Aantal posts van gisteren. Vind het leuke cijfersquote:
Ben je er trots op?quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aantal posts van gisteren. Vind het leuke cijfers
Wanneer ben jij aan de beurt?quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:42 schreef tong80 het volgende:
BREDA - De nagellak-actie van de ongeneeslijk zieke Tijn voor Serious Request van 3FM gaat als een trein. Inmiddels heeft zijn initiatief meer dan 900.000 euro bij elkaar gebracht.
Hij begon zijn 'Lak-aan-actie' woensdag bij het Glazen Huis in Breda. In minder dan 24 uur stond de teller al op ruim 400.000 euro. Donderdagavond even na 17.30 uur ging het bedrag over de zeven ton, nog geen drie uur later stond de teller op ruim 800.000 euro en even voor 22.30 uur was de grens van 900.000 euro gepasseerd. Het streefbedrag van de actie was 100 euro.
Op sociale media is de actie van de jongen al omgedoopt tot Heel Nederland Lakt. Naast tal van particulieren hebben ook bekende Nederlanders als Marco Borsato, dj Hardwell, Dorian van Rijsselberghe, meerdere politici en Nick Schilder van Nick & Simon het initiatief omarmd. Op sociale media laten ze hun gelakte nagels zien en dagen ze collega's en volgers uit dit voorbeeld te volgen of geld te geven.
Dit jaar lieten voor de jaarlijkse benefietactie van radiozender 3FM dj's Frank van der Lende en Domien Verschuuren zich opsluiten in het Glazen Huis, dit keer in Breda. De opbrengst van de actie gaat ieder jaar naar een zogenoemde stille ramp, in samenwerking met het Rode Kruis. Dit keer heeft de radiozender gekozen voor kinderen die sterven aan longontsteking. Dat zijn er jaarlijks zo'n 900.000.
Nee, hoezoquote:
Waarmeequote:
Dat dacht ik ook. Gaat mijn verstand te boven. Te gek voor woorden.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij vraagt of je dood wil gaan.
Tenminste dat begreep ik er van.
Gewoon melding van maken dat klootzakje.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Gaat mijn verstand te boven. Te gek voor woorden.
Ik doe zelden aangifte. Heeft geen nut. En voel me daar niet lekker bij.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon melding van maken dat klootzakje.
Westworld wordt met de episode beter.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik besloot om The Walking Dead maar weer een kans te geven.
Weer gestopt, wat een aids is dat.
Dat is een geniale serie, die heb ik in drie dagen afgekeken.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Westworld wordt met de episode beter.
Gaaf concept.
maar na vandaag vakantie?quote:Op vrijdag 23 december 2016 06:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Niets leukers dan al twee uur klaarwakker liggen.
yesquote:Op vrijdag 23 december 2016 07:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar na vandaag vakantie?
nicequote:Op vrijdag 23 december 2016 01:38 schreef Doublepain het volgende:
Heerlijk thuiskomen dit
Album is uit
https://play.spotify.com/(...).com&utm_medium=open
niet zo aanstellenquote:Op vrijdag 23 december 2016 06:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Niets leukers dan al twee uur klaarwakker liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |