ik zou wel een goede zijnquote:Op donderdag 22 december 2016 13:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik moest net bijna kotsen bij het tandenpoetsen
zou echt een slechte hommo zijn
quote:
bedanktquote:Op donderdag 22 december 2016 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beterschap
Wel lekker, begin je met een lege maag aan de kerst straks.
Marlo GODquote:Op donderdag 22 december 2016 13:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh idd. Jammer dat het ineens zo ram ongeloofwaardig werd
Heb je dan een soort Trump handjes of een inge de bruin mondquote:Op donderdag 22 december 2016 13:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zou wel een goede zijn
ik kan mijn vuist in mijn mond doen
bijna geen gagreflex vooralquote:Op donderdag 22 december 2016 13:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je dan een soort Trump handjes of een inge de bruin mond
Horst Wessel Lied door de straten laten schallen, jatog.quote:Op donderdag 22 december 2016 09:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Haags en ik luisteren graag naar Duitse marsliederen.
In Twente is dit normaal begrijp ik?quote:Op donderdag 22 december 2016 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Horst Wessel Lied door de straten laten schallen, jatog.
quote:Op donderdag 22 december 2016 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Horst Wessel Lied door de straten laten schallen, jatog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Durf deze LP's toch zelden te draaien eigenlijk
Hopeloos verloren dit landquote:Ook kerst krijgt zwartepiet
Na de felle discussie over Zwarte Piet staat er opnieuw een feestdag onder druk: het kerstfeest. Een groeiend aantal bedrijven, scholen en instellingen vermijdt krampachtig het woord kerst om ’andersgelovigen’ niet te kwetsen. Ze wensen elkaar daarom ’fijne wensdagen’, versturen wenskaarten en organiseren winterfeesten. Of schrappen zelfs het hele woord.
ik heb Argentijnse gekocht (wilde) die zijn echt lekkerquote:Op donderdag 22 december 2016 13:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee grote
Hollandse krijg ik zondag en maandag
lekker boeiendquote:Op donderdag 22 december 2016 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopeloos verloren dit land![]()
Ik overweeg volgende week ff naar Portugal te gaan, daar even stevig garnalen en langoustines beuken met oud en nieuwquote:Op donderdag 22 december 2016 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb Argentijnse gekocht (wilde) die zijn echt lekker
Dagelijkse kost.quote:Op donderdag 22 december 2016 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Twente is dit normaal begrijp ik?
quote:Op donderdag 22 december 2016 13:27 schreef Saind het volgende:
[..]Zou best bruut zijn om zulke LP's te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Durf deze LP's toch zelden te draaien eigenlijk
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
ik ben fan van grote, maar het pellen vind ik echt een kutwerkjequote:Op donderdag 22 december 2016 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb Argentijnse gekocht (wilde) die zijn echt lekker
Zeg alsjeblieft dat dit van de Speld komt.quote:Op donderdag 22 december 2016 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopeloos verloren dit land![]()
Keer gekocht in Neurenbergquote:Op donderdag 22 december 2016 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dagelijkse kost.
[..]
Zou best bruut zijn om zulke LP's te hebben
Neen.quote:Op donderdag 22 december 2016 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat dit van de Speld komt.
bij grote is dat wel makkelijker dan bij kleinerequote:Op donderdag 22 december 2016 13:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben fan van grote, maar het pellen vind ik echt een kutwerkje
die Argentijnse smaken een beetje als langoustines en hebben dezelfde zachte structuurquote:Op donderdag 22 december 2016 13:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik overweeg volgende week ff naar Portugal te gaan, daar even stevig garnalen en langoustines beuken met oud en nieuw
Hmmm klinkt goedquote:Op donderdag 22 december 2016 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Argentijnse smaken een beetje als langoustines en hebben dezelfde zachte structuur
Sligroquote:Op donderdag 22 december 2016 13:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Hmmm klinkt goed
Waar heb je ze vandaan?
In restaurants neem ik dat steeds minder sinds ik de laatste 2x veel te weinig kreeg. Ga geen 20/25 euro betalen voor 3 van die garnalen.quote:
begrijpelijk, ik heb nu dat betaald voor 2kgquote:Op donderdag 22 december 2016 13:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In restaurants neem ik dat steeds minder sinds ik de laatste 2x veel te weinig kreeg. Ga geen 20/25 euro betalen voor 3 van die garnalen.
Geen geldquote:Op donderdag 22 december 2016 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
begrijpelijk, ik heb nu dat betaald voor 2kg
Ah meneer is toch nog gegaan.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2016 13:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah meneer is toch nog gegaan.
zeker er zitten zo'n 16 in 1 kiloquote:Op donderdag 22 december 2016 13:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je echt goed van eten met 4 man denk ik.
quote:Op donderdag 22 december 2016 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker er zitten zo'n 16 in 1 kilo
Hoe ga je ze bakken? In een grillpan?quote:Op donderdag 22 december 2016 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker er zitten zo'n 16 in 1 kilo
ik denk de helft als vooraf, ja grillen en een saus van de koppen en de schillenquote:Op donderdag 22 december 2016 13:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe ga je ze bakken? In een grillpan?
Grof zout onderin je pan, daarop bakken en wat citroen eroverheenquote:Op donderdag 22 december 2016 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk de helft als vooraf, ja grillen en een saus van de koppen en de schillen
dat vind ik ook wel lekker, maar m'n vader is nogal oud en klassiek en bij deze garnalen zou je de koppen toch apart (langer) moeten grillen want de staarten zijn vrij teer en in 1 minuutje klaar.quote:Op donderdag 22 december 2016 13:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Grof zout onderin je pan, daarop bakken en wat citroen eroverheen![]()
Koppen uitzuigen, niet moeilijk over doen
Allergisch garnalengenot.quote:
Schijnt een van de meest voorkomende allergieën te zijn.quote:
mosselen en oesters ook niet?quote:Op donderdag 22 december 2016 13:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schijnt een van de meest voorkomende allergieën te zijn.
Dat eigenlijk geen idee, maar ik denk dat ik mij in mijn hoofd al helemaal gek maak dat de symptomen alsnog komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |