sad sleur emotie eten leven niet meer zien zittenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Srs ja? Waarom niet meer dan?
Heb in jou meer vertrouwen dan in bradquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:57 schreef Crip het volgende:
[..]
sad sleur emotie eten leven niet meer zien zitten
maar binnenkort weer eens aan de slag
heb je dit nu echt nodig om je goed te voelen?quote:
Je kan wel doen alsof je de hele dag door zit te trollen maar iedereen weet dat je in werkelijkheid vies mad achter je computertje zit, stumpert.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kijk ze meteen mad reageren. Zo lekker dit. En zulke makkelijke doelwitten hier.
denk dat ik wel erger ben dan braddie hoor, vind dat braddie een paar keer echt veel heeft bereikt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb in jou meer vertrouwen dan in brad
Tik em aan, same herequote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
tik em aan, same here
Maar dan life story met sir david
Zaterdagmiddag. Kind voor de tv zetten en dan tof doen op een internetforumquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je dit nu echt nodig om je goed te voelen?_!
Ooeh spelfouten![]()
Dat had niks met Chai te maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:59 schreef wickedmen het volgende:
Ik weet nog dat er een externe KLB forum was gemaakt door Guus omdat vele mensen hier geband waren
Kreeg ik ban daar omdat Chai mij niet mocht en iedereen haar ging kontlikken
*goedtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ooeh spelfouten![]()
madquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:58 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Je kan wel doen alsof je de hele dag door zit te trollen maar iedereen weet dat je in werkelijkheid vies mad achter je computertje zit, stumpert.
Ben toch niet boos joh.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrom ben je zo boos, je kunt toch gewoon leuk meeposten
ahw bentiquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:57 schreef Crip het volgende:
[..]
sad sleur emotie eten leven niet meer zien zitten
maar binnenkort weer eens aan de slag
Wtf bestaat dat echt?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:59 schreef wickedmen het volgende:
Ik weet nog dat er een externe KLB forum was gemaakt door Guus omdat vele mensen hier geband waren
Kreeg ik ban daar omdat Chai mij niet mocht en iedereen haar ging kontlikken
misschien wil socios mee als conducteurquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:00 schreef supersof het volgende:
Zou wel een trein willen kopen en eigen machinist inhuren en gewoon lekker door europa rijden
die heb ik niet nodigquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien wil socios mee als conducteur
Ja voel me dan iets beter. Hoop dat men er van leert.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ooeh spelfouten![]()
rtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:00 schreef supersof het volgende:
Zou wel een trein willen kopen en eigen machinist inhuren en gewoon lekker door europa rijden
ze hebben hetzelfde niveau als haags_kwartiertjequote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:57 schreef Crip het volgende:
[..]
wrom praten ze alleen over treinen koppen
je noemt me gwn je dochter in arabisch ziek taboo kinky shit ditquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:01 schreef Drug het volgende:
[..]
ahw bentiik wil je echt knuffel geven en zeggen dat t wel goedkomt
owwquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:02 schreef zeer het volgende:
[..]
ze hebben hetzelfde niveau als haags_kwartiertje
misschien moet je het zelf zo eens doen ipv je doelen in het leven op anderen projecteren xje sofquote:
Neem een interrail ticketquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:00 schreef supersof het volgende:
dat forum liet wel goed zien dat Danny en Yvonne het hier heel goed geregeld hebbenquote:
Ja zou ik wel willen doen, maar moet nog goede reispartner vindenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:02 schreef zeer het volgende:
[..]
Neem een interrail ticketbeste vakantie ooit mee gehad.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:02 schreef Crip het volgende:
[..]
je noemt me gwn je dochter in arabisch ziek taboo kinky shit dit
awwwwwgeef maar
kom we gaan ben nederland alweer helemaal zatquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zou ik wel willen doen, maar moet nog goede reispartner vinden
Fijne dag vriendquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou, beste onderdanen, het was mij een waar genoegen maar ik moet er nu helaas vandoor. Hou het een beetje netjes.
ooh het gaat om het lerernquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja voel me dan iets beter. Hoop dat men er van leert.
was ook totaal niet voorspelbaar ofzo hequote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:04 schreef Drug het volgende:
[..]
hahaha kapot hard gelachen om deze grap
cachet wil dat ookquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zou ik wel willen doen, maar moet nog goede reispartner vinden
Ga je kind aandacht gevenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou, beste onderdanen, het was mij een waar genoegen maar ik moet er nu helaas vandoor. Hou het een beetje netjes.
it's wonderfull time when haags leavesquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar was jij toen heen geweest?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:03 schreef zeer het volgende:
[..]
kom we gaan ben nederland alweer helemaal zat
ik wil niet met haarquote:
Wow vetquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja Guus had gemaakt toen hij geband was
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien moet je het zelf zo eens doen ipv je doelen in het leven op anderen projecteren xje sof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |