twitter:berlinerzeitung twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:21:13+++EILMELDUNG: LKW rast in Weihnachtsmarkt auf #Breitscheidplatz +++ https://t.co/HJySqNTzK1 reageer retweet
Tot nu toe bekend;twitter:BILD twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:27:49Lkw rast in Weihnachtsmarkt in Berlin: https://t.co/RnyMXdmtNo reageer retweet
Foto's van het incident in de spoilerquote:A co-driver of the truck that plowed into the Berlin Christmas market died during the crash, a police spokesman said on N24 television, according to Reuters.
The other suspected driver was arrested near the scene, the AP reports.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Het is een eigen gemeenschap. Wij zijn de ander. Die verzoeningsactie kun je zien als een diplomatieke boodschap van het ene land tot het andere. Dat is het werkelijke probleem.quote:Op maandag 19 december 2016 23:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als je niet kijkt niet nee. Bij nice is er gelijk een verzoeningsactie geweest vanuit de moslim gemeenschap, moslims geleerden en geestelijken hebben al verschillende brieven geschreven waarom aanslagen tegen het islamitisch geloof zijn. Het maakt niet uit wat er uit die hoek gezegd wordt het wordt toch niet geloofd.
Dat is heel erg dom. Als je PVV stemt omdat je denkt dat die de oplossing hebben maak je ons land juist kapot.quote:Op maandag 19 december 2016 23:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helaas blijft er een grote groep mensen over die niet meer kan nadenken of daar zin in heeft.
Ik huil in mijn hart.
Sinds de Duitse eenmaking ruim 200 doden door brandstichtingen gericht tegen buitenlanders... Hoezo allemaal uit één hoek?quote:Op maandag 19 december 2016 23:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het punt is dat het allemaal uit één hoek komt, elke keer weer, geinspireerd door 1 bepaalde religie. Dat is toch wel op zn minst opmerkelijk.
Naïef geleuter van een provinciaal. Geeft niet, je komt er nog wel achter.quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef SecretPret het volgende: Ik wil even iets mededelen voordat ik ga slapen: Mensen die hun haat direct vestigen op de moslim in het algemeen zijn echt niet goed wijs in hun hoofd. "Als ze naar de verkeerde moskee gaan radicaliseren ze zo". "De moslims die "voor vrede" zijn, zijn later geradicalisseerd". Ik moet eerlijk zeggen. Ik maak me druk om deze maatschappij, er komt een steeds dikkere lijn tussen bepaalde volken/rassen/religies. Dat wordt dan straks een nog grotere probleem dan die aanslagen, dat kan ik hier iedereen garanderen. Het niveau is gewoon niet te geloven. Zo diep kun je gewoon niet zinken. Laatst een aantal vreselijke reacties gezien op RTL nieuws over een man die de moslims het liefs slacht. En dat in het algemeen. Ik kan jullie zeggen dat Nederland nog geen 5 jaar geleden veeeeeeeel anders was. Nou kun je wel zeggen dat het de schuld van de terroristen is dat de moslims het op hun kop krijgen. Maar neeeee! Jullie* zijn zelf zo dom om mensen over 1 kam te scheren. Btw. Ik ben zelf geen moslim *voor de mensen die zich aangesproken voelen. Welterusten
![]()
Hij voerde gewoon een operatie uit, terwijl hij de truck bestuurde.quote:Op maandag 19 december 2016 23:14 schreef Razor21 het volgende:
Het was gewoon een hersenchirurg zonder rijbewijs mensen
Ja maar dat zijn excessen. Net als die doner moorden etc.quote:Op maandag 19 december 2016 23:17 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Sinds de Duitse eenmaking ruim 200 doden door brandstichtingen gericht tegen buitenlanders... Hoezo allemaal uit één hoek?
Opzich ben ik het daar mee eens maar als het vervangen wordt door stroming die alle religie verbied en dan maar die mensen dingen aan gaat doen omdat ze hun gedachtegoed niet volgen etc etc etc heb je weer een nieuw sprookje waar weer net zulke rampzalige dingen uit voort komen alleen onder een ander naampje.quote:Op maandag 19 december 2016 23:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Religie is prima, maar wel achter gesloten deuren en hou het voor jezelf. Zonder religie ziet Nederland er zoveel mooier uit ipv zon achterlijk sprookjesboek uit de jaren 0 te volgen.
En hoeveel slachtoffers door de islamieten? Ik begrijp dat die niet te tellen zijn, want dat is meer dan een honderdvoud.quote:Op maandag 19 december 2016 23:17 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Sinds de Duitse eenmaking ruim 200 doden door brandstichtingen gericht tegen buitenlanders... Hoezo allemaal uit één hoek?
Pijnlijk, maar waar.quote:Op maandag 19 december 2016 23:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is een eigen gemeenschap. Wij zijn de ander. Die verzoeningsactie kun je zien als een diplomatieke boodschap van het ene land tot het andere. Dat is het werkelijke probleem.
Wie dat doet, doet er niet toe.quote:Op maandag 19 december 2016 23:15 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Zeg me nou niet dat ze worden uitgespeeld door de loemenadi. Ok?
Ze zou voor het Internationale Strafhof te Den Haag moeten komen. Er zijn al meerdere aanslagen in Duitsland met doden gepleegd.quote:Op maandag 19 december 2016 23:18 schreef VeX- het volgende:
Kan niet wachten totdat Merkel in de verkiezingen wordt afgestraft en de volgende nagel aan de EUropese doodskist wordt genageld.
Wat is de oplossing dan? Eenzijdige verzoening? Eenzijdige integratie? Eenzijdig tegemoetkomen?quote:Op maandag 19 december 2016 23:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is heel erg dom. Als je PVV stemt omdat je denkt dat die de oplossing hebben maak je ons land juist kapot.
Ik huil met je mee.
Het is irrelevant hoeveel Moslims terrorisme supporten. Denk je dat alle Moslims eerst gaan stemmen over een aanslag ofzo? Denk je dat de Yezidi, Shia en Christenen veel troost hadden aan het feit dat de meeste Moslims in Mosul gematigd waren?quote:Op maandag 19 december 2016 23:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Als je niet kijkt niet nee. Bij nice is er gelijk een verzoeningsactie geweest vanuit de moslim gemeenschap, moslims geleerden en geestelijken hebben al verschillende brieven geschreven waarom aanslagen tegen het islamitisch geloof zijn. Het maakt niet uit wat er uit die hoek gezegd wordt het wordt toch niet geloofd.
Aanslagen in Duitsland?quote:Op maandag 19 december 2016 23:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En hoeveel slachtoffers door de islamieten? Ik begrijp dat die niet te tellen zijn, want dat is meer dan een honderdvoud.
Ook waar. Het blijft lastig inderdaad maar geef mij maar wetenschap en ik geloof iets pas als het bewezen is.quote:Op maandag 19 december 2016 23:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Opzich ben ik het daar mee eens maar als het vervangen wordt door stroming die alle religie verbied en dan maar die mensen dingen aan gaat doen omdat ze hun gedachtegoed niet volgen etc etc etc heb je weer een nieuw sprookje waar weer net zulke rampzalige dingen uit voort komen alleen onder een ander naampje.
twitter:DionneStax twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:08:18Wat een heftig nieuws uit Berlijn... Deze leuke heren pasten er net hun muziek op aan #SR16 https://t.co/g2QPTX6LUH reageer retweet
Welke oplossing brengt het PVV dan?quote:Op maandag 19 december 2016 23:19 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Wat is de oplossing dan? Eenzijdige verzoening? Eenzijdige integratie? Eenzijdig tegemoetkomen?
jezusquote:Op maandag 19 december 2016 23:19 schreef Razor21 het volgende:
Lekker handig die foto Dione. Oja SR16
[ afbeelding ]twitter:DionneStax twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:08:18Wat een heftig nieuws uit Berlijn... Deze leuke heren pasten er net hun muziek op aan #SR16 https://t.co/g2QPTX6LUH reageer retweet
Zolang het de enige partij die openlijk het gezwel genaamd islam probeert te bestrijden zie ik geen alternatief. Ookal vind ik Wilders maar een clown en denk ik ook niet dat hij de oplossing kan bieden maar andere partijen lijken het gezwel alleen maar te willen laten groeien.quote:Op maandag 19 december 2016 23:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is heel erg dom. Als je PVV stemt omdat je denkt dat die de oplossing hebben maak je ons land juist kapot.
Ik huil met je mee.
Hee, een lekker wijf in dit topic.quote:Op maandag 19 december 2016 23:19 schreef Razor21 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DionneStax twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:08:18Wat een heftig nieuws uit Berlijn... Deze leuke heren pasten er net hun muziek op aan #SR16 https://t.co/g2QPTX6LUH reageer retweet
Ga zo door. Mogelijk vallen bij meer nederlanders dan eindelijk de schellen van de ogen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
HAHAHAHAH we komen Nederland overnemen!!!!!! W8 maar1!!1
Ze stond op een voetstuk maar dat gebitquote:Op maandag 19 december 2016 23:19 schreef Razor21 het volgende:
Was jij niet degene die laatst stond te juichen toen in TR een bomaanslag was?quote:Op maandag 19 december 2016 23:18 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
Als we nou individualistisch anarchistisch waren geweest en we ellendige concepten als geloof en overheid nooit gehad hadden, was dit niet gebeurt.
Staxquote:Op maandag 19 december 2016 23:19 schreef Razor21 het volgende:
De eerste stap naar een oplossing is het beestje bij de naam noemen. Tot nu toe is er helaas maar één partij die begrijpt dat het allemaal niet bepaald de goede kant op gaat.quote:Op maandag 19 december 2016 23:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik huil met je mee.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is vanaf 2015.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
quote:Op maandag 19 december 2016 23:21 schreef Caland het volgende:
Van mij mag er wel een vrachtwagen dat glazen huis in kachelen.
quote:Op maandag 19 december 2016 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
Populisme. Concreet niks verwacht ik.quote:Op maandag 19 december 2016 23:20 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Welke oplossing brengt het PVV dan?
quote:Op maandag 19 december 2016 23:21 schreef Caland het volgende:
Van mij mag er wel een vrachtwagen dat glazen huis in kachelen.
Ja. Jullie vrouwen zullen wij een burqa laten dragen. Hahah.quote:Op maandag 19 december 2016 23:21 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ga zo door. Mogelijk vallen bij meer nederlanders dan eindelijk de schellen van de ogen.
De PVV is alleen groot omdat andere partijen niet met werkbare oplossingen komen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:22 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Populisme. Concreet niks verwacht ik.
Is toch totaal wat anders...?quote:Op maandag 19 december 2016 23:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was jij niet degene die laatst stond te juichen toen in TR een bomaanslag was?
Wat heeft dit weer met links te maken dan ? Rechts is zeker niet naief .quote:Op maandag 19 december 2016 23:22 schreef Zienswijze het volgende:
Duitsland is ook naief. Waarom hebben ze geen maatregelen genomen na Nice? Zijn ze daar echt werkelijk zo links en naief?
Prachtig. Goed zo doorgaan!quote:Op maandag 19 december 2016 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
twitter:DiederikSmit twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:21:35In Turkije is de Russische ambassadeur gedood en in Berlijn was een aanslag op een kerstmarkt. Vanavond in Pauw: Dennis van de dierenwinkel. reageer retweet
Geweld is geweld.quote:Op maandag 19 december 2016 23:22 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Is toch totaal wat anders...?
Wie is in godsnaam 'wij', simpele ziel.quote:Op maandag 19 december 2016 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Jullie vrouwen zullen wij een burqa laten dragen. Hahah.
En bezetters moet je eruit schoppenquote:Op maandag 19 december 2016 23:23 schreef Razor21 het volgende:
Een nieuwkomer die van het gastland eist dat men zich aan hèm aanpast in plaats van andersom, is geen immigrant maar een bezetter.
Kwam ik tegen op Twitter. Het is wel de waarheid
quote:Op maandag 19 december 2016 23:23 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:DiederikSmit twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:21:35In Turkije is de Russische ambassadeur gedood en in Berlijn was een aanslag op een kerstmarkt. Vanavond in Pauw: Dennis van de dierenwinkel. reageer retweet
Pauw is dan ook niet live vanavond.quote:Op maandag 19 december 2016 23:23 schreef Houtenbeen het volgende:
En omdat, zoals boven ook al gesteld werd, de andere partijen niet eens de problemen zien laat staan benoemen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De PVV is alleen groot omdat andere partijen niet met werkbare oplossingen komen.
VVD-rechts heeft inderdaad die godsdienst binnengehaald. Links is toen begonnen met vertroetelen en wegkijken.quote:Op maandag 19 december 2016 23:23 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Wat heeft dit weer met links te maken dan ? Rechts is zeker niet naief .
Ik ben een wetenschapper en volgensmij is het niet bewezen dat als je "alle moslims het land uit gooit" of dingen van dergelijke strekking die hier overal geroepen worden je dan deze aanslagen oplost.quote:Op maandag 19 december 2016 23:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ook waar. Het blijft lastig inderdaad maar geef mij maar wetenschap en ik geloof iets pas als het bewezen is.
Euh, ok dan. Te simplistisch.quote:
PVV=NSB.quote:Op maandag 19 december 2016 23:24 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
En omdat, zoals boven ook al gesteld werd, de andere partijen niet eens de problemen zien laat staan benoemen.
Tjaquote:Op maandag 19 december 2016 23:23 schreef Houtenbeen het volgende:
Je moeder baalt vast dat haar zoon zo beperkt is.quote:Op maandag 19 december 2016 23:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wie is in godsnaam 'wij', simpele ziel.
Maar Hitler kon het toch wel aardig vinden met moslimsquote:Op maandag 19 december 2016 23:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
PVV=NSB.
De nieuwe Hitler!!!!
Ein REICH!!!111
Welke linkse partijen dan ? Zover als je kan terug kijken is er na de tweede wereld oorlog alleen maar rechtse kabinetten geweest.quote:Op maandag 19 december 2016 23:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
VVD-rechts heeft inderdaad die godsdienst binnengehaald. Links is toen begonnen met vertroetelen en wegkijken.
Ein reich maar ook één volk toch? Dat zou eens tijd worden.quote:Op maandag 19 december 2016 23:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
PVV=NSB.
De nieuwe Hitler!!!!
Ein REICH!!!111
Maar het lost wel andere problemen op.quote:Op maandag 19 december 2016 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben een wetenschapper en volgensmij is het niet bewezen dat als je "alle moslims het land uit gooit" of dingen van dergelijke strekking die hier overal geroepen worden je dan deze aanslagen oplost.
Geweld goedpraten zolang het jou uitkomt is dat nog meer.quote:Op maandag 19 december 2016 23:24 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Euh, ok dan. Te simplistisch.
Pauw is in de weer met een dame.quote:Op maandag 19 december 2016 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Pauw ligt al in z'n bedje.
Noem je sociologie nu wetenschap?quote:Op maandag 19 december 2016 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben een wetenschapper en volgensmij is het niet bewezen dat als je "alle moslims het land uit gooit" of dingen van dergelijke strekking die hier overal geroepen worden je dan deze aanslagen oplost.
Kortom er zijn zaken die je niet wetenschappelijk kunt benaderen, dat kan wel maar de sociologie is nog lang niet op een punt waarin er voorspeld kan worden hoe mensen zich gaan gedragen bij allerhande wetgevingen. En ik betwijfel het of het ooit zo ver komt.
Gelukkig wonen we in een land waar de oppositie niet machteloos is.quote:Op maandag 19 december 2016 23:26 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Welke linkse partijen dan ? Zover als je kan terug kijken is er na de tweede wereld oorlog alleen maar rechtse kabinetten geweest.
Ein reich? ze zijn toch tegen europa?quote:Op maandag 19 december 2016 23:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
PVV=NSB.
De nieuwe Hitler!!!!
Ein REICH!!!111
Lekker hokjes denken.quote:Op maandag 19 december 2016 23:23 schreef Razor21 het volgende:
Een nieuwkomer die van het gastland eist dat men zich aan hèm aanpast in plaats van andersom, is geen immigrant maar een bezetter.
Kwam ik tegen op Twitter. Het is wel de waarheid
Wat los je op dan?quote:Op maandag 19 december 2016 23:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar het lost wel andere problemen op.
Je kan sociologische fenomenen en voorspellingen in mate van waarschijnlijkheid benaderen. Daar moet je het mee doen in het proces van beleidsvorming. Het alternatief is niets doen en in het uiterste van relativisme gaan hangen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kortom er zijn zaken die je niet wetenschappelijk kunt benaderen, dat kan wel maar de sociologie is nog lang niet op een punt waarin er voorspeld kan worden hoe mensen zich gaan gedragen bij allerhande wetgevingen. En ik betwijfel het of het ooit zo ver komt.
En ein Führer. Dat was ook wel belangrijk in die kreet.quote:Op maandag 19 december 2016 23:26 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ein reich maar ook één volk toch? Dat zou eens tijd worden.
Ze moeten wel toch omdat dat luisteren is naar wat er speelt in het land. Want Dennis heeft wel schulden en hij is de man die rond moet komen en waarvan er een grote groep de schuld bij immigranten legt. Dus pauw luistert juist naar het volk op deze manier.quote:Op maandag 19 december 2016 23:23 schreef Houtenbeen het volgende:
Goedpraten is debiel ja maar het verschil tussen de politieke aanslagen in Turkije en de terroristische aanslag in Duitsland vind ik nogal wat. Ondanks dat het voor de nabestaanden denk ik weinig verschil maakt.quote:Op maandag 19 december 2016 23:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geweld goedpraten zolang het jou uitkomt is dat nog meer.
Dat was een daad tegen de overheid, dus heldhaftig.quote:Op maandag 19 december 2016 23:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was jij niet degene die laatst stond te juichen toen in TR een bomaanslag was?
Ik heb maar een eenvoudige HBO opleiding, dus iets praktischer ingesteld dan de gemiddelde wetenschapper. Laten we het eens proberen zou ik zeggen !quote:Op maandag 19 december 2016 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe je inwoner definieert.quote:Op maandag 19 december 2016 23:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Lekker hokjes denken.
Volgens de wet is elke inwoner van Nederland gelijk.
Is dat een serieuze vraag?quote:
De kans dat een moslim jou vermoordt tijdens een aanslag is groter dan vermoordt worden je blanke buurman ofzo?quote:
Ik denk dat je voornamelijk meer problemen maakt.quote:Op maandag 19 december 2016 23:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar het lost wel andere problemen op.
Klopt.quote:Op maandag 19 december 2016 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar Hitler kon het toch wel aardig vinden met moslims
quote:Op maandag 19 december 2016 23:30 schreef Zienswijze het volgende:
Pechtold: "terroristen kennen geen religie. Het zijn gewoon gekken".
Nee. De kans dat een moslim met een truck een kerstmarkt op stormt is groter dan dat mijn blanke buurman dat doet.quote:Op maandag 19 december 2016 23:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De kans dat een moslim jou vermoordt tijdens een aanslag is groter dan vermoordt worden je blanke buurman ofzo?
Nouja je geeft dus zelf al aan dat je het niet exact genoeg vind toch is het de enige vorm van wetenschap (hoe alpha ook) die iets zinnigs zegt over dit soort kwesties. Voor een natuurkundige zijn dit veel te veel variabelen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:26 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Noem je sociologie nu wetenschap?
Wat is het verschil?quote:Op maandag 19 december 2016 23:28 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Goedpraten is debiel ja maar het verschil tussen de politieke aanslagen in Turkije en de terroristische aanslag in Duitsland vind ik nogal wat. Ondanks dat het voor de nabestaanden denk ik weinig verschil maakt.
De duizend euro hebben we allemaal ontvangen, maar dan in mentale valuta.quote:Op maandag 19 december 2016 23:30 schreef Zienswijze het volgende:
Pechtold: "terroristen kennen geen religie. Het zijn gewoon gekken".
Maar wat nou als jouw buurman Volkert is?quote:Op maandag 19 december 2016 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. De kans dat een moslim met een truck een kerstmarkt op stormt is groter dan dat mijn blanke buurman dat doet.
West-Europeanen zijn mietjes in vergelijking met Oost-Europeanen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:28 schreef LelijKnap het volgende:
Ik hoop overigens dat er flink wat woeste polen zijn. Die zijn nog niet verpest door alles wat de westerse man ondergaan heeft.
Haha dombo. Moslims kunnen ook blank zijn. En nu?quote:Op maandag 19 december 2016 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. De kans dat een moslim met een truck een kerstmarkt op stormt is groter dan dat mijn blanke buurman dat doet.
En een samenwerking van Europese landen om dit aan te pakken is een debiele gedachte neem ik aan?quote:Op maandag 19 december 2016 23:30 schreef Zienswijze het volgende:
Pechtold: "terroristen kennen geen religie. Het zijn gewoon gekken. We hebben meer EU nodig".
Dan hebben zijn ouders geen smaak.quote:Op maandag 19 december 2016 23:31 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Maar wat nou als jouw buurman Volkert is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je lost een groot deel van de criminaliteit en overlast op, waar duizenden mensen dagelijks mee te maken krijgen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Zeg t maar concreet. Ik ben benieuwd.
Jouw benadering dat we mensen op individuele merites moeten beoordelen is dus ook nergens op gestoeld.quote:Op maandag 19 december 2016 23:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja je geeft dus zelf al aan dat je het niet exact genoeg vind toch is het de enige vorm van wetenschap (hoe alpha ook) die iets zinnigs zegt over dit soort kwesties. Voor een natuurkundige zijn dit veel te veel variabelen.
Wees dan een vent en begin bij jezelf.quote:Op maandag 19 december 2016 23:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
West-Europeanen zijn mietjes in vergelijking met Oost-Europeanen.
Probeer als een allochtoon maar eens wat ooverlast te bezorgen in Polen/Tsjechië/Rusland. Grote kans dat je door een groep autochtonen naar de tyfus wordt geslagen.
6 nog maar.quote:
Alles is beter in Oost-Europa.quote:Op maandag 19 december 2016 23:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Probeer als een allochtoon maar eens wat ooverlast te bezorgen in Polen/Tsjechië/Rusland. Grote kans dat je door een groep autochtonen naar de tyfus wordt geslagen.
Sociologie is bij uitstek een studie waarbij persoonlijke overtuiging meer van invloed is op de resultaten dan de 'wetenschap' zelf. Derhalve hecht ik er ook geen enkele waarde aan.quote:Op maandag 19 december 2016 23:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja je geeft dus zelf al aan dat je het niet exact genoeg vind toch is het de enige vorm van wetenschap (hoe alpha ook) die iets zinnigs zegt over dit soort kwesties. Voor een natuurkundige zijn dit veel te veel variabelen.
Zonder dat 'dombo' zou je post zoveel sterker zijn.quote:Op maandag 19 december 2016 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haha dombo. Moslims kunnen ook blank zijn. En nu?
Het verschil zit hem wmb in de motivatie. Onschuldigen doden voor een politiek doel lijkt mij makkelijker te voorkomen, middels diplomatie, dan een irrationele terroristische aanslag. Dat is wmb zo onbegrijpelijk dat ik er gewoon niks mee kan en daarom imho ernstiger is dan een politieke aanslag.quote:Op maandag 19 december 2016 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Beiden hebben een doel voor ogen waar ze onschuldigen mee lastigvallen. Resultaat is hetzelfde.
Dus omdat ik waarschijnlijk sterf aan hartklachten of kanker kun je niet de inschatting maken dat dit soort aanslagen in Europa 9 vd 10 keer door moslims gedaan worden momenteel. Goede logica.quote:Op maandag 19 december 2016 23:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De kans dat een moslim jou vermoordt tijdens een aanslag is groter dan vermoordt worden je blanke buurman ofzo?
Bron dat dit het gevolg is als moslims vertrekken svp?quote:Op maandag 19 december 2016 23:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je lost een groot deel van de criminaliteit en overlast op, waar duizenden mensen dagelijks mee te maken krijgen.
Daar lijkt het nu wel op....quote:Op maandag 19 december 2016 23:29 schreef Zienswijze het volgende:
Is die trucker dus vermoord door de terrorist en daarna is die vrachtwagen gestolen? Maakt het dubbel zuur.
Dat heb je met die kanker die religie heetquote:
De uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op maandag 19 december 2016 23:31 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Uberhaubt namen die eindigen met T.quote:Op maandag 19 december 2016 23:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dan hebben zijn ouders geen smaak.
Daaromquote:Op maandag 19 december 2016 23:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ach wat is moslim.quote:Op maandag 19 december 2016 23:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus omdat ik waarschijnlijk sterf aan hartklachten of kanker kun je niet de inschatting maken dat dit soort aanslagen in Europa 9 vd 10 keer door moslims gedaan worden momenteel. Goede logica.
Of proberen zo goed en zo kwaad het kan geweld tegen te gaan en mensen geen onrecht aan te doen. En daarvoor hebben we een redelijk goed rechtsysteem en wetten die ik persoonlijk niet graag uitsluitende elementen zie bevatten. Je hebt recht op x behalve als je geboren bent in y... dat is toch geen werkbare situatie.quote:Op maandag 19 december 2016 23:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je kan sociologische fenomenen en voorspellingen in mate van waarschijnlijkheid benaderen. Daar moet je het mee doen in het proces van beleidsvorming. Het alternatief is niets doen en in het uiterste van relativisme gaan hangen.
quote:Op maandag 19 december 2016 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wees dan een vent en begin bij jezelf.
je ziet vooral een piek in dergelijke beeldenquote:Op maandag 19 december 2016 23:32 schreef kurk_droog het volgende:
Aan die beelden te zien kan het best zijn dat die bijrijder door een kerstboom is gedood
Beetje simpel. Zonder religie was er ook gedoe en oorlog. Altijd o geweest.quote:Op maandag 19 december 2016 23:33 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat heb je met die kanker die religie heet![]()
![]()
![]()
Dan is de kans dat het een moslim is nog steeds groter dan dat het mijn blanke buurman is, die blijkbaar ook moslim is.quote:Op maandag 19 december 2016 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haha dombo. Moslims kunnen ook blank zijn. En nu?
Welnee joh. Geen kansen meer voor islamofascisten die zelf al aangeven "zich zeker geen Nederlander te voelen". Dweilen met de kraan open en het helpt toch helemaal niks.quote:Op maandag 19 december 2016 23:33 schreef hoechst het volgende:
[..]
Nee ik ben een racist in hart en nieren alleen vind ik wel dat ze kansen moeten krijgen.
Wat moet ik eigenlijk zien op die beelden?quote:Op maandag 19 december 2016 23:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
je ziet vooral een piek in dergelijke beelden
Grappig hoe je al die niet islamitische gekkies bij naam kent, maar waarschijnlijk niet meer kan opnoemen wie ook alweer op het vliegtuig wilde ontploffen met zijn onderbroek, de trein wilde uitmoorden met zijn machinegeweer en wie in Nice al die mensen doodreed.quote:Op maandag 19 december 2016 23:31 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Dit is wat er mis is met jullie white pussies. Wijzen naar anderen terwijl je bij jezelf moet beginnen.quote:
Cool, zit ik nu in de linkse hoek?quote:Op maandag 19 december 2016 23:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Grappig hoe je al die niet islamitische gekkies bij naam kent, maar waarschijnlijk niet meer kan opnoemen wie ook alweer op het vliegtuig wilde ontploffen met zijn onderbroek, de trein wilde uitmoorden met zijn machinegeweer en wie in Nice al die mensen doodreed.
Kansberekening toch; Mohammedquote:Op maandag 19 december 2016 23:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Grappig hoe je al die niet islamitische gekkies bij naam kent, maar waarschijnlijk niet meer kan opnoemen wie ook alweer op het vliegtuig wilde ontploffen met zijn onderbroek, de trein wilde uitmoorden met zijn machinegeweer en wie in Nice al die mensen doodreed.
En dan vergeten we nog even het massagraf op de Middellandse Zee door haar "Wir Schaffen Das"quote:Op maandag 19 december 2016 23:19 schreef Zienswijze het volgende:
Ze zou voor het Internationale Strafhof te Den Haag moeten komen. Er zijn al meerdere aanslagen in Duitsland met doden gepleegd.
Ja, en Geert nu ook. Maar hoe wil je dat tegenhouden dan?quote:Op maandag 19 december 2016 23:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is wat er mis is met jullie white pussies. Wijzen naar anderen terwijl je bij jezelf moet beginnen.
ZO IS HITLER GROOT GEWORDEN.
Ik hoef mij geen Nederlander te voelen om goed geïntegreerd te leven. Ga je praatjes maar in de spiegel verkondigen jij stoere Alpha.quote:Op maandag 19 december 2016 23:35 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Welnee joh. Geen kansen meer voor islamofascisten die zelf al aangeven "zich zeker geen Nederlander te voelen". Dweilen met de kraan open en het helpt toch helemaal niks.
Dammen schijnt populairder te worden.quote:Op maandag 19 december 2016 23:36 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen die teringterroristen niet gewoon eens een normale hobby zoeken ofzo, gewoon met een vrachtwagen de sloot in rijden ofzo
Je moet fan zijn van een zekere massamoordenaar met een voorliefde voor kinderen neuken.quote:
EN DE OPLOSSING IS HITLER ONTKENNEN EN DOEN ALSOF HET NIEUWE EXTREMISME NIET BESTAAT TENZIJ HET BLANKE MENSEN ZIJN!quote:Op maandag 19 december 2016 23:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is wat er mis is met jullie white pussies. Wijzen naar anderen terwijl je bij jezelf moet beginnen.
Het eerste wat ik dan zeg is als je "alle moslims eruit gooit" je nergens hebt om ze naar toe te gooien want het merendeel is nederlander dus dan gooi je ze effectief gewoon nederland in. En is er feitelijk niets veranderd.quote:Op maandag 19 december 2016 23:28 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik heb maar een eenvoudige HBO opleiding, dus iets praktischer ingesteld dan de gemiddelde wetenschapper. Laten we het eens proberen zou ik zeggen !
Lijkt me ook prima, als ze dan maar wel in een paar damstenen stikken.quote:Op maandag 19 december 2016 23:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dammen schijnt populairder te worden.
Het is mi de enige werkbare manier. Het functioneren van het rechtssysteem is afhankelijk van veel factoren, waaronder een mate van samenhorigheid, in de opvoeding een aangeleerd respect voor dat systeem, et cetera. Uitsluiten is niet wenselijk en levert een paradoxale toestand op. Voorkomen, geen massamigratie, was vele malen makkelijker geweest. Maar hier zitten we dan... En nu? Pragmatisme of eindeloos, dogmatisch, idealisme?quote:Op maandag 19 december 2016 23:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Of proberen zo goed en zo kwaad het kan geweld tegen te gaan en mensen geen onrecht aan te doen. En daarvoor hebben we een redelijk goed rechtsysteem en wetten die ik persoonlijk niet graag uitsluitende elementen zie bevatten. Je hebt recht op x behalve als je geboren bent in y... dat is toch geen werkbare situatie.
Probleem is dat 99% van die groep dus niet goed geïntegreerd leeft.quote:Op maandag 19 december 2016 23:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hoef mij geen Nederlander te voelen om goed geïntegreerd te leven. Ga je praatjes maar in de spiegel verkondigen jij stoere Alpha.
twitter:DionneStax twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:37:33Sorry mensen, zo was het niet bedoeld. Wij zijn hier ook geschrokken van de gebeurtenissen in Berlijn reageer retweet
Bedoel je Jozef? Hij was nml 80 en trouwde een kind van 12.quote:Op maandag 19 december 2016 23:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je moet fan zijn van een zekere massamoordenaar met een voorliefde voor kinderen neuken.
[..]
EN DE OPLOSSING IS HITLER ONTKENNEN EN DOEN ALSOF HET NIEUWE EXTREMISME NIET BESTAAT TENZIJ HET BLANKE MENSEN ZIJN!
Man waar heb je het over?quote:Op maandag 19 december 2016 23:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wereldwijffiequote:Op maandag 19 december 2016 23:38 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:DionneStax twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:37:33Sorry mensen, zo was het niet bedoeld. Wij zijn hier ook geschrokken van de gebeurtenissen in Berlijn reageer retweet
Blijft een geil wijf.quote:Op maandag 19 december 2016 23:38 schreef Houtenbeen het volgende:
Mooi die cijfers. Alsof het onderzocht is en uit een rapport afkomstig is ipv jouw hoofd met bullshit cijfers om punten te scoren.quote:Op maandag 19 december 2016 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Probleem is dat 99% van die groep dus niet goed geïntegreerd leeft.
Nee ik bedoelde acht keer over hetzelfde.quote:Op maandag 19 december 2016 23:33 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat heb je met die kanker die religie heet![]()
![]()
![]()
Daarom faal jij.quote:Op maandag 19 december 2016 23:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Man waar heb je het over?
Als ik met een groepje een paar relmarokkanen in elkaar zou trappen, dan word ik vastgezet.
De tweet waarvan je wist dat hij zou komen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:38 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik zou niet graag beoordeeld worden op de merites van alle langharige mannen uit overijssel met lang haar en een bril...quote:Op maandag 19 december 2016 23:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jouw benadering dat we mensen op individuele merites moeten beoordelen is dus ook nergens op gestoeld.
twitter:Conflicts twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:38:29BERLIN: Dead passenger in truck incident was Polish, nationality of suspected driver is unclear: police spokesman - @ReutersWorld reageer retweet
Met als enige verschil dat de meeste mensen Jozef niet zo tof vinden.quote:Op maandag 19 december 2016 23:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bedoel je Jozef? Hij was nml 80 en trouwde een kind van 12.
De mensen zien liever dat migranten zich assimileren.quote:Op maandag 19 december 2016 23:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hoef mij geen Nederlander te voelen om goed geïntegreerd te leven. Ga je praatjes maar in de spiegel verkondigen jij stoere Alpha.
Hollande zat een paar honderd meter naast de ontploffende bommen. Die is geen centimeter veranderd in beleid. Nee, die houd het grotere (zeer enge) plaatje wel in zicht.quote:Op maandag 19 december 2016 23:39 schreef hoechst het volgende:
Is het raar dat ik hoop dat er zoiets eens in dit land gebeurt? Want ik denk dat ze in het kabinet denken: oh ergens anders dat is net niet erg genoeg.
Deflecteren kun je leren.quote:Op maandag 19 december 2016 23:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bedoel je Jozef? Hij was nml 80 en trouwde een kind van 12.
Welke Jozef?quote:Op maandag 19 december 2016 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Met als enige verschil dat de meeste mensen Jozef niet zo tof vinden.
Tuurlijk man.quote:Op maandag 19 december 2016 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Daar irriteer ik mij mateloos aan.quote:Op maandag 19 december 2016 23:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De mensen zien liever dat migranten zich assimileren.
We falen allemaal vanwege die reden.quote:
Heeft de dader een trucker vermoord om zijn vrachtwagen te jatten?quote:Op maandag 19 december 2016 23:39 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:38:29BERLIN: Dead passenger in truck incident was Polish, nationality of suspected driver is unclear: police spokesman - @ReutersWorld reageer retweet
Wel dan?quote:
Dat mijn Turkse buurman toevalig een toffe kerel is, betekent niet meteen dat alle Turkse Nederlanders zo zijn. Ervaring heet dat.quote:Op maandag 19 december 2016 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mooi die cijfers. Alsof het onderzocht is en uit een rapport afkomstig is ipv jouw hoofd met bullshit cijfers om punten te scoren.
Assimilatie?quote:Op maandag 19 december 2016 23:40 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Daar irriteer ik mij mateloos aan.
Wat had ze getweet dan?quote:Op maandag 19 december 2016 23:38 schreef Houtenbeen het volgende:
Vergeet het maar. Nooit.quote:Op maandag 19 december 2016 23:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De mensen zien liever dat migranten zich assimileren.
Wat jij wel of niet graag wilt lijkt mij niet zo interessant in wetenschappelijk onderzoek binnen de sociologie. Jouw morele overtuiging overheerst in de analyse van de menselijke sociologie.quote:Op maandag 19 december 2016 23:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zou niet graag beoordeeld worden op de merites van alle langharige mannen uit overijssel met lang haar en een bril...
Fritzl.quote:
Jozef Himmler?quote:Op maandag 19 december 2016 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat Muhammed iets doet geeft niet aan dat de hele groep t doetquote:Op maandag 19 december 2016 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat mijn Turkse buurman toevalig een toffe kerel is, betekent niet meteen dat alle Turkse Nederlanders zo zijn. Ervaring heet dat.
Daar lijkt het wel op, Truck gekaapt, chauffeur vermoord, kerstmarkt omver geploegdquote:Op maandag 19 december 2016 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft de dader een trucker vermoord om zijn vrachtwagen te jatten?
Wacht maar af. Als eea zo doorgaat, zul je het vanzelf merken.quote:Op maandag 19 december 2016 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Nooit.
Dat groepje pvv tokkies kan de pot op. Heb een Nederlands paspoort. Wat wat wat wil je doen dan.
Blijkbaar zorgen ze er toch voor dat jij gefrustreerd en al komt bleren dat jij je land kwijtraakt.quote:Op maandag 19 december 2016 23:41 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Welnee. Wacht maar af. Je moet groter denken. Uiteindelijk faalt de moslim.
Alsof je het als chauffeur tegenwoordig nog niet slecht genoeg hebt moeten ze hier dus ook voor gaan uitkijken, gaat lekker zoquote:Op maandag 19 december 2016 23:42 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, Truck gekaapt, chauffeur vermoord, kerstmarkt omver geploegd
Het is geen klein groepje PVV tokkies die dit zouden willen. En dat weet je zelf ook. Anders ben je blind of doof.quote:Op maandag 19 december 2016 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Nooit.
Dat groepje pvv tokkies kan de pot op. Heb een Nederlands paspoort. Wat wat wat wil je doen dan.
Ja. Ik zie mij zelf niet als Nederlander, maar dat betekent niet dat ik mij aan het normen en waarde van het Nederlandse samenleving niet hou .quote:
Jeetje stoere woorden op internet. De gemiddelde vrouw in NL baart 2 kinderen. De gemiddelde moslima meer. Tel eens even na wat dat voor NL betekent over enkele jaren.quote:Op maandag 19 december 2016 23:42 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wacht maar af. Als eea zo doorgaat, zul je het vanzelf merken.
ja maar ik ben deel van het volk en daar moet de politiek meer naar luisteren toch?quote:Op maandag 19 december 2016 23:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat jij wel of niet graag wilt lijkt mij niet zo interessant
Dat jij waarschijnlijk in een goed milieu zit, en dan maar denkt dat dat voor iedereen geldt. Een beetje hetzelfde als Groenlinks stemmers.quote:Op maandag 19 december 2016 23:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat Muhammed iets doet geeft niet aan dat de hele groep t doet
Wat is uw punt
Wat heeft Jozef Himmler met deze aanslag te maken.quote:
Wat is je afkomst?quote:Op maandag 19 december 2016 23:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jeetje stoere woorden op internet. De gemiddelde vrouw in NL baart 2 kinderen. De gemiddelde moslima meer. Tel eens even na wat dat voor NL betekent over enkele jaren.
Haha.
quote:
In Calais worden de vrachtauto's door vluchtelingen aangevallen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof je het als chauffeur tegenwoordig nog niet slecht genoeg hebt moeten ze hier dus ook voor gaan uitkijken, gaat lekker zo
Jeej, de hele wereld vol achterlijke. Passend einde voor een tragisch bestaan van de mens.quote:Op maandag 19 december 2016 23:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jeetje stoere woorden op internet. De gemiddelde vrouw in NL baart 2 kinderen. De gemiddelde moslima meer. Tel eens even na wat dat voor NL betekent over enkele jaren.
Haha.
Jij weet niets en oordeelt. Stop maar.quote:Op maandag 19 december 2016 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat jij waarschijnlijk in een goed milieu zit, en dan maar denkt dat dat voor iedereen geldt. Een beetje hetzelfde als Groenlinks stemmers.
twitter:20committee twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:41:38I didn't realize "unclear" was a nationality. Do they issue passports in Unclearistan?https://t.co/E1Z3eWnQwx reageer retweet
Dat ze nóg meer moslims het land uit moeten gooien.quote:Op maandag 19 december 2016 23:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haha.
Niets moet. Ze zouden misschien kunnen doen alsofquote:Op maandag 19 december 2016 23:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja maar ik ben deel van het volk en daar moet de politiek meer naar luisteren toch?
Daar lijkt het inderdaad wel op.quote:Op maandag 19 december 2016 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft de dader een trucker vermoord om zijn vrachtwagen te jatten?
Bij de Chinees om de hoek spreekt het halve personeel amper Nederlands, maar toch is dat niet het soort volk waar op gehaat wordt. Zolang jij een beetje fatsoenlijk omgaat met vrouwen, geweld en criminaliteit verwachten mensen echt bar weinig meer van je.quote:Op maandag 19 december 2016 23:44 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ja. Ik zie mij zelf niet als Nederlander, maar dat betekent niet dat ik mij aan het normen en waarde van het Nederlandse samenleving hou .
quote:Op maandag 19 december 2016 23:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Niets moet. Ze zouden misschien kunnen doen alsof.
Dat jij rechten gaat inleveren in de toekomst.quote:Op maandag 19 december 2016 23:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haha.
Haha. Ben je boos? Als jij iets zegt is t ok en als ik het doe is het erg?quote:Op maandag 19 december 2016 23:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jeej, de hele wereld vol achterlijke. Passend einde voor een tragisch bestaan van de mens.
Mogelijk een Tsjetjeen.twitter:MarQs__ twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:41:35German news reports say Polish driver of truck is dead and was not driving it. Driver said to be from Chechenia. To be confirmed. reageer retweet
Mja chauffeurs in Nederland worden weggeconcurreerd door goedkope overwerkte Oost-Europeanen en en strenge regelgeving. Als je dan ook nog je vrachtwagen met je leven moet beschermen wordt het er ook niet echt leuker op.quote:Op maandag 19 december 2016 23:45 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
In Calais worden de vrachtauto's door vluchtelingen aangevallen.![]()
Teringvolk! Als ze perse een vrachtwagen willen hebben, waarom worden ze dan geen vrachtwagenchauffeur?
Rustig maar adolfquote:Op maandag 19 december 2016 23:42 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wacht maar af. Als eea zo doorgaat, zul je het vanzelf merken.
Waarom jij denkt dat ik serieus ben ookquote:Op maandag 19 december 2016 23:46 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Dat jij rechten gaat inleveren in de toekomst.
Waarom je dat toejuicht is mij een raadsel.
Chinezen zijn fucked up G, alleen ze hiden die shit beterquote:Op maandag 19 december 2016 23:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bij de Chinees om de hoek spreekt het halve personeel amper Nederlands, maar toch is dat niet het soort volk waar op gehaat wordt. Zolang jij een beetje fatsoenlijk omgaat met vrouwen, geweld en criminaliteit verwachten mensen echt bar weinig meer van je.
Vrienden van Badr.quote:Op maandag 19 december 2016 23:47 schreef Nintex het volgende:
Mogelijk een Tsjetjeen.twitter:MarQs__ twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:41:35German news reports say Polish driver of truck is dead and was not driving it. Driver said to be from Chechenia. To be confirmed. reageer retweet
Stom wijf.quote:
Welnee, ik ben niet gefrustreerd hoor. Verre van zelfs. Want alhoewel er een hele lange adem voor nodig was, zie ik e.e.a langzaam maar zeker in de hele westerse wereld de goede kant op gaan. Mijn kant op gaan. En dat is juist puur genieten, elke dag weer.quote:Op maandag 19 december 2016 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Blijkbaar zorgen ze er toch voor dat jij gefrustreerd en al komt bleren dat jij je land kwijtraakt.
Haha.
Pertinent onzin!quote:Op maandag 19 december 2016 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja chauffeurs in Nederland worden weggeconcurreerd door goedkope overwerkte Oost-Europeanen en en strenge regelgeving. Als je dan ook nog je vrachtwagen met je leven moet beschermen wordt het er ook niet echt leuker op.
Wtf...quote:
Ik merk het aan je frustraties. Relax man.quote:Op maandag 19 december 2016 23:47 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Welnee, ik ben niet gefrustreerd hoor. Verre van zelfs. Want alhoewel er een hele lange adem voor nodig was, zie ik e.e.a langzaam maar zeker in de hele westerse wereld de goede kant op gaan. Mijn kant op gaan. En dat is juist puur genieten, elke dag weer.
Ik snap niet echt wat je standpunten zijn. Verdedig je de islam of niet?quote:Op maandag 19 december 2016 23:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom jij denkt dat ik serieus ben ook
Eng mannetje.quote:Op maandag 19 december 2016 23:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het was Joseph Goebbels.
In Nederland pesten ze toch vrachtwagenchauffeurs door een brug af te sluiten voor vrachtwagens.quote:Op maandag 19 december 2016 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja chauffeurs in Nederland worden weggeconcurreerd door goedkope overwerkte Oost-Europeanen en en strenge regelgeving. Als je dan ook nog je vrachtwagen met je leven moet beschermen wordt het er ook niet echt leuker op.
Misschien ben ik dan een beetje simpel maar als je jezelf niet als Nederlander ziet, waarom woon (en werk?) je hier dan? Waarom voelt een deel van de turken zich meer verbonden met turkije en erdogan dan met nederland?quote:Op maandag 19 december 2016 23:44 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ja. Ik zie mij zelf niet als Nederlander, maar dat betekent niet dat ik mij aan het normen en waarde van het Nederlandse samenleving niet hou .
twitter:Gully_F twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:47:18@20committee @Ukrainolution Now it's Pakistani by Die Welt reageer retweet
Weer eens wat nieuws.quote:Op maandag 19 december 2016 23:47 schreef Nintex het volgende:
Ieuw. Die haat ik zo erg.quote:Op maandag 19 december 2016 23:47 schreef Nintex het volgende:
Je bent echt het trollen nu.quote:Op maandag 19 december 2016 23:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haha. Ben je boos? Als jij iets zegt is t ok en als ik het doe is het erg?
Haha.
Wat boeit dat?quote:Op maandag 19 december 2016 23:48 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ik snap niet echt wat je standpunten zijn. Verdedig je de islam of niet?
Van die rossige figurenquote:
Jaquote:Op maandag 19 december 2016 23:49 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Van die rossige figuren
Tjetjenenquote:
Wat is er precies onzin?quote:
Vast een verdwaalde Tsjetjeen. Moeten die niet in Rusland aanslagen plegen?quote:Op maandag 19 december 2016 23:47 schreef Nintex het volgende:
Maar de toekomst is niet te voorspellen dus het zal altijd gissen blijven. Dus de conclusie is gewoon het beleid voeren waar je in gelooft: de-islamitisering dus zsmquote:Op maandag 19 december 2016 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee, dat groepje is inmiddels behoorlijk groot. Wat ook niet fijn is. Liever een intelligente politicus die oog heeft voor de problemen in de maatschappij, die tuig stevig aanpakt, maar die onschuldigen met rust laat.quote:Op maandag 19 december 2016 23:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is geen klein groepje PVV tokkies die dit zouden willen. En dat weet je zelf ook. Anders ben je blind of doof.
Maar ik heb er geen last van. Waar ik wel last van hebt zijn grote groepen getinte gankstertjes met een grote bek en een nogal grote dreiging van dom groepsgedrag.quote:Op maandag 19 december 2016 23:47 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Chinezen zijn fucked up G, alleen ze hiden die shit beter
Agressie? Is gewoon taal.quote:Op maandag 19 december 2016 23:50 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Wat een agressie. Lijkt me dus dat het antwoord 'ja' is.
Ik zou Himmler nou niet snel met charmant omschrijven.quote:Op maandag 19 december 2016 23:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Eng mannetje.
Heinrich zag er charmanter uit.
Doe eens kalm.quote:Op maandag 19 december 2016 23:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Agressie? Is gewoon taal.
WTF GAAT JOU DAT AAN is agressie.
twitter:L0gg0l twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:50:07Arrested driver of truck driving into Berlin christmas market is said to be Pakistani, Welt reports reageer retweet
twitter:MarQs__ twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:50:33Corrected tweet after news source changed it's report:- Dead person in truck is Polish driver- Arrested attacker reportedly from Pakistan reageer retweet
quote:Op maandag 19 december 2016 23:50 schreef Stimorol- het volgende:
Die drang om binnen 3 uur alles te willen weten.![]()
W8 af tot morgen.
Toch merk ik de laatste tijd dat het sfeer hierin Nederland veranderd. Waarin het vroeger niks uit maakte wat je doet zolang het maar normaal is,werd je met rust gelaten.quote:Op maandag 19 december 2016 23:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bij de Chinees om de hoek spreekt het halve personeel amper Nederlands, maar toch is dat niet het soort volk waar op gehaat wordt. Zolang jij een beetje fatsoenlijk omgaat met vrouwen, geweld en criminaliteit verwachten mensen echt bar weinig meer van je.
Laten we er voor het gemak maar van uit gaan dat het wel los gaat lopen. Trump is plots ook niet meer die enorm felle zakenman die met de reinste onzin ideeën kwam.quote:Op maandag 19 december 2016 23:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat groepje is inmiddels behoorlijk groot. Wat ook niet fijn is. Liever een intelligente politicus die oog heeft voor de problemen in de maatschappij, die tuig stevig aanpakt, maar die onschuldigen met rust laat.
Ik heb al mensen gezien die zich schamen voor hun gutmenschverleden. Verwacht dat het hard zal gaan en de rollen binnenkort omgedraaid zijn.quote:Op maandag 19 december 2016 23:47 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Welnee, ik ben niet gefrustreerd hoor. Verre van zelfs. Want alhoewel er een hele lange adem voor nodig was, zie ik e.e.a langzaam maar zeker in de hele westerse wereld de goede kant op gaan. Mijn kant op gaan. En dat is juist puur genieten, elke dag weer.
Klopt, maar dat duurt nog wel een flinke tijd.quote:Op maandag 19 december 2016 23:50 schreef LelijKnap het volgende:
Over een paar jaar zijn trouwens alle trucks zelfrijdend en zullen we van alle ellende af zijn.
Ik schrok.quote:Op maandag 19 december 2016 23:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Agressie? Is gewoon taal.
WTF GAAT JOU DAT AAN is agressie.
Welke frustraties? Ik geniet hier juist van. Héérlijk om moslims hun door henzelf verneukte toekomst voor te spiegelen. En nee, dit gaat echt niet meer goedkomen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik merk het aan je frustraties. Relax man.
Lol. Kunnen ze lang wachten.quote:Op maandag 19 december 2016 23:52 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Toch merk ik de laatste tijd dat het sfeer hierin Nederland veranderd. Waarin het vroeger niks uit maakte wat je doet zolang het maar normaal is,werd je met rust gelaten.
2 maanden terug ben ik door een Nederlands echtpaar beledigd puur op mijn afkomst. Dit maak ik ook steeds vaker mee. Het sfeer in Nederland verhard steeds meer en het wordt vaker verwacht dat je volledig Nederlandse cultuur overneemt.
Daarom is het ook werkelijk onbegrijpelijk dat er nog steeds geen politicus is opgestaan met het simpele plan om alle mongolen het land uit te flikkeren. Dit omdat er simpelweg maar twee groepen zijn in Nederland. Mongolen en niet mongolen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat groepje is inmiddels behoorlijk groot. Wat ook niet fijn is. Liever een intelligente politicus die oog heeft voor de problemen in de maatschappij, die tuig stevig aanpakt, maar die onschuldigen met rust laat.
Mattiesquote:
Badr heeft training gegeven aan zijn bodyguards.quote:
Je bent echt heel erg herhalend en je verveelt mij. Pussies op het web.quote:Op maandag 19 december 2016 23:52 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Welke frustraties? Ik geniet hier juist van. Héérlijk om moslims hun door henzelf verneukte toekomst voor te spiegelen. En nee, dit gaat echt niet meer goedkomen.
Dat gecombineerd met de gedachte dat alles te hacken valt stelt mij niet zo gerust eigenlijk.quote:Op maandag 19 december 2016 23:50 schreef LelijKnap het volgende:
Over een paar jaar zijn trouwens alle trucks zelfrijdend en zullen we van alle ellende af zijn.
Wel grappig dat de nationaliteit van een dode makkelijker te achterhalen is dan de nationaliteit van een levende die is opgepakt.quote:Op maandag 19 december 2016 23:49 schreef RemcoW23 het volgende:
Bild:
Die Nationalität des Täters ist noch unklar. „Welt.de“ hatte berichtet, dass es sich bei dem Gefassten um einen Tschetschenen handeln soll. Dies wurde inzwischen revidiert.
Vriend wat lul je? Als je dat doet gaat de Nlse economie naar de mallemoeren. Dat snap je toch wel of ben je en mbo 2-er?quote:Op maandag 19 december 2016 23:53 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Daarom is het ook werkelijk onbegrijpelijk dat er nog steeds geen politicus is opgestaan met het simpele plan om alle mongolen het land uit te flikkeren. Dit omdat er simpelweg maar twee groepen zijn in Nederland. Mongolen en niet mongolen.
Beide groepen kunnen bestaan uit elke etniciteit, kleur, religie of whatever maar als je in de groep van de mongolen zit moet je gewoon oprotten. Naar Belgie ofzo.
Als hij weigert om te praten en verder ook geen persoonlijke papieren op zak heeft is dat niet zo vreemd natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2016 23:53 schreef Physsic het volgende:
[..]
Wel grappig dat de nationaliteit van een dode makkelijker te achterhalen is dan de nationaliteit van een levende die is opgepakt.
Die Pool heeft gewoon een rijbewijs bij zich. Kennismigranten hebben doorgaans geen papieren.quote:Op maandag 19 december 2016 23:53 schreef Physsic het volgende:
[..]
Wel grappig dat de nationaliteit van een dode makkelijker te achterhalen is dan de nationaliteit van een levende die is opgepakt.
Logisch. Ik zou zelfmoord plegen als ik een verleden als Gutmensch zou hebben en daardoor medeplichtig zou zijn aan al deze en nog komende ellende.quote:Op maandag 19 december 2016 23:52 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik heb al mensen gezien die zich schamen voor hun gutmenschverleden. Verwacht dat het hard zal gaan en de rollen binnenkort omgedraaid zijn.
Goed punt. Nederlanders zijn niet zo zeer tolerant, eerder ongeïnteresseerd. Dat Opsporing verzocht avond na avond afgeladen zit met bontkraagjes doet de zaak van moslims geen goed.quote:Op maandag 19 december 2016 23:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2016 23:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Badr heeft training gegeven aan zijn bodyguards.
Hoe dan? De mongolen zijn voornamelijk uitkeringstrekkers!quote:Op maandag 19 december 2016 23:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vriend wat lul je? Als je dat doet gaat de Nlse economie naar de mallemoeren. Dat snap je toch wel of ben je en mbo 2-er?
Hacken vereist een voor hen bovengemiddeld IQ.quote:Op maandag 19 december 2016 23:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat gecombineerd met de gedachte dat alles te hacken valt stelt mij niet zo gerust eigenlijk.
Ligt dat aan opsporing verzocht of aan de bontkraagjes?quote:Op maandag 19 december 2016 23:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed punt. Nederlanders zijn niet zo zeer tolerant, eerder ongeïnteresseerd. Dat Opsporing verzocht avond na avond afgeladen zit met bontkraagjes doet de zaak van moslims geen goed.
Nee we hebben t idd te druk met kut Marokkaantjes. Daarom komen die white collar fraudeurs weg met het naaien van mensen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed punt. Nederlanders zijn niet zo zeer tolerant, eerder ongeïnteresseerd. Dat Opsporing verzocht avond na avond afgeladen zit met bontkraagjes doet de zaak van moslims geen goed.
Vergis je niet, helaas zijn het niet allemaal simpele zielen, zie bijvoorbeeld Osama.quote:Op maandag 19 december 2016 23:56 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Hacken vereist een voor hen bovengemiddeld IQ.
Eerder confrontatie vermijdend.quote:Op maandag 19 december 2016 23:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed punt. Nederlanders zijn niet zo zeer tolerant, eerder ongeïnteresseerd.
Even specifieker zijn, wie bedoel je nu?quote:Op maandag 19 december 2016 23:55 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Hoe dan? De mongolen zijn voornamelijk uitkeringstrekkers!
Die Pool zag er wel redelijk uit op de foto. Hij had geen trainingsbroek aan, maar een jeans. En dat zie je niet vaak.quote:Op maandag 19 december 2016 23:55 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Die Pool heeft gewoon een rijbewijs bij zich. Kennismigranten hebben doorgaans geen papieren.
Pakistaan?quote:Op maandag 19 december 2016 23:56 schreef Nintex het volgende:
Pakistaan dus....
"Radical Islamic Terrorism, if you won't say it, you can't fight it" - Donald J Trump
Ze vallen niet op. Zo simpel is het. Geen enkele reden om een Chinees anders te behandelen dan een willekeurige Hollander. Precies wat tolerantie is dus, je moet bevolkingsgroepen niet apart willen behandelen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2016 23:58 schreef Stimorol- het volgende:
Jeetje wat een leuk topic zo
Nou dagggg
Iedereen die zich als een mongool profileert. Dat was mijn punt. Als er een politicus komt die de samenleving simpelweg opsplitst in mongolen en non-mongolen dan stem ik op hem. Of haar.quote:Op maandag 19 december 2016 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Even specifieker zijn, wie bedoel je nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |