En de Spoorlaan naast het station.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is dom want de wegen in tilburg zijn best logisch.
Betalen zijn ouders het collegegeld?quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn leent niet, nergens voor nodig aangezien hij geen dure hobby's heeft. Woont wel bij zijn ouders inderdaad.
Dat deden ze bij mij toen wel. Gewoon schuldenvrij gaan werkenquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Betalen zijn ouders het collegegeld?
Dat gevoel heb ik iedere dag al 15 jaarquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:08 schreef napoleonfour het volgende:
Eigenlijk is zon vrijdag voor kerst werken echt bagger, niemand doet iets.
Precies, en de Bredaseweg gaat, zoals je al kan raden, richting Breda. Hetzelfde geldt voor de Goirlseweg en de Gilzerbaan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
En de Spoorlaan naast het station.
Waarom zou je 0.00 procent rente afwijzenquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn leent niet, nergens voor nodig aangezien hij geen dure hobby's heeft. Woont wel bij zijn ouders inderdaad.
Wat raar dat de Goirlseweg en de Gilzerbaan naar Breda gaan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Precies, en de Bredaseweg gaat, zoals je al kan raden, richting Breda. Hetzelfde geldt voor de Goirlseweg en de Gilzerbaan.
Ik hoef alleen dit jaar te betalen en daar heb ik wel voor geleend omdat ik mijn spaargeld niet ga gebruiken als de rente op 0% staat.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat deden ze bij mij toen wel. Gewoon schuldenvrij gaan werken
JA JA. Was er nou in jouw wijk een varken ontsnapt?quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat raar dat de Goirlseweg en de Gilzerbaan naar Breda gaan.
Omdat het toch een schuld is.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zou je 0.00 procent rente afwijzen
Ja en wat is er mis met schulden?quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat het toch een schuld is.
Ja, kan gebeuren.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
JA JA. Was er nou in jouw wijk een varken ontsnapt?
Ooit een boete gehad omdat ik tegen de richting van de rotonde inreed op m'n Zündapp. Ik protesteren. "Wil je blazen?" Sorry meneer de agent.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ging van de ene drempel naar de andere drempel naar de ene rotonde naar de andere rotonde naar de andere rotonde met een huis erop en toen zat ik in Dongen.. Was ik terug bij af..
Als je iets niet hebt moet je het niet kopen (met uitzondering van een huis, dat is anders onbetaalbaar voor de meeste mensen).quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja en wat is er mis met schulden?
Wat calvinistischquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je iets niet hebt moet je het niet kopen (met uitzondering van een huis, dat is anders onbetaalbaar voor de meeste mensen).
Dat vind ik voor een studie wel iets anders liggen. Kijk je moet niet max gaan lenen om te zuipen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je iets niet hebt moet je het niet kopen (met uitzondering van een huis, dat is anders onbetaalbaar voor de meeste mensen).
Ik heb z'n moeder ooit geholpen met verhuizen. Ze was nog nooit zo uitgewoond.quote:
Daarom moet de stufi ook terugkomen. Je zou niet hoeven moeten lenen voor je studie.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat vind ik voor een studie wel iets anders liggen. Kijk je moet niet max gaan lenen om te zuipen.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je een beetje studie hebt gedaan betaal je dat zo af
Helaas heeft niet iedereen direct een goede baan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Oneens. Overheid betaald in Nederland al genoeg mee aan studies. Een klein beetje zelf de lasten dragen is weinig mis meequote:Op vrijdag 23 december 2016 10:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom moet de stufi ook terugkomen. Je zou niet hoeven moeten lenen voor je studie.
PM me en ik vertel je over mijn arbeidsverleden.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je gaat werken dan he. Maar dat woord ken jij niet.
Dat is al van zo lang geleden, toen was Stijn nog niet eens geboren.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
PM me en ik vertel je over mijn arbeidsverleden.
Jammerlijk alleen dat ik na mijn studie, mits ik advocaat wil worden, eerst nog even 3 jaar bijstand moet happen in de vorm van stage.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Tja. Keuzes hequote:Op vrijdag 23 december 2016 10:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammerlijk alleen dat ik na mijn studie, mits ik advocaat wil worden, eerst nog even 3 jaar bijstand moet happen in de vorm van stage.
Ik ken weinig mensen die op de TU hebben gezeten. Merendeel WO en VWO. Heb medelijden met mijn neef en nichtje. Moeten straks de kat van z'n kont krabben. Weet niet in welke elite jij bivakeert.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ken weinig mensen van TU die werkloos zijn
Laat dan maar. Stijn voor dank.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is al van zo lang geleden, toen was Stijn nog niet eens geboren.
TU = WOquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die op de TU hebben gezeten. Merendeel WO en VWO. Heb medelijden met mijn neef en nichtje. Moeten straks de kat van z'n kont krabben. Weet niet in welke elite jij bivakeert.
Gewoon mensen die juiste studies hebben gekozen met Baan perspectief voornamelijkquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die op de TU hebben gezeten. Merendeel WO en VWO. Heb medelijden met mijn neef en nichtje. Moeten straks de kat van z'n kont krabben. Weet niet in welke elite jij bivakeert.
Niks keuzes. Rechtse kolder.quote:
Vind ik niet als je volk stelselmatig kansloze studies kiestquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon 4 jaar stufi geven. Is een goede investering in je bevolking.
Op je spaarrekening betaal je nog net geen negatieve rente.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:24 schreef Vasion het volgende:
Je kan ook slim lenen. Elke maand leen je een bedrag bij duo (ervan uitgaande dat de rente lager is dan de rente die je ontvangt als je het op je spaarreking pleurt. Nou einde van je opleiding betaal je alles in een keer terug en de rente die je overhoudt, is je winst. Gratis 1000-2000 euro, niets mis mee.
Ik wist het dat ik op een woord zou worden betrapt. Wat ik al zei. Laat maar zitten.quote:
Alle beetjes helpenquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op je spaarrekening betaal je nog net geen negatieve rente.
Je zou ook selectiever moeten zijn welke studies je aanbiedt. En misschien een variabele studfi voor sommige studies.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind ik niet als je volk stelselmatig kansloze studies kiest
Voornamelijk zelfsquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon mensen die juiste studies hebben gekozen met Baan perspectief voornamelijk
5quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon 4 jaar stufi geven. Is een goede investering in je bevolking.
Of gewoon studenten eerste jaar van een studie zelf laten betalen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zou ook selectiever moeten zijn welke studies je aanbiedt. En misschien een variabele studfi voor sommige studies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |