zo moeder zo zoonquote:Op donderdag 22 december 2016 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb me laten verkrachten door een hond.
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2016 10:57 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.bbc.co.uk/guides/z3b77hv
succes heren. Ik had Duitsland eindelijk de overwinning gebracht die het haar toebehoort.
Je bent zelf dikquote:Op donderdag 22 december 2016 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Studieloopbaanbegeleider, dikzak./
We weten stiekem dat alleen GGMM viesdik is en zijn onzekerheid op ons loopt af te reageren. Maar goed, laten we de schijn nog ophoudenquote:
Gelachenquote:Vraagt de juf op school wat het grootste is dat je in je mond kunt stoppen. Jasper weet het antwoord : "Een schermerlamp juf!" Vraag de juf verbaasd ; Hoe komt je daar nu bij?
Jasper antwoordt ; "Nou juf, gisteravond hoorde ik mijn vader en moeder in de slaapkamer en mijn moeder zei tegen mijn vader dat als hij de schemerlamp uit zou doen zijn hem wel even in der mond zou nemen."
Hoe gaat het met niet drinken en gezond eten?quote:Op donderdag 22 december 2016 11:45 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 173 centimeter en 100 kilo. Vertel mij wat over vies dik. Ik heb sport-B-H's
Ik ben 183 en weeg 108kgquote:Op donderdag 22 december 2016 11:45 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 173 centimeter en 100 kilo. Vertel mij wat over vies dik. Ik heb sport-B-H's
Gaat goed. Alleen nu nog het drinken oppakken.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat het met niet drinken en gezond eten?
Moet je misschien wat krachttraining doen als je moeite hebt je glas op te pakken.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat goed. Alleen nu nog het drinken oppakken.
Ik beur elke dag flesjes Spa-rood op tijdens Nederland in beweging.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moet je misschien wat krachttraining doen als je moeite hebt je glas op te pakken.
Zou niet weten wat anders, stond altijd wel veel opquote:Op donderdag 22 december 2016 11:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom nog torrents gebruiken?
Jazeker vraag maar aan Insoquote:Op donderdag 22 december 2016 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Elan het TOR-network gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |