Ja, maar om ál die posts te quoten ging me wat ver.quote:Op maandag 19 december 2016 22:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Heel de PVV discussie hoort in POL.
Ach hier gaan we weer, nog even een interview van iemand die daar vorige week op een Dixie heeft zitten schijten en de vernederlandsing van buitenlands nieuws heeft weer plaatsgevonden.quote:Op maandag 19 december 2016 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)mijn-benen~a7a6e302/
Om kwart voor acht, een half uur voor de truck opdoemde, stonden we nog te genieten op de kerstmarkt. Zo mooi, zo sfeervol. Ik kan niet bevatten wat voor chaos er direct daarna ontstond. Ik sta te trillen op mijn benen. Want alleen doordat de Gedächtniskirche gesloten was, zijn we eerder terug naar het hotel gegaan. Anders waren Stefan en ik daar gewoon geweest.
![]()
Of al die andere zaadpartijen die allemaal voor de verkiezingen met leugens strooien om het plebs te paaien. Nu zijn ze zogenaamd iets meer tegen de Islam puur omdat het volk daar meer naar neigt. Populisme ten top terwijl ze daar de consequent anti-Islam Wilders dat juist verwijten.quote:
Geniaal.quote:Op maandag 19 december 2016 22:59 schreef Razor21 het volgende:
Voor tijdens het journaal zo om 23:10 uur
[ afbeelding ]
Als je niet weet wat Bin Laden's motivatie was, ga je dan eerst eens inlezen...quote:Op maandag 19 december 2016 22:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat het allemaal met elkaar te maken heeft schijnbaar.
De vliegtuigen in New York zijn zeker ook omdat er wat soldaatjes in SA rondliepen?
quote:Op maandag 19 december 2016 23:01 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Of al die andere zaadpartijen die allemaal voor de verkiezingen met leugens strooien om het plebs te paaien. Nu zijn ze zogenaamd iets meer tegen de Islam puur omdat het volk daar meer naar neigt. Populisme ten top terwijl ze daar de consequent anti-Islamiet dat juist verwijten.
Links
Dat was een lokwoordjequote:
quote:Op maandag 19 december 2016 23:02 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Dat was een lokwoordje
Oftopic vraag.quote:
Oh, dat weet ik heel goed. Daar deed hij helemaal niet moeilijk over. Weet jij ook wat zijn motivatie was voor Bali?quote:Op maandag 19 december 2016 23:01 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Als je niet weet wat Bin Laden's motivatie was, ga je dan eerst eens inlezen...
quote:Op maandag 19 december 2016 23:01 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Of al die andere zaadpartijen die allemaal voor de verkiezingen met leugens strooien om het plebs te paaien. Nu zijn ze zogenaamd iets meer tegen de Islam puur omdat het volk daar meer naar neigt. Populisme ten top terwijl ze daar de consequent anti-Islam Wilders dat juist verwijten.
Links
Behoorlijk... je bent al een geitenwollensok zodra je inlogtquote:Op maandag 19 december 2016 23:03 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Oftopic vraag.
Heb jij het gevoel niet dat het hier op FOK langzaam naar stormfront light is veranderd?
dit dus helaas.quote:Op maandag 19 december 2016 23:03 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Oftopic vraag.
Heb jij het gevoel niet dat het hier op FOK langzaam naar stormfront light is veranderd?
Medelanders die ook de religie van de liefde en vrede aanhangen?quote:Op maandag 19 december 2016 23:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het zo jammer dat er doden vallen en het eerste waar een merendeel aan denkt hoe we het een groep medelanders zo zuur mogelijk kunnen maken, inclusief alle strategiën daartoe. En dan wel een groep medelanders die niets gedaan hebben.
Nee, dat is de gehele samenleving. Heel Europa verrechtst.quote:Op maandag 19 december 2016 23:03 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Oftopic vraag.
quote:Op maandag 19 december 2016 23:04 schreef Zolderkamer het volgende:
Aanslag of ongeluk is nog niet duidelijk...
ZUCHT.... dat is niet rechts...quote:Op maandag 19 december 2016 23:04 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Nee, dat is de gehele samenleving. Heel Europa verrechtst.
Het lijkt me niet dat je bij een ongeluk van deze proporties gaat vluchten... je weet dat je een klopjacht krijgt. Maargoed, niets bevestigd nog...quote:Op maandag 19 december 2016 23:04 schreef Zolderkamer het volgende:
Lijkt mij niet dat je dood gaat van die aanrijdingen, waarschijnlijk gekaapt die truck en de daadwerkelijke bestuurder van de truck vermoord?quote:Op maandag 19 december 2016 23:04 schreef Zolderkamer het volgende:
Politiewoordvoerder nu live:
Nog steeds 9 doden 50 gewonden, ook zwaargewonden dus aantallen kunnen nog veranderen..
Er is een dode uit de cabine gehaald door reddingsmedewerkers, er is ook een verdachte opgepakt, maar niet zeker of hij er iets mee te maken heeft..
Of de inzittende door iets anders dan het ongeluk om het leven is gekomen is niet duidelijk..
En iedere aanslag zoals deze schuiven we weer een klein stukje op. Zo graven de moslims hun eigen graf, al denken ze anders.quote:Op maandag 19 december 2016 23:04 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Wat boeit mij het nou wat voor religie wie dan ook aanhangt als je niets strafbaars gedaan hebt heb je niets strafbaars gedaan en verdien je het niet om anders behandeld te worden dan iemand anders.quote:Op maandag 19 december 2016 23:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Medelanders die ook de religie van de liefde en vrede aanhangen?
dan is dus jouw antwoord... ja i.p.v. nee. Maar goed.quote:Op maandag 19 december 2016 23:04 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door de diversiteitsmensen. Alsof ze het er om gedaan hebben.quote:Op maandag 19 december 2016 23:04 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Wat is niet rechts? Vreemdelingenhaat?quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ZUCHT.... dat is niet rechts...
...
man man man
Ben zojuist voor een achterlijk islam aap uitgescholden en ik zou terug moeten gaan naar het zandbak. Het grote probleem is dat ik geen moslim ben . Het verbaast mij dat het standaard antwoordt is dat Links allemaal gedaan heeft.quote:Op maandag 19 december 2016 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Behoorlijk... je bent al een geitenwollensok zodra je inlogt
Niet gelezenquote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef SecretPret het volgende:
Ik wil even iets mededelen voordat ik ga slapen:
Mensen die hun haat direct vestigen op de moslim in het algemeen zijn echt niet goed wijs in hun hoofd. "Als ze naar de verkeerde moskee gaan radicaliseren ze zo". "De moslims die "voor vrede" zijn later geradicalisseerd". Ik moet eerlijk zeggen. Ik maak me druk om deze maatschappij, er komt een steeds dikkere lijn tussen bepaalde volken/rassen/religies. Dat wordt dan straks een nog grotere probleem dan die aanslagen, dat kan ik hier iedereen garanderen. Het niveau is gewoon niet te geloven. Zo diep kun je gewoon niet zinken. Laatst een aantal vreselijke reacties gezien op RTL nieuws over een man die de moslims het liefs slacht. En dat in het algemeen. Ik kan jullie zeggen dat Nederland nog geen 5 jaar geleden veeeeeeeel anders was.
Nou kun je wel zeggen dat het de schuld van de terroristen is dat de moslims het op hun kop krijgen. Maar neeeee! Jullie* zijn zelf zo dom om mensen over 1 kam te scheren.
Btw. Ik ben zelf geen moslim
*voor de mensen die zich aangesproken voelen.
Welterusten
Overal waar moslims zich nestelen ontstaat die dikke lijn. Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, het is al laat, gaat in uw mand.quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef SecretPret het volgende:
Mensen die hun haat direct vestigen op de moslim in het algemeen zijn echt niet goed wijs in hun hoofd. "Als ze naar de verkeerde moskee gaan radicaliseren ze zo". "De moslims die "voor vrede" zijn later geradicalisseerd". Ik moet eerlijk zeggen. Ik maak me druk om deze maatschappij, er komt een steeds dikkere lijn tussen bepaalde volken/rassen/religies. Dat wordt dan straks een nog grotere probleem dan die aanslagen, dat kan ik hier iedereen garanderen. Het niveau is gewoon niet te geloven. Zo diep kun je gewoon niet zinken. Laatst een aantal vreselijke reacties gezien op RTL nieuws over een man die de moslims het liefs slacht. En dat in het algemeen. Ik kan jullie zeggen dat Nederland nog geen 5 jaar geleden veeeeeeeel anders was.
Nou kun je wel zeggen dat het de schuld van de terroristen is dat de moslims het op hun kop krijgen. Maar neeeee! Jullie* zijn zelf zo dom om mensen over 1 kam te scheren.
Welterusten
Wat naief. Religie is al achterlijk maar de islam al helemaal in onze Westerse cultuurquote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat boeit mij het nou wat voor religie wie dan ook aanhangt als je niets strafbaars gedaan hebt heb je niets strafbaars gedaan en verdien je het niet om anders behandeld te worden dan iemand anders.
Samen met alle goedpraters, ontkenners en ander links gespuis.quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
En iedere aanslag zoals deze schuiven we weer een klein stukje op. Zo graven de moslims hun eigen graf, al denken ze anders.
Toevalquote:Op maandag 19 december 2016 22:35 schreef matthijst het volgende:
Ho Ho, dit is geen islam. Dit was 1 gek en heeft echt niks met het geloof te maken.
Ja OK, het was wel een moslim, maar dat is toeval. Bedoel: zeg nou zelf, hoeveel aanslagen worden er nou in het westen gepleegd door moslims...
Toe leg uit...quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Wat is niet rechts? Vreemdelingenhaat?
Euh ok dan.quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat boeit mij het nou wat voor religie wie dan ook aanhangt als je niets strafbaars gedaan hebt heb je niets strafbaars gedaan en verdien je het niet om anders behandeld te worden dan iemand anders.
Dat is sinds de fantastische 'fortuynistische revolte' al zo; alles de schuld van links..quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ben zojuist voor een achterlijk islam aap uitgescholden en ik zou terug moeten gaan naar het zandbank. Het grote probleem is dat ik geen moslim ben . Het verbaast mij dat het standaard antwoordt is dat Links allemaal gedaan heeft.
Het hele gelul over links en rechts verbaast mij.quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ben zojuist voor een achterlijk islam aap uitgescholden en ik zou terug moeten gaan naar het zandbank. Het grote probleem is dat ik geen moslim ben . Het verbaast mij dat het standaard antwoordt is dat Links allemaal gedaan heeft.
Het zandbank? Was het een moslim die jou uitschold?quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Klein.quote:Op maandag 19 december 2016 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Toe leg uit...
Je wil een groot sterk leger...
Je wil een grote douane macht...
Wat heb je daar voor nodig, een grote of een kleine overheid?
Uhm, die medelanders schieten meteen in de verdediging als je het vermoeden uit dat de dader een moslim is. Dat mag je niet zeggen, want zij zijn ook moslim en zij vieren ook kerst, dus tsjaquote:Op maandag 19 december 2016 23:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het zo jammer dat er doden vallen en het eerste waar een merendeel aan denkt hoe we het een groep medelanders zo zuur mogelijk kunnen maken, inclusief alle strategiën daartoe. En dan wel een groep medelanders die niets gedaan hebben.
watquote:Op maandag 19 december 2016 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Toe leg uit...
Je wil een groot sterk leger...
Je wil een grote douane macht...
Wat heb je daar voor nodig, een grote of een kleine overheid?
quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat je bij een ongeluk van deze proporties gaat vluchten... je weet dat je een klopjacht krijgt. Maargoed, niets bevestigd nog...
quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lijkt mij niet dat je dood gaat van die aanrijdingen, waarschijnlijk gekaapt die truck en de daadwerkelijke bestuurder van de truck vermoord?
twitter:PolizeiBerlin_E twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:30:18Bitte helfen Sie uns. Bleiben Sie zu Hause & verbreiten Sie keine Gerüchte. Folgen Sie uns hier für wichtige Infosl. #Breitscheidplatz reageer retweet
Lief jong, de geschiedenis herhaalt zich.quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef SecretPret het volgende:
Mensen die hun haat direct vestigen op de moslim in het algemeen zijn echt niet goed wijs in hun hoofd. "Als ze naar de verkeerde moskee gaan radicaliseren ze zo". "De moslims die "voor vrede" zijn, zijn later geradicalisseerd". Ik moet eerlijk zeggen. Ik maak me druk om deze maatschappij, er komt een steeds dikkere lijn tussen bepaalde volken/rassen/religies. Dat wordt dan straks een nog grotere probleem dan die aanslagen, dat kan ik hier iedereen garanderen. Het niveau is gewoon niet te geloven. Zo diep kun je gewoon niet zinken. Laatst een aantal vreselijke reacties gezien op RTL nieuws over een man die de moslims het liefs slacht. En dat in het algemeen. Ik kan jullie zeggen dat Nederland nog geen 5 jaar geleden veeeeeeeel anders was.
Welterusten
ah een vrouw met een meningquote:Op maandag 19 december 2016 23:06 schreef Revanches het volgende:
Stormfront erbij halen, triest. Kom gewoon met inhoudelijke punten,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |