quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:48 schreef LurkJeRot het volgende:
Fuck you Serious Request, welkom Lenthe.
Hopelijk halen jullie veel op.
Dat kan niet, omdat er al met dat account is gepost.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:28 schreef NightH4wk het volgende:
Ik wil mijn oude account weer terug (NightHawk). Kan dat ook?
En die bleek dus al te bestaan. Donatie blijft staan, tofquote:Op donderdag 5 januari 2017 14:52 schreef Lavenderr het volgende:
Mooi initiatief!
Oude username Lavenderr>nieuwe username Lav
Ja tuurlijk! Daar gaat het uiteindelijk om toch? Voor Lenthe.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En die bleek dus al te bestaan. Donatie blijft staan, tof
quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:06 schreef Danny het volgende:
Met directe ingang hebben we op het FOK!forum een nieuw beleid. De nieuwe userpolicy vind je hieronder. We hopen met deze policy de welwillende users (99,9% van de userbase) tegemoet te komen in een losser beleid, zonder vastgestelde absolute regels, maar met een enorm beroep op het eigen denkvermogen en gezond verstand van de users.
Hij is er, en hij blijft...
<font size=+2>De Userpolicy</font>
...
Wat moet je NIET van ons verwachten ?
...
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
Maar het is mijn eigen account? Ik ben alleen password kwijt + email werkt niet.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat kan niet, omdat er al met dat account is gepost.
Gelijk mijn 30 euro storting teruggeboekt. Zo zijn we niet getrouwd.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:53 schreef CarltonBanks het volgende:
Ja ho eens ff, ik snap wel dat dit een goed doel bestiert maar ik wil toch even iets quoten:
[..]
Het is wel een stuk goedkoper geworden in al die jarenquote:Op donderdag 5 januari 2017 15:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gelijk mijn 30 euro storting teruggeboekt. Zo zijn we niet getrouwd.
quote:Op zondag 21 december 2008 22:20 schreef Danny het volgende:
onderverdeeld per actie:
...
Nickname wijzigen: ¤ 300,-
Die prijzen, wtfquote:Op donderdag 5 januari 2017 15:56 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Het is wel een stuk goedkoper geworden in al die jaren
[..]
quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Daar gaat het uiteindelijk om toch? Voor Lenthe.
Is dat niet het bedrag wat het tot dan toe had opgebracht?quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:56 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
[..]
Dat was een tussenstand, die 300...!quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:56 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel hoe het normaal gaat bij een nickwijziging.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:57 schreef Grillz het volgende:
Vervangt de nieuwe naam de naam die je bij al geplaatste berichten ziet?
Dat waren totalen tot nu toe per 'item'. Nickname wijzigen was 25 euro ofzo geloof ik.quote:
Liever geen slowchat in dit hartverwarmende donatietopic.quote:Op donderdag 5 januari 2017 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat waren totalen tot nu toe per 'item'. Nickname wijzigen was 25 euro ofzo geloof ik.
Maar dan heb je twee accounts met dezelfde naam. Is technisch allemaal lastig. Hoe dat precies zit weet ik niet, zijn gewoon de voorwaarden die Danny aan deze actie steldequote:Op donderdag 5 januari 2017 15:54 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Maar het is mijn eigen account? Ik ben alleen password kwijt + email werkt niet.
Dat is inmiddels al meer dan 10 jaar geleden, bovendien is een dergelijke actie al eens eerder geweest. Dit gaat om verzoeken van users, niet om dit soort acties.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:53 schreef CarltonBanks het volgende:
Ja ho eens ff, ik snap wel dat dit een goed doel bestiert maar ik wil toch even iets quoten:
[..]
Ja, tenzij je ergens gequot bent, dan blijft het wel in de reactie van de ander staan. Boven/naast je eigen berichten komt je nieuwe naamquote:Op donderdag 5 januari 2017 15:57 schreef Grillz het volgende:
Vervangt de nieuwe naam de naam die je bij al geplaatste berichten ziet?
Ik gok dat ie wil wisselenquote:Op donderdag 5 januari 2017 16:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar dan heb je twee accounts met dezelfde naam. Is technisch allemaal lastig. Hoe dat precies zit weet ik niet, zijn gewoon de voorwaarden die Danny aan deze actie stelde
Tja, dan heb je weer zeurders die zeggen dat ze het voor ¤15 wel hadden gedaan.quote:Op donderdag 5 januari 2017 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor 20 euro wil ik dit wel doen!
Niet echt een slimme zet om zoveel te vragen ...
100 users die 20 betalen zullen meer opleveren dan dat er 60 users 30 euro betalen
100*20= 2000¤
60*30= 1800¤
Waarom stuur je dan niet even een mailtje naar forum@fok.nl ?quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:54 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Maar het is mijn eigen account? Ik ben alleen password kwijt + email werkt niet.
Ik heb toestemming van Dannyquote:Op donderdag 5 januari 2017 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ff hé, dit is dus afgestemd met een A'tje en gaat daadwerkelijk gebeuren? Niet dat ik het niet geloof, maar Carlton haalt terecht iets aan wat Danny inmiddels meerdere kerer heeft geroepen. Plus dit staat niet in MED, op de index, of wordt door een 'rooie' gepost
Top, nou ik doe sowieso mee want ik wil al een eeuwigheid van deze vreselijke username af, maar ik moet nog even verzinnen wat het wordt.quote:
Ohquote:Op donderdag 5 januari 2017 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Plus ik doneer er nog eentje voor een FHF'er (dus wel een daadwerkelijke FHF'er, niet iemand die nu denkt even 'gratis' een nickchange te scoren).
Cattata plzquote:Op donderdag 5 januari 2017 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Top, nou ik doe sowieso mee want ik wil al een eeuwigheid van deze vreselijke username af, maar ik moet nog even verzinnen wat het wordt.
Plus ik doneer er nog eentje voor een FHF'er (dus wel een daadwerkelijke FHF'er, niet iemand die nu denkt even 'gratis' een nickchange te scoren).
Vraag even aan iemand van PR of Breuls of Danny of ze het topic op de Index kunnen zetten. Da's 1 sec werk en valt het meer op. Het blijft geloof ik dan 48 uur na openen van topic staan, dus als het morgen gebeurt is er al een dag vanaf.quote:
Top. Zal ik even doenquote:Op donderdag 5 januari 2017 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag even aan iemand van PR of Breuls of Danny of ze het topic op de Index kunnen zetten. Da's 1 sec werk en valt het meer op. Het blijft geloof ik dan 48 uur na openen van topic staan, dus als het morgen gebeurt is er al een dag vanaf.![]()
Einde bemoeial.
En succes met deze lieve actie! Ik ga even nadenken over user name en anders gewoon doneren.
Fapjequote:Op donderdag 5 januari 2017 17:38 schreef Fopje het volgende:
Even brainstormen hoe ik verder zal gaan in mijn FOK! leven.
Is ook nogal omslachtig, kan je beter gewoon profielchecken...quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:15 schreef Dagoduck het volgende:
Niet iedereen heeft een FoBo toch? Dus niet alle usernames staan daarin?
Dank je voor de donatie en het klopt met die omschrijving! Misschien moet de donerende Fok!ker even de omschrijving wat inkorten, bijvoorbeeld: Fok! <usernaam> - <nieuwe usernaam>quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:53 schreef Greys het volgende:
Gedoneerd. Hoef geen nieuwe username.
(klopt het dat de reacties op de doneersite maar deels doorkomen? Geen ramp, maar viel me op)
De actie loopt nog wel even, je kunt er in het weekend nog rustig over nadenken.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:22 schreef Albert86 het volgende:
Goeie actieZou alleen niet weten wat voor andere nick ik zou willen. Wil eigenlijk wel van deze af, maar wil geen nieuw account ervoor openen
Flopje!quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:38 schreef Fopje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je snel iets bedenkt, kun je zeggen dat je de 4000e euro hebt gedoneerdquote:Op donderdag 5 januari 2017 18:22 schreef Albert86 het volgende:
Goeie actieZou alleen niet weten wat voor andere nick ik zou willen. Wil eigenlijk wel van deze af, maar wil geen nieuw account ervoor openen
Mag je ook doneren om de nickname van iemand anders te laten veranderen?quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:51 schreef Zelfscanner het volgende:
Nattekat kan nu dus Nattekrant worden.
Zo heb ik het idd gedaan nu. Gedoneerd dusquote:Op donderdag 5 januari 2017 18:22 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dank je voor de donatie en het klopt met die omschrijving! Misschien moet de donerende Fok!ker even de omschrijving wat inkorten, bijvoorbeeld: Fok! <usernaam> - <nieuwe usernaam>
Inderdaad man, kans gemist zeg ik je. Gewoon 3000euro vragen, er hoeft maar een gek te zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2017 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
100 users die 20 betalen zullen meer opleveren dan dat er 60 users 30 euro betalen
100*20= 2000¤
60*30= 1800¤
Alleen . _ en - en μ voor zover ik weet (en misschien andere letters uit het Griekse alfabet)quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:30 schreef mergbot het volgende:
Mogen er special characters in? Zoals ////\l of **
motarbloempjequote:Op donderdag 5 januari 2017 17:38 schreef Fopje het volgende:
Ik had al geprobeerd met nieuw account. Alle & # 8 3 8 ; codes werken niet (dus griekse), ook de // \\\ *** werken niet.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:48 schreef derLudolf het volgende:
Heb de grote baas even gevraagd welke tekens kunnen
Die naam is in elk geval nog niet in gebruik en is niet aanstootgevend.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:09 schreef Caland het volgende:
Beste Danny,
Mag kingflopland?
Mvg,
Caland
Topactie, manquote:Op donderdag 5 januari 2017 19:48 schreef derLudolf het volgende:
Heb de grote baas even gevraagd welke tekens kunnen
40-45% kans dat t magquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:09 schreef Caland het volgende:
Beste Danny,
Mag kingflopland?
Mvg,
Caland
Ja dat moet wel. Want anders kon ik een donatie doen met bijschrift Monopoly --> Rummikubquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Topactie, man
Ik ga Moira. niet veranderen, maar heb wel een oud account waar ik de username van veranderd wil hebbenWeet alleen niet of ik daar de inloggegevens nog van weet, moet ik zeker wel hebben he? Moet ik ook met dat account hier posten? Ofwiewatwaarhoe?
quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja dat moet wel. Want anders kon ik een donatie doen met bijschrift Monopoly --> Rummikub
Rummikub bestaat alquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja dat moet wel. Want anders kon ik een donatie doen met bijschrift Monopoly --> Rummikub
Nee.quote:
Wat is dit, Ozziequote:Op donderdag 5 januari 2017 19:25 schreef donald_dick het volgende:
Gedoneerd!
oude naam:donald_dick
nieuwe naam:Buikschuiver
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:53 schreef computergirl het volgende:
Ik ben toch te oud voor een computergirl dus voor 30 euro verander ik graag in een HaverMoutKoekje
quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:56 schreef Bart het volgende:
Vroeger kon je trouwens gewoon een bezette naam kiezen.
Ik vind Joene cooler eigenlijkquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:55 schreef Joene het volgende:
wil al jaren gewoon jeroen maar ooit is er een kneus geweest die 10 posts heb gedaan , daarom kan dat niet.
ik vind vooral de nick leuk omdat de ontstaanswijze is omdat een jeugdvriend mijn naam niet uit kon spreken en me dus zo noemdequote:
Studiegenoot noemt stelt zich standaard zo voorquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:58 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind vooral de nick leuk omdat de ontstaanswijze is omdat een jeugdvriend mijn naam niet uit kon spreken en me dus zo noemde
Verander de naam van yvonnequote:Op donderdag 5 januari 2017 20:53 schreef LompeHork het volgende:
Het is dat "KlapHark" al bezet is(overigens al eens gedoneerd, maar wil er best nog wel even wat tegenaan gooien omdat het kan, nickchange niet nodig
)
Jeugdige onbezonnenheid. Het leek zo verstandige keuze toenquote:
Het lijkt me nog steeds verstandiger dan 'Buikschuiver'.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Jeugdige onbezonnenheid. Het leek zo verstandige keuze toen
Oscar is al bezetquote:Op donderdag 5 januari 2017 21:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Het lijkt me nog steeds verstandiger dan 'Buikschuiver'.
Os heeft geen enkele post, misschien kun je Danny daarmee overtuigen.quote:
Oskar/Oscar ook. Ik ga het eens proberenquote:Op donderdag 5 januari 2017 21:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Os heeft geen enkele post, misschien kun je Danny daarmee overtuigen.
ik niet meer maar ook gedaan.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Studiegenoot noemt stelt zich standaard zo voor
Ik heb nog een accountje dat LompeMoeder heet ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:53 schreef LompeHork het volgende:
Het is dat "KlapHark" al bezet is(overigens al eens gedoneerd, maar wil er best nog wel even wat tegenaan gooien omdat het kan, nickchange niet nodig
)
Ook een briljante actie om zo geld te verzamelen voor zo'n goed doelquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:46 schreef ueberduitser het volgende:
Tussenstand van de DoD actie was zojuist ¤4070! Dank aan allen die gedoneerd hebben, het is hartverwarmend
Neem aan van wel, zou dezelfde moeite moeten kostenquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:02 schreef Burdie het volgende:
Is het mogelijk om je eigen username te houden, maar dan anders gespeld (qua hoofdletters)? Dus bijvoorbeeld burdie ipv Burdie?
De grote crash was van mei 2001 en Oskar is pas geregistreerd op 23 december 2002 en heeft nooit op het forum gepost.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:25 schreef donald_dick het volgende:
Gedoneerd!
oude naam:donald_dick
nieuwe naam:Oscar
Of Oskar
Of os
Beide hebben geen enkele posts sinds 2002 gemaakt. Dus ik denk die nooit meer hebben ingelogd na de grote crash.
Als je genoeg geld overmaakt naar mij dan dien ik vrijwillig een aanvraag in + 30 euro.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mag je ook doneren om de nickname van iemand anders te laten veranderen?
kan niet, profiel bestaat nog steeds± Fotoboek van ijsmeisquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:45 schreef DonVincenzo het volgende:
Dus je mag geen naam kiezen die al bestaat, maar mag je wel een naam kiezen die ooit bestaan heeft? Zou ik ijsmeis kunnen worden? Of shmoopy?
Heu? Maar die hebben ook ooit hun naam laten veranderen bij een actie. Dus als je je naam verandert blijft je oude naam ook nog steeds bestaan?quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan niet, profiel bestaat nog steeds± Fotoboek van ijsmeis
nee, ik had wexy voor mn nickchange en heb wexy ook geregistreerd en er een aantal posts mee te gemaakt om te voorkomen dat die dan ineens door iemand anders aangemaakt zou kunnen worden.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:52 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Heu? Maar die hebben ook ooit hun naam laten veranderen bij een actie. Dus als je je naam verandert blijft je oude naam ook nog steeds bestaan?
En niet op de FP.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
De grote crash was van mei 2001 en Oskar is pas geregistreerd op 23 december 2002 en heeft nooit op het forum gepost.
h=nquote:
achterneuker, combineer de posts van leandra en nizno maarquote:
Dat deed ik. Als je de h voor een n vervangt krijg je Acnterheuker. Toch?quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
achterneuker, combineer de posts van leandra en nizno maar
Die was leuk.quote:
ik ben leukquote:
dat lukt mij primaquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
dat kan je toch niet over jezelf zeggen
zie jullie beamen het gewoonquote:Maar je bent wel leuk verder.
Eerst ¤30 doneren om de naam van je oude account te wijzigen en dan ¤30 om je huidige account te laten veranderen in de naam van je oude account.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:17 schreef Isane het volgende:
Kan ik mn oude account laten samenvoegen met dit account?
Nee, een VW Transporter Kombi (dubbele cabine) zit al rond de 30k in Dld. Moet er nog rolstoellift en vergrendeling en zulks in. Dus ja, als er meer dan 20k wordt opgehaald wordt dat ook wel geïnvesteerd in een bus.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:03 schreef RacerDKB het volgende:
¤20 000 is genoeg voor een rolstoelbus? Kan de actie boven de ¤20 000 uitkomen en zo ja waar gaat het geld dan naar toe?
Ik vroeg me inderdaad af of ¤20 000 genoeg zou zijn, dacht door het op te brengen bedrag dat ze voor een tweedehands zouden gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, een VW Transporter Kombi (dubbele cabine) zit al rond de 30k in Dld. Moet er nog rolstoellift en vergrendeling en zulks in. Dus ja, als er meer dan 20k wordt opgehaald wordt dat ook wel geïnvesteerd in een bus.
Iedereen zijn username veranderen in dit soort. ..-._---_-.- Dan woord het nog leuk ze uit elkaar te houdenquote:
TUFKATUFKAL.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:02 schreef TUFKAL het volgende:
Wie kan er een leuke nieuwe voor mij verzinnen?
Moet je maar morsecode leren.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:48 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Iedereen zijn username veranderen in dit soort. ..-._---_-.- Dan woord het nog leuk ze uit elkaar te houden
Dit vind ik dan wel een heel interessante vraagquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik vroeg me inderdaad af of ¤20 000 genoeg zou zijn, dacht door het op te brengen bedrag dat ze voor een tweedehands zouden gaan.
Ik vermoed dat jij wel een url hebt naar een tweedehandsquote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel een heel interessante vraagüberduitser, wil je per se een nieuwe of is tweedehands (maar goed!) ook ok?
Voor 20.000 euro heb je volgens mij geen nieuwe. Het idee was inderdaad een goede tweedehandse, als ik me niet vergis. En hij moet voldoen aan de TÜV, dat maakt het lastiger om een bus uit NL te halen. Er was zelfs al een lieve user die de oude bus van zijn ouders wilde doneren, maar dat ging niet vanwege de TÜV-eisen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Dit vind ik dan wel een heel interessante vraagüberduitser, wil je per se een nieuwe of is tweedehands (maar goed!) ook ok?
quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:03 schreef RacerDKB het volgende:
¤20 000 is genoeg voor een rolstoelbus? Kan de actie boven de ¤20 000 uitkomen en zo ja waar gaat het geld dan naar toe?
quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, een VW Transporter Kombi (dubbele cabine) zit al rond de 30k in Dld. Moet er nog rolstoellift en vergrendeling en zulks in. Dus ja, als er meer dan 20k wordt opgehaald wordt dat ook wel geïnvesteerd in een bus.
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
FUKLATquote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:02 schreef TUFKAL het volgende:
Wie kan er een leuke nieuwe voor mij verzinnen?
Krijg je denk ik gewoon, want dat gaat volgens mij op userID.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 08:38 schreef Sotchi2014 het volgende:
Hoe zit het met quote-alerts op je oude username?
Capuchongen?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 02:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Twijfel of ik mijn naam ga veranderen naar:
Meneer_Capuchon of capuchons
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 08:44 schreef Legwieh het volgende:
Ik hoef geen nieuwe Username, maar destijds heeft Ueberduitser mij zo fijn geholpen
K&W / Legwieh bouwt een afdak (of doet in elk geval een poging tot)
Dat ik blij ben dat ik nu iets terug kan doen.
Gewoon lekker gedoneerd!
Nee... natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:32 schreef MCH het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kan ik iemand trollen door ongewild zn naam te veranderen?
Wat is er mis met 'Acnterhoker'?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:41 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Zeg zullen we het een beetje netjes houden.
Zoals gewoonlijk begrijp je het niet goed.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:32 schreef MCH het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kan ik iemand trollen door ongewild zn naam te veranderen?
Hard man, ik las ff over de eerste regel heen en had al 5 overboekingen klaar staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk begrijp je het niet goed.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
Mag http://forum.fok.nl/user/profile/cyanide ? 10 jaar niet gepost, totaal 9 posts gemaakt...
quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat kan niet, omdat er al met dat account is gepost.
Heb je die nog steeds niet gezien?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:12 schreef Walter81 het volgende:
Ik ken die acties via Fok.
Zit nog steeds op de naaktfoto's van SHE te wachten
Daar een actie voor nodig hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:12 schreef Walter81 het volgende:
Muts123..quote:Op vrijdag 6 januari 2017 02:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Twijfel of ik mijn naam ga veranderen naar:
Meneer_Capuchon of capuchons
Mjah, is dat zo zwart/wit? Bij eerdere acties was er nl. wel enige coulance als accounts amper hadden gepost en al jaaaaaaren niet actief waren.quote:
Zoals ik begrijp kan het dus gewoon technisch nietquote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, is dat zo zwart/wit? Bij eerdere acties was er nl. wel enige coulance als accounts amper hadden gepost en al jaaaaaaren niet actief waren.
Ja..quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:28 schreef JoPiDo het volgende:
Even voor de zekerheid: Als je je naam wijzigt, dan wijzigt dat over je gehele posthistorie? Behalve als je gequote bent en uiteraard op gecachte/opgeslagen pagina's buiten Fok! om.
Als dat gegarandeerd wordt, dan heb ik interesse
Gewoon proberen door nieuw account aan te maken. Niemand weet het namelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
Wat kan er nou wel/niet qua 'speciale tekens' / leestekens?
In tegenstelling tot andere acties lees je van deze user toch wel veel updates en ontwikkelingen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:12 schreef Walter81 het volgende:
Ja, en dan vervolgens m'n nick niet daarin kunnen wijzigen omdat het account al bestaatquote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon proberen door nieuw account aan te maken. Niemand weet het namelijk.
Je probeert dan natuurlijk een account aan te maken met dezelfde tekens maar niet in dezelfde volgorde, snuggerequote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, en dan vervolgens m'n nick niet daarin kunnen wijzigen omdat het account al bestaat
Je kan checken of dat account al bestaat.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, en dan vervolgens m'n nick niet daarin kunnen wijzigen omdat het account al bestaat
Nieuwe naam: mummiepakquote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Dit is allemaal veel te ingewikkeld voor me
Clueless85quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Dit is allemaal veel te ingewikkeld voor me
Dat is ook een beste gebruikersnaam.. Snuggere..quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Je probeert dan natuurlijk een account aan te maken met dezelfde tekens maar niet in dezelfde volgorde, snuggere.
Snuggere bestaat al, weet niet of puntjes wel mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat is ook een beste gebruikersnaam.. Snuggere..
Je kunt _ , - of . zoals motorbloempje hierboven aangaf, of een cijfer.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
Een punt kan, dus dan wordt het .Cyanide (met een punt erachter bestaat ook al, maar 0 posts
Tuurlijk zijn puntjes mogelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:59 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Snuggere bestaat al, weet niet of puntjes wel mogelijk zijn.
Fotoboek van snuggere
Ja, al zijn wat dat betreft de leuke combi's ook al geregistreerdquote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:04 schreef mergbot het volgende:
[..]
Je kunt _ , - of . zoals motorbloempje hierboven aangaf, of een cijfer.
Sausagefest.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn puntjes mogelijk
Was ook alleen maar omdat Moira al bezet wasUser is 15 jaar niet online geweest en zal vast heel veel dm's hebben die eigenlijk geadresseerd waren naar mij
................cyanide.......................quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, al zijn wat dat betreft de leuke combi's ook al geregistreerd
[..]
Sausagefest.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:05 schreef mergbot het volgende:
[..]
................cyanide.......................
Das wel een goeie usernamequote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, al zijn wat dat betreft de leuke combi's ook al geregistreerd
[..]
Sausagefest.
Boven/naast elk bericht dat dat je ooit hebt geschreven verandert dat inderdaad, omdat je ID/profiel nummer hetzelfde blijft. Als je bent gequotet dan blijft je dan inderdaad staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:28 schreef JoPiDo het volgende:
Even voor de zekerheid: Als je je naam wijzigt, dan wijzigt dat over je gehele posthistorie? Behalve als je gequote bent en uiteraard op gecachte/opgeslagen pagina's buiten Fok! om.
Als dat gegarandeerd wordt, dan heb ik interesse
Oh ja ik was jou vergetenquote:
Of C≡Nquote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:05 schreef mergbot het volgende:
[..]
................cyanide.......................
.c.y.a.n.i.d.e.
Da bedoel ik, maar goed, de OP zegt dat het account gewoon niet moet bestaan, ook al is er dus niet/amper/jaren geleden mee gepost.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:16 schreef Nielsch het volgende:
Ik weet nog dat toen Paultjuhhh jaren geleden zijn naam in Paul wilde veranderen, de username Paul ook al gebruikt was. Omdat dat account echter amper was gebruikt en al vele jaren niet meer actief was, krijg Paultjuhhh toch Paul.
Da's nog veel irritanter om tegenaan te moeten kijkenquote:
Want ik ben gelukkig niet irritant, dus ik neem een niet-irritante usernamequote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's nog veel irritanter om tegenaan te moeten kijken
Doe gewoon Cyanide- ofzo dan
Fair enoughquote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want ik ben gelukkig niet irritant, dus ik neem een niet-irritante username
Verschrikkelijk.quote:
Mijn grootste hobby was toen Donald Ducks verzamelen dus het is gewoon deel van mij en mijn verledenquote:
Nee man.quote:
Dit idd, ik word er ook niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee man.
Ik snap dat je iets wil waarbij mensen niet meer twijfelen wat je geslacht is, maar toch niet dit.
LovelessMan85?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
LL85
We verzinnen zelf wel een klinker die ertussen past
Gewoon 30 euro doneren zonder nickchangequote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
Nee, het blijft bij het oude. Als er nou betere suggesties waren....
je kunt toch wel iets beters bedenken?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
LamLul85quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
LL85
We verzinnen zelf wel een klinker die ertussen past
Waarom niet gewoon Cyanide- dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
Die is eigenlijk wel beter ja, kan dat? Mag dat nog gewijzigd van DerLudolf?quote:
Nou nee, ik wacht al heel lang op zo'n actie, maar getuige m'n eerste nick was ik al niet zo best in nicknames verzinnen, en da's niet anders geworden na 10+ jaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon 30 euro doneren zonder nickchange
Als je 't hem heel lief vraagt wil hij dat vast wel op z'n lijstje aanpassenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is eigenlijk wel beter ja, kan dat? Mag dat nog gewijzigd van DerLudolf?
dan vind ik -Cyanide- fraaier staan, maar goed, ik ben dan ook zo'n autist die van symmetrie houdt.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is eigenlijk wel beter ja, kan dat? Mag dat nog gewijzigd van DerLudolf?
Leandra mag ik jouw naam laten veranderen naar leandra?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
dan vind ik -Cyanide- fraaier staan, maar goed, ik ben dan ook zo'n autist die van symmetrie houdt.
Nooitquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
Leandra mag ik jou naam laten veranderen naar leandra?
#teamkleineletter.
Ik heb dat op een andere site waar je vroegah tot mijn grote ergernis geen hoofdletters in je username kon gebruiken, en nu kan dat wel maar kan ik m'n username niet veranderenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nooit
Sterker nog; als ik zo stom was geweest m'n nick zonder hoofdletter te registreren dan had ik met liefde ¤ 30 betaald om het te veranderen in een hoofdletter.
jouw*quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
Leandra mag ik jou naam laten veranderen naar leandra?
#teamkleineletter.
crew moet met kleine letterquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nooit
Sterker nog; als ik zo stom was geweest m'n nick zonder hoofdletter te registreren dan had ik met liefde ¤ 30 betaald om het te veranderen in een hoofdletter.
Echt niet.quote:
Verander je naam dan in lepel, parterretrap of meetsysteemquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
dan vind ik -Cyanide- fraaier staan, maar goed, ik ben dan ook zo'n autist die van symmetrie houdt.
Het is voor een goed doel, dan mag je wel wat meer betalen dan voor een normale naamswijziging.quote:Op donderdag 5 januari 2017 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
100*20= 2000¤
60*30= 1800¤
Ik moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb dat op een andere site waar je vroegah tot mijn grote ergernis geen hoofdletters in je username kon gebruiken, en nu kan dat wel maar kan ik m'n username niet veranderen
spijkerbroek?quote:
Ik ben nog stoerder omdat ik geen crew was, ben of wordquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:06 schreef BrandX het volgende:
Nee man, gewoon stoerder zijn als (ex) crew. Starten en eindigen met hoofdletter
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben nog stoerder omdat ik geen crew was, ben of word
Lijkt mij verwarrendquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:10 schreef GGMM het volgende:
Mogen 2 users ook van username ruilen? Als ze beide betalen?
Wat zeg je me nu????quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee man.
Ik snap dat je iets wil waarbij mensen niet meer twijfelen wat je geslacht is, maar toch niet dit.
Ik ben van team kleine letters.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nooit
Mag voor 30 euro mijn username een jaar lang in Mopperkont groen?quote:
ik wil dan het tagje vlogger voor 30 euroquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mag voor 30 euro mijn username een jaar lang in Mopperkont groen?
Hoezo zou dat niet kunnen?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben van team kleine letters.
Maar stel ik zou het willen veranderen naar Amaranta. Dan kan dat dus niet omdat er al een user Amarantha is??
quote:
Omdat dat in de OP staat?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet kunnen?
Dat is toch een andere naam?
Pietje en Phietje zijn toch ook verschillende namen?
quote:de nieuwe nick mag geen scheldwoorden, url's, denigrerende of beledigende termen bevatten, geen illegale zooi of rare tekens bevatten, niet sterk lijken op een andere nick of de naam van iemand anders bevatten.
Ja, maar in dit geval zijn jullie beiden nicks al actief, het enige wat je eigenlijk wil laten wijzigen is een a naar een A. Dat lijkt me nou niet zo heel problematisch. Het zou wss gekker zijn als je nu Marietje heette en het dán naar Amaranta wilde wijzigen.quote:
Maar we hebben sowieso al namen die op elkaar lijken. Hoofdletter erbij maakt dan ook weinig uit lijkt mij.quote:
Als jij je eigen naam houdt is dat niet nodigquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:31 schreef LelijKnap het volgende:
Moet ik dus weer opnieuw uitvogelen wie trolls zijn, wie dom zijn, etc?
Weet ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar we hebben sowieso al namen die op elkaar lijken. Hoofdletter erbij maakt dan ook weinig uit lijkt mij.
Nee haha. Ik heb geen geld en ik weet toch niks anders.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet ik.
En ik blijf bij die van mij.
Maar ik vroeg het me enkel af.
Ga jij hem veranderen?
3x raden hoe ik irl heetquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar in dit geval zijn jullie beiden nicks al actief, het enige wat je eigenlijk wil laten wijzigen is een a naar een A. Dat lijkt me nou niet zo heel problematisch. Het zou wss gekker zijn als je nu Marietje heette en het dán naar Amaranta wilde wijzigen.
Perfecte usernames is veranderen is dan ook onnodig.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee haha. Ik heb geen geld en ik weet toch niks anders.
Bij je eigen naam een afwijzing krijgen omdat je van een kleine letter naar een hoofdletter als eerste letter gaat lijkt me sterk.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Perfecte usernames is veranderen is dan ook onnodig.
Ja, dag.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als jij je eigen naam houdt is dat niet nodig
Dat is de actie nietquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, dag.
Hoe dan ook, ik heb een ook een voorstel: 50 euro voor Lenthe voor volledige onschendbaarheid.
wat is lifetime pimp?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is de actie nietLifetime pimp is ooit verkocht voor ¤1750 een zelfs die is niet onschendbaar.
Wat kun je er allemaal mee?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoogst mogelijke abo dat je kunt krjigenen dan for life.
Even tussen de SC doorquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:23 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ik wil geen nieuwe nick, maar heb wel 5 euro gedoneerd.
Succes met je bus.
wat een bizar hoge prijs... een pimpabo kost 36 euro per jaar... dan moet je er dus ruim 48 jaar mee doen om het eruit te krijgen...quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is de actie nietLifetime pimp is ooit verkocht voor ¤1750 een zelfs die is niet onschendbaar.
Luxeproblemen oplossen.quote:
Volgens mij is de max drie jaar. Of Danny heeft me valse beloften gedaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoogst mogelijke abo dat je kunt krjigenen dan for life.
Ik verwacht wel eeuwige dankbaarheid voor deze fijne nuance die ik heb mogen aanbrengen aan jouw toekomstige identiteit hier op FOK!.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor, IkBenDroppie, kom jij ook even.
Cyanide- wordt het, en nou ophouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik verwacht wel eeuwige dankbaarheid voor deze fijne nuance die ik heb mogen aanbrengen aan jouw toekomstige identiteit hier op FOK!.Ik zal je eens goed bedankenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Graag antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:10 schreef GGMM het volgende:
Mogen 2 users ook van username ruilen? Als ze beide betalen?
Is het dan niet makkelijker om gewoon met z'n 2-en je wachtwoorden uit te wisselen?quote:
1. Dat levert geen geld op.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het dan niet makkelijker om gewoon met z'n 2-en je wachtwoorden uit te wisselen?
Vast wel. Had je mijn vraag gezien?quote:
1. Dan kun je alsnog doneren.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
1. Dat levert geen geld op.
2. Ik wil mijn userid behouden.
1. Ik dacht al dat je dat zou zeggen, vandaar reden 2.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1. Dan kun je alsnog doneren.
2. Ok, dan gaat het niet op.
Maar...als je ruilt dan behoud je toch per definitie je oude username niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
1. Ik dacht al dat je dat zou zeggen, vandaar reden 2.
2. HA DAAR HEB IK JE!
DAT WIL IK TOCH OOK NIET??quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar...als je ruilt dan behoud je toch per definitie je oude username niet?
Maar goed, geen SC meer was er gezegd.
Ik heb te weinig notes voor GGMM zijn status.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het dan niet makkelijker om gewoon met z'n 2-en je wachtwoorden uit te wisselen?
Ja, sorry, vergeten te antwoorden. Deze actie gaat om het veranderen van usernames, niet om hun kleurtjesquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vast wel. Had je mijn vraag gezien?
Snap ik. Maar ik wil mijn username behouden. Dus bedacht ik een alternatief.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, sorry, vergeten te antwoorden. Deze actie gaat om het veranderen van usernames, niet om hun kleurtjes
Ik zie nu dat de naamswijziging niet is doorgekomen in het donatiebericht en staat nu onder anoniem.. Kan ik iemand een betalingsbewijs sturen?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:10 schreef Bixxem het volgende:
30 gedoneerd!
FOK! actie Bixxem --> Tiena
Doe maar per DMquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:12 schreef Bixxem het volgende:
[..]
Ik zie nu dat de naamswijziging niet is doorgekomen in het donatiebericht en staat nu onder anoniem.. Kan ik iemand een betalingsbewijs sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |