Fair enoughquote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want ik ben gelukkig niet irritant, dus ik neem een niet-irritante username
Verschrikkelijk.quote:
Mijn grootste hobby was toen Donald Ducks verzamelen dus het is gewoon deel van mij en mijn verledenquote:
Nee man.quote:
Dit idd, ik word er ook niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee man.
Ik snap dat je iets wil waarbij mensen niet meer twijfelen wat je geslacht is, maar toch niet dit.
LovelessMan85?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
LL85
We verzinnen zelf wel een klinker die ertussen past
Gewoon 30 euro doneren zonder nickchangequote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
Nee, het blijft bij het oude. Als er nou betere suggesties waren....
je kunt toch wel iets beters bedenken?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
LamLul85quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
LL85
We verzinnen zelf wel een klinker die ertussen past
Waarom niet gewoon Cyanide- dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
Die is eigenlijk wel beter ja, kan dat? Mag dat nog gewijzigd van DerLudolf?quote:
Nou nee, ik wacht al heel lang op zo'n actie, maar getuige m'n eerste nick was ik al niet zo best in nicknames verzinnen, en da's niet anders geworden na 10+ jaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon 30 euro doneren zonder nickchange
Als je 't hem heel lief vraagt wil hij dat vast wel op z'n lijstje aanpassenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is eigenlijk wel beter ja, kan dat? Mag dat nog gewijzigd van DerLudolf?
dan vind ik -Cyanide- fraaier staan, maar goed, ik ben dan ook zo'n autist die van symmetrie houdt.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is eigenlijk wel beter ja, kan dat? Mag dat nog gewijzigd van DerLudolf?
Leandra mag ik jouw naam laten veranderen naar leandra?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
dan vind ik -Cyanide- fraaier staan, maar goed, ik ben dan ook zo'n autist die van symmetrie houdt.
Nooitquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
Leandra mag ik jou naam laten veranderen naar leandra?
#teamkleineletter.
Ik heb dat op een andere site waar je vroegah tot mijn grote ergernis geen hoofdletters in je username kon gebruiken, en nu kan dat wel maar kan ik m'n username niet veranderenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nooit
Sterker nog; als ik zo stom was geweest m'n nick zonder hoofdletter te registreren dan had ik met liefde ¤ 30 betaald om het te veranderen in een hoofdletter.
jouw*quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
Leandra mag ik jou naam laten veranderen naar leandra?
#teamkleineletter.
crew moet met kleine letterquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nooit
Sterker nog; als ik zo stom was geweest m'n nick zonder hoofdletter te registreren dan had ik met liefde ¤ 30 betaald om het te veranderen in een hoofdletter.
Echt niet.quote:
Verander je naam dan in lepel, parterretrap of meetsysteemquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
dan vind ik -Cyanide- fraaier staan, maar goed, ik ben dan ook zo'n autist die van symmetrie houdt.
Het is voor een goed doel, dan mag je wel wat meer betalen dan voor een normale naamswijziging.quote:Op donderdag 5 januari 2017 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor 20 euro wil ik dit wel doen!
Niet echt een slimme zet om zoveel te vragen ...
100 users die 20 betalen zullen meer opleveren dan dat er 60 users 30 euro betalen
100*20= 2000¤
60*30= 1800¤
Ik moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb dat op een andere site waar je vroegah tot mijn grote ergernis geen hoofdletters in je username kon gebruiken, en nu kan dat wel maar kan ik m'n username niet veranderen
spijkerbroek?quote:
Ik ben nog stoerder omdat ik geen crew was, ben of wordquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:06 schreef BrandX het volgende:
Nee man, gewoon stoerder zijn als (ex) crew. Starten en eindigen met hoofdletter
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben nog stoerder omdat ik geen crew was, ben of word
Lijkt mij verwarrendquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:10 schreef GGMM het volgende:
Mogen 2 users ook van username ruilen? Als ze beide betalen?
Wat zeg je me nu????quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee man.
Ik snap dat je iets wil waarbij mensen niet meer twijfelen wat je geslacht is, maar toch niet dit.
Ik ben van team kleine letters.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nooit
Mag voor 30 euro mijn username een jaar lang in Mopperkont groen?quote:
ik wil dan het tagje vlogger voor 30 euroquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mag voor 30 euro mijn username een jaar lang in Mopperkont groen?
Hoezo zou dat niet kunnen?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben van team kleine letters.
Maar stel ik zou het willen veranderen naar Amaranta. Dan kan dat dus niet omdat er al een user Amarantha is??
quote:
Omdat dat in de OP staat?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet kunnen?
Dat is toch een andere naam?
Pietje en Phietje zijn toch ook verschillende namen?
quote:de nieuwe nick mag geen scheldwoorden, url's, denigrerende of beledigende termen bevatten, geen illegale zooi of rare tekens bevatten, niet sterk lijken op een andere nick of de naam van iemand anders bevatten.
Ja, maar in dit geval zijn jullie beiden nicks al actief, het enige wat je eigenlijk wil laten wijzigen is een a naar een A. Dat lijkt me nou niet zo heel problematisch. Het zou wss gekker zijn als je nu Marietje heette en het dán naar Amaranta wilde wijzigen.quote:
Maar we hebben sowieso al namen die op elkaar lijken. Hoofdletter erbij maakt dan ook weinig uit lijkt mij.quote:
Als jij je eigen naam houdt is dat niet nodigquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:31 schreef LelijKnap het volgende:
Moet ik dus weer opnieuw uitvogelen wie trolls zijn, wie dom zijn, etc?
Weet ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar we hebben sowieso al namen die op elkaar lijken. Hoofdletter erbij maakt dan ook weinig uit lijkt mij.
Nee haha. Ik heb geen geld en ik weet toch niks anders.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet ik.
En ik blijf bij die van mij.
Maar ik vroeg het me enkel af.
Ga jij hem veranderen?
3x raden hoe ik irl heetquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar in dit geval zijn jullie beiden nicks al actief, het enige wat je eigenlijk wil laten wijzigen is een a naar een A. Dat lijkt me nou niet zo heel problematisch. Het zou wss gekker zijn als je nu Marietje heette en het dán naar Amaranta wilde wijzigen.
Perfecte usernames is veranderen is dan ook onnodig.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee haha. Ik heb geen geld en ik weet toch niks anders.
Bij je eigen naam een afwijzing krijgen omdat je van een kleine letter naar een hoofdletter als eerste letter gaat lijkt me sterk.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Perfecte usernames is veranderen is dan ook onnodig.
Ja, dag.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als jij je eigen naam houdt is dat niet nodig
Dat is de actie nietquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, dag.
Hoe dan ook, ik heb een ook een voorstel: 50 euro voor Lenthe voor volledige onschendbaarheid.
wat is lifetime pimp?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is de actie nietLifetime pimp is ooit verkocht voor ¤1750 een zelfs die is niet onschendbaar.
Wat kun je er allemaal mee?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoogst mogelijke abo dat je kunt krjigenen dan for life.
Even tussen de SC doorquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:23 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ik wil geen nieuwe nick, maar heb wel 5 euro gedoneerd.
Succes met je bus.
wat een bizar hoge prijs... een pimpabo kost 36 euro per jaar... dan moet je er dus ruim 48 jaar mee doen om het eruit te krijgen...quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is de actie nietLifetime pimp is ooit verkocht voor ¤1750 een zelfs die is niet onschendbaar.
Luxeproblemen oplossen.quote:
Volgens mij is de max drie jaar. Of Danny heeft me valse beloften gedaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoogst mogelijke abo dat je kunt krjigenen dan for life.
Ik verwacht wel eeuwige dankbaarheid voor deze fijne nuance die ik heb mogen aanbrengen aan jouw toekomstige identiteit hier op FOK!.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor, IkBenDroppie, kom jij ook even.
Cyanide- wordt het, en nou ophouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik verwacht wel eeuwige dankbaarheid voor deze fijne nuance die ik heb mogen aanbrengen aan jouw toekomstige identiteit hier op FOK!.Ik zal je eens goed bedankenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Graag antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:10 schreef GGMM het volgende:
Mogen 2 users ook van username ruilen? Als ze beide betalen?
Is het dan niet makkelijker om gewoon met z'n 2-en je wachtwoorden uit te wisselen?quote:
1. Dat levert geen geld op.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het dan niet makkelijker om gewoon met z'n 2-en je wachtwoorden uit te wisselen?
Vast wel. Had je mijn vraag gezien?quote:
1. Dan kun je alsnog doneren.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
1. Dat levert geen geld op.
2. Ik wil mijn userid behouden.
1. Ik dacht al dat je dat zou zeggen, vandaar reden 2.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1. Dan kun je alsnog doneren.
2. Ok, dan gaat het niet op.
Maar...als je ruilt dan behoud je toch per definitie je oude username niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
1. Ik dacht al dat je dat zou zeggen, vandaar reden 2.
2. HA DAAR HEB IK JE!
DAT WIL IK TOCH OOK NIET??quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar...als je ruilt dan behoud je toch per definitie je oude username niet?
Maar goed, geen SC meer was er gezegd.
Ik heb te weinig notes voor GGMM zijn status.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het dan niet makkelijker om gewoon met z'n 2-en je wachtwoorden uit te wisselen?
Ja, sorry, vergeten te antwoorden. Deze actie gaat om het veranderen van usernames, niet om hun kleurtjesquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vast wel. Had je mijn vraag gezien?
Snap ik. Maar ik wil mijn username behouden. Dus bedacht ik een alternatief.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, sorry, vergeten te antwoorden. Deze actie gaat om het veranderen van usernames, niet om hun kleurtjes
Ik zie nu dat de naamswijziging niet is doorgekomen in het donatiebericht en staat nu onder anoniem.. Kan ik iemand een betalingsbewijs sturen?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:10 schreef Bixxem het volgende:
30 gedoneerd!
FOK! actie Bixxem --> Tiena
Doe maar per DMquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:12 schreef Bixxem het volgende:
[..]
Ik zie nu dat de naamswijziging niet is doorgekomen in het donatiebericht en staat nu onder anoniem.. Kan ik iemand een betalingsbewijs sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |