SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Zonder wrijving geen glans
quote:Op donderdag 22 december 2016 10:33 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik snel een goede TT bedenken, kaapt Haags de OP voor mijn neus weg. Lekker is dat!
Dat had ik gelezen ja. Ben wel blij dat ik zaterdag nog een oude te pakken heb. Hoe meer ik er over nadenk hoe beter de ruil eigenlijk is.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:28 schreef Saind het volgende:
Nieuwe Zenne ook, wordt hoogstwaarschijnlijk alleen drinken in Lot
Dat zou jammer zijn Smoofie, Kunnen we je opvrolijken?quote:Op donderdag 22 december 2016 10:37 schreef Smoofie het volgende:
@Napi
Voel me niet lekker, spierpijn, school is kut etc. Denk dat ik er een einde aan ga maken. Darts en het sportgala was de druppel.
Neem je nog wat extra's voor 'm mee?quote:Op donderdag 22 december 2016 10:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen ja. Ben wel blij dat ik zaterdag nog een oude te pakken heb. Hoe meer ik er over nadenk hoe beter de ruil eigenlijk is.
Ja. Tong80 bannen.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn Smoofie, Kunnen we je opvrolijken?
Heb niet echt iets kleins waar hij erg op zit te wachten volgens mij. Drinkt alleen zuur als ik het zo zie.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Neem je nog wat extra's voor 'm mee?
dat zeg ik ook altijdquote:Op donderdag 22 december 2016 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pff viesdronken
Ik ga nooit meer drinken
Je had hier bij de plaatste plus een zuur bierpakket. Geen idee wat het isquote:Op donderdag 22 december 2016 10:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb niet echt iets kleins waar hij erg op zit te wachten volgens mij. Drinkt alleen zuur als ik het zo zie.
Is mn favoriete bierquote:Op donderdag 22 december 2016 10:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je had hier bij de plaatste plus een zuur bierpakket. Geen idee wat het is
Welk zuur bier?quote:Op donderdag 22 december 2016 10:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je had hier bij de plaatste plus een zuur bierpakket. Geen idee wat het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |