Ik heb nog een accountje dat LompeMoeder heet ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:53 schreef LompeHork het volgende:
Het is dat "KlapHark" al bezet is(overigens al eens gedoneerd, maar wil er best nog wel even wat tegenaan gooien omdat het kan, nickchange niet nodig
)
Ook een briljante actie om zo geld te verzamelen voor zo'n goed doelquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:46 schreef ueberduitser het volgende:
Tussenstand van de DoD actie was zojuist ¤4070! Dank aan allen die gedoneerd hebben, het is hartverwarmend
Neem aan van wel, zou dezelfde moeite moeten kostenquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:02 schreef Burdie het volgende:
Is het mogelijk om je eigen username te houden, maar dan anders gespeld (qua hoofdletters)? Dus bijvoorbeeld burdie ipv Burdie?
De grote crash was van mei 2001 en Oskar is pas geregistreerd op 23 december 2002 en heeft nooit op het forum gepost.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:25 schreef donald_dick het volgende:
Gedoneerd!
oude naam:donald_dick
nieuwe naam:Oscar
Of Oskar
Of os
Beide hebben geen enkele posts sinds 2002 gemaakt. Dus ik denk die nooit meer hebben ingelogd na de grote crash.
Als je genoeg geld overmaakt naar mij dan dien ik vrijwillig een aanvraag in + 30 euro.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mag je ook doneren om de nickname van iemand anders te laten veranderen?
kan niet, profiel bestaat nog steeds± Fotoboek van ijsmeisquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:45 schreef DonVincenzo het volgende:
Dus je mag geen naam kiezen die al bestaat, maar mag je wel een naam kiezen die ooit bestaan heeft? Zou ik ijsmeis kunnen worden? Of shmoopy?
Heu? Maar die hebben ook ooit hun naam laten veranderen bij een actie. Dus als je je naam verandert blijft je oude naam ook nog steeds bestaan?quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan niet, profiel bestaat nog steeds± Fotoboek van ijsmeis
nee, ik had wexy voor mn nickchange en heb wexy ook geregistreerd en er een aantal posts mee te gemaakt om te voorkomen dat die dan ineens door iemand anders aangemaakt zou kunnen worden.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:52 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Heu? Maar die hebben ook ooit hun naam laten veranderen bij een actie. Dus als je je naam verandert blijft je oude naam ook nog steeds bestaan?
En niet op de FP.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
De grote crash was van mei 2001 en Oskar is pas geregistreerd op 23 december 2002 en heeft nooit op het forum gepost.
h=nquote:
achterneuker, combineer de posts van leandra en nizno maarquote:
Dat deed ik. Als je de h voor een n vervangt krijg je Acnterheuker. Toch?quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
achterneuker, combineer de posts van leandra en nizno maar
Die was leuk.quote:
ik ben leukquote:
dat lukt mij primaquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
dat kan je toch niet over jezelf zeggen
zie jullie beamen het gewoonquote:Maar je bent wel leuk verder.
Eerst ¤30 doneren om de naam van je oude account te wijzigen en dan ¤30 om je huidige account te laten veranderen in de naam van je oude account.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:17 schreef Isane het volgende:
Kan ik mn oude account laten samenvoegen met dit account?
Nee, een VW Transporter Kombi (dubbele cabine) zit al rond de 30k in Dld. Moet er nog rolstoellift en vergrendeling en zulks in. Dus ja, als er meer dan 20k wordt opgehaald wordt dat ook wel geïnvesteerd in een bus.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:03 schreef RacerDKB het volgende:
¤20 000 is genoeg voor een rolstoelbus? Kan de actie boven de ¤20 000 uitkomen en zo ja waar gaat het geld dan naar toe?
Ik vroeg me inderdaad af of ¤20 000 genoeg zou zijn, dacht door het op te brengen bedrag dat ze voor een tweedehands zouden gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, een VW Transporter Kombi (dubbele cabine) zit al rond de 30k in Dld. Moet er nog rolstoellift en vergrendeling en zulks in. Dus ja, als er meer dan 20k wordt opgehaald wordt dat ook wel geïnvesteerd in een bus.
Iedereen zijn username veranderen in dit soort. ..-._---_-.- Dan woord het nog leuk ze uit elkaar te houdenquote:
TUFKATUFKAL.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:02 schreef TUFKAL het volgende:
Wie kan er een leuke nieuwe voor mij verzinnen?
Moet je maar morsecode leren.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:48 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Iedereen zijn username veranderen in dit soort. ..-._---_-.- Dan woord het nog leuk ze uit elkaar te houden
Dit vind ik dan wel een heel interessante vraagquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik vroeg me inderdaad af of ¤20 000 genoeg zou zijn, dacht door het op te brengen bedrag dat ze voor een tweedehands zouden gaan.
Ik vermoed dat jij wel een url hebt naar een tweedehandsquote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel een heel interessante vraagüberduitser, wil je per se een nieuwe of is tweedehands (maar goed!) ook ok?
Voor 20.000 euro heb je volgens mij geen nieuwe. Het idee was inderdaad een goede tweedehandse, als ik me niet vergis. En hij moet voldoen aan de TÜV, dat maakt het lastiger om een bus uit NL te halen. Er was zelfs al een lieve user die de oude bus van zijn ouders wilde doneren, maar dat ging niet vanwege de TÜV-eisen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Dit vind ik dan wel een heel interessante vraagüberduitser, wil je per se een nieuwe of is tweedehands (maar goed!) ook ok?
quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:03 schreef RacerDKB het volgende:
¤20 000 is genoeg voor een rolstoelbus? Kan de actie boven de ¤20 000 uitkomen en zo ja waar gaat het geld dan naar toe?
quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, een VW Transporter Kombi (dubbele cabine) zit al rond de 30k in Dld. Moet er nog rolstoellift en vergrendeling en zulks in. Dus ja, als er meer dan 20k wordt opgehaald wordt dat ook wel geïnvesteerd in een bus.
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
FUKLATquote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:02 schreef TUFKAL het volgende:
Wie kan er een leuke nieuwe voor mij verzinnen?
Krijg je denk ik gewoon, want dat gaat volgens mij op userID.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 08:38 schreef Sotchi2014 het volgende:
Hoe zit het met quote-alerts op je oude username?
Capuchongen?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 02:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Twijfel of ik mijn naam ga veranderen naar:
Meneer_Capuchon of capuchons
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 08:44 schreef Legwieh het volgende:
Ik hoef geen nieuwe Username, maar destijds heeft Ueberduitser mij zo fijn geholpen
K&W / Legwieh bouwt een afdak (of doet in elk geval een poging tot)
Dat ik blij ben dat ik nu iets terug kan doen.
Gewoon lekker gedoneerd!
Nee... natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:32 schreef MCH het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kan ik iemand trollen door ongewild zn naam te veranderen?
Wat is er mis met 'Acnterhoker'?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:41 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Zeg zullen we het een beetje netjes houden.
Zoals gewoonlijk begrijp je het niet goed.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:32 schreef MCH het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kan ik iemand trollen door ongewild zn naam te veranderen?
Hard man, ik las ff over de eerste regel heen en had al 5 overboekingen klaar staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk begrijp je het niet goed.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
Mag http://forum.fok.nl/user/profile/cyanide ? 10 jaar niet gepost, totaal 9 posts gemaakt...
quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat kan niet, omdat er al met dat account is gepost.
Heb je die nog steeds niet gezien?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:12 schreef Walter81 het volgende:
Ik ken die acties via Fok.
Zit nog steeds op de naaktfoto's van SHE te wachten
Daar een actie voor nodig hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:12 schreef Walter81 het volgende:
Muts123..quote:Op vrijdag 6 januari 2017 02:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Twijfel of ik mijn naam ga veranderen naar:
Meneer_Capuchon of capuchons
Mjah, is dat zo zwart/wit? Bij eerdere acties was er nl. wel enige coulance als accounts amper hadden gepost en al jaaaaaaren niet actief waren.quote:
Zoals ik begrijp kan het dus gewoon technisch nietquote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, is dat zo zwart/wit? Bij eerdere acties was er nl. wel enige coulance als accounts amper hadden gepost en al jaaaaaaren niet actief waren.
Ja..quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:28 schreef JoPiDo het volgende:
Even voor de zekerheid: Als je je naam wijzigt, dan wijzigt dat over je gehele posthistorie? Behalve als je gequote bent en uiteraard op gecachte/opgeslagen pagina's buiten Fok! om.
Als dat gegarandeerd wordt, dan heb ik interesse
Gewoon proberen door nieuw account aan te maken. Niemand weet het namelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
Wat kan er nou wel/niet qua 'speciale tekens' / leestekens?
In tegenstelling tot andere acties lees je van deze user toch wel veel updates en ontwikkelingen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:12 schreef Walter81 het volgende:
Ja, en dan vervolgens m'n nick niet daarin kunnen wijzigen omdat het account al bestaatquote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon proberen door nieuw account aan te maken. Niemand weet het namelijk.
Je probeert dan natuurlijk een account aan te maken met dezelfde tekens maar niet in dezelfde volgorde, snuggerequote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, en dan vervolgens m'n nick niet daarin kunnen wijzigen omdat het account al bestaat
Je kan checken of dat account al bestaat.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, en dan vervolgens m'n nick niet daarin kunnen wijzigen omdat het account al bestaat
Nieuwe naam: mummiepakquote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Dit is allemaal veel te ingewikkeld voor me
Clueless85quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Dit is allemaal veel te ingewikkeld voor me
Dat is ook een beste gebruikersnaam.. Snuggere..quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Je probeert dan natuurlijk een account aan te maken met dezelfde tekens maar niet in dezelfde volgorde, snuggere.
Snuggere bestaat al, weet niet of puntjes wel mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat is ook een beste gebruikersnaam.. Snuggere..
Je kunt _ , - of . zoals motorbloempje hierboven aangaf, of een cijfer.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
Een punt kan, dus dan wordt het .Cyanide (met een punt erachter bestaat ook al, maar 0 posts
Tuurlijk zijn puntjes mogelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:59 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Snuggere bestaat al, weet niet of puntjes wel mogelijk zijn.
Fotoboek van snuggere
Ja, al zijn wat dat betreft de leuke combi's ook al geregistreerdquote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:04 schreef mergbot het volgende:
[..]
Je kunt _ , - of . zoals motorbloempje hierboven aangaf, of een cijfer.
Sausagefest.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn puntjes mogelijk
Was ook alleen maar omdat Moira al bezet wasUser is 15 jaar niet online geweest en zal vast heel veel dm's hebben die eigenlijk geadresseerd waren naar mij
................cyanide.......................quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, al zijn wat dat betreft de leuke combi's ook al geregistreerd
[..]
Sausagefest.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:05 schreef mergbot het volgende:
[..]
................cyanide.......................
Das wel een goeie usernamequote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, al zijn wat dat betreft de leuke combi's ook al geregistreerd
[..]
Sausagefest.
Boven/naast elk bericht dat dat je ooit hebt geschreven verandert dat inderdaad, omdat je ID/profiel nummer hetzelfde blijft. Als je bent gequotet dan blijft je dan inderdaad staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:28 schreef JoPiDo het volgende:
Even voor de zekerheid: Als je je naam wijzigt, dan wijzigt dat over je gehele posthistorie? Behalve als je gequote bent en uiteraard op gecachte/opgeslagen pagina's buiten Fok! om.
Als dat gegarandeerd wordt, dan heb ik interesse
Oh ja ik was jou vergetenquote:
Of C≡Nquote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:05 schreef mergbot het volgende:
[..]
................cyanide.......................
.c.y.a.n.i.d.e.
Da bedoel ik, maar goed, de OP zegt dat het account gewoon niet moet bestaan, ook al is er dus niet/amper/jaren geleden mee gepost.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:16 schreef Nielsch het volgende:
Ik weet nog dat toen Paultjuhhh jaren geleden zijn naam in Paul wilde veranderen, de username Paul ook al gebruikt was. Omdat dat account echter amper was gebruikt en al vele jaren niet meer actief was, krijg Paultjuhhh toch Paul.
Da's nog veel irritanter om tegenaan te moeten kijkenquote:
Want ik ben gelukkig niet irritant, dus ik neem een niet-irritante usernamequote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's nog veel irritanter om tegenaan te moeten kijken
Doe gewoon Cyanide- ofzo dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |