owwquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:02 schreef zeer het volgende:
[..]
ze hebben hetzelfde niveau als haags_kwartiertje
misschien moet je het zelf zo eens doen ipv je doelen in het leven op anderen projecteren xje sofquote:
Neem een interrail ticketquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:00 schreef supersof het volgende:
Zou wel een trein willen kopen en eigen machinist inhuren en gewoon lekker door europa rijden
dat forum liet wel goed zien dat Danny en Yvonne het hier heel goed geregeld hebbenquote:
Ja zou ik wel willen doen, maar moet nog goede reispartner vindenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:02 schreef zeer het volgende:
[..]
Neem een interrail ticketbeste vakantie ooit mee gehad.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:02 schreef Crip het volgende:
[..]
je noemt me gwn je dochter in arabisch ziek taboo kinky shit dit
awwwwwgeef maar
kom we gaan ben nederland alweer helemaal zatquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zou ik wel willen doen, maar moet nog goede reispartner vinden
Fijne dag vriendquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou, beste onderdanen, het was mij een waar genoegen maar ik moet er nu helaas vandoor. Hou het een beetje netjes.
ooh het gaat om het lerernquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja voel me dan iets beter. Hoop dat men er van leert.
was ook totaal niet voorspelbaar ofzo hequote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:04 schreef Drug het volgende:
[..]
hahaha kapot hard gelachen om deze grap
cachet wil dat ookquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zou ik wel willen doen, maar moet nog goede reispartner vinden
Ga je kind aandacht gevenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou, beste onderdanen, het was mij een waar genoegen maar ik moet er nu helaas vandoor. Hou het een beetje netjes.
it's wonderfull time when haags leavesquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar was jij toen heen geweest?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:03 schreef zeer het volgende:
[..]
kom we gaan ben nederland alweer helemaal zat
ik wil niet met haarquote:
Wow vetquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja Guus had gemaakt toen hij geband was
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien moet je het zelf zo eens doen ipv je doelen in het leven op anderen projecteren xje sof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |