Dat is wel hoe het normaal gaat bij een nickwijziging.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:57 schreef Grillz het volgende:
Vervangt de nieuwe naam de naam die je bij al geplaatste berichten ziet?
Dat waren totalen tot nu toe per 'item'. Nickname wijzigen was 25 euro ofzo geloof ik.quote:
Liever geen slowchat in dit hartverwarmende donatietopic.quote:Op donderdag 5 januari 2017 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat waren totalen tot nu toe per 'item'. Nickname wijzigen was 25 euro ofzo geloof ik.
Maar dan heb je twee accounts met dezelfde naam. Is technisch allemaal lastig. Hoe dat precies zit weet ik niet, zijn gewoon de voorwaarden die Danny aan deze actie steldequote:Op donderdag 5 januari 2017 15:54 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Maar het is mijn eigen account? Ik ben alleen password kwijt + email werkt niet.
Dat is inmiddels al meer dan 10 jaar geleden, bovendien is een dergelijke actie al eens eerder geweest. Dit gaat om verzoeken van users, niet om dit soort acties.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:53 schreef CarltonBanks het volgende:
Ja ho eens ff, ik snap wel dat dit een goed doel bestiert maar ik wil toch even iets quoten:
[..]
Ja, tenzij je ergens gequot bent, dan blijft het wel in de reactie van de ander staan. Boven/naast je eigen berichten komt je nieuwe naamquote:Op donderdag 5 januari 2017 15:57 schreef Grillz het volgende:
Vervangt de nieuwe naam de naam die je bij al geplaatste berichten ziet?
Ik gok dat ie wil wisselenquote:Op donderdag 5 januari 2017 16:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar dan heb je twee accounts met dezelfde naam. Is technisch allemaal lastig. Hoe dat precies zit weet ik niet, zijn gewoon de voorwaarden die Danny aan deze actie stelde
Tja, dan heb je weer zeurders die zeggen dat ze het voor ¤15 wel hadden gedaan.quote:Op donderdag 5 januari 2017 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor 20 euro wil ik dit wel doen!
Niet echt een slimme zet om zoveel te vragen ...
100 users die 20 betalen zullen meer opleveren dan dat er 60 users 30 euro betalen
100*20= 2000¤
60*30= 1800¤
Waarom stuur je dan niet even een mailtje naar forum@fok.nl ?quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:54 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Maar het is mijn eigen account? Ik ben alleen password kwijt + email werkt niet.
Ik heb toestemming van Dannyquote:Op donderdag 5 januari 2017 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ff hé, dit is dus afgestemd met een A'tje en gaat daadwerkelijk gebeuren? Niet dat ik het niet geloof, maar Carlton haalt terecht iets aan wat Danny inmiddels meerdere kerer heeft geroepen. Plus dit staat niet in MED, op de index, of wordt door een 'rooie' gepost
Top, nou ik doe sowieso mee want ik wil al een eeuwigheid van deze vreselijke username af, maar ik moet nog even verzinnen wat het wordt.quote:
Ohquote:Op donderdag 5 januari 2017 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Plus ik doneer er nog eentje voor een FHF'er (dus wel een daadwerkelijke FHF'er, niet iemand die nu denkt even 'gratis' een nickchange te scoren).
Cattata plzquote:Op donderdag 5 januari 2017 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Top, nou ik doe sowieso mee want ik wil al een eeuwigheid van deze vreselijke username af, maar ik moet nog even verzinnen wat het wordt.
Plus ik doneer er nog eentje voor een FHF'er (dus wel een daadwerkelijke FHF'er, niet iemand die nu denkt even 'gratis' een nickchange te scoren).
Vraag even aan iemand van PR of Breuls of Danny of ze het topic op de Index kunnen zetten. Da's 1 sec werk en valt het meer op. Het blijft geloof ik dan 48 uur na openen van topic staan, dus als het morgen gebeurt is er al een dag vanaf.quote:
Top. Zal ik even doenquote:Op donderdag 5 januari 2017 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag even aan iemand van PR of Breuls of Danny of ze het topic op de Index kunnen zetten. Da's 1 sec werk en valt het meer op. Het blijft geloof ik dan 48 uur na openen van topic staan, dus als het morgen gebeurt is er al een dag vanaf.![]()
Einde bemoeial.
En succes met deze lieve actie! Ik ga even nadenken over user name en anders gewoon doneren.
Fapjequote:Op donderdag 5 januari 2017 17:38 schreef Fopje het volgende:
Even brainstormen hoe ik verder zal gaan in mijn FOK! leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |