deed je ook zo tegen mij in novemberquote:
Hoeveel energie kostte die productie per maand dan? En hoeveel gulden was dat?quote:Op maandag 9 januari 2017 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pfff. op een gegeven moment rookten mijn vrouw en ik voor 30 euro per dag... een oogst gaf ons een maand of 2
ooh ja dat vroeg je netquote:
hou opquote:
Morfine moet je vragen als je pijn hebtquote:Op maandag 9 januari 2017 18:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar jongen, de werking van tramadol tegen mijn pijn is onvergelijkbaar met wiet, wiet neemt de harde randjes weg, tramadol is bliss
1 per 8 uur? Heb je 100 mg dan?quote:Op maandag 9 januari 2017 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he... staat op dat pakje... 1 per 8 uur... als ik het dan toch doe, wel twee, heb ik in ieder geval lol, ja toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |