Rodhad is tof.. Maar de platen die Florian oplegt zijn an sich een stuk interessanter.. Bovendien, hoe kun je in twee minuten de volledige set geluisterd hebbenquote:Op donderdag 22 december 2016 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Het is vlak, totaal niet spannend of spectaculair .
Neem dan dit:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 december 2016 22:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Rodhad is tof.. Maar de platen die Florian oplegt zijn an sich een stuk interessanter.. Bovendien, hoe kun je in twee minuten de volledige set geluisterd hebben?
Ga gewoon puur op m'n instincts af . Als het dope was zou ik het je eerlijk zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Ik moet wel toegeven dat dit de opener is/was van een Boiler Room-avond.. Luister eens wat eigen materiaal van Kupfer.. Erg relaxed..quote:Op donderdag 22 december 2016 22:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga gewoon puur op m'n instincts af . Als het dope was zou ik het je eerlijk zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2016 22:47:46 ]
quote:Op donderdag 22 december 2016 22:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat dit de opener is/was van een Boiler Room-avond.. Luister eens wat eigen materiaal van Kupfer.. Erg relaxed..Matig. Maar okay, ik ben dan ook meer van de snoeiharde techno.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op donderdag 22 december 2016 22:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Matig. Maar okay, ik ben dan ook meer van de snoeiharde techno.
Oh iemand is het niet eens met je muzieksmaak en je gaat zo doen.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]..
Om met onlogisch te schrijven: Log uit..
Jij kwam ook al in de vorige twee topics biggie (en dan te bedenken dat Biggie de betere van de twee al welbekende is..) doen, so fok offquote:Op donderdag 22 december 2016 22:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh iemand is het niet eens met je muzieksmaak en je gaat zo doen.
Dat publiek in die specifieke Len Faki-set..quote:Op donderdag 22 december 2016 22:51 schreef Elan het volgende:
Dit is ook wel relaxtDoet me beetje denken aan die oldslook Parkzicht tapes
Ik heb niks gepost in het biggie 2pac topic et all.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij kwam ook al in de vorige twee topics biggie (en dan te bedenken dat Biggie de betere van de twee al welbekende is..) doen, so fok off..
Lekker wijf man welke rechts van m staatquote:Op donderdag 22 december 2016 22:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat publiek in die specifieke Len Faki-set....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatje, rood wijntje, meisje erbij..
quote:Op donderdag 22 december 2016 22:54 schreef Befbekje het volgende:
Dit doet mij dan weer erg denken aan die vroegere Hed Kandi cd's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatje, rood wijntje, meisje erbij..
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Je moet eens de discografie van L.I.E.S.-records uitchecken.. Morgen komt er een enorme banger uit op dat label, maar het verleden van dat label is ook om te smullenquote:
Je post nu twee classics.. Maar R&S is topquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2016 23:08:13 ]
quote:Op donderdag 22 december 2016 23:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Je post nu twee classics.. Maar R&S is top.. De eigenaar van dat label is inmiddels in de zestig.. Woont op een boerderij nabij Gent, vandaar dat paard in het logo.. Heeft jarenlang stil gelegen, maar sinds enkele jaren released het label weer.. Een (breakbeatachtig) pareltje, enigszins recent uitgebracht:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heerlijk plaatje, wist wel dat de gast achter het label ernstig ziek is of ziek is geweest.
blablablabla
Ken je FlyLo? Heeft een aantal toffe platen geproduceerd, doch zijn vroege e.p.'s en snippets et cetera zijn nog steeds heerlijk om terug te luisteren nu en dan.. Live vind ik 'm niet altijd even goed.. Zijn dj-sets zijn o.k.. Op Dour 2011 stond 'ie met een bandje en was/werd een beetje een teleurstelling..quote:Op donderdag 22 december 2016 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]heerlijk plaatje, wist wel dat de gast achter het label ernstig ziek is of ziek is geweest.
quote:Op donderdag 22 december 2016 23:27 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ken je FlyLo? Heeft een aantal toffe platen geproduceerd, doch zijn vroege e.p.'s en snippets et cetera zijn nog steeds heerlijk om terug te luisteren nu en dan.. Live vind ik 'm niet altijd even goed.. Zijn dj-sets zijn o.k.. Op Dour 2011 stond 'ie met een bandje en was/werd een beetje een teleurstelling..Een remix door/van een Nederlander in Washington van een nummer van FlyLo.. Genot is het toverwoord alhier, geloof ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2016 23:33:36 ]
Lekker nummertje is dat ja. Je kunt een hele nacht doorklikken op youtube met van die classics. Glaasje bier of wijn ernaast. Genot.quote:
Aantal posts van gisteren. Vind het leuke cijfersquote:
Ben je er trots op?quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aantal posts van gisteren. Vind het leuke cijfers
Wanneer ben jij aan de beurt?quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:42 schreef tong80 het volgende:
BREDA - De nagellak-actie van de ongeneeslijk zieke Tijn voor Serious Request van 3FM gaat als een trein. Inmiddels heeft zijn initiatief meer dan 900.000 euro bij elkaar gebracht.
Hij begon zijn 'Lak-aan-actie' woensdag bij het Glazen Huis in Breda. In minder dan 24 uur stond de teller al op ruim 400.000 euro. Donderdagavond even na 17.30 uur ging het bedrag over de zeven ton, nog geen drie uur later stond de teller op ruim 800.000 euro en even voor 22.30 uur was de grens van 900.000 euro gepasseerd. Het streefbedrag van de actie was 100 euro.
Op sociale media is de actie van de jongen al omgedoopt tot Heel Nederland Lakt. Naast tal van particulieren hebben ook bekende Nederlanders als Marco Borsato, dj Hardwell, Dorian van Rijsselberghe, meerdere politici en Nick Schilder van Nick & Simon het initiatief omarmd. Op sociale media laten ze hun gelakte nagels zien en dagen ze collega's en volgers uit dit voorbeeld te volgen of geld te geven.
Dit jaar lieten voor de jaarlijkse benefietactie van radiozender 3FM dj's Frank van der Lende en Domien Verschuuren zich opsluiten in het Glazen Huis, dit keer in Breda. De opbrengst van de actie gaat ieder jaar naar een zogenoemde stille ramp, in samenwerking met het Rode Kruis. Dit keer heeft de radiozender gekozen voor kinderen die sterven aan longontsteking. Dat zijn er jaarlijks zo'n 900.000.
Nee, hoezoquote:
Waarmeequote:
Dat dacht ik ook. Gaat mijn verstand te boven. Te gek voor woorden.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij vraagt of je dood wil gaan.
Tenminste dat begreep ik er van.
Gewoon melding van maken dat klootzakje.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Gaat mijn verstand te boven. Te gek voor woorden.
Ik doe zelden aangifte. Heeft geen nut. En voel me daar niet lekker bij.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon melding van maken dat klootzakje.
Westworld wordt met de episode beter.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik besloot om The Walking Dead maar weer een kans te geven.
Weer gestopt, wat een aids is dat.
Dat is een geniale serie, die heb ik in drie dagen afgekeken.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Westworld wordt met de episode beter.
Gaaf concept.
maar na vandaag vakantie?quote:Op vrijdag 23 december 2016 06:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Niets leukers dan al twee uur klaarwakker liggen.
yesquote:Op vrijdag 23 december 2016 07:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar na vandaag vakantie?
nicequote:Op vrijdag 23 december 2016 01:38 schreef Doublepain het volgende:
Heerlijk thuiskomen dit
Album is uit
https://play.spotify.com/(...).com&utm_medium=open
niet zo aanstellenquote:Op vrijdag 23 december 2016 06:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Niets leukers dan al twee uur klaarwakker liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |