wij kunnen het wel gezellig makenquote:
ben je casette bandje van noot ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey hypocrietje
Hoe gaat het?
graag snoesjequote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:37 schreef supersof het volgende:
[..]
wij kunnen het wel gezellig maken
vbl hehquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:37 schreef Mozy het volgende:
wow is jojoortje weer gefrustreerd ja? komt vast omdat ze een halve vent is.
ze hebben wel een sterk puntquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:38 schreef Mozy het volgende:
Al die vbl downies die onze sc kut vinden en vol mongolen maar wel keer op keer terugkomen
picsquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:37 schreef Mozy het volgende:
KLB SC beste scquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:38 schreef Mozy het volgende:
Al die vbl downies die onze sc kut vinden en vol mongolen maar wel keer op keer terugkomen
Dit dusquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ze hebben wel een sterk punt
Jij begrijpt het niet helemaal.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:38 schreef Mozy het volgende:
so harde gender shamingquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:37 schreef Mozy het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
jogens ik denk dat vandaag de dag is dat ik overlijd, ik heb zoveel pijn in mijn lijf en mijn hoofd en niets wat ik doe maakt het minder.
ik wil me graag verontschuldigen tegen diegenen die ik pijn heb gedaan, boos heb gemaakt en verdriet heb gedaan.
ik hou van jullie allemaal erg veel.
wtf is vblquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:38 schreef Mozy het volgende:
okee doeiquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
jogens ik denk dat vandaag de dag is dat ik overlijd, ik heb zoveel pijn in mijn lijf en mijn hoofd en niets wat ik doe maakt het minder.
ik wil me graag verontschuldigen tegen diegenen die ik pijn heb gedaan, boos heb gemaakt en verdriet heb gedaan.
ah schatje tochquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
Groeten aan hoinkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
voor bijzondere lowlifesquote:
owquote:
vaarwelquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
Nooit geweest, maar gedrag hier en van de mensen die daar blijkbaar vaak komen laat niet echt blijken dat het tof is.quote:
En dat voor een mod heh, pffffffquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou elke keer ergens langskomen om een beetje te kankeren niet onder tof scharen tbh.
Is toch gezellig hier?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:38 schreef Mozy het volgende:
gvdquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:44 schreef zeer het volgende:
Ik zou het een goed idee vinden als iedereen die zich primair identificeert met ene voetbalclub zich verplicht zou moeten later steriliseren.
Gewoon posten daar. Ze bijten niet hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar gedrag hier en van de mensen die daar blijkbaar vaak komen laat niet echt blijken dat het tof is.
wel mee eens, wat een tokkie'squote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:44 schreef zeer het volgende:
Ik zou het een goed idee vinden als iedereen die zich primair identificeert met ene voetbalclub zich verplicht zou moeten later steriliseren.
rtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:45 schreef Crip het volgende:
hoe kennen users zo veel verschillende andere users op fok
ik hou nauwelijks bij wie iedereen hier is
Als jij dat nou gewoon sowieso al gaat doen? Dan is de wereld een stuk beter af.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:44 schreef zeer het volgende:
Ja dag.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |