doe normaal johquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:41 schreef Catkiller het volgende:
Toto is een bobblehead, heeft geen nekwervels
???????????????????????????????????????????????????????quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee dan helemaal niet natuurlijk
euh... ik bedoel... euh... dan een trui en een broek en sokkenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
???????????????????????????????????????????????????????
Micson is zijn kloonquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
???????????????????????????????????????????????????????
Vergeet je corrigerend ondergoed nietquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
euh... ik bedoel... euh... dan een trui en een broek en sokken
oh jaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vergeet je corrigerend ondergoed niet
Dat doet hij ons geloven ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Micson heeft heel veel haar, wch niet.
Picsquote:
Ik van de poes hoorquote:
wassen helptquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sprookje pas voorgelezen en toen voelde ik tranen prikken
true story
i feel ya broquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sprookje pas voorgelezen en toen voelde ik tranen prikken
true story
mn hart wat doe jequote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he
en dan steekt ze die zwavelstokjes aan voor wat warmte
en niemand helpt haar
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:05 schreef supersof het volgende:
haha awkward
kwam een vriend binnen van mijn broertje maar ik wist niet of ik hem ooit eerder had gezien want die jongens zijn nu opeens allemaal vet groot en hebben een baardje dus was even confused
zat ik daar zo te kijken en toen dacht hij: ok dan geef ik jou wel een hand
me too.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:04 schreef Chai het volgende:
LIF / Oogleden laten liften, waar vergoed?
Dit heb ik ook een beetje. Moet maar vast gaan sparen.
wat had 'ie je anders moeten gevenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:05 schreef supersof het volgende:
haha awkward
kwam een vriend binnen van mijn broertje maar ik wist niet of ik hem ooit eerder had gezien want die jongens zijn nu opeens allemaal vet groot en hebben een baardje dus was even confused
zat ik daar zo te kijken en toen dacht hij: ok dan geef ik jou wel een hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
plakband gebruikenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:04 schreef Chai het volgende:
ik had dit ook maar heb het verholpen door me meer te verbazenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:04 schreef Chai het volgende:
Ze hebben nu van dat tape om lifteffect te gevenquote:
Ja maar dan wordt et erger zit ik alweer op me kontquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bel maar gewoon een taxi
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:07 schreef zeer het volgende:
[..]
wat had 'ie je anders moeten gevendrie kussen op mn wang had gekundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |