Denk er maar eens over na....quote:Op donderdag 29 december 2016 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat heeft de Tweet van Maher nou weer met ras van doen?
Is dit niet dat overdreven 'racisme roepen' waar jouw soort politieke tegenstanders altijd van beschuldigt?quote:Op donderdag 29 december 2016 16:58 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Denk er maar eens over na....
Leg zelf eens een keer iets uit in plaats van alleen maar tweets en artikeltjes te plaatsen zonder eigen inbreng.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:58 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Denk er maar eens over na....
Trump nog even dwars zitten.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:20 schreef Puddington het volgende:
Obama gooit even wat nieuwe sancties tegen Rusland aan nav de hack bij de democraten: http://www.theverge.com/2(...)g-election-sanctions
Hoe zit dit Trump dwars?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:06 schreef tochnietweer het volgende:
[..]
Trump nog even dwars zitten.
Omdat Trump graag de nieuwe BFF van Poetin wil zijn. Dit soort gedoe bemoeilijkt dat streven natuurlijk.quote:
Het is slechts een symbolische executive order. Trump kan hem zonder enige moeite terugdraaien.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat Trump graag de nieuwe BFF van Poetin wil zijn. Dit soort gedoe bemoeilijkt dat streven natuurlijk.
Daarmee zet hij wel kwaad bloed in de Senaat, ook bij een deel van zijn partijgenoten. En ik vermoed dat hij elke Republikeinse stem nodig zal hebben de komende jaren.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is slechts een symbolische executive order. Trump kan hem zonder enige moeite terugdraaien.
Zeker wanneer het over economie gaat. Trump kan wel roepen dat hij allerlei banen terug naar Amerika wil brengen maar no fucking way José dat dat gebeurt met een wereldeconomie.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarmee zet hij wel kwaad bloed in de Senaat, ook bij een deel van zijn partijgenoten. En ik vermoed dat hij elke Republikeinse stem nodig zal hebben de komende jaren.
Ook alweer een marketingstuntje. Het stond al gepland en hij had er niets mee van doen. Moet 'm na geven dat ie dit toch fenomenaal doet hoor, credits nemen die hij niet verdient.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:16 schreef Refragmental het volgende:
En Trump is intussen al bezig met zijn beloftes waar te maken.Je kunt zeggen wat je wilt, hij is al verder dan menig ander president-elect ooit was in zo'n korte periode. Hij zit niet stil.twitter:marceloclaure twitterde op woensdag 28-12-2016 om 23:58:25Just spoke
@realDonaldTrump about @Sprint turnaround & bringing 5k jobs back to America to strengthen the economy https://t.co/zPVjI50vlY reageer retweet
Hij beheerst het populisme als geen anderquote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ook alweer een marketingstuntje. Het stond al gepland en hij had er niets mee van doen. Moet 'm na geven dat ie dit toch fenomenaal doet hoor, credits nemen die hij niet verdient.
Tweets van Trump zijn heel simpel te ontcijferen:
1. Is hij niet specifiek in zijn tweet --> Hij liegt volledig. (zie 3 miljoen illegale stemmen of het blokkeren van transitie)
2. Neemt hij ergens credit voor of komt hij met cijfers --> Neem het met een korreltje zout. Halveer statistieken, baancreatie of minimaliseer de rol die hij speelt
3. Hij beschuldigt iemand ergens van --> Hij doet het zelf, projectie dus. (foundations, onaardig tegen vrouwen)
4. Hij vindt dat SNL niet leuk is --> De aflevering is juist erg grappig
Trump 101keer op keer op keer op keer op keer. En de media smult er van. Ik geef volmondig toe, het is een genie.
Bizar eigenlijk dat journalisten media smeken om wat aan hun manier van headlinen te doen wat Trump betreftquote:Op donderdag 29 december 2016 23:05 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij beheerst het populisme als geen ander
Gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 29 december 2016 23:17 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk dat journalisten media smeken om wat aan hun manier van headlinen te doen wat Trump betreft
En dan kom je met een artikel van de huffington post om dit te weerleggen?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ook alweer een marketingstuntje. Het stond al gepland en hij had er niets mee van doen. Moet 'm na geven dat ie dit toch fenomenaal doet hoor, credits nemen die hij niet verdient.
Ik weet niet zeker welk artikel je bedoelt, want als ik de Wall Street Journal-stukken erbij pak staat daar in beide artikelen dat deze deal ook zonder Trump gewoon doorgegaan was. Het stuk waar jij uit citeert gaat over de overname van T-Mobile.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:20 schreef antiderivative het volgende:
[..]
En dan kom je met een artikel van de huffington post om dit te weerleggen?
Als je de analyse van de Wall Street Journal destijds had gelezen dan had je gezien dat het PLAN er was, maar het 'on hold' stond. Het klimaat onder de Obama administration bleek niet helemaal jofel, om het maar even zo te stellen.
Ik zie het woord 'likely'. Wie weet. Aangezien Clinton in principe een Obama-kloon is zou je dat kunnen betwijfelen. Als er iets is wat deze mannen belangrijk vinden is het ondernemersklimaat. Dit is ook een man die regelmatig negatief is geweest over de situatie in de VS.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker welk artikel je bedoelt, want als ik de Wall Street Journal-stukken erbij pak staat daar in beide artikelen dat deze deal ook zonder Trump gewoon doorgegaan was. Het stuk waar jij uit citeert gaat over de overname van T-Mobile.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |