Rummikub bestaat alquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja dat moet wel. Want anders kon ik een donatie doen met bijschrift Monopoly --> Rummikub

Nee.quote:

Wat is dit, Ozziequote:Op donderdag 5 januari 2017 19:25 schreef donald_dick het volgende:
Gedoneerd!
oude naam:donald_dick
nieuwe naam:Buikschuiver

Staat genoteerd.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:53 schreef computergirl het volgende:
Ik ben toch te oud voor een computergirl dus voor 30 euro verander ik graag in een HaverMoutKoekje

quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:56 schreef Bart het volgende:
Vroeger kon je trouwens gewoon een bezette naam kiezen.

Ik vind Joene cooler eigenlijkquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:55 schreef Joene het volgende:
wil al jaren gewoon jeroen maar ooit is er een kneus geweest die 10 posts heb gedaan , daarom kan dat niet.

ik vind vooral de nick leuk omdat de ontstaanswijze is omdat een jeugdvriend mijn naam niet uit kon spreken en me dus zo noemdequote:

Studiegenoot noemt stelt zich standaard zo voorquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:58 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind vooral de nick leuk omdat de ontstaanswijze is omdat een jeugdvriend mijn naam niet uit kon spreken en me dus zo noemde

Verander de naam van yvonnequote:Op donderdag 5 januari 2017 20:53 schreef LompeHork het volgende:
Het is dat "KlapHark" al bezet is(overigens al eens gedoneerd, maar wil er best nog wel even wat tegenaan gooien omdat het kan, nickchange niet nodig
)

Jeugdige onbezonnenheid. Het leek zo verstandige keuze toenquote:

Het lijkt me nog steeds verstandiger dan 'Buikschuiver'.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Jeugdige onbezonnenheid. Het leek zo verstandige keuze toen

Oscar is al bezetquote:Op donderdag 5 januari 2017 21:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Het lijkt me nog steeds verstandiger dan 'Buikschuiver'.

Os heeft geen enkele post, misschien kun je Danny daarmee overtuigen.quote:

Oskar/Oscar ook. Ik ga het eens proberenquote:Op donderdag 5 januari 2017 21:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Os heeft geen enkele post, misschien kun je Danny daarmee overtuigen.

ik niet meer maar ook gedaan.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Studiegenoot noemt stelt zich standaard zo voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |