quote:Op donderdag 22 december 2016 12:05 schreef opperkleurder het volgende:
Volgens Tarado kijk ik nooit naar voetbal. Dat valt toch best mee of probeert hij te zeggen dat het spel van ADO nauwelijks op voetbal lijkt.
Dat is anorexia. Fijn dat het weer beter met je gaat en je je gal weer kunt uitspugen.quote:
maar ben je serieus over je gewicht?quote:Op donderdag 22 december 2016 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is anorexia. Fijn dat het weer beter met je gaat en je je gal weer kunt uitspugen.
Wat is kerst?quote:Op donderdag 22 december 2016 12:10 schreef Jojoortje het volgende:
Willen ze het woordje Kerst afschaffen?
quote:Op donderdag 22 december 2016 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
Overigens stream ik met die mediaplayer, kodi staat erop.
Voor mij goed genoeg, en kan ik de nieuwste films en series kijken
Hij heeft er sowieso het minste verstand van.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]ik had toch de indruk dat jij er het minste naar kijkt, maar ik ken dan ook niet zoveel users
Seriously?quote:Op donderdag 22 december 2016 11:45 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 173 centimeter en 100 kilo. Vertel mij wat over vies dik. Ik heb sport-B-H's
Jouw kantoor staat toch gewoon thuis tegenwoordig?quote:Op donderdag 22 december 2016 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. Morgen kerstbrunch op kantoor.
Staan best veel HD films op. Oke niet de allernieuwste, die nog in de bios draaien. Maar die net uit zijnquote:Op donderdag 22 december 2016 12:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]![]()
Maar Saind vroeg hoe hij aan die films (in HD) kan komen.
Vandaag naar Star Wars en morgen naar Passengers. Jennifer Lawrence genot.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Staan best veel HD films op. Oke niet de allernieuwste, die nog in de bios draaien. Maar die net uit zijn
Ik ben in de kerstsfeerquote:Op donderdag 22 december 2016 12:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Vandaag naar Star Wars en morgen naar Passengers. Jennifer Lawrence genot.
Nee, dat ook niet.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft er sowieso het minste verstand van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |