quote:
wowquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
it's wonderfull time when haags leaves
van de verste verte niet aan zien komen iddquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:04 schreef supersof het volgende:
[..]
was ook totaal niet voorspelbaar ofzo he
Ben blij dat ik je heb kunnen helpen, meid.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]TR TR TR
Nee zo ben ik niet.
Bedankt voor de tip. Ik ga hiermee aan de slag.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:05 schreef HRC2020 het volgende:
Met Haags hebben we Niels niet meer nodig
Nou ja zodra hij zo gaat typen over zichzelf:quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:15 schreef NoelGallagher het volgende:
La hoe kun je bevestigen dat je ash bent
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja zodra hij zo gaat typen over zichzelf:
Vindt Ash dat wel goed?
Ash vindt dat een beetje raar?
Ja nee preciesquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vindt Ash dat wel goed?
Nou ik ga absoluut niet naar VBL.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Natuurlijk. In VBL is iedereen welkom. Of wilde je ergens anders naar toe?
Heb serieus niets gepost in die richting, om een obvious reden, ben geen ash, vond doen alsof wel tof na al die insinuaties.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vindt Ash dat wel goed?
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:18 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Heb serieus niets gepost in die richting, om een obvious reden, ben geen Ash, vond doen alsof wel tof na al die insinuaties.
Hey Jimmyquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:18 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Heb serieus niets gepost in die richting, om een obvious reden, ben geen Ash, vond doen alsof wel tof na al die insinuaties.
Ash zegt altijd srs ipv serieus maar ash gebruikt ook tof mmm lastig lastigquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:18 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Heb serieus niets gepost in die richting, om een obvious reden, ben geen ash, vond doen alsof wel tof na al die insinuaties.
Typt Ash net zo net stond hier toch?quote:
ja, echt zo netquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Typt Ash net zo net stond hier toch?
Ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Typt Ash net zo net stond hier toch?
ik hoop van welquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:36 schreef Toto69 het volgende:
ik ga even 1.5 km naar mn opa en oma lopen hopelijk valik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |