Ah oke, ik zal eens gaan googlen. Dacht misschien heeft iemand hier het ook laten doen en werd het vergoed.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
Vanuit de basis verzekering zou het voor alle verzekeraars hetzelfde moeten zijn. Dus je oogleden moeten x% je oog bedekken voordat ze gaan betalen. Misschien zijn er aanvullende verzekeringen waar je iets aan hebt.
Omdat ik niet zomaar 900 euro op kan hoesten helaas.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom zou het vergoed moeten worden als het alleen maar een esthetisch iets is en geen medische problemen oplevert?
Puur cosmetisch, volgens mij alleen vergoed indien medisch noodzakelijk, en dat is het bij mij volgens mij nog niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:02 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Ik weet er niet alles van, maar volgens mij hangt het er vanaf of het medische reden heeft of puur cosmetisch is waarom je de ingreep laat doen.
Je kunt natuurlijk altijd eens bij je huisarts langs!
En dan moet de maatschappij dat maar voor jou doen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:03 schreef Pizzapuntje het volgende:
Omdat ik niet zomaar 900 euro op kan hoesten helaas.
Jaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dan moet de maatschappij dat maar voor jou doen?
0% vergoeding tenzij medisch noodzakelijk is prima.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:04 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ja
Nee ik snap je punt, maar bijv. 50% vergoed zou al heel veel schelen.
dan ga je sparen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:03 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Omdat ik niet zomaar 900 euro op kan hoesten helaas.
omdat mensen er zich rot om kunnen voelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom zou het vergoed moeten worden als het alleen maar een esthetisch iets is en geen medische problemen oplevert?
Precies wat ik zeg...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:06 schreef Anthonie24 het volgende:
omdat mensen er zich rot om kunnen voelen.
frauderen dusquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:06 schreef Staal het volgende:
Ik vind het niet lelijk, zeker niet zelfs.
Snap dat jij het graag anders wilt.
Wat ik me afvraag he, je zit nog lang niet aan dat percentage. Maar zou je het niet helemaal over the top kunnen veinzen dat je er compleet onder gebukt gaat, psychisch gezien. (Dan moet je de boel heel ernstig gaan overdrijven.) Misschien dat je het dan met een verklaring van een psycholoog toch vergoed kan krijgen.
Eigenlijk zou je daar ook nog eens op kunnen zoeken.
En dan gaan ze waarschijnlijk nog klagen ook dat de verzekeringspremies zo hoog zijn.quote:
Haha nou dan ben jij de enige, zelfs mijn vriendin vind het lelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:06 schreef Staal het volgende:
Ik vind het niet lelijk, zeker niet zelfs.
Snap dat jij het graag anders wilt.
Wat ik me afvraag he, je zit nog lang niet aan dat percentage. Maar zou je het niet helemaal over the top kunnen veinzen dat je er compleet onder gebukt gaat, psychisch gezien. (Dan moet je de boel heel ernstig gaan overdrijven.) Misschien dat je het dan met een verklaring van een psycholoog toch vergoed kan krijgen.
Eigenlijk zou je daar ook nog eens op kunnen zoeken.
Stel je niet zo aan zeg. TS betaalt ook gewoon iedere maand een torenhoge zorgkosten premie ten faveure van de winstmakende verzekeraars.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
ja. natuurlijk...... de koning van nederland krijgt ook iedere dag zomaar 2055 euro op zijn bankrekeing gestoord voor niks. waarom zouden andere mensen dan ook niet af en toe iets vergoed mogen krijgen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je nu bijvoorbeeld regelmatig hoofdpijn hebt door zware oogleden, dan zou dat wellicht al voldoende reden kunnen zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:03 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Puur cosmetisch, volgens mij alleen vergoed indien medisch noodzakelijk, en dat is het bij mij volgens mij nog niet.
gaat dit niet oplossenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:09 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Als je nu bijvoorbeeld regelmatig hoofdpijn hebt door zware oogleden, dan zou dat wellicht al voldoende reden kunnen zijn.
Heb je anders al rondgekeken voor huidverstevigende crème, die zijn er als het goed is ook voor de oogleden?!
Nee nog niet naar gekeken, zal deze week eens de etos binnenlopen. En even de verzekering bellen, ik vind het gewoon super lelijk en wordt er onzeker van.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:09 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Als je nu bijvoorbeeld regelmatig hoofdpijn hebt door zware oogleden, dan zou dat wellicht al voldoende reden kunnen zijn.
Heb je anders al rondgekeken voor huidverstevigende crème, die zijn er als het goed is ook voor de oogleden?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |