zo moeder zo zoonquote:Op donderdag 22 december 2016 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb me laten verkrachten door een hond.
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2016 10:57 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.bbc.co.uk/guides/z3b77hv
succes heren. Ik had Duitsland eindelijk de overwinning gebracht die het haar toebehoort.
Je bent zelf dikquote:Op donderdag 22 december 2016 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Studieloopbaanbegeleider, dikzak./
We weten stiekem dat alleen GGMM viesdik is en zijn onzekerheid op ons loopt af te reageren. Maar goed, laten we de schijn nog ophoudenquote:
Gelachenquote:Vraagt de juf op school wat het grootste is dat je in je mond kunt stoppen. Jasper weet het antwoord : "Een schermerlamp juf!" Vraag de juf verbaasd ; Hoe komt je daar nu bij?
Jasper antwoordt ; "Nou juf, gisteravond hoorde ik mijn vader en moeder in de slaapkamer en mijn moeder zei tegen mijn vader dat als hij de schemerlamp uit zou doen zijn hem wel even in der mond zou nemen."
Hoe gaat het met niet drinken en gezond eten?quote:Op donderdag 22 december 2016 11:45 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 173 centimeter en 100 kilo. Vertel mij wat over vies dik. Ik heb sport-B-H's
Ik ben 183 en weeg 108kgquote:Op donderdag 22 december 2016 11:45 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 173 centimeter en 100 kilo. Vertel mij wat over vies dik. Ik heb sport-B-H's
Gaat goed. Alleen nu nog het drinken oppakken.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat het met niet drinken en gezond eten?
Moet je misschien wat krachttraining doen als je moeite hebt je glas op te pakken.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat goed. Alleen nu nog het drinken oppakken.
Ik beur elke dag flesjes Spa-rood op tijdens Nederland in beweging.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moet je misschien wat krachttraining doen als je moeite hebt je glas op te pakken.
Zou niet weten wat anders, stond altijd wel veel opquote:Op donderdag 22 december 2016 11:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom nog torrents gebruiken?
Jazeker vraag maar aan Insoquote:Op donderdag 22 december 2016 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Elan het TOR-network gebruiken?
Gewoon legaal.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou niet weten wat anders, stond altijd wel veel op
Nou noem eens fatsoenlijke alternatieven dan.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom nog torrents gebruiken?
Site is wel up, dus de tracker is neer? Nja ik zat er toch al niet echt op. Rarbg heeft best veel, Kickass komt terug en er zijn best veel NL private trackers en sites.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Server is down, 14 mensen opgepakt.
usenet is de voorganger zelfsquote:Op donderdag 22 december 2016 11:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou noem eens fatsoenlijke alternatieven dan.
En niet over usenet beginnen
This page (https://thepiratebay.org/) is currently offline. However, because the site uses Cloudflare's Always Online™ technology you can continue to surf a snapshot of the site. We will keep checking in the background and, as soon as the site comes back, you will automatically be served the live version. Always Online™ is powered by Cloudflare | Hide this Alertquote:Op donderdag 22 december 2016 11:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Site is wel up, dus de tracker is neer? Nja ik zat er toch al niet echt op. Rarbg heeft best veel, Kickass komt terug en er zijn best veel NL private trackers en sites.
Ik download alleen soms nog ebooks omdat het legale alternatief echt veel te duur is.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik films en series moet kijken zonder torrents. Iig als ik HD wilquote:Op donderdag 22 december 2016 11:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik download alleen soms nog ebooks omdat het legale alternatief echt veel te duur is.
En recente films?quote:Op donderdag 22 december 2016 11:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik download alleen soms nog ebooks omdat het legale alternatief echt veel te duur is.
Netflix of naar de bioscoop voor de nieuwste films. Zo'n pathe kaart kost ook niks tegenwoordig.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik films en series moet kijken zonder torrents. Iig als ik HD wil
Bij mij werkt het gewoon hoorquote:Op donderdag 22 december 2016 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
This page (https://thepiratebay.org/) is currently offline. However, because the site uses Cloudflare's Always Online™ technology you can continue to surf a snapshot of the site. We will keep checking in the background and, as soon as the site comes back, you will automatically be served the live version. Always Online™ is powered by Cloudflare | Hide this Alert
Op netflix staat echt niks.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Netflix of naar de bioscoop voor de nieuwste films. Zo'n pathe kaart kost ook niks tegenwoordig.
Gewoon Showbox tochquote:Op donderdag 22 december 2016 11:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Op netflix staat echt niks.
Voor alles naar de bioscoop vind ik geen optie.
Ik heb er genoeg aan eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Op netflix staat echt niks.
Voor alles naar de bioscoop vind ik geen optie.
Ik heb dezequote:Op donderdag 22 december 2016 11:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Je UI is gedateerd schatquote:Op donderdag 22 december 2016 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb deze
http://www.djoozy.com/nl/mxq-pro-android-tv-box.html
Terug naar de keuken jij.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb deze
http://www.djoozy.com/nl/mxq-pro-android-tv-box.html
quote:Op donderdag 22 december 2016 11:45 schreef tong80 het volgende:
Ja ik heb daar toch helemaal geen tijd voorquote:
Wie ben jij nou weerquote:
Iemand die het verschil weet tussen een mediaspeler en torrents.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb daar toch helemaal geen tijd voor
[..]
Wie ben jij nou weer![]()
Normaal doenquote:Op donderdag 22 december 2016 12:06 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Iemand die het verschil weet tussen een mediaspeler en torrents.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 december 2016 12:06 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Iemand die het verschil weet tussen een mediaspeler en torrents.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |