Dit vind ik dan wel een heel interessante vraagquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik vroeg me inderdaad af of ¤20 000 genoeg zou zijn, dacht door het op te brengen bedrag dat ze voor een tweedehands zouden gaan.
Ik vermoed dat jij wel een url hebt naar een tweedehandsquote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel een heel interessante vraagüberduitser, wil je per se een nieuwe of is tweedehands (maar goed!) ook ok?
Voor 20.000 euro heb je volgens mij geen nieuwe. Het idee was inderdaad een goede tweedehandse, als ik me niet vergis. En hij moet voldoen aan de TÜV, dat maakt het lastiger om een bus uit NL te halen. Er was zelfs al een lieve user die de oude bus van zijn ouders wilde doneren, maar dat ging niet vanwege de TÜV-eisen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Dit vind ik dan wel een heel interessante vraagüberduitser, wil je per se een nieuwe of is tweedehands (maar goed!) ook ok?
quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:03 schreef RacerDKB het volgende:
¤20 000 is genoeg voor een rolstoelbus? Kan de actie boven de ¤20 000 uitkomen en zo ja waar gaat het geld dan naar toe?
quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, een VW Transporter Kombi (dubbele cabine) zit al rond de 30k in Dld. Moet er nog rolstoellift en vergrendeling en zulks in. Dus ja, als er meer dan 20k wordt opgehaald wordt dat ook wel geïnvesteerd in een bus.
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
FUKLATquote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:02 schreef TUFKAL het volgende:
Wie kan er een leuke nieuwe voor mij verzinnen?
Krijg je denk ik gewoon, want dat gaat volgens mij op userID.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 08:38 schreef Sotchi2014 het volgende:
Hoe zit het met quote-alerts op je oude username?
Capuchongen?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 02:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Twijfel of ik mijn naam ga veranderen naar:
Meneer_Capuchon of capuchons
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 08:44 schreef Legwieh het volgende:
Ik hoef geen nieuwe Username, maar destijds heeft Ueberduitser mij zo fijn geholpen
K&W / Legwieh bouwt een afdak (of doet in elk geval een poging tot)
Dat ik blij ben dat ik nu iets terug kan doen.
Gewoon lekker gedoneerd!
Nee... natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:32 schreef MCH het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kan ik iemand trollen door ongewild zn naam te veranderen?
Wat is er mis met 'Acnterhoker'?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:41 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Zeg zullen we het een beetje netjes houden.
Zoals gewoonlijk begrijp je het niet goed.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:32 schreef MCH het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kan ik iemand trollen door ongewild zn naam te veranderen?
Hard man, ik las ff over de eerste regel heen en had al 5 overboekingen klaar staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk begrijp je het niet goed.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
Mag http://forum.fok.nl/user/profile/cyanide ? 10 jaar niet gepost, totaal 9 posts gemaakt...
quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat kan niet, omdat er al met dat account is gepost.
Heb je die nog steeds niet gezien?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:12 schreef Walter81 het volgende:
Ik ken die acties via Fok.
Zit nog steeds op de naaktfoto's van SHE te wachten
Daar een actie voor nodig hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:12 schreef Walter81 het volgende:
Muts123..quote:Op vrijdag 6 januari 2017 02:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Twijfel of ik mijn naam ga veranderen naar:
Meneer_Capuchon of capuchons
Mjah, is dat zo zwart/wit? Bij eerdere acties was er nl. wel enige coulance als accounts amper hadden gepost en al jaaaaaaren niet actief waren.quote:
Zoals ik begrijp kan het dus gewoon technisch nietquote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, is dat zo zwart/wit? Bij eerdere acties was er nl. wel enige coulance als accounts amper hadden gepost en al jaaaaaaren niet actief waren.
Ja..quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:28 schreef JoPiDo het volgende:
Even voor de zekerheid: Als je je naam wijzigt, dan wijzigt dat over je gehele posthistorie? Behalve als je gequote bent en uiteraard op gecachte/opgeslagen pagina's buiten Fok! om.
Als dat gegarandeerd wordt, dan heb ik interesse
Gewoon proberen door nieuw account aan te maken. Niemand weet het namelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
Wat kan er nou wel/niet qua 'speciale tekens' / leestekens?
In tegenstelling tot andere acties lees je van deze user toch wel veel updates en ontwikkelingen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:12 schreef Walter81 het volgende:
Ja, en dan vervolgens m'n nick niet daarin kunnen wijzigen omdat het account al bestaatquote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon proberen door nieuw account aan te maken. Niemand weet het namelijk.
Je probeert dan natuurlijk een account aan te maken met dezelfde tekens maar niet in dezelfde volgorde, snuggerequote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, en dan vervolgens m'n nick niet daarin kunnen wijzigen omdat het account al bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |