Nee, hoezoquote:
Waarmeequote:
Dat dacht ik ook. Gaat mijn verstand te boven. Te gek voor woorden.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij vraagt of je dood wil gaan.
Tenminste dat begreep ik er van.
Gewoon melding van maken dat klootzakje.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Gaat mijn verstand te boven. Te gek voor woorden.
Ik doe zelden aangifte. Heeft geen nut. En voel me daar niet lekker bij.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon melding van maken dat klootzakje.
Westworld wordt met de episode beter.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik besloot om The Walking Dead maar weer een kans te geven.
Weer gestopt, wat een aids is dat.
Dat is een geniale serie, die heb ik in drie dagen afgekeken.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Westworld wordt met de episode beter.
Gaaf concept.
maar na vandaag vakantie?quote:Op vrijdag 23 december 2016 06:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Niets leukers dan al twee uur klaarwakker liggen.
yesquote:Op vrijdag 23 december 2016 07:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar na vandaag vakantie?
nicequote:Op vrijdag 23 december 2016 01:38 schreef Doublepain het volgende:
Heerlijk thuiskomen dit
Album is uit
https://play.spotify.com/(...).com&utm_medium=open
niet zo aanstellenquote:Op vrijdag 23 december 2016 06:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Niets leukers dan al twee uur klaarwakker liggen.
quote:Op donderdag 22 december 2016 22:30 schreef Befbekje het volgende:
Wat een monotone kutmuziek zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatje vanaf 17m00s onward.. Lekker nummer, unreleased, maar vooral de lonesome dancer achter de dj.. Hoewel dit eigenlijk in MUZ thuishoort, doch desalniettemin..
Tintelt je arm nog?quote:Op vrijdag 23 december 2016 08:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
zo weer ziekenhuis dan hoor ik weer verder
quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag geeft Poetin weer eens zijn jaarlijkse persconferentie.
Stiekem zit je gewoon te fappen op Adelheid Roosen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Yarden. Die zijn een stuk goedkoper.
Blijven Hollanders hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |