quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was toch ''Man begraven, man cremeren''?
Van Yarden zelf.quote:Mam begraven, mam cremeren. Mam had alzheimer en wist zich geen wens meer te herinneren. Toen ze stierf lag ik naast haar. Haar dood ...
Ook om 09:15 's ochtends moeten de feiten panklaar zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, kan ook. Geen idee. Ik hoor het wel maar wil het niet horen. Dus zou goed kunnen ouwe reus. Ik vind het in ieder geval mokerirritant.
Daarom is het spijtig te moeten constateren dat jij er ook naast zat.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook om 09:15 's ochtends moeten de feiten panklaar zijn.
Deze vluchtroute is te doorzichtig amice. Je gaat gewoon voor gaas.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, het verschil tussen ''mam'' en ''man'' is nauwelijks te horen in het spotje.
Eens.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom is het spijtig te moeten constateren dat jij er ook naast zat.
Ik sterf met bravoure in plaats van een kille dood.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze vluchtroute is te doorzichtig amice. Je gaat gewoon voor gaas.
Ik leef met je mee..quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanmiddag is er darten en ik moet een beginstukje missen door de reis naar huis.
Steun is ook niet nodig.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik help je dan ook niet, ik heb medelijden met je..
gevochten?quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
1 Middenhandbeentje dinges gebroken maar grote kans op operatie
Ik hoef het niet te zien.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:20 schreef onlogisch het volgende:
Oh, Stijn. Mocht je ooit nog eens bij de baas binnen willen kijken
Waar heb je het over? Zit je weer te jennen of vraag je je dit serieus af?quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Krijgen jullie nou ook nog een kerstpakket van FOK!?
Ja, ontvangen en je moeder zat erin, maar die heb ik teruggestuurd!quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Krijgen jullie nou ook nog een kerstpakket van FOK!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |