ben je tevreden met je materiële welvaart?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel mee eens, wat een tokkie's
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als jij dat nou gewoon sowieso al gaat doen? Dan is de wereld een stuk beter af.
ik weet niet hoe je mensen als tof kunt bestempelen als ze uit zwakzinnigheid op andere plekken random mensen uit de tent proberen te lokken en bovendien humor van een stoeptegel hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon posten daar. Ze bijten niet hoor.
vaarwel vrindquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
jogens ik denk dat vandaag de dag is dat ik overlijd, ik heb zoveel pijn in mijn lijf en mijn hoofd en niets wat ik doe maakt het minder.
ik wil me graag verontschuldigen tegen diegenen die ik pijn heb gedaan, boos heb gemaakt en verdriet heb gedaan.
ik hou van jullie allemaal erg veel.
ik ben tevredenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:47 schreef Drug het volgende:
[..]
ben je tevreden met je materiële welvaart?
wrom zou je ergens regelmatig lurkenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Vbl is wel lache hoor, lurk er regelmatig
Ja vind je 't gek als je niet buiten de sc komtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:45 schreef Crip het volgende:
hoe kennen users zo veel verschillende andere users op fok
ik hou nauwelijks bij wie iedereen hier is
wrom zou ikquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja vind je 't gek als je niet buiten de sc komt
Dit dus! Ik vergeet constant wie wie is...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:45 schreef Crip het volgende:
hoe kennen users zo veel verschillende andere users op fok
ik hou nauwelijks bij wie iedereen hier is
Kijk, ik kan natuurlijk alleen vanuit mijn eigen referentiekader spreken en ik vind het daar tof.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:47 schreef Crip het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je mensen als tof kunt bestempelen als ze uit zwakzinnigheid op andere plekken random mensen uit de tent proberen te lokken en bovendien humor van een stoeptegel hebben.
nee thnx
Omdat je wereldje een beetje beperkt blijft door in deze SC te hangen vol met downies.quote:
Jij in gymquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:49 schreef Crip het volgende:
ik kom nog in makeup topic soms en heel soms gym
Heey Bob jonge ouwe snuivert hoe is hetquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:49 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Dit dus! Ik vergeet constant wie wie is....
En dan allemaal users die mij wel kennen en ik geen idee wie zij dan zijn....
Ik kwam hier omdat ik toevallig werd genoemd een tijdje terug.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:47 schreef Crip het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je mensen als tof kunt bestempelen als ze uit zwakzinnigheid op andere plekken random mensen uit de tent proberen te lokken en bovendien humor van een stoeptegel hebben.
nee thnx
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat je wereldje een beetje beperkt blijft door in deze SC te hangen vol met downies.
Alleen Braddie waggeltquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waggel naar de super en koop een zak
dacht dat wij vrienden warenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat je wereldje een beetje beperkt blijft door in deze SC te hangen vol met downies.
Oja want door je ook in andere delen van een internetforum te begeven breid je je wereld nogal uitquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed, goed... Met jou?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heey Bob jonge ouwe snuivert hoe is het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |