SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
1. Een campagne-/marketing-/reclamebureau in de breedste zin van het woord..quote:Op donderdag 22 december 2016 21:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
1. Wat van Toko heb je?
2. Zoek je mensen?
3. Is het op hbo/wo niveau?
4. Indien je wat hebt, sorry over dat moeder grapje.
hij woont praktisch in duitsland, dus stuur hem effe een functieomschrijving johquote:Op donderdag 22 december 2016 21:58 schreef Befbekje het volgende:
[..]
1. Een campagne-/marketing-/reclamebureau in de breedste zin van het woord..
2. Na 1 september 2017 wel..
3. Hbo-niveau voor ontwikkelaars.. Ik heb ook nog wel eens geluidsmannen of -vrouwen nodig, die strik ik aan/op mbo's..
4. Ik ben met Nederlandse bedrijven in gesprek, daar komt misschien nog wel wat uit..
Deventer is wat verder weg.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij woont praktisch in duitsland, dus stuur hem effe een functieomschrijving joh
Als je Deventer voorbij bent op de A1, kun je pas weer gelegitimeerd pissen in Duitslandquote:Op donderdag 22 december 2016 22:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Deventer is wat verder weg.
Wat is dit nou weer voor jodenopmerkingquote:Op donderdag 22 december 2016 22:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook die kunnen aids produceren, zie Feyenoord.
lynchpartij op onloquote:Op donderdag 22 december 2016 22:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor jodenopmerking
Ja, hardop gelachenquote:Op donderdag 22 december 2016 22:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb jij Lostboys gezien die docu paar jaar geleden
Een groep zwakbegaafden die kruimeldief zijn en in een portiekflat zitten met 10 man en zichzelf vernoemt naar een amerikaanse straatbende.quote:
Clickbait-TT.. Want het internet is door de jaren heen met vetlellen volgestroomd..quote:Op donderdag 22 december 2016 22:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor Befbekje zijn dit soort zaken helaas aan de orde van de dag
Is met echte Crips en Bloods niet anders. Heb je Monster gelezen?quote:Op donderdag 22 december 2016 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een groep zwakbegaafden die kruimeldief zijn en in een portiekflat zitten met 10 man en zichzelf vernoemt naar een amerikaanse straatbende.
Daar moet je niet eens aandacht aan geven.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Is met echte Crips en Bloods niet anders.
Crips en Bloods zijn groot probleem in rofa man, is al jaren vooral in de buurten rondom Slinge man manquote:Op donderdag 22 december 2016 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap niet waarom die mensen aandacht krijgen op kosten van de NPO
Groot probleem.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:13 schreef Elan het volgende:
Crips en Bloods zijn groot probleem in rofa man, is al jaren vooral in de buurten rondom Slinge man man
Zaadmuziek..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2016 22:33:10 ]
quote:Op donderdag 22 december 2016 22:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zaadmuziek..
Hieronder een in Berlijn wonende Nederlandse dame, draaiend in Italië, maar beluister heus eens een dj-set van haar op 320kbit-MP3.. Of in de club, natuurlijk.. Je zult er geen spijt van krijgen..
Ja.. Dat is het probleem/punt.. 17 Jaar non-stop de mainstage in de Pacha..quote:Op donderdag 22 december 2016 22:15 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Mark van Dale is tranceicon gek, 17 jaar lang elk jaar de hele zomer mainstage in de pacha ibiza
mid season finalequote:Op donderdag 22 december 2016 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
De seizoensfinale van Designated Survivor
NOpe, morgen kijken. Maar er komt een seizoen 1b. Dat maakt dit een mid season finale. Verder komt er ook een Season 2.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatje vanaf 17m00s onward.. Lekker nummer, unreleased, maar vooral de lonesome dancer achter de dj.. Hoewel dit eigenlijk in MUZ thuishoort, doch desalniettemin..
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2016 22:32:59 ]
quote:Op donderdag 22 december 2016 22:30 schreef Befbekje het volgende:
Tamelijk vlakke setSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatje vanaf 17m00s onward.. Lekker nummer, unreleased, maar vooral de lonesome dancer achter de dj.. Hoewel dit eigenlijk in MUZ thuishoort, doch desalniettemin..
Lijken de tieten van je moeder welblablablabla
Ja, lekker.. Goede punch.. Maar dat je geen verstand van fijne muziek hebt bewijs je desalniettemin wel met deze lijn..quote:Op donderdag 22 december 2016 22:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Tamelijk vlakke set
Lijken de tieten van je moeder wel
quote:Op donderdag 22 december 2016 22:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja, lekker.. Goede punch.. Maar dat je geen verstand van fijne muziek hebt bewijs je desalniettemin wel met deze lijn..
Hij is als een gek aan het bubbelen/gisten. Over een week of 4 de fles inquote:Op donderdag 22 december 2016 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
Hallo Saind, hoe is het met het bier?
Ben vandaag gaan bottelen. Smaakte al best goed. Zit 4,8% in. Goede session dus.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij is als een gek aan het bubbelen/gisten. Over een week of 4 de fles in
Rodhad is tof.. Maar de platen die Florian oplegt zijn an sich een stuk interessanter.. Bovendien, hoe kun je in twee minuten de volledige set geluisterd hebbenquote:Op donderdag 22 december 2016 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Het is vlak, totaal niet spannend of spectaculair .
Neem dan dit:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 december 2016 22:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Rodhad is tof.. Maar de platen die Florian oplegt zijn an sich een stuk interessanter.. Bovendien, hoe kun je in twee minuten de volledige set geluisterd hebben?
Ga gewoon puur op m'n instincts af . Als het dope was zou ik het je eerlijk zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Ik moet wel toegeven dat dit de opener is/was van een Boiler Room-avond.. Luister eens wat eigen materiaal van Kupfer.. Erg relaxed..quote:Op donderdag 22 december 2016 22:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga gewoon puur op m'n instincts af . Als het dope was zou ik het je eerlijk zeggen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2016 22:47:46 ]
quote:Op donderdag 22 december 2016 22:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat dit de opener is/was van een Boiler Room-avond.. Luister eens wat eigen materiaal van Kupfer.. Erg relaxed..Matig. Maar okay, ik ben dan ook meer van de snoeiharde techno.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op donderdag 22 december 2016 22:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Matig. Maar okay, ik ben dan ook meer van de snoeiharde techno.
Oh iemand is het niet eens met je muzieksmaak en je gaat zo doen.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]..
Om met onlogisch te schrijven: Log uit..
Jij kwam ook al in de vorige twee topics biggie (en dan te bedenken dat Biggie de betere van de twee al welbekende is..) doen, so fok offquote:Op donderdag 22 december 2016 22:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh iemand is het niet eens met je muzieksmaak en je gaat zo doen.
Dat publiek in die specifieke Len Faki-set..quote:Op donderdag 22 december 2016 22:51 schreef Elan het volgende:
Dit is ook wel relaxtDoet me beetje denken aan die oldslook Parkzicht tapes
Ik heb niks gepost in het biggie 2pac topic et all.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij kwam ook al in de vorige twee topics biggie (en dan te bedenken dat Biggie de betere van de twee al welbekende is..) doen, so fok off..
Lekker wijf man welke rechts van m staatquote:Op donderdag 22 december 2016 22:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat publiek in die specifieke Len Faki-set....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatje, rood wijntje, meisje erbij..
quote:Op donderdag 22 december 2016 22:54 schreef Befbekje het volgende:
Dit doet mij dan weer erg denken aan die vroegere Hed Kandi cd's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatje, rood wijntje, meisje erbij..
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Je moet eens de discografie van L.I.E.S.-records uitchecken.. Morgen komt er een enorme banger uit op dat label, maar het verleden van dat label is ook om te smullenquote:
Je post nu twee classics.. Maar R&S is topquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2016 23:08:13 ]
quote:Op donderdag 22 december 2016 23:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Je post nu twee classics.. Maar R&S is top.. De eigenaar van dat label is inmiddels in de zestig.. Woont op een boerderij nabij Gent, vandaar dat paard in het logo.. Heeft jarenlang stil gelegen, maar sinds enkele jaren released het label weer.. Een (breakbeatachtig) pareltje, enigszins recent uitgebracht:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heerlijk plaatje, wist wel dat de gast achter het label ernstig ziek is of ziek is geweest.
blablablabla
Ken je FlyLo? Heeft een aantal toffe platen geproduceerd, doch zijn vroege e.p.'s en snippets et cetera zijn nog steeds heerlijk om terug te luisteren nu en dan.. Live vind ik 'm niet altijd even goed.. Zijn dj-sets zijn o.k.. Op Dour 2011 stond 'ie met een bandje en was/werd een beetje een teleurstelling..quote:Op donderdag 22 december 2016 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]heerlijk plaatje, wist wel dat de gast achter het label ernstig ziek is of ziek is geweest.
quote:Op donderdag 22 december 2016 23:27 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ken je FlyLo? Heeft een aantal toffe platen geproduceerd, doch zijn vroege e.p.'s en snippets et cetera zijn nog steeds heerlijk om terug te luisteren nu en dan.. Live vind ik 'm niet altijd even goed.. Zijn dj-sets zijn o.k.. Op Dour 2011 stond 'ie met een bandje en was/werd een beetje een teleurstelling..Een remix door/van een Nederlander in Washington van een nummer van FlyLo.. Genot is het toverwoord alhier, geloof ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2016 23:33:36 ]
Lekker nummertje is dat ja. Je kunt een hele nacht doorklikken op youtube met van die classics. Glaasje bier of wijn ernaast. Genot.quote:
Aantal posts van gisteren. Vind het leuke cijfersquote:
Ben je er trots op?quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aantal posts van gisteren. Vind het leuke cijfers
Wanneer ben jij aan de beurt?quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:42 schreef tong80 het volgende:
BREDA - De nagellak-actie van de ongeneeslijk zieke Tijn voor Serious Request van 3FM gaat als een trein. Inmiddels heeft zijn initiatief meer dan 900.000 euro bij elkaar gebracht.
Hij begon zijn 'Lak-aan-actie' woensdag bij het Glazen Huis in Breda. In minder dan 24 uur stond de teller al op ruim 400.000 euro. Donderdagavond even na 17.30 uur ging het bedrag over de zeven ton, nog geen drie uur later stond de teller op ruim 800.000 euro en even voor 22.30 uur was de grens van 900.000 euro gepasseerd. Het streefbedrag van de actie was 100 euro.
Op sociale media is de actie van de jongen al omgedoopt tot Heel Nederland Lakt. Naast tal van particulieren hebben ook bekende Nederlanders als Marco Borsato, dj Hardwell, Dorian van Rijsselberghe, meerdere politici en Nick Schilder van Nick & Simon het initiatief omarmd. Op sociale media laten ze hun gelakte nagels zien en dagen ze collega's en volgers uit dit voorbeeld te volgen of geld te geven.
Dit jaar lieten voor de jaarlijkse benefietactie van radiozender 3FM dj's Frank van der Lende en Domien Verschuuren zich opsluiten in het Glazen Huis, dit keer in Breda. De opbrengst van de actie gaat ieder jaar naar een zogenoemde stille ramp, in samenwerking met het Rode Kruis. Dit keer heeft de radiozender gekozen voor kinderen die sterven aan longontsteking. Dat zijn er jaarlijks zo'n 900.000.
Nee, hoezoquote:
Waarmeequote:
Dat dacht ik ook. Gaat mijn verstand te boven. Te gek voor woorden.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij vraagt of je dood wil gaan.
Tenminste dat begreep ik er van.
Gewoon melding van maken dat klootzakje.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Gaat mijn verstand te boven. Te gek voor woorden.
Ik doe zelden aangifte. Heeft geen nut. En voel me daar niet lekker bij.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon melding van maken dat klootzakje.
Westworld wordt met de episode beter.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik besloot om The Walking Dead maar weer een kans te geven.
Weer gestopt, wat een aids is dat.
Dat is een geniale serie, die heb ik in drie dagen afgekeken.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Westworld wordt met de episode beter.
Gaaf concept.
maar na vandaag vakantie?quote:Op vrijdag 23 december 2016 06:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Niets leukers dan al twee uur klaarwakker liggen.
yesquote:Op vrijdag 23 december 2016 07:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar na vandaag vakantie?
nicequote:Op vrijdag 23 december 2016 01:38 schreef Doublepain het volgende:
Heerlijk thuiskomen dit
Album is uit
https://play.spotify.com/(...).com&utm_medium=open
niet zo aanstellenquote:Op vrijdag 23 december 2016 06:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Niets leukers dan al twee uur klaarwakker liggen.
quote:Op donderdag 22 december 2016 22:30 schreef Befbekje het volgende:
Wat een monotone kutmuziek zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatje vanaf 17m00s onward.. Lekker nummer, unreleased, maar vooral de lonesome dancer achter de dj.. Hoewel dit eigenlijk in MUZ thuishoort, doch desalniettemin..
Tintelt je arm nog?quote:Op vrijdag 23 december 2016 08:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
zo weer ziekenhuis dan hoor ik weer verder
quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag geeft Poetin weer eens zijn jaarlijkse persconferentie.
Stiekem zit je gewoon te fappen op Adelheid Roosen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Yarden. Die zijn een stuk goedkoper.
Blijven Hollanders hé
Toegegeven ik moest haar googlen maar wist al wie je bedoeldequote:
Het was toch ''Man begraven, man cremeren''?quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toegegeven ik moest haar googlen maar wist al wie je bedoelde
Wat een bloed irritant wijf is dat. Mama begraven mam wist zich geen mens meer te herinneren![]()
![]()
Nog altijd beter dan de Vinexwijkkoosnaampjes.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:11 schreef onlogisch het volgende:
Je zou godverdomme maar Adelheid heten
Oh, kan ook. Geen idee. Ik hoor het wel maar wil het niet horen. Dus zou goed kunnen ouwe reus. Ik vind het in ieder geval mokerirritant.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was toch ''Man begraven, man cremeren''?
quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was toch ''Man begraven, man cremeren''?
Van Yarden zelf.quote:Mam begraven, mam cremeren. Mam had alzheimer en wist zich geen wens meer te herinneren. Toen ze stierf lag ik naast haar. Haar dood ...
Ook om 09:15 's ochtends moeten de feiten panklaar zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, kan ook. Geen idee. Ik hoor het wel maar wil het niet horen. Dus zou goed kunnen ouwe reus. Ik vind het in ieder geval mokerirritant.
Daarom is het spijtig te moeten constateren dat jij er ook naast zat.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook om 09:15 's ochtends moeten de feiten panklaar zijn.
Deze vluchtroute is te doorzichtig amice. Je gaat gewoon voor gaas.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, het verschil tussen ''mam'' en ''man'' is nauwelijks te horen in het spotje.
Eens.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom is het spijtig te moeten constateren dat jij er ook naast zat.
Ik sterf met bravoure in plaats van een kille dood.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze vluchtroute is te doorzichtig amice. Je gaat gewoon voor gaas.
Ik leef met je mee..quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanmiddag is er darten en ik moet een beginstukje missen door de reis naar huis.
Steun is ook niet nodig.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik help je dan ook niet, ik heb medelijden met je..
gevochten?quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
1 Middenhandbeentje dinges gebroken maar grote kans op operatie
Ik hoef het niet te zien.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:20 schreef onlogisch het volgende:
Oh, Stijn. Mocht je ooit nog eens bij de baas binnen willen kijken
Waar heb je het over? Zit je weer te jennen of vraag je je dit serieus af?quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Krijgen jullie nou ook nog een kerstpakket van FOK!?
Ja, ontvangen en je moeder zat erin, maar die heb ik teruggestuurd!quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Krijgen jullie nou ook nog een kerstpakket van FOK!?
Welk dingetje?quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Koffiespullen, beleg, accessoires voor de keuken en wat dingetje die ik nodig had.
Ik veeg het meestal gewoon van tafel en wacht totdat mijn vriendin gaat stofzuigen.. Helaas gaat ze vandaag naar haar ouders.. Tot 2 januari zit ik onder de kruimels..quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik veeg het meestal gewoon van tafel en wacht totdat mijn vriendin gaat stofzuigen.. Helaas gaat ze vandaag naar haar ouders.. Tot 2 januari zit ik onder de kruimels..
Ik laat haar hier altijd onder de dekens zuigen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik veeg het meestal gewoon van tafel en wacht totdat mijn vriendin gaat stofzuigen.. Helaas gaat ze vandaag naar haar ouders.. Tot 2 januari zit ik onder de kruimels..
Deze was te makkelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik laat haar hier altijd onder de dekens zuigen.
En ik maar denken dat het poeder op haar smoelwerk coke is..quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik laat haar hier altijd onder de dekens zuigen.
Ik geef het je te doen. 22 centimeter is niet niks.quote:
Daar haal ik m'n neus voor op.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het poeder op haar smoelwerk coke is..
Maken ze tegenwoordig zulke grote protheses?quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geef het je te doen. 22 centimeter is niet niks.
Zal het echt aan hem liggen?quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:46 schreef Vasion het volgende:
Dijkhuizen van NAC ontslagen. Werd tijd.
Hier in het Tilburgse twijfelen we met je mee.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:50 schreef Befbekje het volgende:
Men zegt dat NAC een leuke club is.. Ik heb dat immer betwijfeld..
Hij is aan de dijk gezet. Tijd voor een nieuwe lesbienne. Martine Bijl, of hakt die te slecht ?quote:
De laatste keer dat ik in Tilburg was, wist ik niet hoe snel ik er weg moest komen..quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hier in het Tilburgse twijfelen we met je mee.
Dat is dom want de wegen in tilburg zijn best logisch.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Tilburg was, wist ik niet hoe snel ik er weg moest komen..
Ik ging van de ene drempel naar de andere drempel naar de ene rotonde naar de andere rotonde naar de andere rotonde met een huis erop en toen zat ik in Dongen.. Was ik terug bij af..quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is dom want de wegen in tilburg zijn best logisch.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ging van de ene drempel naar de andere drempel naar de ene rotonde naar de andere rotonde naar de andere rotonde met een huis erop en toen zat ik in Dongen.. Was ik terug bij af..
Nog steeds geloof ik, toen ik er van de zomer voorbij fietste wel in ieder geval. Staan daar echt miljoenen flessen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:59 schreef Tarado het volgende:
Dongen, daar kwam ik vroeger nog wel eens, zat/zit een coca cola fabriek
Ik drink dat nauwelijks nog eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nog steeds geloof ik, toen ik er van de zomer voorbij fietste wel in ieder geval. Staan daar echt miljoenen flessen.
er zit ook een glasfabriek naast, tenminste toenquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nog steeds geloof ik, toen ik er van de zomer voorbij fietste wel in ieder geval. Staan daar echt miljoenen flessen.
Ik drink af en toe nog een dr. Pepper, voor de rest eigenlijk alleen maar water.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik drink dat nauwelijks nog eigenlijk.
ik ook maar als ik frisdrank neem is het wel coca colaquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik drink dat nauwelijks nog eigenlijk.
Dan wel zeroquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook maar als ik frisdrank neem is het wel coca cola
reflex, doet hij geen 2e keerquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoge handelingsvaardigheid zou ik het noemen 👍
Zeker, maar meer geluk dan wijsheid.quote:
Klopt, ik moet nog 1 ding doen voor kerst maar ben afhankelijk van iemand anders tot die het naar mij stuurtquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:08 schreef napoleonfour het volgende:
Eigenlijk is zon vrijdag voor kerst werken echt bagger, niemand doet iets.
Wij moeten nog een bezwaarschriftje maken en dan zijn we klaar voor vandaag :")quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt, ik moet nog 1 ding doen voor kerst maar ben afhankelijk van iemand anders tot die het naar mij stuurt
Kijk uit, want straks denkt Ajacied422 dat je verborgen werkeloos bent..quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt, ik moet nog 1 ding doen voor kerst maar ben afhankelijk van iemand anders tot die het naar mij stuurt
Oh nee hoor, Stijn weet wat ik doe.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Kijk uit, want straks denkt Ajacied422 dat je verborgen werkeloos bent..
zinloos inderdaad, ik stop er ook snel meequote:Op vrijdag 23 december 2016 10:08 schreef napoleonfour het volgende:
Ik vraag mij af wat hij doet.. Ik denk voluit lenen bij DUO en bij zijn moeder wonen..quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oh nee hoor, Stijn weet wat ik doe.
eens nog welquote:
Vraag het hem eensquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:14 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat hij doet.. Ik denk voluit lenen bij DUO en bij zijn moeder wonen..
Stijn leent niet, nergens voor nodig aangezien hij geen dure hobby's heeft. Woont wel bij zijn ouders inderdaad.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:14 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat hij doet.. Ik denk voluit lenen bij DUO en bij zijn moeder wonen..
En de Spoorlaan naast het station.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is dom want de wegen in tilburg zijn best logisch.
Betalen zijn ouders het collegegeld?quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn leent niet, nergens voor nodig aangezien hij geen dure hobby's heeft. Woont wel bij zijn ouders inderdaad.
Dat deden ze bij mij toen wel. Gewoon schuldenvrij gaan werkenquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Betalen zijn ouders het collegegeld?
Dat gevoel heb ik iedere dag al 15 jaarquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:08 schreef napoleonfour het volgende:
Precies, en de Bredaseweg gaat, zoals je al kan raden, richting Breda. Hetzelfde geldt voor de Goirlseweg en de Gilzerbaan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
En de Spoorlaan naast het station.
Waarom zou je 0.00 procent rente afwijzenquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn leent niet, nergens voor nodig aangezien hij geen dure hobby's heeft. Woont wel bij zijn ouders inderdaad.
Wat raar dat de Goirlseweg en de Gilzerbaan naar Breda gaan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Precies, en de Bredaseweg gaat, zoals je al kan raden, richting Breda. Hetzelfde geldt voor de Goirlseweg en de Gilzerbaan.
Ik hoef alleen dit jaar te betalen en daar heb ik wel voor geleend omdat ik mijn spaargeld niet ga gebruiken als de rente op 0% staat.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat deden ze bij mij toen wel. Gewoon schuldenvrij gaan werken
JA JA. Was er nou in jouw wijk een varken ontsnapt?quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat raar dat de Goirlseweg en de Gilzerbaan naar Breda gaan.
Omdat het toch een schuld is.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zou je 0.00 procent rente afwijzen
Ja en wat is er mis met schulden?quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat het toch een schuld is.
Ja, kan gebeuren.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
JA JA. Was er nou in jouw wijk een varken ontsnapt?
Ooit een boete gehad omdat ik tegen de richting van de rotonde inreed op m'n Zündapp. Ik protesteren. "Wil je blazen?" Sorry meneer de agent.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ging van de ene drempel naar de andere drempel naar de ene rotonde naar de andere rotonde naar de andere rotonde met een huis erop en toen zat ik in Dongen.. Was ik terug bij af..
Als je iets niet hebt moet je het niet kopen (met uitzondering van een huis, dat is anders onbetaalbaar voor de meeste mensen).quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja en wat is er mis met schulden?
Wat calvinistischquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je iets niet hebt moet je het niet kopen (met uitzondering van een huis, dat is anders onbetaalbaar voor de meeste mensen).
Dat vind ik voor een studie wel iets anders liggen. Kijk je moet niet max gaan lenen om te zuipen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je iets niet hebt moet je het niet kopen (met uitzondering van een huis, dat is anders onbetaalbaar voor de meeste mensen).
Ik heb z'n moeder ooit geholpen met verhuizen. Ze was nog nooit zo uitgewoond.quote:
Daarom moet de stufi ook terugkomen. Je zou niet hoeven moeten lenen voor je studie.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat vind ik voor een studie wel iets anders liggen. Kijk je moet niet max gaan lenen om te zuipen.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je een beetje studie hebt gedaan betaal je dat zo af
Helaas heeft niet iedereen direct een goede baan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Oneens. Overheid betaald in Nederland al genoeg mee aan studies. Een klein beetje zelf de lasten dragen is weinig mis meequote:Op vrijdag 23 december 2016 10:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom moet de stufi ook terugkomen. Je zou niet hoeven moeten lenen voor je studie.
PM me en ik vertel je over mijn arbeidsverleden.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je gaat werken dan he. Maar dat woord ken jij niet.
Dat is al van zo lang geleden, toen was Stijn nog niet eens geboren.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
PM me en ik vertel je over mijn arbeidsverleden.
Jammerlijk alleen dat ik na mijn studie, mits ik advocaat wil worden, eerst nog even 3 jaar bijstand moet happen in de vorm van stage.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Tja. Keuzes hequote:Op vrijdag 23 december 2016 10:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammerlijk alleen dat ik na mijn studie, mits ik advocaat wil worden, eerst nog even 3 jaar bijstand moet happen in de vorm van stage.
Ik ken weinig mensen die op de TU hebben gezeten. Merendeel WO en VWO. Heb medelijden met mijn neef en nichtje. Moeten straks de kat van z'n kont krabben. Weet niet in welke elite jij bivakeert.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ken weinig mensen van TU die werkloos zijn
Laat dan maar. Stijn voor dank.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is al van zo lang geleden, toen was Stijn nog niet eens geboren.
TU = WOquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die op de TU hebben gezeten. Merendeel WO en VWO. Heb medelijden met mijn neef en nichtje. Moeten straks de kat van z'n kont krabben. Weet niet in welke elite jij bivakeert.
Gewoon mensen die juiste studies hebben gekozen met Baan perspectief voornamelijkquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die op de TU hebben gezeten. Merendeel WO en VWO. Heb medelijden met mijn neef en nichtje. Moeten straks de kat van z'n kont krabben. Weet niet in welke elite jij bivakeert.
Niks keuzes. Rechtse kolder.quote:
Vind ik niet als je volk stelselmatig kansloze studies kiestquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon 4 jaar stufi geven. Is een goede investering in je bevolking.
Op je spaarrekening betaal je nog net geen negatieve rente.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:24 schreef Vasion het volgende:
Je kan ook slim lenen. Elke maand leen je een bedrag bij duo (ervan uitgaande dat de rente lager is dan de rente die je ontvangt als je het op je spaarreking pleurt. Nou einde van je opleiding betaal je alles in een keer terug en de rente die je overhoudt, is je winst. Gratis 1000-2000 euro, niets mis mee.
Ik wist het dat ik op een woord zou worden betrapt. Wat ik al zei. Laat maar zitten.quote:
Alle beetjes helpenquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op je spaarrekening betaal je nog net geen negatieve rente.
Je zou ook selectiever moeten zijn welke studies je aanbiedt. En misschien een variabele studfi voor sommige studies.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind ik niet als je volk stelselmatig kansloze studies kiest
Voornamelijk zelfsquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon mensen die juiste studies hebben gekozen met Baan perspectief voornamelijk
5quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon 4 jaar stufi geven. Is een goede investering in je bevolking.
Of gewoon studenten eerste jaar van een studie zelf laten betalen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zou ook selectiever moeten zijn welke studies je aanbiedt. En misschien een variabele studfi voor sommige studies.
Alles wat je moet weten om jezelf op de arbeidsmarkt verder te kunnen ontwikkelen.. Studeren wordt overschat..quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:27 schreef Saind het volgende:
Ik vind 1-jarige masters altijd een beetje gek. Wat leer je nou maximaal in een jaar
Het bedrag wat je nu kunt lenen is toch maar 180 euro per maand ofzo? De rest is basisbeurs + aanvullend. Het grootste bedrag heb je nodig voor collegegeld en leven. Dus dan hou je echt heel weinig over.quote:
Gewoon alle kunst/muziek gerelateerde studies opheffen zou een prima begin zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zou ook selectiever moeten zijn welke studies je aanbiedt. En misschien een variabele studfi voor sommige studies.
Nee, ik geloof dat je tot 800 kunt lenen. Zou wel zorgelijk zijn als je maar 180 extra kon lenen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het bedrag wat je nu kunt lenen is toch maar 180 euro per maand ofzo? De rest is basisbeurs + aanvullend. Het grootste bedrag heb je nodig voor collegegeld en leven. Dus dan hou je echt heel weinig over.
Ik vond mijn 1 jarige master meer dan voldoende. Werk op een hoger dan mensen die 2 masters van 2 jaar hebben gedaan en daardoor later zijn begonnen met werken. In je werk leer je veel meer dan tijdens je studie.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:27 schreef Saind het volgende:
Ik vind 1-jarige masters altijd een beetje gek. Wat leer je nou maximaal in een jaar
Ja, goede zetquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon alle kunst/muziek gerelateerde studies opheffen zou een prima begin zijn.
Behalve misschien een conservatorium.
Was jij nou die advocaat of is nap dat?quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vond mijn 1 jarige master meer dan voldoende. Werk op een hoger dan mensen die 2 masters van 2 jaar hebben gedaan en daardoor later zijn begonnen met werken. In je werk leer je veel meer dan tijdens je studie.
Oh wacht dat is het oude systeem. Nieuwe is Lening ¤ 931,51.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat je tot 800 kunt lenen. Zou wel zorgelijk zijn als je maar 180 extra kon lenen.
Napquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was jij nou die advocaat of is nap dat?
Ook maar afschaffen dan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja, goede zet.. Conservatoriumstudenten worden het soort muzikanten dat bij subsidieslurpende ensembles terecht komen, studenten die van een kunstacademie komen, komen vaak op de vrije markt terecht..
Mijn broertje kreeg 800 plus aanvullende beursquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het bedrag wat je nu kunt lenen is toch maar 180 euro per maand ofzo? De rest is basisbeurs + aanvullend. Het grootste bedrag heb je nodig voor collegegeld en leven. Dus dan hou je echt heel weinig over.
voorlopig ben ik nog niks he.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was jij nou die advocaat of is nap dat?
Omdat je ouders te weinig verdienden zeker. Is echt veel anders.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje kreeg 800 plus aanvullende beurs
800 leningquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat je ouders te weinig verdienden zeker. Is echt veel anders.
Ik bedoelde meer van dat je het volledige leenbedrag op je spaarrekening zet. Ik vind wel dat als je niet uitwonend bent, dat je niet zo'n bedrag moet kunnen lenen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oh wacht dat is het oude systeem. Nieuwe is Lening ¤ 931,51.
Je bent uitwonend minimaal 600-700 euro aan kosten kwijt. Dus je rente is iets van 2 euro per maand.
Nee, nu ben je nog Mike, maar straks de Harvey van de lage landen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voorlopig ben ik nog niks he.
Het is dan ook niet de taak van universiteiten om mensen voor te bereiden op de arbeidsmarktquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Alles wat je moet weten om jezelf op de arbeidsmarkt verder te kunnen ontwikkelen.. Studeren wordt overschat..
Wat wil je ons rechtenstudenten leren in een twee jarige master?quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:27 schreef Saind het volgende:
Maar bijna niemand kan zich veroorloven om alles op een spaarrekening te zetten dus dat is vooral hypothetisch.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van dat je het volledige leenbedrag op je spaarrekening zet. Ik vind wel dat als je niet uitwonend bent, dat je niet zo'n bedrag moet kunnen lenen.
http://www.ad.nl/buitenla(...)-in-milaan~a696c875/quote:'Terreurverdachte Berlijn doodgeschoten in Milaan'
Anis Amri, die verdacht wordt van de terreuraanslag in Berlijn, zou doodgeschoten zijn in Milaan. Dat meldt persbureau Reuters op gezag van de Italiaanse veiligheidsdiensten, die straks een persconferentie geven.
Ligt ook aan mijn zeer beperkte beeld, dat geef ik toe.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat wil je ons rechtenstudenten leren in een twee jarige master?
Nee, want wetenschappers zijn in het leven gevrijwaard van arbeid, worden niet meegenomen in desbetreffende statistieken.. Uhu..quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de taak van universiteiten om mensen voor te bereiden op de arbeidsmarkt
quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:35 schreef vincenzo78 het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)-in-milaan~a696c875/
Niet zitten op de correcte stoel? Als er niet iets staat van gordel kan je gewoon in bezwaar gaan en zeggen dat je het feit niet heb gepleegd wat nu ook aan de orde is omdat je bent bekeurd voor je gordel. Kans bij het CVOM is echter 0,0 omdat die standaard alles afwijzen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:34 schreef Scrummie het volgende:
Ik vroeg mij namelijk af, al nap is er niet, maar toch; kreeg laatst bekeuring voor geen gordel, 140 euro.. prima hoor. Dom van mij. Maar, nu kreeg ik 3 maanden later van de week de bekeuring binnen, waar op staat: strafbaar feit, niet zitten op de correcte stoel of iets dergelijks. Dat is toch raar?
Dat zeg ik niet. Maar het is geen beroepsonderwijs hè.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee, want wetenschappers zijn in het leven gevrijwaard van arbeid, worden niet meegenomen in desbetreffende statistieken.. Uhu..
opgeruimd staat netjes maar het blijft een falend systeem, Guantanamo Bay is zo gek nog nietquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:35 schreef vincenzo78 het volgende:
Zou t wel meer moeten worden. Instituut is wat verouderdquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar het is geen beroepsonderwijs hè.
Je verwacht het niet.. Eerst vinden ze twee dagen later het paspoort en nu is hij doodquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:35 schreef vincenzo78 het volgende:
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar bijna niemand kan zich veroorloven om alles op een spaarrekening te zetten dus dat is vooral hypothetisch.
Dan moet je het recht of een heel diepgaand onderwerp gaan onderzoeken, nou dan kan je beter een onderzoekspositie gaan innemen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ligt ook aan mijn zeer beperkte beeld, dat geef ik toe.
Ja, zoiets. Ik zal thuis het even goed opzoeken, maar ik stond echt met verbazing te kijken.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niet zitten op de correcte stoel? Als er niet iets staat van gordel kan je gewoon in bezwaar gaan en zeggen dat je het feit niet heb gepleegd wat nu ook aan de orde is omdat je bent bekeurd voor je gordel. Kans bij het CVOM is echter 0,0 omdat die standaard alles afwijzen.
Bless me ik zit nog in het oude systeemquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu je alles zelf moet betalen kun je toch niet alles op een spaarrekening zetten.
Ik vind dat ook altijd iets te toevallig. Ik bedoel hoe dom ben je om je ID kaart te vergeten of überhaupt mee te nemen als je een aanslag gaat plegen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je verwacht het niet.. Eerst vinden ze twee dagen later het paspoort en nu is hij dood.
Die gasten zijn over het algemeen niet waanzinnig intelligentquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd iets te toevallig. Ik bedoel hoe dom ben je om je ID kaart te vergeten of überhaupt mee te nemen als je een aanslag gaat plegen.
Is ook boolshit.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd iets te toevallig. Ik bedoel hoe dom ben je om je ID kaart te vergeten of überhaupt mee te nemen als je een aanslag gaat plegen.
Dat laatste is logisch. Stel je wordt gecontroleerd. Dan wil je daar makkelijk door heen kunnenquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vast geen 2 jarige master gedaan inderdaad.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Die gasten zijn over het algemeen niet waanzinnig intelligent
Ik keek gisteren toevallig naar nieuwsuur? daar was een expert aan het woord die zei dat ze zo'n 95% van de geplande aanslagen voorkomen in Europa, op zich goed maar die 5% zorgt toch voor heel wat schade.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kan dus met een gerust hart naar Brussel morgen.
Hoe vaak ben jij staande gehouden voor een ID/rijbewijs controle?quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat laatste is logisch. Stel je wordt gecontroleerd. Dan wil je daar makkelijk door heen kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |