saucace party bij je moeder was ook goedquote:Op donderdag 22 december 2016 14:39 schreef Elan het volgende:
Saucage Party is een goede film, einde berichtgeving.
quote:Op donderdag 22 december 2016 14:39 schreef Elan het volgende:
uhquote:Op donderdag 22 december 2016 14:39 schreef Elan het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op donderdag 22 december 2016 14:39 schreef Elan het volgende:
Ultra met kayne was track van het jaar.quote:
Als er geen blote elfjes in voor komen vind Typisch er al gauw niks meer aan.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja ik heb echt gelachen.
Had ik niet verwacht trouwens
Vond de trailer leuker dan de film. Lag er allemaal wat te dik bovenop wat mij betreft.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er geen blote elfjes in voor komen vind Typisch er al gauw niks meer aan.
Typisch is een beetje raarquote:Op donderdag 22 december 2016 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er geen blote elfjes in voor komen vind Typisch er al gauw niks meer aan.
quote:Op donderdag 22 december 2016 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Typisch is een beetje raar
Zou oprecht nog wel eens naar Israël willen. Jij daar al geweest?quote:
nee nog nooitquote:Op donderdag 22 december 2016 15:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zou oprecht nog wel eens naar Israël willen. Jij daar al geweest?
Ik ook.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zou oprecht nog wel eens naar Israël willen. Jij daar al geweest?
gelukkig maarquote:Op donderdag 22 december 2016 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Typisch is een beetje raar
Gewoon is ook maar zo saaitjes.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja anders was je geen typisch natuurlijk
Sorry was weg. Heb je een linkje ?quote:Op donderdag 22 december 2016 14:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je de speech van Rijkaard over Cruijff gezien?
quote:Op donderdag 22 december 2016 15:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry was weg. Heb je een linkje ?
Ja bizar dat er zoveel om te doen is. Het is een redelijk saai verhaaltje eigenlijk.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben er ook even voor gaan zitten.
Maar dit is echt typisch een gevalletje van: je had er bij moeten wezen.
1/10 geen kippenvel gehad
Leuke anekdote, maar inderdaad bizar dat er veel om te doen is.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja bizar dat er zoveel om te doen is. Het is een redelijk saai verhaaltje eigenlijk.
Ben halverwege gestopt. Gruwelijkquote:Op donderdag 22 december 2016 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben er ook even voor gaan zitten.
Maar dit is echt typisch een gevalletje van: je had er bij moeten wezen.
1/10 geen kippenvel gehad
Ik heb keihard staan janken.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuke anekdote, maar inderdaad bizar dat er veel om te doen is.
Cruijff zelf was ook analfabeet.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:37 schreef Befbekje het volgende:
En dan te bedenken dat Frank zelve niet eens kan schrijven..
En een digibeet.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Cruijff zelf was ook analfabeet.
Noem mij een emotionele jongen.. Toen ik zojuist las over Tijn en Serious Request kreeg ik de tranen in mijn ogen.. Dat had ik een paar maanden terug eveneens toen ik de beelden uit De Kuip zag van die ADO-actie voor de kinderen die in het Sophia liggen.. Misschien moet ik mijn beslissing betreffende sterilisatie terugdraaien, of een carrièremove overwegen..quote:
Puur effectbejag natuurlijk, het inzetten van kinderen voor het goede doel.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Noem mij een emotionele jongen.. Toen ik zojuist las over Tijn en Serious Request kreeg ik de tranen in mijn ogen.. Dat had ik een paar maanden terug eveneens toen ik de beelden uit De Kuip zag van die ADO-actie voor de kinderen die in het Sophia liggen.. Misschien moet ik mijn beslissing betreffende sterilisatie terugdraaien, of een carrièremove overwegen..
Dat kind wilde het zelf, hoor.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Puur effectbejag natuurlijk, het inzetten van kinderen voor het goede doel.
Dus.....?quote:Op donderdag 22 december 2016 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond de autobio ook wel tegenvallend moet ik zeggen. Er zaten meer dan 30 bladzijdes in over dat gedoe bij Ajax. Volgens mij boeit dat een Spanjaard, Engelsman of Italiaan voor 98% geen flikker.
Dat dat joch daaromtrent vandaag de dag van zijn leven heeft maakt het eventuele effectbejag van ondergeschikt belang..quote:Op donderdag 22 december 2016 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Puur effectbejag natuurlijk, het inzetten van kinderen voor het goede doel.
Ja, alsof je zo veel hebt je willen als je 6 bentquote:Op donderdag 22 december 2016 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kind wilde het zelf, hoor.
Fuck dat. Tijdens afscheid van cruijff heb ik wel tranen gelaten.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Noem mij een emotionele jongen.. Toen ik zojuist las over Tijn en Serious Request kreeg ik de tranen in mijn ogen.. Dat had ik een paar maanden terug eveneens toen ik de beelden uit De Kuip zag van die ADO-actie voor de kinderen die in het Sophia liggen.. Misschien moet ik mijn beslissing betreffende sterilisatie terugdraaien, of een carrièremove overwegen..
Ik vond er persoonlijk weinig aan wat erover stond opgeschreven. Iedereen wist toch wel hoe Cruijff tegen die mensen aankeek. Had liever nog wat meer gelezen over zijn visie op voetbal. Het enige 'interessante' van zijn volwassen periode vond ik hoe hij een spits van Atlético in de jaren 90 uitschakelde met Barcelona door hem niet meer te dekken.quote:
Gaat ook om de mens Cruijff. Niet de voetballer.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond er persoonlijk weinig aan wat erover stond opgeschreven. Iedereen wist toch wel hoe Cruijff tegen die mensen aankeek. Had liever nog wat meer gelezen over zijn visie op voetbal. Het enige 'interessante' van zijn volwassen periode vond ik hoe hij een spits van Atlético in de jaren 90 uitschakelde met Barcelona door hem niet meer te dekken.
boeiend en autobio gaat bijna nooit samenquote:Op donderdag 22 december 2016 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond de autobio ook wel tegenvallend moet ik zeggen. Er zaten meer dan 30 bladzijdes in over dat gedoe bij Ajax. Volgens mij boeit dat een Spanjaard, Engelsman of Italiaan voor 98% geen flikker.
Als je interessante dingen wil lezen moet je ook niet van die voetbalboekjes pakken joh.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |