SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Zonder wrijving geen glans
quote:Op donderdag 22 december 2016 10:33 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik snel een goede TT bedenken, kaapt Haags de OP voor mijn neus weg. Lekker is dat!
Dat had ik gelezen ja. Ben wel blij dat ik zaterdag nog een oude te pakken heb. Hoe meer ik er over nadenk hoe beter de ruil eigenlijk is.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:28 schreef Saind het volgende:
Nieuwe Zenne ook, wordt hoogstwaarschijnlijk alleen drinken in Lot
Dat zou jammer zijn Smoofie, Kunnen we je opvrolijken?quote:Op donderdag 22 december 2016 10:37 schreef Smoofie het volgende:
@Napi
Voel me niet lekker, spierpijn, school is kut etc. Denk dat ik er een einde aan ga maken. Darts en het sportgala was de druppel.
Neem je nog wat extra's voor 'm mee?quote:Op donderdag 22 december 2016 10:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen ja. Ben wel blij dat ik zaterdag nog een oude te pakken heb. Hoe meer ik er over nadenk hoe beter de ruil eigenlijk is.
Ja. Tong80 bannen.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn Smoofie, Kunnen we je opvrolijken?
Heb niet echt iets kleins waar hij erg op zit te wachten volgens mij. Drinkt alleen zuur als ik het zo zie.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Neem je nog wat extra's voor 'm mee?
dat zeg ik ook altijdquote:Op donderdag 22 december 2016 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pff viesdronken
Ik ga nooit meer drinken
Je had hier bij de plaatste plus een zuur bierpakket. Geen idee wat het isquote:Op donderdag 22 december 2016 10:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb niet echt iets kleins waar hij erg op zit te wachten volgens mij. Drinkt alleen zuur als ik het zo zie.
Is mn favoriete bierquote:Op donderdag 22 december 2016 10:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je had hier bij de plaatste plus een zuur bierpakket. Geen idee wat het is
Welk zuur bier?quote:Op donderdag 22 december 2016 10:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je had hier bij de plaatste plus een zuur bierpakket. Geen idee wat het is
Hier is de plus 2 jaar geleden omgebouwd tot Hoogvliet. Die hebben vooral matige dingen.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:10 schreef Saind het volgende:
D
[..]
De plus gaat best hard tegenwoordig. Ze hebben hier nu Thornbridge, best tof
Ik heb atoombommen op Duitsland gegooid en daarnaast zijn er vooral Amerikanen gestorvenquote:Op donderdag 22 december 2016 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kan japan niet laten winnen wat een kutspel
Ik doe niet mee aan die spaarsystemen. Zeker niet als het met een pasje isquote:Op donderdag 22 december 2016 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik doe mijn grote boodschappen bij de Hoogvliet. De spaarrente daar is ook ongekend hoog.
SLB'er?quote:Op donderdag 22 december 2016 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nu wachten tot onze SLB'er met taart komt. Kan nog duren.
Heb ik niet zo'n problemen mee.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan die spaarsystemen. Zeker niet als het met een pasje is
Al nagedacht over een testament?quote:Op donderdag 22 december 2016 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn linkerpink slaapt terwijl ik er niet op lig ofzo.
Ik ga dood
Wat is er te vieren?quote:Op donderdag 22 december 2016 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nu wachten tot onze SLB'er met taart komt. Kan nog duren.
Alles naar Feyenoordquote:Op donderdag 22 december 2016 11:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Al nagedacht over een testament?
Geen idee, ik ga vanavond even voor je kijken.quote:
Stijn is ontmaagd.quote:
welk spel?quote:Op donderdag 22 december 2016 11:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb atoombommen op Duitsland gegooid en daarnaast zijn er vooral Amerikanen gestorven![]()
Inso zal trots zijn.
Messi?quote:Op donderdag 22 december 2016 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb me laten verkrachten door een hond.
Ermee instemmen is geen verkrachting.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je daarvan genoten?quote:Op donderdag 22 december 2016 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zo moeder zo zoonquote:Op donderdag 22 december 2016 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2016 10:57 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.bbc.co.uk/guides/z3b77hv
succes heren. Ik had Duitsland eindelijk de overwinning gebracht die het haar toebehoort.
Je bent zelf dikquote:Op donderdag 22 december 2016 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Studieloopbaanbegeleider, dikzak./
We weten stiekem dat alleen GGMM viesdik is en zijn onzekerheid op ons loopt af te reageren. Maar goed, laten we de schijn nog ophoudenquote:
Gelachenquote:Vraagt de juf op school wat het grootste is dat je in je mond kunt stoppen. Jasper weet het antwoord : "Een schermerlamp juf!" Vraag de juf verbaasd ; Hoe komt je daar nu bij?
Jasper antwoordt ; "Nou juf, gisteravond hoorde ik mijn vader en moeder in de slaapkamer en mijn moeder zei tegen mijn vader dat als hij de schemerlamp uit zou doen zijn hem wel even in der mond zou nemen."
Hoe gaat het met niet drinken en gezond eten?quote:Op donderdag 22 december 2016 11:45 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 173 centimeter en 100 kilo. Vertel mij wat over vies dik. Ik heb sport-B-H's
Ik ben 183 en weeg 108kgquote:Op donderdag 22 december 2016 11:45 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 173 centimeter en 100 kilo. Vertel mij wat over vies dik. Ik heb sport-B-H's
Gaat goed. Alleen nu nog het drinken oppakken.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat het met niet drinken en gezond eten?
Moet je misschien wat krachttraining doen als je moeite hebt je glas op te pakken.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat goed. Alleen nu nog het drinken oppakken.
Ik beur elke dag flesjes Spa-rood op tijdens Nederland in beweging.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moet je misschien wat krachttraining doen als je moeite hebt je glas op te pakken.
Zou niet weten wat anders, stond altijd wel veel opquote:Op donderdag 22 december 2016 11:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom nog torrents gebruiken?
Jazeker vraag maar aan Insoquote:Op donderdag 22 december 2016 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Elan het TOR-network gebruiken?
Gewoon legaal.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou niet weten wat anders, stond altijd wel veel op
Nou noem eens fatsoenlijke alternatieven dan.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom nog torrents gebruiken?
Site is wel up, dus de tracker is neer? Nja ik zat er toch al niet echt op. Rarbg heeft best veel, Kickass komt terug en er zijn best veel NL private trackers en sites.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Server is down, 14 mensen opgepakt.
usenet is de voorganger zelfsquote:Op donderdag 22 december 2016 11:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou noem eens fatsoenlijke alternatieven dan.
En niet over usenet beginnen
This page (https://thepiratebay.org/) is currently offline. However, because the site uses Cloudflare's Always Online™ technology you can continue to surf a snapshot of the site. We will keep checking in the background and, as soon as the site comes back, you will automatically be served the live version. Always Online™ is powered by Cloudflare | Hide this Alertquote:Op donderdag 22 december 2016 11:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Site is wel up, dus de tracker is neer? Nja ik zat er toch al niet echt op. Rarbg heeft best veel, Kickass komt terug en er zijn best veel NL private trackers en sites.
Ik download alleen soms nog ebooks omdat het legale alternatief echt veel te duur is.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik films en series moet kijken zonder torrents. Iig als ik HD wilquote:Op donderdag 22 december 2016 11:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik download alleen soms nog ebooks omdat het legale alternatief echt veel te duur is.
En recente films?quote:Op donderdag 22 december 2016 11:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik download alleen soms nog ebooks omdat het legale alternatief echt veel te duur is.
Netflix of naar de bioscoop voor de nieuwste films. Zo'n pathe kaart kost ook niks tegenwoordig.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik films en series moet kijken zonder torrents. Iig als ik HD wil
Bij mij werkt het gewoon hoorquote:Op donderdag 22 december 2016 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
This page (https://thepiratebay.org/) is currently offline. However, because the site uses Cloudflare's Always Online™ technology you can continue to surf a snapshot of the site. We will keep checking in the background and, as soon as the site comes back, you will automatically be served the live version. Always Online™ is powered by Cloudflare | Hide this Alert
Op netflix staat echt niks.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Netflix of naar de bioscoop voor de nieuwste films. Zo'n pathe kaart kost ook niks tegenwoordig.
Gewoon Showbox tochquote:Op donderdag 22 december 2016 11:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Op netflix staat echt niks.
Voor alles naar de bioscoop vind ik geen optie.
Ik heb er genoeg aan eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Op netflix staat echt niks.
Voor alles naar de bioscoop vind ik geen optie.
Ik heb dezequote:Op donderdag 22 december 2016 11:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Je UI is gedateerd schatquote:Op donderdag 22 december 2016 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb deze
http://www.djoozy.com/nl/mxq-pro-android-tv-box.html
Terug naar de keuken jij.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb deze
http://www.djoozy.com/nl/mxq-pro-android-tv-box.html
quote:Op donderdag 22 december 2016 11:45 schreef tong80 het volgende:
Ja ik heb daar toch helemaal geen tijd voorquote:
Wie ben jij nou weerquote:
Iemand die het verschil weet tussen een mediaspeler en torrents.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb daar toch helemaal geen tijd voor
[..]
Wie ben jij nou weer![]()
Normaal doenquote:Op donderdag 22 december 2016 12:06 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Iemand die het verschil weet tussen een mediaspeler en torrents.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 december 2016 12:06 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Iemand die het verschil weet tussen een mediaspeler en torrents.
quote:Op donderdag 22 december 2016 12:05 schreef opperkleurder het volgende:
Volgens Tarado kijk ik nooit naar voetbal. Dat valt toch best mee of probeert hij te zeggen dat het spel van ADO nauwelijks op voetbal lijkt.
Dat is anorexia. Fijn dat het weer beter met je gaat en je je gal weer kunt uitspugen.quote:
maar ben je serieus over je gewicht?quote:Op donderdag 22 december 2016 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is anorexia. Fijn dat het weer beter met je gaat en je je gal weer kunt uitspugen.
Wat is kerst?quote:Op donderdag 22 december 2016 12:10 schreef Jojoortje het volgende:
Willen ze het woordje Kerst afschaffen?
quote:Op donderdag 22 december 2016 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
Overigens stream ik met die mediaplayer, kodi staat erop.
Voor mij goed genoeg, en kan ik de nieuwste films en series kijken
Hij heeft er sowieso het minste verstand van.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]ik had toch de indruk dat jij er het minste naar kijkt, maar ik ken dan ook niet zoveel users
Seriously?quote:Op donderdag 22 december 2016 11:45 schreef tong80 het volgende:
Jouw kantoor staat toch gewoon thuis tegenwoordig?quote:Op donderdag 22 december 2016 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. Morgen kerstbrunch op kantoor.
Staan best veel HD films op. Oke niet de allernieuwste, die nog in de bios draaien. Maar die net uit zijnquote:Op donderdag 22 december 2016 12:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]![]()
Maar Saind vroeg hoe hij aan die films (in HD) kan komen.
Vandaag naar Star Wars en morgen naar Passengers. Jennifer Lawrence genot.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Staan best veel HD films op. Oke niet de allernieuwste, die nog in de bios draaien. Maar die net uit zijn
Ik ben in de kerstsfeerquote:Op donderdag 22 december 2016 12:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Vandaag naar Star Wars en morgen naar Passengers. Jennifer Lawrence genot.
Nee, dat ook niet.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft er sowieso het minste verstand van.
OKquote:Op donderdag 22 december 2016 12:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
User die vaak in livetopics te vinden is met darten of voetbal maar nooit tv kijkt.
rogue one is erg vermakelijkquote:Op donderdag 22 december 2016 12:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Vandaag naar Star Wars en morgen naar Passengers. Jennifer Lawrence genot.
Darten kijkt hij wel, waarde.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
User die vaak in livetopics te vinden is met darten of voetbal maar nooit tv kijkt.
Echt?quote:Op donderdag 22 december 2016 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Darten kijkt hij wel, waarde.
Niet zo zuur Stijn. Zuurkool op?quote:Op donderdag 22 december 2016 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet iedereen dan per se in de SC posten?
Ja.quote:Op donderdag 22 december 2016 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet iedereen dan per se in de SC posten?
Dit is ook weer een drie jaar oude gimmick.quote:Op donderdag 22 december 2016 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zo zuur Stijn. Zuurkool op?
Ken je klassiekers.quote:Op donderdag 22 december 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is ook weer een drie jaar oude gimmick.
Neh idd. Jammer dat het ineens zo ram ongeloofwaardig werdquote:Op donderdag 22 december 2016 13:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Seizoen 5 van the wire blijft is het toch echt net niet.
Gek, vd week zeg je nog dat het een meesterlijke serie is.quote:Op donderdag 22 december 2016 13:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Seizoen 5 van the wire blijft is het toch echt net niet.
Toch nog beterschap gewenst.quote:Op donderdag 22 december 2016 13:18 schreef Typisch het volgende:
al sinds een uur of 12 niet meer over moeten geven
#progress
Ik moest net bijna kotsen bij het tandenpoetsenquote:Op donderdag 22 december 2016 13:18 schreef Typisch het volgende:
#progress
Beterschapquote:Op donderdag 22 december 2016 13:18 schreef Typisch het volgende:
#progress
ik zou wel een goede zijnquote:Op donderdag 22 december 2016 13:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik moest net bijna kotsen bij het tandenpoetsen
zou echt een slechte hommo zijn
quote:
bedanktquote:Op donderdag 22 december 2016 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beterschap
Wel lekker, begin je met een lege maag aan de kerst straks.
Marlo GODquote:Op donderdag 22 december 2016 13:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh idd. Jammer dat het ineens zo ram ongeloofwaardig werd
Heb je dan een soort Trump handjes of een inge de bruin mondquote:Op donderdag 22 december 2016 13:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zou wel een goede zijn
ik kan mijn vuist in mijn mond doen
bijna geen gagreflex vooralquote:Op donderdag 22 december 2016 13:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je dan een soort Trump handjes of een inge de bruin mond
Horst Wessel Lied door de straten laten schallen, jatog.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Haags en ik luisteren graag naar Duitse marsliederen.
In Twente is dit normaal begrijp ik?quote:Op donderdag 22 december 2016 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Horst Wessel Lied door de straten laten schallen, jatog.
quote:Op donderdag 22 december 2016 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Horst Wessel Lied door de straten laten schallen, jatog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Durf deze LP's toch zelden te draaien eigenlijk
Hopeloos verloren dit landquote:Ook kerst krijgt zwartepiet
Na de felle discussie over Zwarte Piet staat er opnieuw een feestdag onder druk: het kerstfeest. Een groeiend aantal bedrijven, scholen en instellingen vermijdt krampachtig het woord kerst om ’andersgelovigen’ niet te kwetsen. Ze wensen elkaar daarom ’fijne wensdagen’, versturen wenskaarten en organiseren winterfeesten. Of schrappen zelfs het hele woord.
ik heb Argentijnse gekocht (wilde) die zijn echt lekkerquote:Op donderdag 22 december 2016 13:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee grote
Hollandse krijg ik zondag en maandag
lekker boeiendquote:Op donderdag 22 december 2016 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopeloos verloren dit land![]()
Ik overweeg volgende week ff naar Portugal te gaan, daar even stevig garnalen en langoustines beuken met oud en nieuwquote:Op donderdag 22 december 2016 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb Argentijnse gekocht (wilde) die zijn echt lekker
Dagelijkse kost.quote:Op donderdag 22 december 2016 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Twente is dit normaal begrijp ik?
quote:Op donderdag 22 december 2016 13:27 schreef Saind het volgende:
[..]Zou best bruut zijn om zulke LP's te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Durf deze LP's toch zelden te draaien eigenlijk
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
ik ben fan van grote, maar het pellen vind ik echt een kutwerkjequote:Op donderdag 22 december 2016 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb Argentijnse gekocht (wilde) die zijn echt lekker
Zeg alsjeblieft dat dit van de Speld komt.quote:Op donderdag 22 december 2016 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopeloos verloren dit land![]()
Keer gekocht in Neurenbergquote:Op donderdag 22 december 2016 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dagelijkse kost.
[..]
Zou best bruut zijn om zulke LP's te hebben
Neen.quote:Op donderdag 22 december 2016 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat dit van de Speld komt.
bij grote is dat wel makkelijker dan bij kleinerequote:Op donderdag 22 december 2016 13:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben fan van grote, maar het pellen vind ik echt een kutwerkje
die Argentijnse smaken een beetje als langoustines en hebben dezelfde zachte structuurquote:Op donderdag 22 december 2016 13:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik overweeg volgende week ff naar Portugal te gaan, daar even stevig garnalen en langoustines beuken met oud en nieuw
Hmmm klinkt goedquote:Op donderdag 22 december 2016 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Argentijnse smaken een beetje als langoustines en hebben dezelfde zachte structuur
Sligroquote:Op donderdag 22 december 2016 13:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Hmmm klinkt goed
Waar heb je ze vandaan?
In restaurants neem ik dat steeds minder sinds ik de laatste 2x veel te weinig kreeg. Ga geen 20/25 euro betalen voor 3 van die garnalen.quote:
begrijpelijk, ik heb nu dat betaald voor 2kgquote:Op donderdag 22 december 2016 13:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In restaurants neem ik dat steeds minder sinds ik de laatste 2x veel te weinig kreeg. Ga geen 20/25 euro betalen voor 3 van die garnalen.
Geen geldquote:Op donderdag 22 december 2016 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
begrijpelijk, ik heb nu dat betaald voor 2kg
Ah meneer is toch nog gegaan.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2016 13:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah meneer is toch nog gegaan.
zeker er zitten zo'n 16 in 1 kiloquote:Op donderdag 22 december 2016 13:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je echt goed van eten met 4 man denk ik.
quote:Op donderdag 22 december 2016 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker er zitten zo'n 16 in 1 kilo
Hoe ga je ze bakken? In een grillpan?quote:Op donderdag 22 december 2016 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker er zitten zo'n 16 in 1 kilo
ik denk de helft als vooraf, ja grillen en een saus van de koppen en de schillenquote:Op donderdag 22 december 2016 13:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe ga je ze bakken? In een grillpan?
Grof zout onderin je pan, daarop bakken en wat citroen eroverheenquote:Op donderdag 22 december 2016 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk de helft als vooraf, ja grillen en een saus van de koppen en de schillen
dat vind ik ook wel lekker, maar m'n vader is nogal oud en klassiek en bij deze garnalen zou je de koppen toch apart (langer) moeten grillen want de staarten zijn vrij teer en in 1 minuutje klaar.quote:Op donderdag 22 december 2016 13:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Grof zout onderin je pan, daarop bakken en wat citroen eroverheen![]()
Koppen uitzuigen, niet moeilijk over doen
Allergisch garnalengenot.quote:
Schijnt een van de meest voorkomende allergieën te zijn.quote:
mosselen en oesters ook niet?quote:Op donderdag 22 december 2016 13:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schijnt een van de meest voorkomende allergieën te zijn.
Dat eigenlijk geen idee, maar ik denk dat ik mij in mijn hoofd al helemaal gek maak dat de symptomen alsnog komen.quote:
Hanos is wat duurder, ga ik ook weleens heenquote:Op donderdag 22 december 2016 14:02 schreef Smoofie het volgende:
Dat is niet duur Tarado. Ik ga meestal naar Hanos. Dacht dat sligro duurder was.
Is het nog steeds zo dat je een eigen bedrijf moet hebben om daar te kopen?quote:Op donderdag 22 december 2016 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hanos is wat duurder, ga ik ook weleens heen
jaquote:Op donderdag 22 december 2016 14:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is het nog steeds zo dat je een eigen bedrijf moet hebben om daar te kopen?
Toch zonde.quote:Op donderdag 22 december 2016 14:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is het nog steeds zo dat je een eigen bedrijf moet hebben om daar te kopen?
Heb je de speech van Rijkaard over Cruijff gezien?quote:Op donderdag 22 december 2016 11:45 schreef tong80 het volgende:
hoeft niet op je naamquote:Op donderdag 22 december 2016 14:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet wel een KVK nummer op je naam hebben.
Dan even een pasje voor Vetkleppen Verenigd aanmaken.quote:
Ik laat je moeder er wel eentje makenquote:Op donderdag 22 december 2016 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan even een pasje voor Vetkleppen Verenigd aanmaken.
Eenmalig 50 euro zegt de site van KVKquote:Op donderdag 22 december 2016 14:13 schreef Saind het volgende:
Je kunt bij de KVK voor een tientje ofzo een vereniging oid oprichten.
Dat was ooit minderquote:Op donderdag 22 december 2016 14:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eenmalig 50 euro zegt de site van KVK
Toen betaalde je ook nog ieder jaar kosten toch?quote:Op donderdag 22 december 2016 14:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat was ooit minderHeb er ooit 14 voor betaald geloof ik
Klopt.quote:Op donderdag 22 december 2016 14:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eenmalig 50 euro zegt de site van KVK
Geen ideequote:Op donderdag 22 december 2016 14:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toen betaalde je ook nog ieder jaar kosten toch?
Ik heb een AH pas, kan ik nu ook gaan?quote:Op donderdag 22 december 2016 14:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus ik kan als CDA lid naar de Sligro bijv?
We moesten met een project een bedrijf ''opstarten'' en daar drie jaar Balans/W-V-rekening opstellen. Niet dat ik me echt geregistreerd heb of zo.quote:
dat zei ik niet maar je hoeft niet de eigenaar te zijn om naar de Sligro te kunnenquote:Op donderdag 22 december 2016 14:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus ik kan als CDA lid naar de Sligro bijv?
Met de autistenpas schijn je ook korting te krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2016 14:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een AH pas, kan ik nu ook gaan?
Wil je hier iets mee zeggen?quote:Op donderdag 22 december 2016 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met de autistenpas schijn je ook korting te krijgen.
Stijn kent blijkbaar autisten.quote:Op donderdag 22 december 2016 14:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wil je hier iets mee zeggen?
Yo maatquote:Op donderdag 22 december 2016 14:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wil je hier iets mee zeggen?
GGMM zekerquote:Op donderdag 22 december 2016 14:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn kent blijkbaar autisten.
wat ben je aan het kokenquote:
In GC.quote:Op donderdag 22 december 2016 14:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Typisch tong80 topic eigenlijk. Waar is die gozer mod?
Ik kom alleen in GC voor de gezelligheid van GRTD.quote:Op donderdag 22 december 2016 14:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar kunnen ze dat soort topics blijkbaar waarderen.
Helemaal niet Sylvana.quote:Op donderdag 22 december 2016 14:26 schreef Smoofie het volgende:
Elan moet weer racistisch doen. Kinderachtig gvd.
En terechtquote:Op donderdag 22 december 2016 14:26 schreef Smoofie het volgende:
Waarom sluit je niet uit dat ze geen ganzenbord in Taiwan kennen?quote:Op donderdag 22 december 2016 14:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal niet Sylvana.
Denk jij dat ze ganzenbord kennen in Kameroen of Columbia?
Waarom wel?quote:Op donderdag 22 december 2016 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom sluit je niet uit dat ze geen ganzenbord in Taiwan kennen?
het is geen rasquote:Op donderdag 22 december 2016 14:26 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2016 14:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik laat je moeder er wel eentje maken
saucace party bij je moeder was ook goedquote:Op donderdag 22 december 2016 14:39 schreef Elan het volgende:
Saucage Party is een goede film, einde berichtgeving.
quote:Op donderdag 22 december 2016 14:39 schreef Elan het volgende:
uhquote:Op donderdag 22 december 2016 14:39 schreef Elan het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op donderdag 22 december 2016 14:39 schreef Elan het volgende:
Ultra met kayne was track van het jaar.quote:
Als er geen blote elfjes in voor komen vind Typisch er al gauw niks meer aan.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja ik heb echt gelachen.
Had ik niet verwacht trouwens
Vond de trailer leuker dan de film. Lag er allemaal wat te dik bovenop wat mij betreft.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er geen blote elfjes in voor komen vind Typisch er al gauw niks meer aan.
Typisch is een beetje raarquote:Op donderdag 22 december 2016 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er geen blote elfjes in voor komen vind Typisch er al gauw niks meer aan.
quote:Op donderdag 22 december 2016 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Typisch is een beetje raar
Zou oprecht nog wel eens naar Israël willen. Jij daar al geweest?quote:
nee nog nooitquote:Op donderdag 22 december 2016 15:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zou oprecht nog wel eens naar Israël willen. Jij daar al geweest?
Ik ook.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zou oprecht nog wel eens naar Israël willen. Jij daar al geweest?
gelukkig maarquote:Op donderdag 22 december 2016 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Typisch is een beetje raar
Gewoon is ook maar zo saaitjes.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja anders was je geen typisch natuurlijk
Sorry was weg. Heb je een linkje ?quote:Op donderdag 22 december 2016 14:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je de speech van Rijkaard over Cruijff gezien?
quote:Op donderdag 22 december 2016 15:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry was weg. Heb je een linkje ?
Ja bizar dat er zoveel om te doen is. Het is een redelijk saai verhaaltje eigenlijk.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben er ook even voor gaan zitten.
Maar dit is echt typisch een gevalletje van: je had er bij moeten wezen.
1/10 geen kippenvel gehad
Leuke anekdote, maar inderdaad bizar dat er veel om te doen is.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja bizar dat er zoveel om te doen is. Het is een redelijk saai verhaaltje eigenlijk.
Ben halverwege gestopt. Gruwelijkquote:Op donderdag 22 december 2016 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben er ook even voor gaan zitten.
Maar dit is echt typisch een gevalletje van: je had er bij moeten wezen.
1/10 geen kippenvel gehad
Ik heb keihard staan janken.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuke anekdote, maar inderdaad bizar dat er veel om te doen is.
Cruijff zelf was ook analfabeet.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:37 schreef Befbekje het volgende:
En dan te bedenken dat Frank zelve niet eens kan schrijven..
En een digibeet.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Cruijff zelf was ook analfabeet.
Noem mij een emotionele jongen.. Toen ik zojuist las over Tijn en Serious Request kreeg ik de tranen in mijn ogen.. Dat had ik een paar maanden terug eveneens toen ik de beelden uit De Kuip zag van die ADO-actie voor de kinderen die in het Sophia liggen.. Misschien moet ik mijn beslissing betreffende sterilisatie terugdraaien, of een carrièremove overwegen..quote:
Puur effectbejag natuurlijk, het inzetten van kinderen voor het goede doel.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Noem mij een emotionele jongen.. Toen ik zojuist las over Tijn en Serious Request kreeg ik de tranen in mijn ogen.. Dat had ik een paar maanden terug eveneens toen ik de beelden uit De Kuip zag van die ADO-actie voor de kinderen die in het Sophia liggen.. Misschien moet ik mijn beslissing betreffende sterilisatie terugdraaien, of een carrièremove overwegen..
Dat kind wilde het zelf, hoor.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Puur effectbejag natuurlijk, het inzetten van kinderen voor het goede doel.
Dus.....?quote:Op donderdag 22 december 2016 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond de autobio ook wel tegenvallend moet ik zeggen. Er zaten meer dan 30 bladzijdes in over dat gedoe bij Ajax. Volgens mij boeit dat een Spanjaard, Engelsman of Italiaan voor 98% geen flikker.
Dat dat joch daaromtrent vandaag de dag van zijn leven heeft maakt het eventuele effectbejag van ondergeschikt belang..quote:Op donderdag 22 december 2016 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Puur effectbejag natuurlijk, het inzetten van kinderen voor het goede doel.
Ja, alsof je zo veel hebt je willen als je 6 bentquote:Op donderdag 22 december 2016 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kind wilde het zelf, hoor.
Fuck dat. Tijdens afscheid van cruijff heb ik wel tranen gelaten.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Noem mij een emotionele jongen.. Toen ik zojuist las over Tijn en Serious Request kreeg ik de tranen in mijn ogen.. Dat had ik een paar maanden terug eveneens toen ik de beelden uit De Kuip zag van die ADO-actie voor de kinderen die in het Sophia liggen.. Misschien moet ik mijn beslissing betreffende sterilisatie terugdraaien, of een carrièremove overwegen..
Ik vond er persoonlijk weinig aan wat erover stond opgeschreven. Iedereen wist toch wel hoe Cruijff tegen die mensen aankeek. Had liever nog wat meer gelezen over zijn visie op voetbal. Het enige 'interessante' van zijn volwassen periode vond ik hoe hij een spits van Atlético in de jaren 90 uitschakelde met Barcelona door hem niet meer te dekken.quote:
Gaat ook om de mens Cruijff. Niet de voetballer.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond er persoonlijk weinig aan wat erover stond opgeschreven. Iedereen wist toch wel hoe Cruijff tegen die mensen aankeek. Had liever nog wat meer gelezen over zijn visie op voetbal. Het enige 'interessante' van zijn volwassen periode vond ik hoe hij een spits van Atlético in de jaren 90 uitschakelde met Barcelona door hem niet meer te dekken.
boeiend en autobio gaat bijna nooit samenquote:Op donderdag 22 december 2016 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond de autobio ook wel tegenvallend moet ik zeggen. Er zaten meer dan 30 bladzijdes in over dat gedoe bij Ajax. Volgens mij boeit dat een Spanjaard, Engelsman of Italiaan voor 98% geen flikker.
Als je interessante dingen wil lezen moet je ook niet van die voetbalboekjes pakken joh.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je interessante dingen wil lezen moet je ook niet van die voetbalboekjes pakken joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |