Ik heb nog een accountje dat LompeMoeder heet ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:53 schreef LompeHork het volgende:
Het is dat "KlapHark" al bezet is(overigens al eens gedoneerd, maar wil er best nog wel even wat tegenaan gooien omdat het kan, nickchange niet nodig
)
Ook een briljante actie om zo geld te verzamelen voor zo'n goed doelquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:46 schreef ueberduitser het volgende:
Tussenstand van de DoD actie was zojuist ¤4070! Dank aan allen die gedoneerd hebben, het is hartverwarmend
Neem aan van wel, zou dezelfde moeite moeten kostenquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:02 schreef Burdie het volgende:
Is het mogelijk om je eigen username te houden, maar dan anders gespeld (qua hoofdletters)? Dus bijvoorbeeld burdie ipv Burdie?
De grote crash was van mei 2001 en Oskar is pas geregistreerd op 23 december 2002 en heeft nooit op het forum gepost.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:25 schreef donald_dick het volgende:
Gedoneerd!
oude naam:donald_dick
nieuwe naam:Oscar
Of Oskar
Of os
Beide hebben geen enkele posts sinds 2002 gemaakt. Dus ik denk die nooit meer hebben ingelogd na de grote crash.
Als je genoeg geld overmaakt naar mij dan dien ik vrijwillig een aanvraag in + 30 euro.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mag je ook doneren om de nickname van iemand anders te laten veranderen?
kan niet, profiel bestaat nog steeds± Fotoboek van ijsmeisquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:45 schreef DonVincenzo het volgende:
Dus je mag geen naam kiezen die al bestaat, maar mag je wel een naam kiezen die ooit bestaan heeft? Zou ik ijsmeis kunnen worden? Of shmoopy?
Heu? Maar die hebben ook ooit hun naam laten veranderen bij een actie. Dus als je je naam verandert blijft je oude naam ook nog steeds bestaan?quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan niet, profiel bestaat nog steeds± Fotoboek van ijsmeis
nee, ik had wexy voor mn nickchange en heb wexy ook geregistreerd en er een aantal posts mee te gemaakt om te voorkomen dat die dan ineens door iemand anders aangemaakt zou kunnen worden.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:52 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Heu? Maar die hebben ook ooit hun naam laten veranderen bij een actie. Dus als je je naam verandert blijft je oude naam ook nog steeds bestaan?
En niet op de FP.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
De grote crash was van mei 2001 en Oskar is pas geregistreerd op 23 december 2002 en heeft nooit op het forum gepost.
h=nquote:
achterneuker, combineer de posts van leandra en nizno maarquote:
Dat deed ik. Als je de h voor een n vervangt krijg je Acnterheuker. Toch?quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
achterneuker, combineer de posts van leandra en nizno maar
Die was leuk.quote:
ik ben leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |