Je kan checken of dat account al bestaat.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, en dan vervolgens m'n nick niet daarin kunnen wijzigen omdat het account al bestaat
Nieuwe naam: mummiepakquote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Dit is allemaal veel te ingewikkeld voor me
Clueless85quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Dit is allemaal veel te ingewikkeld voor me
Dat is ook een beste gebruikersnaam.. Snuggere..quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Je probeert dan natuurlijk een account aan te maken met dezelfde tekens maar niet in dezelfde volgorde, snuggere.
Snuggere bestaat al, weet niet of puntjes wel mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat is ook een beste gebruikersnaam.. Snuggere..
Je kunt _ , - of . zoals motorbloempje hierboven aangaf, of een cijfer.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
Een punt kan, dus dan wordt het .Cyanide (met een punt erachter bestaat ook al, maar 0 posts
Tuurlijk zijn puntjes mogelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:59 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Snuggere bestaat al, weet niet of puntjes wel mogelijk zijn.
Fotoboek van snuggere
Ja, al zijn wat dat betreft de leuke combi's ook al geregistreerdquote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:04 schreef mergbot het volgende:
[..]
Je kunt _ , - of . zoals motorbloempje hierboven aangaf, of een cijfer.
Sausagefest.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn puntjes mogelijk
Was ook alleen maar omdat Moira al bezet wasUser is 15 jaar niet online geweest en zal vast heel veel dm's hebben die eigenlijk geadresseerd waren naar mij
................cyanide.......................quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, al zijn wat dat betreft de leuke combi's ook al geregistreerd
[..]
Sausagefest.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:05 schreef mergbot het volgende:
[..]
................cyanide.......................
Das wel een goeie usernamequote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, al zijn wat dat betreft de leuke combi's ook al geregistreerd
[..]
Sausagefest.
Boven/naast elk bericht dat dat je ooit hebt geschreven verandert dat inderdaad, omdat je ID/profiel nummer hetzelfde blijft. Als je bent gequotet dan blijft je dan inderdaad staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:28 schreef JoPiDo het volgende:
Even voor de zekerheid: Als je je naam wijzigt, dan wijzigt dat over je gehele posthistorie? Behalve als je gequote bent en uiteraard op gecachte/opgeslagen pagina's buiten Fok! om.
Als dat gegarandeerd wordt, dan heb ik interesse
Oh ja ik was jou vergetenquote:
Of C≡Nquote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:05 schreef mergbot het volgende:
[..]
................cyanide.......................
.c.y.a.n.i.d.e.
Da bedoel ik, maar goed, de OP zegt dat het account gewoon niet moet bestaan, ook al is er dus niet/amper/jaren geleden mee gepost.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:16 schreef Nielsch het volgende:
Ik weet nog dat toen Paultjuhhh jaren geleden zijn naam in Paul wilde veranderen, de username Paul ook al gebruikt was. Omdat dat account echter amper was gebruikt en al vele jaren niet meer actief was, krijg Paultjuhhh toch Paul.
Da's nog veel irritanter om tegenaan te moeten kijkenquote:
Want ik ben gelukkig niet irritant, dus ik neem een niet-irritante usernamequote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's nog veel irritanter om tegenaan te moeten kijken
Doe gewoon Cyanide- ofzo dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |