abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167712573
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 16:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat heeft de Tweet van Maher nou weer met ras van doen?
Denk er maar eens over na....
pi_167712694
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 16:58 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Is dit niet dat overdreven 'racisme roepen' waar jouw soort politieke tegenstanders altijd van beschuldigt?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_167712720
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 16:58 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Leg zelf eens een keer iets uit in plaats van alleen maar tweets en artikeltjes te plaatsen zonder eigen inbreng.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167715394
Er zijn mensen die Trump dood willen hebben. Stop de persen.
  Redactie Games donderdag 29 december 2016 @ 20:20:20 #155
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_167719102
Obama gooit even wat nieuwe sancties tegen Rusland aan nav de hack bij de democraten: http://www.theverge.com/2(...)g-election-sanctions
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_167720799
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 20:20 schreef Puddington het volgende:
Obama gooit even wat nieuwe sancties tegen Rusland aan nav de hack bij de democraten: http://www.theverge.com/2(...)g-election-sanctions
Trump nog even dwars zitten.
  donderdag 29 december 2016 @ 21:13:01 #157
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_167721082
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:06 schreef tochnietweer het volgende:

[..]

Trump nog even dwars zitten.
Hoe zit dit Trump dwars?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_167721140
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:13 schreef Euribob het volgende:

[..]

Hoe zit dit Trump dwars?
Omdat Trump graag de nieuwe BFF van Poetin wil zijn. Dit soort gedoe bemoeilijkt dat streven natuurlijk.
  donderdag 29 december 2016 @ 21:18:05 #159
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_167721300
quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omdat Trump graag de nieuwe BFF van Poetin wil zijn. Dit soort gedoe bemoeilijkt dat streven natuurlijk.
Het is slechts een symbolische executive order. Trump kan hem zonder enige moeite terugdraaien.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_167721877
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:18 schreef Euribob het volgende:

[..]

Het is slechts een symbolische executive order. Trump kan hem zonder enige moeite terugdraaien.
Daarmee zet hij wel kwaad bloed in de Senaat, ook bij een deel van zijn partijgenoten. En ik vermoed dat hij elke Republikeinse stem nodig zal hebben de komende jaren.
  Redactie Games donderdag 29 december 2016 @ 22:04:16 #161
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_167723291
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daarmee zet hij wel kwaad bloed in de Senaat, ook bij een deel van zijn partijgenoten. En ik vermoed dat hij elke Republikeinse stem nodig zal hebben de komende jaren.
Zeker wanneer het over economie gaat. Trump kan wel roepen dat hij allerlei banen terug naar Amerika wil brengen maar no fucking way José dat dat gebeurt met een wereldeconomie.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_167725053
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 12:16 schreef Refragmental het volgende:
En Trump is intussen al bezig met zijn beloftes waar te maken.

marceloclaure twitterde op woensdag 28-12-2016 om 23:58:25 Just spoke w/ @realDonaldTrump about @Sprint turnaround & bringing 5k jobs back to America to strengthen the economy https://t.co/zPVjI50vlY reageer retweet
Je kunt zeggen wat je wilt, hij is al verder dan menig ander president-elect ooit was in zo'n korte periode. Hij zit niet stil.
Ook alweer een marketingstuntje. Het stond al gepland en hij had er niets mee van doen. Moet 'm na geven dat ie dit toch fenomenaal doet hoor, credits nemen die hij niet verdient.

Tweets van Trump zijn heel simpel te ontcijferen:
1. Is hij niet specifiek in zijn tweet --> Hij liegt volledig. (zie 3 miljoen illegale stemmen of het blokkeren van transitie)
2. Neemt hij ergens credit voor of komt hij met cijfers --> Neem het met een korreltje zout. Halveer statistieken, baancreatie of minimaliseer de rol die hij speelt
3. Hij beschuldigt iemand ergens van --> Hij doet het zelf, projectie dus. (foundations, onaardig tegen vrouwen)
4. Hij vindt dat SNL niet leuk is --> De aflevering is juist erg grappig

Trump 101 :') keer op keer op keer op keer op keer. En de media smult er van. Ik geef volmondig toe, het is een genie.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_167725332
Techcrunch had er ook een artikel over:
http://tcrn.ch/2hwUzIO
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 29 december 2016 @ 23:03:43 #164
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_167726012
Zelfpromotie is Donald wel goed in inderdaad. Waar was Obama's victory tour toen hij even ruim 1,5 miljoen banen redde door General Motors overeind te houden?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_167726070
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ook alweer een marketingstuntje. Het stond al gepland en hij had er niets mee van doen. Moet 'm na geven dat ie dit toch fenomenaal doet hoor, credits nemen die hij niet verdient.

Tweets van Trump zijn heel simpel te ontcijferen:
1. Is hij niet specifiek in zijn tweet --> Hij liegt volledig. (zie 3 miljoen illegale stemmen of het blokkeren van transitie)
2. Neemt hij ergens credit voor of komt hij met cijfers --> Neem het met een korreltje zout. Halveer statistieken, baancreatie of minimaliseer de rol die hij speelt
3. Hij beschuldigt iemand ergens van --> Hij doet het zelf, projectie dus. (foundations, onaardig tegen vrouwen)
4. Hij vindt dat SNL niet leuk is --> De aflevering is juist erg grappig

Trump 101 :') keer op keer op keer op keer op keer. En de media smult er van. Ik geef volmondig toe, het is een genie.
Hij beheerst het populisme als geen ander :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_167726596
quote:
14s.gif Op donderdag 29 december 2016 23:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hij beheerst het populisme als geen ander :Y
Bizar eigenlijk dat journalisten media smeken om wat aan hun manier van headlinen te doen wat Trump betreft :D
pi_167726819
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 23:17 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Bizar eigenlijk dat journalisten media smeken om wat aan hun manier van headlinen te doen wat Trump betreft :D
Gaat niet gebeuren
gaat het volk stampvoeten
dit is wat ze willen horen!

:D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_167732486
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

En dan kom je met een artikel van de huffington post om dit te weerleggen?

Als je de analyse van de Wall Street Journal destijds had gelezen dan had je gezien dat het PLAN er was, maar het 'on hold' stond. Het klimaat onder de Obama administration bleek niet helemaal jofel, om het maar even zo te stellen.

Aangezien Son al een tijd lang in gesprek was met Trump en vervolgens al snel aanwezig was in Trump Tower doet recht aan zijn eerdere uitspraak:

Son said he expected government regulatory policies to change under Mr. Trump. “Because he would do a lot of deregulation, I said this is great

Technisch gezien heeft Trump alle reden om dit te claimen, aangezien hij degene is die het mogelijk maakt/kan maken. Bovendien vergeet je Foxconn in je analyse, Terry Gou is dikke maatjes met Son en was op conference calls aanwezig bij deze gesprekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door antiderivative op 30-12-2016 09:32:20 ]
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_167732682
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 09:20 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Als je de analyse van de Wall Street Journal destijds had gelezen dan had je gezien dat het PLAN er was, maar het 'on hold' stond. Het klimaat onder de Obama administration bleek niet helemaal jofel, om het maar even zo te stellen.
Ik weet niet zeker welk artikel je bedoelt, want als ik de Wall Street Journal-stukken erbij pak staat daar in beide artikelen dat deze deal ook zonder Trump gewoon doorgegaan was. Het stuk waar jij uit citeert gaat over de overname van T-Mobile.
pi_167732698
Heb jij eigenlijk al een mooi Trumpdekbed als trouwe fan?
pi_167732984
Your ;(
  vrijdag 30 december 2016 @ 09:47:50 #174
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_167733079
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 december 2016 09:44 schreef Ludachrist het volgende:
Your ;(
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_167733424
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 december 2016 09:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker welk artikel je bedoelt, want als ik de Wall Street Journal-stukken erbij pak staat daar in beide artikelen dat deze deal ook zonder Trump gewoon doorgegaan was. Het stuk waar jij uit citeert gaat over de overname van T-Mobile.
Ik zie het woord 'likely'. Wie weet. Aangezien Clinton in principe een Obama-kloon is zou je dat kunnen betwijfelen. Als er iets is wat deze mannen belangrijk vinden is het ondernemersklimaat. Dit is ook een man die regelmatig negatief is geweest over de situatie in de VS.

Bovendien was zijn deal met Sprint niet bepaald een geweldige.

Om er vervolgens weer geld in te gooien lijkt niet slim. Hij zou in ieder geval in zijn gesprekken met Trump iets gezien of gehoord hebben wat hem aanspreekt. Sprint CEO Marcelo Claure is in het verleden ook vaak bij Trump geweest (ik post vrijwel altijd Trump's dagelijkse gesprekspartners).

De reden dat ik T-Mobile noemde is dat ik al anticipeerde dat er iemand zou gaan zeggen dat dat juist de reden is voor de deal. Dat betwijfel ik aangezien een gezond klimaat voor ondernemers al een slok op een borrel scheelt. Of zoals deze analyst zegt:

Trump is a shrewd businessman, and he has said he will put America first. I’m not so sure how he will view a Japanese company merging the nation’s largest mobile carriers, analyst Hitoshi Sato said.

Bovendien is er nog de Foxconn deal.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_167733507
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 09:20 schreef antiderivative het volgende:
Een simpele google levert heel veel media op die exact hetzelfde rapporteren. HuPo is een zuur links blaadje waar ik sinds hun 24/7 anti-Trump zuurheid een stuk minder vaak buurt, maar dit soort dingen rapporteren ze gewoon feitelijk.

Je praat er weer omheen. Het gaat mij om het feit dat Trump as usual credits neemt waar hij ze niet verdient of hooguit een fractie er van. Een typische slechte eigenschap van een conman.
pi_167733792
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 10:04 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Ik zie het woord 'likely'. Wie weet. Aangezien Clinton in principe een Obama-kloon is zou je dat kunnen betwijfelen. Als er iets is wat deze mannen belangrijk vinden is het ondernemersklimaat. Dit is ook een man die regelmatig negatief is geweest over de situatie in de VS.
Eerst kom je met een analyse van de WSJ die je punt zou steunen, dan geef ik je de analyse waarin ze vrij duidelijk stellen dat die deal er waarschijnlijk ook zonder Trump zou zijn gekomen en dan stel je opeens dat dat artikel in principe niet echt klopt? Wat is het nou.

quote:
Bovendien was zijn deal met Sprint niet bepaald een geweldige.
Nou en.

quote:
Om er vervolgens weer geld in te gooien lijkt niet slim. Hij zou in ieder geval in zijn gesprekken met Trump iets gezien of gehoord hebben wat hem aanspreekt. Sprint CEO Marcelo Claure is in het verleden ook vaak bij Trump geweest (ik post vrijwel altijd Trump's dagelijkse gesprekspartners).
Dat Vision-fund is niet alleen voor Sprint, he. Dat gaat naar weet ik hoeveel startups in Amerika.

quote:
De reden dat ik T-Mobile noemde is dat ik al anticipeerde dat er iemand zou gaan zeggen dat dat juist de reden is voor de deal. Dat betwijfel ik aangezien een gezond klimaat voor ondernemers al een slok op een borrel scheelt. Of zoals deze analyst zegt:
Wat is deze, je noemde T-Mobile in zijn geheel niet :') . Waar heb je het over.

quote:
Trump is a shrewd businessman, and he has said he will put America first. I’m not so sure how he will view a Japanese company merging the nation’s largest mobile carriers, analyst Hitoshi Sato said.
Oke, wat is je punt hiermee.

quote:
Bovendien is er nog de Foxconn deal.
Leg eens wat meer uit.
pi_167734142
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 10:08 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Een simpele google levert heel veel media op die exact hetzelfde rapporteren. HuPo is een zuur links blaadje waar ik sinds hun 24/7 anti-Trump zuurheid een stuk minder vaak buurt, maar dit soort dingen rapporteren ze gewoon feitelijk.

Je praat er weer omheen. Het gaat mij om het feit dat Trump as usual credits neemt waar hij ze niet verdient of hooguit een fractie er van. Een typische slechte eigenschap van een conman.
Maar nu is het al 'hooguit een fractie', in tegenstelling tot eerder toen het 'niets' was. Nog een aantal posts en we zitten op 1 lijn! ;)
pi_167734633
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 10:33 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Maar nu is het al 'hooguit een fractie', in tegenstelling tot eerder toen het 'niets' was. Nog een aantal posts en we zitten op 1 lijn! ;)
Dat komt omdat ik een stuk genuanceerder ben. Da's het vervelende van zwartwit-denkers, als je ook maar iets ruimte laat voor twijfel of nuance denkt men dat hun mening meer waard is omdat ze binair denken.
pi_167734739
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 december 2016 10:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Eerst kom je met een analyse van de WSJ die je punt zou steunen, dan geef ik je de analyse waarin ze vrij duidelijk stellen dat die deal er waarschijnlijk ook zonder Trump zou zijn gekomen en dan stel je opeens dat dat artikel in principe niet echt klopt? Wat is het nou.

alweer dat 'waarschijnlijk'.

[..]

Nou en.

Niet iedereen is een slimme investeerder, goed te zien aan ^ deze reactie

[..]

Dat Vision-fund is niet alleen voor Sprint, he. Dat gaat naar weet ik hoeveel startups in Amerika.

Het Vision-fund was een globaal fonds, o.a. in India staan enorme projecten op het programma. Nu gaat er al meer dan de helft van het fonds naar de VS
[..]

Wat is deze, je noemde T-Mobile in zijn geheel niet :') . Waar heb je het over.

In mijn link staat T-Mobile omdat ik 'anticipeerde op een reactie' dat dit een package-deal zou zijn. En vervolgens in je 1e reactie op mij noemde je T-Mobile.

[..]

Oke, wat is je punt hiermee.

Dat hij niet zomaar goede sier loopt te maken als het niet een goede deal voor de VS zou zijn? (Nog even afgezien van het dramatische niveau van de journalistiek in de VS, die zijn inderdaad in staat om dit soort dingen negatief te brengen als Trump er onderdeel van is)

[..]

Leg eens wat meer uit.

Foxconn is de producent van electronica (o.a. Iphone) en staat op de papieren van Son en Trump. Terry Gou is maatjes met Son en was op de conference calls aanwezig. Ik hoef niet uit te leggen dat het geen 'start-up' is.

Maar goed, we zullen zien. 4 jaar de tijd om er over te babbelen.

pi_167735072
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 10:54 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Ik snap je niet. Jij stelt dat dankzij Trump die investering er komt en je argument daarvoor is een artikel van de WSJ dat stelt dat het waarschijnlijk zonder Trump ook gebeurd was, en je punt is dan dat ze 'waarschijnlijk' zeggen en dus heb jij gelijk?

Ik stel verder helemaal niet dat het een package-deal is. Nergens. Ik stel alleen dat jouw citaat, waarmee je het punt dat Trump 50 miljard naar Amerika heeft gehaald probeert te ondersteunen, gaat over T-Mobile, niet over dat fonds.

Dat fonds beslaat 100 miljard en wordt al een jaar lang opgezet om te investeren in tech. Het is logisch dat het gros van dat fonds naar Amerika gaat. Dat is de crux die ook de WSJ aankaart; ook zonder Trump is Sillicon Valley dé plek waar je wilt zijn als je in tech wilt investeren, dus ook zonder Trump was er een enorme investering vanuit dat fonds gekomen. Zeker omdat ze binnen vijf jaar al dat geld geïnvesteerd willen hebben.

Ik weet wat Foxconn is, maar die hebben tot nu toe nog niks gezegd over investeringen of wat dan ook. Ze zijn, volgens eigen zeggen, in een fase om te kijken of ze überhaupt gaan investeren. Het geld dat Trump hoogstpersoonlijk heeft geregeld volgens jou komt puur en alleen uit dat Vision Fund, en dat staat los van een eventuele investering van Foxconn.
pi_167735210
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 12:59 schreef antiderivative het volgende:
Wat meer namen van het team inzake ambassadeurschappen, inclusief de zgn 'interessante landen':

Ambassador to Mexico:
* Alberto Gonzales (Fmr. US Attorney General)
* Randy Neugebauer (Fmr. Rep. of Texas)
* Larry Rubin (Pres. & Chair Board of The American Society of Mexico)
* Albert Zapanta (Pres. & CEO United States-Mexico Chamber of Commerce)

Ambassador to Russia
* Thomas Graham (Managing director of Kissinger Associates, Fmr. Special Assistant to the President, Senior Director for Russian Affairs)
* Dana Rohrabacher (Rep. of California)

eerder waren er al:

Ambassador to UK: Woody Johnson (Businessman, philanthropist)
Ambassador to Italy: Lew Eisenberg (RNC Finance Chairman)
Ambassador to Japan: Jon Huntsman Jr. (Fmr. Ambassador to Singapore, Fmr. Ambassador to China, Fmr. Gov of Utah)

Al eerder benoemd: Ambassador to the UN: Nikki Haley, Ambassador to China: Terry Branstad, Ambassador to Israel: David Friedman

andere namen in de mix voor ambassadorships in verschillende landen: Peter S. Kalikow, Robert Pence, Ronald J. Gidwitz, Michèle A. Flournoy, Morris Goldfarb, James Gilmore, John Jay LaValle, Georgette Mosbacher, Duke Buchan, Joseph Forgione, William E. Simon Jr

Traditioneel zijn dit soort posten voor de personen die een band hebben met land of voor de trouwe mensen van de campagne.

Een voorbeeld van een mix van die 2 elementen is iemand als Georgette Mosbacher. Oude bekende van Trump uit het rijke milieu. Een dame die regelmatig in hogere kringen (buitenlandse diplomaten) circuleert en diverse globale portfolios heeft. Onder andere ook in beeld geweest bij Obama ondanks dat ze Republikeins is.
Benoeming aanstaande:

Ambassador to Ireland
Brian Burns (Chairman BF Enterprises, real estate holdings and development, Art Collector, Philantropist)

Goede vriend van Trump en de Kennedy familie (hij is de zoon van de adviseur van Joseph Kennedy)

vrijdag 30 december 2016 @ 13:02:38 #183
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_167738260
Ik kan haast niet wachten tot Trumps presidentschap uit elkaar valt en het werkelijk vieze moddergooien onder de republikeinen gaat beginnen.

Dat wordt een heerlijk bloedbad.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  vrijdag 30 december 2016 @ 15:27:47 #184
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_167744774
Het zit mijn tijd wel uit, denkt Vlad.
AP twitterde op vrijdag 30-12-2016 om 13:31:06 BREAKING: President Vladimir Putin says Russia won't be expelling US diplomats in response to a new round of US sanctions. reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 30 december 2016 @ 15:41:56 #185
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_167745474
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 15:27 schreef Mani89 het volgende:
Het zit mijn tijd wel uit, denkt Vlad.
AP twitterde op vrijdag 30-12-2016 om 13:31:06 BREAKING: President Vladimir Putin says Russia won't be expelling US diplomats in response to a new round of US sanctions. reageer retweet
Heerlijke sneer naar Obama, zo van, jij bent toch irrelevant , waarna hij om wat extra zout in de wonden te strooien nog toevoegt dat Amerikaanse schoolkinderen zijn uitgenodigd om op het Kremlin de kerstboom te versieren en hij Obama en zijn familie een gelukkig nieuwjaar toewenst... 😈😈😈
pi_167746380
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 15:41 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Heerlijke sneer naar Obama, zo van, jij bent toch irrelevant , waarna hij om wat extra zout in de wonden te strooien nog toevoegt dat Amerikaanse schoolkinderen zijn uitgenodigd om op het Kremlin de kerstboom te versieren en hij Obama en zijn familie een gelukkig nieuwjaar toewenst... 😈😈😈
Boom!!!!! Obama's Legacy :W

vrijdag 30 december 2016 @ 16:05:45 #187
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_167746521
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 16:02 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Boom!!!!! Obama's Legacy :W

[ afbeelding ]
Heerlijk, hoe Obama hier subtiel gedissed wordt!
pi_167746611
Alles leuk en aardig, maar de Amerikanen hebben de Russische economie (ism de olieprijs) toch wel een aardige knauw gegeven. Daar doet een beetje 'dissen' verder weinig aan af. Denk ook dat iedereen die warme banden tussen de VS en Rusland verwacht ik de komende vier jaar van een koude kermis thuiskomt. Daarvoor zijn de belangen van beide landen veel te conflicterend.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167747512
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 11:15 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Er is tot op heden 0,0 bewijs. Punt.
quote:
2s.gif Op donderdag 29 december 2016 12:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wie weet. In principe heeft de FBI natuurlijk wel altijd aangegeven achter het feit te staan dat de hacks door de Russen kwamen, alleen de motivatie (Trump helpen) die de CIA eraan linkte steunden ze niet. Ik vind dit niet zo'n gekke ontwikkeling wat dat betreft, maar goed, speciaal voor jou wil ik het officiële bericht wel afwachten.

https://www.us-cert.gov/s(...)STEPPE-2016-1229.pdf

Inmiddels bericht waarin de FBI niet alleen de schuld van de Russen officieel benoemt, maar ook de methodes die gebruikt zijn verklaart.
pi_167749239
Trump, @ Mar-A-Lago, heeft vandaag gesprekken met o.a:

* Howard Lorber (President, CEO Vector Group, investor, financier)
* Al Hubbard (Chairman, Partner E&A Companies, Fmr. Economic advisor to Bush jr, Fmr. Director National Economic Council)
* Susan Combs (Fmr. Texas comptroller, Fmr. Texas agriculture commissioner)
* Henry Bonilla (Partner The Normandy Group, Fmr. Rep of Texas)

En voor de geinteresseerden, een lijst van deelnemers aan het parade-gedeelte van de inauguratie
  † In Memoriam † vrijdag 30 december 2016 @ 17:14:56 #191
230491 Zith
pls tip
pi_167749255
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 december 2016 16:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[..]

Inmiddels bericht waarin de FBI niet alleen de schuld van de Russen officieel benoemt, maar ook de methodes die gebruikt zijn verklaart.
Maar geen bewijs. :N
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_167749540
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 17:14 schreef Zith het volgende:
Maar geen bewijs. :N
Wat zou jij dan wel als bewijs accepteren? Ondertekende verklaringen plus filmpjes en screenshots waarin de hackers gezellig onweerlegbaar gezamelijk zitten te hacken onder het lachend toeziend oog van Putin persoonlijk?

En bytheway, waarom mag jij de top-secret details wel inzien en ik niet? :{
  † In Memoriam † vrijdag 30 december 2016 @ 17:27:18 #193
230491 Zith
pls tip
pi_167749746
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 17:22 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Wat zou jij dan wel als bewijs accepteren? Ondertekende verklaringen plus filmpjes en screenshots waarin de hackers gezellig onweerlegbaar gezamelijk zitten te hacken onder het lachend toeziend oog van Putin persoonlijk?

En bytheway, waarom mag jij de top-secret details wel inzien en ik niet? :{
Er staat letterlijk geen bewijs in het document. Er staat wie het heeft gedaan en hoe het gedaan zou zijn. Er staat niet hoe men erachter is gekomen dat het deze methodes en mensen zijn.

Dat is als ik claim dat jij iemand vermoord heb en dat je een mes daarvoor gebruikte. Maar ik bewijs niet dat jij tijdens de moord in dat huis zat en niet dat er DNA van je is gevonden.

Prima als ''bewijs is geheim, hehe'' maar ik denk nog steeds dat het een DNC insider en boze afterBerner was die de mails van het DNC heeft gelekt voor een powerplay. En het zou niet de eerste keer zijn dat de Fbi politiek speelt of gewoon liegt.

Oh, en ik geloof best dat de Russen met online trollen heeft geprobeerd de verkiezingen te beïnvloeden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Zith op 30-12-2016 17:33:55 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_167750080
quote:

[..]

[..]

Ik zag eerder vandaag inderdaad zoiets langskomen.
Helaas nu geen tijd om deze 13 pagina's te lezen, maar dit is in ieder geval beter dan "een bron vertelt ons dat".
pi_167750436
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 17:27 schreef Zith het volgende:

[..]

Er staat letterlijk geen bewijs in het document. Er staat wie het heeft gedaan en hoe het gedaan zou zijn. Er staat niet hoe men erachter is gekomen dat het deze methodes en mensen zijn.

Dat is als ik claim dat jij iemand vermoord heb en dat je een mes daarvoor gebruikte. Maar ik bewijs niet dat jij tijdens de moord in dat huis zat en niet dat er DNA van je is gevonden.
Zonder de pdf te hebben gelezen.
FBI heeft inderdaad in het verleden aangegeven dat Rusland de capaciteiten heeft... maar dat is niet vreemd, er zich tig landen met de capaciteiten.
Als er nog steeds geen bewijs is geleverd anders dan "zo had het kunnen gebeuren", dan vind ik dat nogal zwak.

quote:
Prima als ''bewijs is geheim, hehe'' maar ik denk nog steeds dat het een DNC insider en boze afterBerner was die de mails van het DNC heeft gelekt voor een powerplay. En het zou niet de eerste keer zijn dat de Fbi politiek speelt of gewoon liegt.
En dan komen we op het volgende punt.
Seth Rich, voormalig DNC medewerker, onder dubieuze omstandigheden vermoord, wordt wel vaker genoemd als de bron van de gelekte DNC mails.

De Podesta mails hoeven we overigens niet verder voor de kijken, Podesta had als wachtwoord p@ssw0rd of iets in die richting en reageerde ook op phishingmails. Iedere aap kon dat account hacken.

Er wordt voor het gemak vergeten dat er ook hackers zijn die niet verbonden zijn aan regeringen, Guccifer bijvoorbeeld, die altijd op zoek zijn naar high-value targets. Voor de fun, voor het geld, om dingen bloot te leggen, of voor tig andere redenen.
pi_167751363
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 17:34 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik zag eerder vandaag inderdaad zoiets langskomen.
Helaas nu geen tijd om deze 13 pagina's te lezen, maar dit is in ieder geval beter dan "een bron vertelt ons dat".
in dat geval kan je beter dit lezen :P

https://medium.com/@jeffr(...)98fafe2fa#.d763t5zcy
..///
  vrijdag 30 december 2016 @ 18:05:55 #197
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_167751474
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 17:27 schreef Zith het volgende:
Heeft het eigenlijk veel zin dat er iets naar buiten wordt gebracht? Als de FBI sowieso niet wordt geloofd en in een latere fase de details niet gedetailleerd genoeg zijn, dan zullen in een volgende fase de gedetailleerde details ook wel als vervalst of als totaal verkeerd geïnterpreteerd worden beschouwd of iets dergelijks.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_167751615
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 december 2016 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Heeft het eigenlijk veel zin dat er iets naar buiten wordt gebracht? Als de FBI sowieso niet wordt geloofd en in een latere fase de details niet gedetailleerd genoeg zijn, dan zullen in een volgende fase de gedetailleerde details ook wel als vervalst of als totaal verkeerd geïnterpreteerd worden beschouwd of iets dergelijks.
Ach, er is gewoon een groep die de FBI niet vertrouwt als ze nieuws naar buiten brengen waar die groep niet achter staat en wel als ze er wel achter staan. Post-truth, echokamertjes immers. Je hoeft alleen maar nieuws als nieuws aan te nemen als je het met dat nieuws eens bent. Als het tegen je gevoel ingaat is er op internet genoeg te vinden om te twijfelen aan het nieuws. En dan kun je met een gerust hart 'zie je wel!' zeggen.
pi_167751631
quote:

[..]

[..]

Dat is geen bewijs...
pi_167752161
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 18:10 schreef tochnietweer het volgende:

[..]

Dat is geen bewijs...
Ja, ik had beter een andere quote van hem kunnen nemen. Het ging mij erom dat Refragmental niet dacht dat de FBI Rusland als schuldige zag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')