wij kunnen het wel gezellig makenquote:
ben je casette bandje van noot ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey hypocrietje
Hoe gaat het?
graag snoesjequote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:37 schreef supersof het volgende:
[..]
wij kunnen het wel gezellig maken
vbl hehquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:37 schreef Mozy het volgende:
wow is jojoortje weer gefrustreerd ja? komt vast omdat ze een halve vent is.
ze hebben wel een sterk puntquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:38 schreef Mozy het volgende:
Al die vbl downies die onze sc kut vinden en vol mongolen maar wel keer op keer terugkomen
picsquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:37 schreef Mozy het volgende:
KLB SC beste scquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:38 schreef Mozy het volgende:
Al die vbl downies die onze sc kut vinden en vol mongolen maar wel keer op keer terugkomen
Dit dusquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ze hebben wel een sterk punt
Jij begrijpt het niet helemaal.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:38 schreef Mozy het volgende:
so harde gender shamingquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:37 schreef Mozy het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
jogens ik denk dat vandaag de dag is dat ik overlijd, ik heb zoveel pijn in mijn lijf en mijn hoofd en niets wat ik doe maakt het minder.
ik wil me graag verontschuldigen tegen diegenen die ik pijn heb gedaan, boos heb gemaakt en verdriet heb gedaan.
ik hou van jullie allemaal erg veel.
wtf is vblquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:38 schreef Mozy het volgende:
okee doeiquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
jogens ik denk dat vandaag de dag is dat ik overlijd, ik heb zoveel pijn in mijn lijf en mijn hoofd en niets wat ik doe maakt het minder.
ik wil me graag verontschuldigen tegen diegenen die ik pijn heb gedaan, boos heb gemaakt en verdriet heb gedaan.
ah schatje tochquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
Groeten aan hoinkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
voor bijzondere lowlifesquote:
owquote:
vaarwelquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
Nooit geweest, maar gedrag hier en van de mensen die daar blijkbaar vaak komen laat niet echt blijken dat het tof is.quote:
En dat voor een mod heh, pffffffquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou elke keer ergens langskomen om een beetje te kankeren niet onder tof scharen tbh.
Is toch gezellig hier?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:38 schreef Mozy het volgende:
gvdquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:44 schreef zeer het volgende:
Ik zou het een goed idee vinden als iedereen die zich primair identificeert met ene voetbalclub zich verplicht zou moeten later steriliseren.
Gewoon posten daar. Ze bijten niet hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar gedrag hier en van de mensen die daar blijkbaar vaak komen laat niet echt blijken dat het tof is.
wel mee eens, wat een tokkie'squote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:44 schreef zeer het volgende:
Ik zou het een goed idee vinden als iedereen die zich primair identificeert met ene voetbalclub zich verplicht zou moeten later steriliseren.
rtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:45 schreef Crip het volgende:
hoe kennen users zo veel verschillende andere users op fok
ik hou nauwelijks bij wie iedereen hier is
Als jij dat nou gewoon sowieso al gaat doen? Dan is de wereld een stuk beter af.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:44 schreef zeer het volgende:
Ja dag.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
ben je tevreden met je materiële welvaart?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel mee eens, wat een tokkie's
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als jij dat nou gewoon sowieso al gaat doen? Dan is de wereld een stuk beter af.
ik weet niet hoe je mensen als tof kunt bestempelen als ze uit zwakzinnigheid op andere plekken random mensen uit de tent proberen te lokken en bovendien humor van een stoeptegel hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon posten daar. Ze bijten niet hoor.
vaarwel vrindquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
ik ben tevredenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:47 schreef Drug het volgende:
[..]
ben je tevreden met je materiële welvaart?
wrom zou je ergens regelmatig lurkenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Vbl is wel lache hoor, lurk er regelmatig
Ja vind je 't gek als je niet buiten de sc komtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:45 schreef Crip het volgende:
wrom zou ikquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja vind je 't gek als je niet buiten de sc komt
Dit dus! Ik vergeet constant wie wie is...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:45 schreef Crip het volgende:
Kijk, ik kan natuurlijk alleen vanuit mijn eigen referentiekader spreken en ik vind het daar tof.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:47 schreef Crip het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je mensen als tof kunt bestempelen als ze uit zwakzinnigheid op andere plekken random mensen uit de tent proberen te lokken en bovendien humor van een stoeptegel hebben.
nee thnx
Omdat je wereldje een beetje beperkt blijft door in deze SC te hangen vol met downies.quote:
Jij in gymquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:49 schreef Crip het volgende:
ik kom nog in makeup topic soms en heel soms gym
Heey Bob jonge ouwe snuivert hoe is hetquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:49 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Dit dus! Ik vergeet constant wie wie is....
En dan allemaal users die mij wel kennen en ik geen idee wie zij dan zijn....
Ik kwam hier omdat ik toevallig werd genoemd een tijdje terug.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:47 schreef Crip het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je mensen als tof kunt bestempelen als ze uit zwakzinnigheid op andere plekken random mensen uit de tent proberen te lokken en bovendien humor van een stoeptegel hebben.
nee thnx
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat je wereldje een beetje beperkt blijft door in deze SC te hangen vol met downies.
Alleen Braddie waggeltquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waggel naar de super en koop een zak
dacht dat wij vrienden warenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat je wereldje een beetje beperkt blijft door in deze SC te hangen vol met downies.
Oja want door je ook in andere delen van een internetforum te begeven breid je je wereld nogal uitquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed, goed... Met jou?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heey Bob jonge ouwe snuivert hoe is het
expeditie, allesquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:51 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Oja want door je ook in andere delen van een internetforum te begeven breid je je wereld nogal uit
ja wil echt als jou zijn een gezin hebben en bijna 100.000 reacties over het hele jaar en kinderlijken posten uit humor en mensen belachelijk maken die in een oorlog zitten en verkracht worden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar je komt hier omdat je trs ziet. En je bemoeit je met de "fittie"quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een mod is in de eerste plaats user en zeker op subforums waar hij/zij geen mod is.
hard hoor, kei hardquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als jij dat nou gewoon sowieso al gaat doen? Dan is de wereld een stuk beter af.
je kan naast fok ook niks anders doen om je wereld te veruimenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:51 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Oja want door je ook in andere delen van een internetforum te begeven breid je je wereld nogal uit
dus ik mag je hier gewoon uitschelden nu?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een mod is in de eerste plaats user en zeker op subforums waar hij/zij geen mod is.
dat is te zienquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:53 schreef Crip het volgende:
[..]
ik trainde eerst echt veel hoor, nie meer daarnie van
benoemen wat je doet is niet mad, dat jij het ziet als aanvallen is de eerste stap om je retardness te verbeteren. Heb sws gevoel dat je de negatieve aandacht niet zo erg vind, een kind neemt wel veel aandacht weg van je door je chickquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kijk ze meteen mad reageren. Zo lekker dit. En zulke makkelijke doelwitten hier.
Ja hoor. Als je daar de behoefte toe voelt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:53 schreef zeer het volgende:
[..]
dus ik mag je hier gewoon uitschelden nu?
*sowiesoquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:55 schreef Crip het volgende:
[..]
benoemen wat je doet is niet mad, dat jij het ziet als aanvallen is de eerste stap om je retardness te verbeteren. Heb sws gevoel dat je de negatieve aandacht niet zo erg vind, een kind neemt wel veel aandacht weg van je door je chick
tik em aan, same herequote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Goed ben stoned beetje planet earth aan het kijken is wel chill
Srs ja? Waarom niet meer dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:53 schreef Crip het volgende:
[..]
ik trainde eerst echt veel hoor, nie meer daarnie van
Eigenlijk niet, voel me nu ontwapend gvd.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Als je daar de behoefte toe voelt.
sad sleur emotie eten leven niet meer zien zittenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Srs ja? Waarom niet meer dan?
Heb in jou meer vertrouwen dan in bradquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:57 schreef Crip het volgende:
[..]
sad sleur emotie eten leven niet meer zien zitten
maar binnenkort weer eens aan de slag
heb je dit nu echt nodig om je goed te voelen?quote:
Je kan wel doen alsof je de hele dag door zit te trollen maar iedereen weet dat je in werkelijkheid vies mad achter je computertje zit, stumpert.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kijk ze meteen mad reageren. Zo lekker dit. En zulke makkelijke doelwitten hier.
denk dat ik wel erger ben dan braddie hoor, vind dat braddie een paar keer echt veel heeft bereikt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb in jou meer vertrouwen dan in brad
Tik em aan, same herequote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
tik em aan, same here
Maar dan life story met sir david
Zaterdagmiddag. Kind voor de tv zetten en dan tof doen op een internetforumquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je dit nu echt nodig om je goed te voelen?_!
Ooeh spelfouten![]()
Dat had niks met Chai te maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:59 schreef wickedmen het volgende:
Ik weet nog dat er een externe KLB forum was gemaakt door Guus omdat vele mensen hier geband waren
Kreeg ik ban daar omdat Chai mij niet mocht en iedereen haar ging kontlikken
*goedtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ooeh spelfouten![]()
madquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:58 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Je kan wel doen alsof je de hele dag door zit te trollen maar iedereen weet dat je in werkelijkheid vies mad achter je computertje zit, stumpert.
Ben toch niet boos joh.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrom ben je zo boos, je kunt toch gewoon leuk meeposten
ahw bentiquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:57 schreef Crip het volgende:
[..]
sad sleur emotie eten leven niet meer zien zitten
maar binnenkort weer eens aan de slag
Wtf bestaat dat echt?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:59 schreef wickedmen het volgende:
Ik weet nog dat er een externe KLB forum was gemaakt door Guus omdat vele mensen hier geband waren
Kreeg ik ban daar omdat Chai mij niet mocht en iedereen haar ging kontlikken
misschien wil socios mee als conducteurquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:00 schreef supersof het volgende:
Zou wel een trein willen kopen en eigen machinist inhuren en gewoon lekker door europa rijden
die heb ik niet nodigquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien wil socios mee als conducteur
Ja voel me dan iets beter. Hoop dat men er van leert.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ooeh spelfouten![]()
rtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:00 schreef supersof het volgende:
Zou wel een trein willen kopen en eigen machinist inhuren en gewoon lekker door europa rijden
ze hebben hetzelfde niveau als haags_kwartiertjequote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:57 schreef Crip het volgende:
[..]
wrom praten ze alleen over treinen koppen
je noemt me gwn je dochter in arabisch ziek taboo kinky shit ditquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:01 schreef Drug het volgende:
[..]
ahw bentiik wil je echt knuffel geven en zeggen dat t wel goedkomt
owwquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:02 schreef zeer het volgende:
[..]
ze hebben hetzelfde niveau als haags_kwartiertje
misschien moet je het zelf zo eens doen ipv je doelen in het leven op anderen projecteren xje sofquote:
Neem een interrail ticketquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:00 schreef supersof het volgende:
dat forum liet wel goed zien dat Danny en Yvonne het hier heel goed geregeld hebbenquote:
Ja zou ik wel willen doen, maar moet nog goede reispartner vindenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:02 schreef zeer het volgende:
[..]
Neem een interrail ticketbeste vakantie ooit mee gehad.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:02 schreef Crip het volgende:
[..]
je noemt me gwn je dochter in arabisch ziek taboo kinky shit dit
awwwwwgeef maar
kom we gaan ben nederland alweer helemaal zatquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zou ik wel willen doen, maar moet nog goede reispartner vinden
Fijne dag vriendquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou, beste onderdanen, het was mij een waar genoegen maar ik moet er nu helaas vandoor. Hou het een beetje netjes.
ooh het gaat om het lerernquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja voel me dan iets beter. Hoop dat men er van leert.
was ook totaal niet voorspelbaar ofzo hequote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:04 schreef Drug het volgende:
[..]
hahaha kapot hard gelachen om deze grap
cachet wil dat ookquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zou ik wel willen doen, maar moet nog goede reispartner vinden
Ga je kind aandacht gevenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou, beste onderdanen, het was mij een waar genoegen maar ik moet er nu helaas vandoor. Hou het een beetje netjes.
it's wonderfull time when haags leavesquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar was jij toen heen geweest?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:03 schreef zeer het volgende:
[..]
kom we gaan ben nederland alweer helemaal zat
ik wil niet met haarquote:
Wow vetquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja Guus had gemaakt toen hij geband was
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien moet je het zelf zo eens doen ipv je doelen in het leven op anderen projecteren xje sof
quote:
wowquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
it's wonderfull time when haags leaves
van de verste verte niet aan zien komen iddquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:04 schreef supersof het volgende:
[..]
was ook totaal niet voorspelbaar ofzo he
Ben blij dat ik je heb kunnen helpen, meid.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]TR TR TR
Nee zo ben ik niet.
Bedankt voor de tip. Ik ga hiermee aan de slag.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:05 schreef HRC2020 het volgende:
Met Haags hebben we Niels niet meer nodig
Nou ja zodra hij zo gaat typen over zichzelf:quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:15 schreef NoelGallagher het volgende:
La hoe kun je bevestigen dat je ash bent
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja zodra hij zo gaat typen over zichzelf:
Vindt Ash dat wel goed?
Ash vindt dat een beetje raar?
Ja nee preciesquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vindt Ash dat wel goed?
Nou ik ga absoluut niet naar VBL.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Natuurlijk. In VBL is iedereen welkom. Of wilde je ergens anders naar toe?
Heb serieus niets gepost in die richting, om een obvious reden, ben geen ash, vond doen alsof wel tof na al die insinuaties.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vindt Ash dat wel goed?
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:18 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Heb serieus niets gepost in die richting, om een obvious reden, ben geen Ash, vond doen alsof wel tof na al die insinuaties.
Hey Jimmyquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:18 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Heb serieus niets gepost in die richting, om een obvious reden, ben geen Ash, vond doen alsof wel tof na al die insinuaties.
Ash zegt altijd srs ipv serieus maar ash gebruikt ook tof mmm lastig lastigquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:18 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Heb serieus niets gepost in die richting, om een obvious reden, ben geen ash, vond doen alsof wel tof na al die insinuaties.
Typt Ash net zo net stond hier toch?quote:
ja, echt zo netquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Typt Ash net zo net stond hier toch?
Ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Typt Ash net zo net stond hier toch?
ik hoop van welquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:36 schreef Toto69 het volgende:
ik ga even 1.5 km naar mn opa en oma lopen hopelijk valik niet
doe normaal johquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:41 schreef Catkiller het volgende:
Toto is een bobblehead, heeft geen nekwervels
???????????????????????????????????????????????????????quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee dan helemaal niet natuurlijk
euh... ik bedoel... euh... dan een trui en een broek en sokkenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
???????????????????????????????????????????????????????
Micson is zijn kloonquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
???????????????????????????????????????????????????????
Vergeet je corrigerend ondergoed nietquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
euh... ik bedoel... euh... dan een trui en een broek en sokken
oh jaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vergeet je corrigerend ondergoed niet
Dat doet hij ons geloven ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Micson heeft heel veel haar, wch niet.
Picsquote:
Ik van de poes hoorquote:
wassen helptquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sprookje pas voorgelezen en toen voelde ik tranen prikken
true story
i feel ya broquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sprookje pas voorgelezen en toen voelde ik tranen prikken
true story
mn hart wat doe jequote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he
en dan steekt ze die zwavelstokjes aan voor wat warmte
en niemand helpt haar
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:05 schreef supersof het volgende:
haha awkward
kwam een vriend binnen van mijn broertje maar ik wist niet of ik hem ooit eerder had gezien want die jongens zijn nu opeens allemaal vet groot en hebben een baardje dus was even confused
zat ik daar zo te kijken en toen dacht hij: ok dan geef ik jou wel een hand
me too.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:04 schreef Chai het volgende:
LIF / Oogleden laten liften, waar vergoed?
Dit heb ik ook een beetje. Moet maar vast gaan sparen.
wat had 'ie je anders moeten gevenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:05 schreef supersof het volgende:
haha awkward
kwam een vriend binnen van mijn broertje maar ik wist niet of ik hem ooit eerder had gezien want die jongens zijn nu opeens allemaal vet groot en hebben een baardje dus was even confused
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
plakband gebruikenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:04 schreef Chai het volgende:
ik had dit ook maar heb het verholpen door me meer te verbazenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:04 schreef Chai het volgende:
Ze hebben nu van dat tape om lifteffect te gevenquote:
Ja maar dan wordt et erger zit ik alweer op me kontquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bel maar gewoon een taxi
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:07 schreef zeer het volgende:
[..]
wat had 'ie je anders moeten gevendrie kussen op mn wang had gekundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
dat tapequote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ze hebben nu van dat tape om lifteffect te geven
haha lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:05 schreef supersof het volgende:
haha awkward
had die lekkere puber wel nice gevonden denk ikquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:09 schreef supersof het volgende:
[..]
drie kussen op mn wang had gekund
had je dat plakband gezien tegen een onderkin?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja maar dan wordt et erger zit ik alweer op me kont
het bestaat echt?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:09 schreef supersof het volgende:
[..]
had je dat plakband gezien tegen een onderkin?
nee lol doe eens een linkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Die tapequote:
Ga ik ook kopenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:09 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:
mascha zou dit nooit doenquote:
wie is massaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:11 schreef zeer het volgende:
[..]
mascha zou dit nooit doen
heb wel mad respect voor massa dat ze een stuk minder massa heeft trouwens
lijkt nu of haar hoofd op ploffen staatquote:
Ja dat is wel knapquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:11 schreef zeer het volgende:
[..]
mascha zou dit nooit doen
heb wel mad respect voor massa dat ze een stuk minder massa heeft trouwens
Jaquote:
wat?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is wel knap
Alleen die kont inderdaad, man man man
kan ze ook niks aan doenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is wel knap
Alleen die kont inderdaad, man man man
Dan Mascha?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:12 schreef zeer het volgende:
wel sneu dat ik bollere ass heb dan zij tho
Hoe kan ze daar niks aan doenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:14 schreef zeer het volgende:
[..]
kan ze ook niks aan doen
wel mooi dat ze nu al een pesthekel heeft aan d'r nieuwe 3000 euro macbook
een vrouw zonder kont op youtubequote:
ik miste je alquote:
huh wat? hoezo hekelquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:14 schreef zeer het volgende:
[..]
kan ze ook niks aan doen
wel mooi dat ze nu al een pesthekel heeft aan d'r nieuwe 3000 euro macbook
Wist niet zeker over wie je het had. Die vlogster met onderkin of Mascha. Heb van allebei geen booty gezien.quote:
Ben er nu, bbyquote:
Gewoon trainen, ben je zelf fitgirl of zo?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe kan ze daar niks aan doen
gewoon trainen en niet alleen maar gezond eten
Hjb strooikaasquote:
nee ik heb gewoon geluk met mijn lichaamquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Gewoon trainen, ben je zelf fitgirl of zo?
GODVERDOMME WIE BEDENKT DIT EEN LAPTOP ZONDER USB POORTEN EN DIE KLOTE STRIP VIND IK NU AL IRRITANTquote:
rtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:17 schreef Neverknown het volgende:
fakit heb zin in frietjenz en goulash en bamiblok
Bollequote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:17 schreef Neverknown het volgende:
Hey snoes 😘😍quote:
chai heeft voor een dikke kont wel veel spieren erin ja volgensmij. waardoor het niet per se hangt.quote:
ik heb al heel de dag zin in chipsquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:17 schreef Neverknown het volgende:
Mascha deed laatst before en after vegan foto's in d'r vlog.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Wist niet zeker over wie je het had. Die vlogster met onderkin of Mascha. Heb van allebei geen booty gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |