Ik kom alleen in GC voor de gezelligheid van GRTD.quote:Op donderdag 22 december 2016 14:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar kunnen ze dat soort topics blijkbaar waarderen.
Helemaal niet Sylvana.quote:Op donderdag 22 december 2016 14:26 schreef Smoofie het volgende:
Elan moet weer racistisch doen. Kinderachtig gvd.
En terechtquote:Op donderdag 22 december 2016 14:26 schreef Smoofie het volgende:
Waarom sluit je niet uit dat ze geen ganzenbord in Taiwan kennen?quote:Op donderdag 22 december 2016 14:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal niet Sylvana.
Denk jij dat ze ganzenbord kennen in Kameroen of Columbia?
Waarom wel?quote:Op donderdag 22 december 2016 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom sluit je niet uit dat ze geen ganzenbord in Taiwan kennen?
het is geen rasquote:Op donderdag 22 december 2016 14:26 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2016 14:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik laat je moeder er wel eentje maken
saucace party bij je moeder was ook goedquote:Op donderdag 22 december 2016 14:39 schreef Elan het volgende:
Saucage Party is een goede film, einde berichtgeving.
quote:Op donderdag 22 december 2016 14:39 schreef Elan het volgende:
uhquote:Op donderdag 22 december 2016 14:39 schreef Elan het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op donderdag 22 december 2016 14:39 schreef Elan het volgende:
Ultra met kayne was track van het jaar.quote:
Als er geen blote elfjes in voor komen vind Typisch er al gauw niks meer aan.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja ik heb echt gelachen.
Had ik niet verwacht trouwens
Vond de trailer leuker dan de film. Lag er allemaal wat te dik bovenop wat mij betreft.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er geen blote elfjes in voor komen vind Typisch er al gauw niks meer aan.
Typisch is een beetje raarquote:Op donderdag 22 december 2016 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er geen blote elfjes in voor komen vind Typisch er al gauw niks meer aan.
quote:Op donderdag 22 december 2016 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Typisch is een beetje raar
Zou oprecht nog wel eens naar Israël willen. Jij daar al geweest?quote:
nee nog nooitquote:Op donderdag 22 december 2016 15:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zou oprecht nog wel eens naar Israël willen. Jij daar al geweest?
Ik ook.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zou oprecht nog wel eens naar Israël willen. Jij daar al geweest?
gelukkig maarquote:Op donderdag 22 december 2016 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Typisch is een beetje raar
Gewoon is ook maar zo saaitjes.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja anders was je geen typisch natuurlijk
Sorry was weg. Heb je een linkje ?quote:Op donderdag 22 december 2016 14:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je de speech van Rijkaard over Cruijff gezien?
quote:Op donderdag 22 december 2016 15:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry was weg. Heb je een linkje ?
Ja bizar dat er zoveel om te doen is. Het is een redelijk saai verhaaltje eigenlijk.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben er ook even voor gaan zitten.
Maar dit is echt typisch een gevalletje van: je had er bij moeten wezen.
1/10 geen kippenvel gehad
Leuke anekdote, maar inderdaad bizar dat er veel om te doen is.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja bizar dat er zoveel om te doen is. Het is een redelijk saai verhaaltje eigenlijk.
Ben halverwege gestopt. Gruwelijkquote:Op donderdag 22 december 2016 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben er ook even voor gaan zitten.
Maar dit is echt typisch een gevalletje van: je had er bij moeten wezen.
1/10 geen kippenvel gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |