Hier is de plus 2 jaar geleden omgebouwd tot Hoogvliet. Die hebben vooral matige dingen.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:10 schreef Saind het volgende:
D
[..]
De plus gaat best hard tegenwoordig. Ze hebben hier nu Thornbridge, best tof
Ik heb atoombommen op Duitsland gegooid en daarnaast zijn er vooral Amerikanen gestorvenquote:Op donderdag 22 december 2016 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kan japan niet laten winnen wat een kutspel
Ik doe niet mee aan die spaarsystemen. Zeker niet als het met een pasje isquote:Op donderdag 22 december 2016 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik doe mijn grote boodschappen bij de Hoogvliet. De spaarrente daar is ook ongekend hoog.
SLB'er?quote:Op donderdag 22 december 2016 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nu wachten tot onze SLB'er met taart komt. Kan nog duren.
Heb ik niet zo'n problemen mee.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan die spaarsystemen. Zeker niet als het met een pasje is
Al nagedacht over een testament?quote:Op donderdag 22 december 2016 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn linkerpink slaapt terwijl ik er niet op lig ofzo.
Ik ga dood
Wat is er te vieren?quote:Op donderdag 22 december 2016 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nu wachten tot onze SLB'er met taart komt. Kan nog duren.
Alles naar Feyenoordquote:Op donderdag 22 december 2016 11:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Al nagedacht over een testament?
Geen idee, ik ga vanavond even voor je kijken.quote:
Stijn is ontmaagd.quote:
welk spel?quote:Op donderdag 22 december 2016 11:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb atoombommen op Duitsland gegooid en daarnaast zijn er vooral Amerikanen gestorven![]()
Inso zal trots zijn.
Messi?quote:Op donderdag 22 december 2016 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb me laten verkrachten door een hond.
Ermee instemmen is geen verkrachting.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je daarvan genoten?quote:Op donderdag 22 december 2016 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |