Ligt ook aan mijn zeer beperkte beeld, dat geef ik toe.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat wil je ons rechtenstudenten leren in een twee jarige master?
Nee, want wetenschappers zijn in het leven gevrijwaard van arbeid, worden niet meegenomen in desbetreffende statistieken.. Uhu..quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de taak van universiteiten om mensen voor te bereiden op de arbeidsmarkt
quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:35 schreef vincenzo78 het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)-in-milaan~a696c875/
Niet zitten op de correcte stoel? Als er niet iets staat van gordel kan je gewoon in bezwaar gaan en zeggen dat je het feit niet heb gepleegd wat nu ook aan de orde is omdat je bent bekeurd voor je gordel. Kans bij het CVOM is echter 0,0 omdat die standaard alles afwijzen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:34 schreef Scrummie het volgende:
Ik vroeg mij namelijk af, al nap is er niet, maar toch; kreeg laatst bekeuring voor geen gordel, 140 euro.. prima hoor. Dom van mij. Maar, nu kreeg ik 3 maanden later van de week de bekeuring binnen, waar op staat: strafbaar feit, niet zitten op de correcte stoel of iets dergelijks. Dat is toch raar?
Dat zeg ik niet. Maar het is geen beroepsonderwijs hè.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee, want wetenschappers zijn in het leven gevrijwaard van arbeid, worden niet meegenomen in desbetreffende statistieken.. Uhu..
opgeruimd staat netjes maar het blijft een falend systeem, Guantanamo Bay is zo gek nog nietquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:35 schreef vincenzo78 het volgende:
Zou t wel meer moeten worden. Instituut is wat verouderdquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar het is geen beroepsonderwijs hè.
Je verwacht het niet.. Eerst vinden ze twee dagen later het paspoort en nu is hij doodquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:35 schreef vincenzo78 het volgende:
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar bijna niemand kan zich veroorloven om alles op een spaarrekening te zetten dus dat is vooral hypothetisch.
Dan moet je het recht of een heel diepgaand onderwerp gaan onderzoeken, nou dan kan je beter een onderzoekspositie gaan innemen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ligt ook aan mijn zeer beperkte beeld, dat geef ik toe.
Ja, zoiets. Ik zal thuis het even goed opzoeken, maar ik stond echt met verbazing te kijken.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niet zitten op de correcte stoel? Als er niet iets staat van gordel kan je gewoon in bezwaar gaan en zeggen dat je het feit niet heb gepleegd wat nu ook aan de orde is omdat je bent bekeurd voor je gordel. Kans bij het CVOM is echter 0,0 omdat die standaard alles afwijzen.
Bless me ik zit nog in het oude systeemquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu je alles zelf moet betalen kun je toch niet alles op een spaarrekening zetten.
Ik vind dat ook altijd iets te toevallig. Ik bedoel hoe dom ben je om je ID kaart te vergeten of überhaupt mee te nemen als je een aanslag gaat plegen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je verwacht het niet.. Eerst vinden ze twee dagen later het paspoort en nu is hij dood.
Die gasten zijn over het algemeen niet waanzinnig intelligentquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd iets te toevallig. Ik bedoel hoe dom ben je om je ID kaart te vergeten of überhaupt mee te nemen als je een aanslag gaat plegen.
Is ook boolshit.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd iets te toevallig. Ik bedoel hoe dom ben je om je ID kaart te vergeten of überhaupt mee te nemen als je een aanslag gaat plegen.
Dat laatste is logisch. Stel je wordt gecontroleerd. Dan wil je daar makkelijk door heen kunnenquote:Op vrijdag 23 december 2016 10:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vast geen 2 jarige master gedaan inderdaad.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Die gasten zijn over het algemeen niet waanzinnig intelligent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek gisteren toevallig naar nieuwsuur? daar was een expert aan het woord die zei dat ze zo'n 95% van de geplande aanslagen voorkomen in Europa, op zich goed maar die 5% zorgt toch voor heel wat schade.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kan dus met een gerust hart naar Brussel morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |