expeditie, allesquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:51 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Oja want door je ook in andere delen van een internetforum te begeven breid je je wereld nogal uit
ja wil echt als jou zijn een gezin hebben en bijna 100.000 reacties over het hele jaar en kinderlijken posten uit humor en mensen belachelijk maken die in een oorlog zitten en verkracht worden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat je wereldje een beetje beperkt blijft door in deze SC te hangen vol met downies.
maar je komt hier omdat je trs ziet. En je bemoeit je met de "fittie"quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een mod is in de eerste plaats user en zeker op subforums waar hij/zij geen mod is.
hard hoor, kei hardquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als jij dat nou gewoon sowieso al gaat doen? Dan is de wereld een stuk beter af.
je kan naast fok ook niks anders doen om je wereld te veruimenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:51 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Oja want door je ook in andere delen van een internetforum te begeven breid je je wereld nogal uit
dus ik mag je hier gewoon uitschelden nu?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een mod is in de eerste plaats user en zeker op subforums waar hij/zij geen mod is.
dat is te zienquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:53 schreef Crip het volgende:
[..]
ik trainde eerst echt veel hoor, nie meer daarnie van
benoemen wat je doet is niet mad, dat jij het ziet als aanvallen is de eerste stap om je retardness te verbeteren. Heb sws gevoel dat je de negatieve aandacht niet zo erg vind, een kind neemt wel veel aandacht weg van je door je chickquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kijk ze meteen mad reageren. Zo lekker dit. En zulke makkelijke doelwitten hier.
Ja hoor. Als je daar de behoefte toe voelt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:53 schreef zeer het volgende:
[..]
dus ik mag je hier gewoon uitschelden nu?
*sowiesoquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:55 schreef Crip het volgende:
[..]
benoemen wat je doet is niet mad, dat jij het ziet als aanvallen is de eerste stap om je retardness te verbeteren. Heb sws gevoel dat je de negatieve aandacht niet zo erg vind, een kind neemt wel veel aandacht weg van je door je chick
tik em aan, same herequote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Goed ben stoned beetje planet earth aan het kijken is wel chill
Srs ja? Waarom niet meer dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:53 schreef Crip het volgende:
[..]
ik trainde eerst echt veel hoor, nie meer daarnie van
Eigenlijk niet, voel me nu ontwapend gvd.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Als je daar de behoefte toe voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |