Ja op papier is de PVV links... maar kijk even naar hun stemgedrag de afgelopen jaren. KNOEPERRECHTS.quote:Op maandag 19 december 2016 22:50 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ik stem PVV en als mensen eens buiten hun haat om naar de PVV keken zagen ze dat de PVV erg links is, behalve het asielbeleid.
In principe is het simpel, de grootste uitdaging de komende 25 jaar in Nederland en Europa is de groeiende islamisering en ik stem op de partij welke dit wil aanpakken en de islam wil verbieden in Europa.
Je geschreeuw helpt er niets bij, ik stem gewoon PVV bij gebrek aan beter in maart.
Amen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Je weet geeneens wat links is. Je bedoelt progressivisme, en dat kan zowel links als rechts zijn...
Links is niets anders als een sterke overheid die garant staat voor het welzijn van diens burgers a.d.h.v. vaste banen, sociale zekerheid en betaalbare zorg.
Echt, door types als jij die denken te weten wat 'links' is en daarom maar rechts blijven stemmen zitten we nu al jaren in die neoliberale rotzooi waarbij flexwerk, dure zorg en erosie van zekerheid steeds meer toeneemt.
Doe mij en toekomstige generaties een lol en stem gewoon NIET als je te beroerd bent je in te lezen.
Even doorheen gelezen, maar behoorlijk ziek jaquote:Op maandag 19 december 2016 22:53 schreef Starm het volgende:
[..]
Wat is dat voor een ziek document zeg..
ISIS magazine issue 3 (van de vier uitgebracht in september, oktober, november en december)quote:Op maandag 19 december 2016 22:53 schreef Starm het volgende:
[..]
Wat is dat voor een ziek document zeg..
Waarom is Georgië, Armenië en Rusland rood gekleurd hier?quote:Op maandag 19 december 2016 22:46 schreef budvar het volgende:
Domme gelul over links en rechts gaat weer nergens over, het gaat over die tyfus moslims die wederom een aanslag hier plegen! Oprotten met die lui, tijd om Europa te bevrijden van het gezwel genaamd islam!
[ afbeelding ]
Wat krijgt het huidige kabinet wel voor elkaar dan? Die unanieme stem op het oekraine verdrag was ook niet zo unaniem als ze zeggen, Nederland telt niet eens mee in Europa man.quote:Op maandag 19 december 2016 22:54 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Hoe kan je nou op een partij stemmen met halve A4 als agendapunten en letterlijk niks voor elkaar gaat krijgen. Een stem op PVV is gewoon een weggegooid.
Hehe, nee.quote:Op maandag 19 december 2016 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm ja?
Leg uit: wat heeft politiek links te maken met a) moslims, b) moslims die aanslagen plegen en c) massaimmigratie?
Leg uit.
Komen ze er nu pas achter. Naief volk.quote:Op maandag 19 december 2016 22:54 schreef Nintex het volgende:
media weet al iets blijkbaar
[ afbeelding ]
Mag dat in POL?quote:Op maandag 19 december 2016 22:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat krijgt het huidige kabinet wel voor elkaar dan? Die unanieme stem op het oekraine verdrag was ook niet zo unaniem als ze zeggen, Nederland telt niet eens mee in Europa man.
Je mag hier niets van de Volkskrant plaatsen. Is verboden.quote:Op maandag 19 december 2016 22:54 schreef Nintex het volgende:
media weet al iets blijkbaar
[ afbeelding ]
Ja. Hoort erbij als je veel religekkies importeert.quote:Op maandag 19 december 2016 22:52 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ben zo verdrietig.. Ga ik nog veel van dit soort ellende zien in mijn leven?
quote:Op maandag 19 december 2016 22:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk, vond het al raar dat die "bijrijder" dood zou zijn, zou alleen kunnen door schoten van de politie, maar daar is niets over gezegd.
http://www.morgenpost.de/(...)rmutet-Anschlag.htmlquote:Der zweite Insasse wurde vor Ort von Einsatzkräften der Polizei und Feuerwehr überwältigt. Er soll inzwischen gestorben sein.
Zou je niet liever stemmen op een partij die voor jouw belangen strijdt i.p.v. voor het voortbestaan van de geldstromen naar Israël voor de komende honderd jaar?quote:Op maandag 19 december 2016 22:54 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Israel is inderdaad gebaat bij een minimale inmenging van de Islam in het westen. Onze belangen behartigen zij dus eveneens.
Uh huh, en dat heeft met IS te maken hoe?quote:Op maandag 19 december 2016 22:54 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ja, miljarden per jaar aan Israel geven en duizenden soldaten in S-Arabië stationeren is "negeren"...
Ja, dat zou je kunnen concluderen uit wat nu langzaam bekend wordt idd.quote:Op maandag 19 december 2016 22:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vooralsnog denk ik persoonlijk dat het zo gegaan moet zijn. Vrachtwagen is gekaapt en beste polski chauffeur is vermoord in vrachtwagen.
De "oplossingen" die de PVV aandraagt kunnen helemaal niet, tenzij je ons land compleet van de rest van de wereld isoleert en verandert in een politiestaat.quote:Op maandag 19 december 2016 22:50 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ik stem PVV en als mensen eens buiten hun haat om naar de PVV keken zagen ze dat de PVV erg links is, behalve het asielbeleid.
In principe is het simpel, de grootste uitdaging de komende 25 jaar in Nederland en Europa is de groeiende islamisering en ik stem op de partij welke dit wil aanpakken en de islam wil verbieden in Europa.
Je geschreeuw helpt er niets bij, ik stem gewoon PVV bij gebrek aan beter in maart.
Man man man....quote:Op maandag 19 december 2016 22:56 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Vrouwen zijn links, mannen zijn rechts.
Jawel hoor, antwoorden genoeg alleen staan die sommige mensen niet aan en dan roepen ze dat ze geen oplossingen hebben. Grenzen dicht en deislamisering van de samenleving vind ik goed. Controleer moslims maar meer, gevoelens en politieke correctheid mogen geen belemmering zijn zodra er doden vallen in naam van een sprookjesboek gebaseerd op een oorlogszuchtige ideologie.quote:Op maandag 19 december 2016 22:47 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Nou rechts heeft letterlijk ook geen antwoord er op.
Ja die plaatste ik, die tweets zijn van de echte politie..quote:Op maandag 19 december 2016 22:55 schreef Greys het volgende:
Er waren toch tweets van de Duitse politie (of waren die niet van hen?) dat de bijrijder door schoten ná de aanslag om het leven was gekomen? En nu is ie ineens dood gevonden in de cabine? Of verzin ik dat van die schoten nu ter plekke?Dacht het gelezen te hebben.
Morgen valt Nederlands uit. Maar ik weet zelf heus wel wat het betekent.quote:Op maandag 19 december 2016 22:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jawel. Vraag morgen maar aan je lerares Nederlands wat hypocriet betekent.
Nee want die partij bestaat niet. Dat is de politiek in een notendop.quote:Op maandag 19 december 2016 22:56 schreef ccs het volgende:
[..]
Zou je niet liever stemmen op een partij die voor jouw belangen strijdt i.p.v. voor het voortbestaan van de geldstromen naar Israël voor de komende honderd jaar?
tja het hoort er ook een beetje bij als je in het interbellum leeftquote:Op maandag 19 december 2016 22:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja. Hoort erbij als je veel religekkies importeert.
Spuit 11.quote:Op maandag 19 december 2016 22:57 schreef SugeLucky het volgende:
Misschien even wachten tot er naar buiten gebracht wordt wie de dader is. Al dat gespeculeer heeft verder niemand wat aan.
Je weet dat het waar is.quote:
Het is een misverstand om te denken dat je met stemmen op de 'gevestigde' partijen je stem niet weggooit.quote:Op maandag 19 december 2016 22:54 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Hoe kan je nou op een partij stemmen met halve A4 als agendapunten en letterlijk niks voor elkaar gaat krijgen. Een stem op PVV is gewoon een weggegooid.
Ik weet dat het waar is dat jij geen flauw benul hebt wat rechts en links inhouden.quote:Op maandag 19 december 2016 22:57 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Je weet dat het waar is.
Geen idee, maar het zijn zover ik weet geen moslimlanden maar bij Europa horen ze wmb ook niet.quote:Op maandag 19 december 2016 22:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waarom is Georgië, Armenië en Rusland rood gekleurd hier?
Ah het AD zoekt het persoonlijke verhaal weer op zoals gebruikelijkquote:Op maandag 19 december 2016 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)mijn-benen~a7a6e302/
Om kwart voor acht, een half uur voor de truck opdoemde, stonden we nog te genieten op de kerstmarkt. Zo mooi, zo sfeervol. Ik kan niet bevatten wat voor chaos er direct daarna ontstond. Ik sta te trillen op mijn benen. Want alleen doordat de Gedächtniskirche gesloten was, zijn we eerder terug naar het hotel gegaan. Anders waren Stefan en ik daar gewoon geweest.
![]()
Klopt, ik had ook al vrij snel meegekregen dat er wel degelijk schoten zijn gehoord, maar op wie ze dan geschoten hebben is onduidelijk. Als die getuigenis dan op waarheid was gebaseerd.quote:Op maandag 19 december 2016 22:55 schreef Greys het volgende:
Er waren toch tweets van de Duitse politie (of waren die niet van hen?) dat de bijrijder door schoten ná de aanslag om het leven was gekomen? En nu is ie ineens dood gevonden in de cabine? Of verzin ik dat van die schoten nu ter plekke?Dacht het gelezen te hebben.
Ik kan me voorstellen dat je je behoorlijk legend voelt nu. Het komt wel erg dichtbij.quote:Op maandag 19 december 2016 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
Om kwart voor acht, een half uur voor de truck opdoemde, stonden we nog te genieten op de kerstmarkt. Zo mooi, zo sfeervol. Ik kan niet bevatten wat voor chaos er direct daarna ontstond. Ik sta te trillen op mijn benen. Want alleen doordat de Gedächtniskirche gesloten was, zijn we eerder terug naar het hotel gegaan. Anders waren Stefan en ik daar gewoon geweest.
![]()
Ok, het was dus niet de vermoorde Poolse chauffeur.quote:Op maandag 19 december 2016 22:56 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[..]
http://www.morgenpost.de/(...)rmutet-Anschlag.html
Ah, ja, toch. Dank!quote:Op maandag 19 december 2016 22:57 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik ben weg hier.. hoor het morgen wel..
[..]
Ja die plaatste ik, die tweets zijn van de echte politie..
Lees hier terug..
https://twitter.com/PolizeiBerlin_E
Duitse burgers stemmen op de partijen die dit mogelijk maken.quote:Op maandag 19 december 2016 22:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Uh huh, en dat heeft met IS te maken hoe?
Bovendien, is Duitsland daar schuldig aan? Duitse burgers?
Je hebt een compleet onhoudbaar standpunt.
Met IS? Zeg jij nu dat IS met vliegtuigen in het WTC is gevlogen? Moeite om je eigen posts te lezen?quote:Op maandag 19 december 2016 22:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Uh huh, en dat heeft met IS te maken hoe?
Bovendien, is Duitsland daar schuldig aan? Duitse burgers?
Je hebt een compleet onhoudbaar standpunt.
Heel de PVV discussie hoort in POL.quote:Op maandag 19 december 2016 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag dat in POL?
Past hier niet echt imho.
Jawel, dat stelde ik in de voorgaande post namelijk al. Jij hebt er volgens mij geen benul van.quote:Op maandag 19 december 2016 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik weet dat het waar is dat jij geen flauw benul hebt wat rechts en links inhouden.
Ja, dat zal het zijn ja.quote:Op maandag 19 december 2016 22:59 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Jawel, dat stelde ik in de voorgaande post namelijk al. Jij hebt er volgens mij geen benul van.
Nee, jij zegt dat het allemaal met elkaar te maken heeft schijnbaar.quote:Op maandag 19 december 2016 22:58 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Met IS? Zeg jij nu dat IS met vliegtuigen in het WTC is gevlogen? Moeite om je eigen posts te lezen?
De politie vraagt precies om die reden om niet te speculeren..quote:Op maandag 19 december 2016 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, ja, toch. Dank!
Benieuwd waar dat verhaal van dat dood gevonden in cabine dan nou ineens weer vandaan komt.
Zoals DENK?quote:Op maandag 19 december 2016 22:56 schreef ccs het volgende:
[..]
Zou je niet liever stemmen op een partij die voor jouw belangen strijdt i.p.v. voor het voortbestaan van de geldstromen naar Israël voor de komende honderd jaar?
Speculatie vanuit Polen denk ik. Als de Duitse versie tenminste klopt en de man inderdaad overmeesterd was...quote:Op maandag 19 december 2016 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, ja, toch. Dank!
Benieuwd waar dat verhaal van dat dood gevonden in cabine dan nou ineens weer vandaan komt.
Ja, maar om ál die posts te quoten ging me wat ver.quote:Op maandag 19 december 2016 22:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Heel de PVV discussie hoort in POL.
Ach hier gaan we weer, nog even een interview van iemand die daar vorige week op een Dixie heeft zitten schijten en de vernederlandsing van buitenlands nieuws heeft weer plaatsgevonden.quote:Op maandag 19 december 2016 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
![]()
Of al die andere zaadpartijen die allemaal voor de verkiezingen met leugens strooien om het plebs te paaien. Nu zijn ze zogenaamd iets meer tegen de Islam puur omdat het volk daar meer naar neigt. Populisme ten top terwijl ze daar de consequent anti-Islam Wilders dat juist verwijten.quote:
Geniaal.quote:Op maandag 19 december 2016 22:59 schreef Razor21 het volgende:
Voor tijdens het journaal zo om 23:10 uur
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |