quote:Op donderdag 22 december 2016 22:30 schreef Befbekje het volgende:
Wat een monotone kutmuziek zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatje vanaf 17m00s onward.. Lekker nummer, unreleased, maar vooral de lonesome dancer achter de dj.. Hoewel dit eigenlijk in MUZ thuishoort, doch desalniettemin..
Tintelt je arm nog?quote:Op vrijdag 23 december 2016 08:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
zo weer ziekenhuis dan hoor ik weer verder
quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag geeft Poetin weer eens zijn jaarlijkse persconferentie.
Stiekem zit je gewoon te fappen op Adelheid Roosen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Yarden. Die zijn een stuk goedkoper.
Blijven Hollanders hé
Toegegeven ik moest haar googlen maar wist al wie je bedoeldequote:
Het was toch ''Man begraven, man cremeren''?quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toegegeven ik moest haar googlen maar wist al wie je bedoelde
Wat een bloed irritant wijf is dat. Mama begraven mam wist zich geen mens meer te herinneren![]()
![]()
Nog altijd beter dan de Vinexwijkkoosnaampjes.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:11 schreef onlogisch het volgende:
Je zou godverdomme maar Adelheid heten
Oh, kan ook. Geen idee. Ik hoor het wel maar wil het niet horen. Dus zou goed kunnen ouwe reus. Ik vind het in ieder geval mokerirritant.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was toch ''Man begraven, man cremeren''?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |