PM me en ik vertel je over mijn arbeidsverleden.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je gaat werken dan he. Maar dat woord ken jij niet.
Dat is al van zo lang geleden, toen was Stijn nog niet eens geboren.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
PM me en ik vertel je over mijn arbeidsverleden.
Jammerlijk alleen dat ik na mijn studie, mits ik advocaat wil worden, eerst nog even 3 jaar bijstand moet happen in de vorm van stage.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je een beetje studie hebt gedaan betaal je dat zo af
Tja. Keuzes hequote:Op vrijdag 23 december 2016 10:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammerlijk alleen dat ik na mijn studie, mits ik advocaat wil worden, eerst nog even 3 jaar bijstand moet happen in de vorm van stage.
Ik ken weinig mensen die op de TU hebben gezeten. Merendeel WO en VWO. Heb medelijden met mijn neef en nichtje. Moeten straks de kat van z'n kont krabben. Weet niet in welke elite jij bivakeert.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ken weinig mensen van TU die werkloos zijn
Laat dan maar. Stijn voor dank.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is al van zo lang geleden, toen was Stijn nog niet eens geboren.
TU = WOquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die op de TU hebben gezeten. Merendeel WO en VWO. Heb medelijden met mijn neef en nichtje. Moeten straks de kat van z'n kont krabben. Weet niet in welke elite jij bivakeert.
Gewoon mensen die juiste studies hebben gekozen met Baan perspectief voornamelijkquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die op de TU hebben gezeten. Merendeel WO en VWO. Heb medelijden met mijn neef en nichtje. Moeten straks de kat van z'n kont krabben. Weet niet in welke elite jij bivakeert.
Niks keuzes. Rechtse kolder.quote:
Vind ik niet als je volk stelselmatig kansloze studies kiestquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon 4 jaar stufi geven. Is een goede investering in je bevolking.
Op je spaarrekening betaal je nog net geen negatieve rente.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:24 schreef Vasion het volgende:
Je kan ook slim lenen. Elke maand leen je een bedrag bij duo (ervan uitgaande dat de rente lager is dan de rente die je ontvangt als je het op je spaarreking pleurt. Nou einde van je opleiding betaal je alles in een keer terug en de rente die je overhoudt, is je winst. Gratis 1000-2000 euro, niets mis mee.
Ik wist het dat ik op een woord zou worden betrapt. Wat ik al zei. Laat maar zitten.quote:
Alle beetjes helpenquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op je spaarrekening betaal je nog net geen negatieve rente.
Je zou ook selectiever moeten zijn welke studies je aanbiedt. En misschien een variabele studfi voor sommige studies.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind ik niet als je volk stelselmatig kansloze studies kiest
Voornamelijk zelfsquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon mensen die juiste studies hebben gekozen met Baan perspectief voornamelijk
5quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon 4 jaar stufi geven. Is een goede investering in je bevolking.
Of gewoon studenten eerste jaar van een studie zelf laten betalen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zou ook selectiever moeten zijn welke studies je aanbiedt. En misschien een variabele studfi voor sommige studies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |